Diskuze

Základem pro škody je definitivně tříválec, 1,2 TSI zůstává jen v Yetim

Nejžádanější motory pro fabie a rapidy už zákazníci neobjednají. Od pondělí tohoto týdne (13. března) vypadly z objednávkového systému Škody motory 1,2 TSI. Čtyřválcový agregát nahradil tříválec 1,0 TSI s výkonem 85 kW.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A víte,jak taková rozhodnutí vznikají ? Na poradě vykřikne superchytrý manažer(dohozený ze známosti netechnického typu)dejte tam DPF -Brussel to vyžaduje. Konstruktér namítne,už tam není prostor. Manažer-uřízněte jeden válec.

0 0
možnosti

to bude zase v bazarech výběr. Buď tříválec nebo tříválec

0 0
možnosti
Foto

Mám rok auto OPEL ASTRA s třívalcem s turbem a naprostá spokojenost. Auto jezdí tiše, nikde nic se neklepe, díky turbu má výkon jako čtyřválec. Měl jsem předtím čtyřválec a obsahu 1600, ale tříválec v Oplu zrychluje rychleji. Průměrná spotřeba kolem pěti litrů.

0 0
možnosti

Přijď nám to říct o 5 let a 100 tisíc km později.

0 0
možnosti

škodovku jsem nikdy nevlastnil a už vím, proč si ji nikdy nekoupím... Rv

1 0
možnosti

to nejspíš škodovku už alespoň pět let posíláš do červených čísel ;-D

0 0
možnosti

proboha srovnavejte srovnatelne.Srovnavat 5ti valec se zakladnim motorem??

0 0
možnosti

Já chci 0.5 L 12-ti válec quadroturbo, se 4 EGR ventily a 4 DPF filtry. Chtějte to taky, pomůžete tím ekonomice.

1 0
možnosti

to "dvoudecový půlválec" místních "toužebníků" už je takřka stejně reálná "touha" jako ten tvůj "půllitrový dvanáctiválec".... R^ ;-D

0 0
možnosti

Nedávno jsem viděl v provozu dvacet roků starý tříválec a úplně se třepalo celé auto a řadicí páku člověk sotva nahmatal, protože kmitala ze strany na stranu, zatím co stejně starý čtyřválec byl úplně v klidu. Tak že si říkám, jestli přece jenom není lepší ten klasický čtyřválcový atmosférický motor MPI se spotřebou do 6 litrů, který Vás nenechá na holičkách ani na německých dálnicích s neomezenou rychlostí. Vyzkoušen nový Hyundai i20 motor benzín 1,25.;-) Jen škoda že tyto auta nemají tak přesné řízení, jako nové Fabie. Kdyby tento motor byl ve Fabii, tak bych jí bral okamžitě.

0 0
možnosti

a pak že prý ty tříválce nic nevydrží ;-)

Tak zrovna atmosférická 1.2 v i20 nemá proti 1.0TSI na německé dálnici absolutně žádnou šanci i když má válec navíc.

... a nic se tam třepat nebude .... nejspíše ani po dvaceti letech. ;-)

0 1
možnosti

Já stále čekám na ten základní jednoválec 250 ccm s pěti turby a pěti kompresory;-D

1 0
možnosti

J28a77n 78H59r62u80z80a

21. 3. 2017 13:54

Zatím by stačila dvouválcová motorizace. Třeba z Jawy 350.;-D Místo Yeti by se hodil název Velorex.

1 0
možnosti

Bez ohledu na vše je na tom vidět ohromný technologicky pokrok v motorech.

Před 15 lety jsem měl v Audi A4 motor 1,9 TDI s výkonem 85 kW a to jsem si říkal, jak mám silný motor -:).

0 0
možnosti

J65a48n 79M58a52l74ý

18. 3. 2017 8:09

Technologický ano. Dopad na životnost to však má negativní

0 0
možnosti

Doporučuji IMHO objektivní testy 1.0TSI v Octavii a v Leonu s pěkným shrnutím problematiky proč vlastně automobilky tříválce dělají.

http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/

http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-seat-leon-st-1-0-tsi-2017-funguje-snatek-z-rozumu/

0 0
možnosti

J41a27n 79M90a81l83ý

18. 3. 2017 8:08

Njn. Stejně jde pouze o koncernové emise. Nic jiného za tím není.

3 0
možnosti