Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R72o94m27a33n 20O32l80s64z19o87w16y 3236527360305

Naprosto šokující a překvapivé;-D;-D;-D

+33/0
doporučit
17.3.2017 11:06

D63a14v10i83d 43Š96t44a88m61b29e35r37a 4272584564956

Kdy už Pane Bože novináři pochopí, že nejde o žádný Dieselgate, ale EUgate! Pokud EU vyžaduje svými předpisy co z hlediska fyzikálních zákonů není možné, není to problémem výrobců, ale mentálně narušených členů Evropské komise a Evropského parlamentu. Ti schválili tyto antifyzikální předpisy. Oni jsou viníky. Chápete to pro EU jásající novináři?8-o.

+29/0
doporučit
17.3.2017 13:20

M92a22r48c31e20l 15S17t75a20r96ý 9848914173269

každý má svou dieselgate

+30/−1
doporučit
17.3.2017 10:54

V14a19c29l72a14v 46M26e81d40e83k 5371162645135

Celou dobu říkám, že u dieselgate šlo o to, že se VW stal největší automobilkou světa, což se mnohým (nejen konkurenci) nelíbilo. A tak byl pomocí uměle vyvolané aféry z trůnu zase sesazen.

Ano, VW podváděl, ale nebyl jediný. Nesmyslný hon na CO2 způsobil to, že s NOx měli problém úplně všichni.

+34/−2
doporučit
17.3.2017 11:02

J84o93h63n16n62y 91H23a11m14p15l 7193582966336

Vysvetli mi nekdo proc se kazda takova zprava vydava jako nejvetsi prekvapeni desetileti?? Kazdymu je jasny jak to je. jestli si nekdo kupuje svuj mega uspornej a zaroven vykonnej diesel a mysli si, ze kdyz je na papirku napsany, ze splnuje Euro 258, tak je zaroven i kdovijak zelenej.. no, tak neni no... a jsme zase u tech nesmyslnych regulaci a zpusobu mereni a blablabla...

+21/0
doporučit
17.3.2017 10:56

R72i46c21h52a80r45d 25T25o18m53e53č19e79k 7216805636921

Nakonec se zjistí, že nejméně emisí vypouštěly klasické atmosférické motory. Takže směrnice EU dohnaly automobilky k podvodům a obyvatelstvo vystavily větší zdravotní zátěži.

+14/0
doporučit
17.3.2017 12:36

D13a50v13i90d 25M42a78l38i25n13a 1130153240623

Nikdo, ani různá nařízení, ani mezinárodní smlouvy, nezredukují fyzikální zákony. ;-) A můžou se autoři tvářit třeba jako ředitel Zeměkoule. ;-)

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:42

L55u49d91v18í93k 72O84n34d29ř87í68č84e19k 8610535210128

To je ale překvapení! Samozřejmě že podváděli, tak jako všichni. Jak jinak by dosahovali stejných výsledků jako VW se stejnou technologií? Liší se pouze metody, jak dosáhnout v testu požadovaných výsledků.

Proč si novináři nedovolí napsat, co je skutečnou příčinou? Tedy na jedné straně nesmyslné normy, popírající fyzikální zákony, a na druhé straně testovací metodika, která se ani zdaleka neblíží používání vozidel v praxi.

Doporučoval bych "odborníkům" z Brusele, kteří nastavují emisní normy, aby si zašli na seminář s názvem "Úvod do základů fyziky". A taky aby se zaměřili na skutečné škodliviny, a nikoliv na CO2

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:30

J29a49r21o16s17l92a42v 57L13e41b24e65d41a 3226209927900

Zákonitý výsledek nesmyslného tlaku na snižování CO2 - mnohem více NOx a sazí.

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:00

M97a68r86t13i86n 90J18u77r30e25č31k40a 2323264831131

Teď už to není o tom, kdo nepodvádí, ale o tom, kdo to umí lépe zamaskovat. Kdyby se měřilo od samého počátku v reálném provozu, tak žádná aféra nikdy nemusela být a spotřebitelé by měli k dispozici reálné hodnoty emisí a hlavně spotřeby! Ať se jdou s laboratořemi bodnout.

+11/0
doporučit
17.3.2017 12:29

M11a82r64t12i55n 47E56l59e60f90a40n70t 9689870757588

Neustále se hovoří o podvodech, ale z čistě selského rozumu se o žádný podvod nejedná. Automobilky měly předepsané testy v laboratorních podmínkách a ty splnily. Z motorů, ať už měli jakékoliv "technické řešení", foukal vzduch, který emisní limity splňoval.

Jako podvod bych to viděl tehdy, pokud by testovaný motor měl nějaký fígl, kterým zmate přímo testovací měřící zařízení, které pak naměří nižší hodnoty emisí, než které ve skutečnosti z výfuku v laboratoři fičí (z výfuku jde 100 jednotek emisí a měřicí zařízení naměří jen 10 jednotek).

+17/−3
doporučit
17.3.2017 12:59

M91a28r63t83i34n 98C42e58r13n37y 2868762218273

V honbe za plnenim nesmyslnych EU norem jsou nuceni podvadet vsichni. Pokud by podvody byly jen u VW tak po nem ostatni automobilky budou slapat jako prase a budou se predhanet ve verejnych merenich aby vsem dokazaly jak jsou ony poctive. Ale zatim je kolem toho tak nejak ticho po pesine a hlavni humbuk se odehral v USA kde se soudi kvuli kazde kravine.

+12/−1
doporučit
17.3.2017 13:45

J79a24n 39P62a39v38e54l 8903442608226

Je sranda že lidé kteří to způsobili - úředníci a politici, budou pracovat na náhradě. A výsledkem budou nesmyslné náhrady a hnijící auta na vrakovištích, které zaplatí všichni, kdo si v blízké budoucnosti koupí auto.

