Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R79o13m17a38n 22O94l34s47z48o68w17y 3146137810595

Naprosto šokující a překvapivé;-D;-D;-D

+33/0
doporučit
17.3.2017 11:06

D75a39v23i69d 12Š36t33a24m55b54e37r11a 4382954264256

Kdy už Pane Bože novináři pochopí, že nejde o žádný Dieselgate, ale EUgate! Pokud EU vyžaduje svými předpisy co z hlediska fyzikálních zákonů není možné, není to problémem výrobců, ale mentálně narušených členů Evropské komise a Evropského parlamentu. Ti schválili tyto antifyzikální předpisy. Oni jsou viníky. Chápete to pro EU jásající novináři?8-o.

+29/0
doporučit
17.3.2017 13:20

M43a67r23c55e42l 45S72t98a85r44ý 9678604113709

každý má svou dieselgate

+30/−1
doporučit
17.3.2017 10:54

V53a87c59l35a67v 23M68e76d85e35k 5521112785415

Celou dobu říkám, že u dieselgate šlo o to, že se VW stal největší automobilkou světa, což se mnohým (nejen konkurenci) nelíbilo. A tak byl pomocí uměle vyvolané aféry z trůnu zase sesazen.

Ano, VW podváděl, ale nebyl jediný. Nesmyslný hon na CO2 způsobil to, že s NOx měli problém úplně všichni.

+34/−2
doporučit
17.3.2017 11:02

J94o79h90n78n35y 22H74a68m40p81l 7723412716616

Vysvetli mi nekdo proc se kazda takova zprava vydava jako nejvetsi prekvapeni desetileti?? Kazdymu je jasny jak to je. jestli si nekdo kupuje svuj mega uspornej a zaroven vykonnej diesel a mysli si, ze kdyz je na papirku napsany, ze splnuje Euro 258, tak je zaroven i kdovijak zelenej.. no, tak neni no... a jsme zase u tech nesmyslnych regulaci a zpusobu mereni a blablabla...

+21/0
doporučit
17.3.2017 10:56

R67i40c81h45a63r30d 86T23o41m60e19č90e72k 7416885806601

Nakonec se zjistí, že nejméně emisí vypouštěly klasické atmosférické motory. Takže směrnice EU dohnaly automobilky k podvodům a obyvatelstvo vystavily větší zdravotní zátěži.

+14/0
doporučit
17.3.2017 12:36

D62a54v93i73d 73M69a97l30i29n96a 1220253960673

Nikdo, ani různá nařízení, ani mezinárodní smlouvy, nezredukují fyzikální zákony. ;-) A můžou se autoři tvářit třeba jako ředitel Zeměkoule. ;-)

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:42

L36u40d33v22í65k 47O38n69d27ř31í13č17e58k 8890535610228

To je ale překvapení! Samozřejmě že podváděli, tak jako všichni. Jak jinak by dosahovali stejných výsledků jako VW se stejnou technologií? Liší se pouze metody, jak dosáhnout v testu požadovaných výsledků.

Proč si novináři nedovolí napsat, co je skutečnou příčinou? Tedy na jedné straně nesmyslné normy, popírající fyzikální zákony, a na druhé straně testovací metodika, která se ani zdaleka neblíží používání vozidel v praxi.

Doporučoval bych "odborníkům" z Brusele, kteří nastavují emisní normy, aby si zašli na seminář s názvem "Úvod do základů fyziky". A taky aby se zaměřili na skutečné škodliviny, a nikoliv na CO2

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:30

J24a46r17o98s71l73a41v 48L42e68b29e66d62a 3596819177470

Zákonitý výsledek nesmyslného tlaku na snižování CO2 - mnohem více NOx a sazí.

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:00

M53a52r43t71i71n 58J56u55r94e13č29k21a 2573824821211

Teď už to není o tom, kdo nepodvádí, ale o tom, kdo to umí lépe zamaskovat. Kdyby se měřilo od samého počátku v reálném provozu, tak žádná aféra nikdy nemusela být a spotřebitelé by měli k dispozici reálné hodnoty emisí a hlavně spotřeby! Ať se jdou s laboratořemi bodnout.

+11/0
doporučit
17.3.2017 12:29

M97a50r51t64i28n 93E70l14e55f13a87n55t 9619780777598

Neustále se hovoří o podvodech, ale z čistě selského rozumu se o žádný podvod nejedná. Automobilky měly předepsané testy v laboratorních podmínkách a ty splnily. Z motorů, ať už měli jakékoliv "technické řešení", foukal vzduch, který emisní limity splňoval.

Jako podvod bych to viděl tehdy, pokud by testovaný motor měl nějaký fígl, kterým zmate přímo testovací měřící zařízení, které pak naměří nižší hodnoty emisí, než které ve skutečnosti z výfuku v laboratoři fičí (z výfuku jde 100 jednotek emisí a měřicí zařízení naměří jen 10 jednotek).

+17/−3
doporučit
17.3.2017 12:59

M72a86r27t94i15n 65C29e42r87n86y 2238892588363

V honbe za plnenim nesmyslnych EU norem jsou nuceni podvadet vsichni. Pokud by podvody byly jen u VW tak po nem ostatni automobilky budou slapat jako prase a budou se predhanet ve verejnych merenich aby vsem dokazaly jak jsou ony poctive. Ale zatim je kolem toho tak nejak ticho po pesine a hlavni humbuk se odehral v USA kde se soudi kvuli kazde kravine.

+12/−1
doporučit
17.3.2017 13:45

J44a28n 76P11a43v65e20l 8133912498646

Je sranda že lidé kteří to způsobili - úředníci a politici, budou pracovat na náhradě. A výsledkem budou nesmyslné náhrady a hnijící auta na vrakovištích, které zaplatí všichni, kdo si v blízké budoucnosti koupí auto.