+6/0
doporučit
17.3.2017 11:12

O36n51d94ř59e46j 19L42i49š72k47a 3140622984776

Tak ono to každému jen trochu fundovanému člověku musí dojít. Jak třeba nový Scénic s váhou 1,5 tuny může mít spotřebu 5,8 litru, když Clio vážící o víc než 300 kilo méně má se stejným motorem spotřebu "jen" 5,3. Atd.

Tahle černočerná černota, diktovaná a schválená, a tolerovaná EU je komplot jako prase. To je tak kolosální podvod až běda. Asi proto, že je tak kolosální není snaha to změnit.

+5/0
doporučit
17.3.2017 13:33

L12u50d16ě98k 28N60o78v48ý 2431209253401

Tady máme důvod, proč ŽÁDNÁ automobilka nešila do VW, když se jim na to přišlo. Testy obcházejí všichni. A má to jednoduchý důvod - normy jsou politicky stanovená čísla, naprosto mimo reálný rámec, dodržet je prakticky nelze. A nenechme se mýlit, netýká se to jen nafty, ale i benzínu.

+5/0
doporučit
17.3.2017 12:28

L15a57d46i13s10l82a13v 71L96a56k46e97r 2653289535366

Měly by se - pro zmatené diskutéry - v každém článku o dieselgate zopakovat známé skutečnosti:

1. Způsob homologace typu vozidla je odlišný v Evropě a v U.S.A..

2. To, co bylo v U.S.A. označeno za protiprávní, to evropské homologační předpisy umožňují.

3. Nejde tedy v Evropě o žádný podvod.

4. Že automobily vypouštějí při běžném provozu jiná množství škodlivin než při homologačním testu bylo všem známo: jak výrobcům, tak evropským zákonodárc

+4/0
doporučit
20.3.2017 6:32

M47a78r75c60e39l 83B37a86k48o90š 4261986423

b o h a jeho a tento európsky moloch bude čakať roky kým mu docvakne, že treba uzavrieť jednotnú metodiku merania emisií (a samozrejme spotreby) v reálnych podmienkach, napriklad na certifikovanom vzorovom okruhu. Pre automobilky vôbec žiadny problém spraviť pri fabrike (aj tak ich tam už majú) presne stanovený okruh, rovnaká dĺžka, zákruty, kopček, dolinka, stopka a spraviť autom napr. 10x100 km a hotovo (neberte to tu vážne, je to uvedené ako príklad).

+3/0
doporučit
17.3.2017 19:46

M87i18c84h44a16e13l84a 13V68a46r30c59l37o79v55á 4142184422103

Důsledek zcela nerealistických norem. Věřím, že příští rok přijde Brusel s nařízením nulových emisí pro spalovací motory.

+3/0
doporučit
17.3.2017 12:35

J16a52n 10M63a44z63ů10r30e29k 2598644198665

Že o výrobci obcházejí je jedna věc, ale je třeba říct i tu druhou stranu mince. Podíl automobilové přepravy má minimální podíl na vypouštění skleníkových plynu ale bojuje se nejvíc proti nim, pak je tu paradox kdy výroba do baterie Toyoty je ekelogicky náročnější než jezdit trabantem.

+3/0
doporučit
17.3.2017 12:16

P13a39v19e47l 60S63e59d24l68á33k 3780416548111

Průmysl je zlý, proto ho v Evropě byrokratickou cestou zlikvidujeme. Zbytek světa bude jistě našeho příkladu následovat. 8-o

+2/0
doporučit
17.3.2017 14:38

J12i13ř81í 81T39e58p25r 4927890875535

Takze hon na carodejnice se vsim vsudy. Ocekavam ze do mesice tady bude info, ze Aerovky nebo Pragovky vlastne taky podvadeli. Kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde. Nejaky ten dobovy spis se se najde.

+3/−4
doporučit
17.3.2017 11:23

P49a79v16e81l 64V52o14n37d63r56á96k 4706171529537

že se podmínky při zkoušce v laboratoři liší od každodenní reality si všiml snad každý. Jen přemýšlím, jestli by se neměli zažalovat třeba maturanti za to, že se k maturitě speciálně připravovali a tak získali lepší známky, než jaké odpovídají jejich celoročnímu průměrnému studijnímu výkonu. Jinak nechápu, o čem ta dieselgate vlastně je.

+3/−5
doporučit
17.3.2017 11:53

J82a84r47o28m31í32r 89K62r96á26l 4470769344599

Čekal snad někdo něco jiného ?

+1/0
doporučit
18.3.2017 11:05

T50o20m49á30š 92K21u82c52h41a13ř 3797741138901

Vidíte, že AB má nakonec pravdu. Všeci (dodám - kteří mohou) kradnů. :-P

+1/0
doporučit
17.3.2017 17:12

B53ě15l42a 73H39o85r75á39k55o70v65á 1318592269180

Již od začátku tvrdím, že podvod je norma měření která neodpovídá reálnému provozu!! Když se cokoli připravuje na nějakou zkoušku, tak se přeci zaměřím co se zkouší a snažím se úspěšně projít. Jestli se např. testuje jízda na volnoběh, tak snad stačí aby motor nechcípl jak v reálu, tak v testu. Co je za problém nasimulovat jízdu z bodu A do bodu B za určitý čas s daným zrychlením v běžném provozu? To si může výrobce přenastavovat jak chce, ale při správném testu to neošulí.

Další kapitola jsou uživatelé co musej být na další červené první;-)

+1/0
doporučit
17.3.2017 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.