+6/0
doporučit
17.3.2017 11:12

O87n19d91ř80e95j 82L17i85š34k16a 3900632504336

Tak ono to každému jen trochu fundovanému člověku musí dojít. Jak třeba nový Scénic s váhou 1,5 tuny může mít spotřebu 5,8 litru, když Clio vážící o víc než 300 kilo méně má se stejným motorem spotřebu "jen" 5,3. Atd.

Tahle černočerná černota, diktovaná a schválená, a tolerovaná EU je komplot jako prase. To je tak kolosální podvod až běda. Asi proto, že je tak kolosální není snaha to změnit.

+5/0
doporučit
17.3.2017 13:33

L21u36d61ě16k 91N58o52v36ý 2531699313441

Tady máme důvod, proč ŽÁDNÁ automobilka nešila do VW, když se jim na to přišlo. Testy obcházejí všichni. A má to jednoduchý důvod - normy jsou politicky stanovená čísla, naprosto mimo reálný rámec, dodržet je prakticky nelze. A nenechme se mýlit, netýká se to jen nafty, ale i benzínu.

+5/0
doporučit
17.3.2017 12:28

L58a85d38i94s83l76a35v 24L18a82k21e56r 2623799325356

Měly by se - pro zmatené diskutéry - v každém článku o dieselgate zopakovat známé skutečnosti:

1. Způsob homologace typu vozidla je odlišný v Evropě a v U.S.A..

2. To, co bylo v U.S.A. označeno za protiprávní, to evropské homologační předpisy umožňují.

3. Nejde tedy v Evropě o žádný podvod.

4. Že automobily vypouštějí při běžném provozu jiná množství škodlivin než při homologačním testu bylo všem známo: jak výrobcům, tak evropským zákonodárc

+4/0
doporučit
20.3.2017 6:32

M17a13r33c90e25l 94B50a16k67o75š 4481796423

b o h a jeho a tento európsky moloch bude čakať roky kým mu docvakne, že treba uzavrieť jednotnú metodiku merania emisií (a samozrejme spotreby) v reálnych podmienkach, napriklad na certifikovanom vzorovom okruhu. Pre automobilky vôbec žiadny problém spraviť pri fabrike (aj tak ich tam už majú) presne stanovený okruh, rovnaká dĺžka, zákruty, kopček, dolinka, stopka a spraviť autom napr. 10x100 km a hotovo (neberte to tu vážne, je to uvedené ako príklad).

+3/0
doporučit
17.3.2017 19:46

M53i60c15h51a10e97l40a 59V20a97r17c52l93o69v40á 4132364982883

Důsledek zcela nerealistických norem. Věřím, že příští rok přijde Brusel s nařízením nulových emisí pro spalovací motory.

+3/0
doporučit
17.3.2017 12:35

J35a60n 21M58a28z25ů75r82e47k 2588614408265

Že o výrobci obcházejí je jedna věc, ale je třeba říct i tu druhou stranu mince. Podíl automobilové přepravy má minimální podíl na vypouštění skleníkových plynu ale bojuje se nejvíc proti nim, pak je tu paradox kdy výroba do baterie Toyoty je ekelogicky náročnější než jezdit trabantem.

+3/0
doporučit
17.3.2017 12:16

P29a71v17e84l 79S95e52d81l25á81k 3230426918861

Průmysl je zlý, proto ho v Evropě byrokratickou cestou zlikvidujeme. Zbytek světa bude jistě našeho příkladu následovat. 8-o

+2/0
doporučit
17.3.2017 14:38

J88i95ř61í 79T16e63p89r 4607270765775

Takze hon na carodejnice se vsim vsudy. Ocekavam ze do mesice tady bude info, ze Aerovky nebo Pragovky vlastne taky podvadeli. Kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde. Nejaky ten dobovy spis se se najde.

+3/−4
doporučit
17.3.2017 11:23

P66a92v48e67l 24V40o48n89d31r71á97k 4276571879537

že se podmínky při zkoušce v laboratoři liší od každodenní reality si všiml snad každý. Jen přemýšlím, jestli by se neměli zažalovat třeba maturanti za to, že se k maturitě speciálně připravovali a tak získali lepší známky, než jaké odpovídají jejich celoročnímu průměrnému studijnímu výkonu. Jinak nechápu, o čem ta dieselgate vlastně je.

+3/−5
doporučit
17.3.2017 11:53

J84a55r42o72m32í61r 66K44r69á28l 4570969444629

Čekal snad někdo něco jiného ?

+1/0
doporučit
18.3.2017 11:05

T61o77m68á27š 65K65u14c91h92a20ř 3257251438981

Vidíte, že AB má nakonec pravdu. Všeci (dodám - kteří mohou) kradnů. :-P

+1/0
doporučit
17.3.2017 17:12

B45ě20l15a 47H42o41r37á93k82o17v58á 1188952149140

Již od začátku tvrdím, že podvod je norma měření která neodpovídá reálnému provozu!! Když se cokoli připravuje na nějakou zkoušku, tak se přeci zaměřím co se zkouší a snažím se úspěšně projít. Jestli se např. testuje jízda na volnoběh, tak snad stačí aby motor nechcípl jak v reálu, tak v testu. Co je za problém nasimulovat jízdu z bodu A do bodu B za určitý čas s daným zrychlením v běžném provozu? To si může výrobce přenastavovat jak chce, ale při správném testu to neošulí.

Další kapitola jsou uživatelé co musej být na další červené první;-)

+1/0
doporučit
17.3.2017 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.