Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R53o36m11a44n 17O76l40s55z20o71w47y 3416937310425

Naprosto šokující a překvapivé;-D;-D;-D

+32/0
doporučit
17.3.2017 11:06

D23a74v21i33d 38Š60t65a87m95b22e68r94a 4632424684406

Kdy už Pane Bože novináři pochopí, že nejde o žádný Dieselgate, ale EUgate! Pokud EU vyžaduje svými předpisy co z hlediska fyzikálních zákonů není možné, není to problémem výrobců, ale mentálně narušených členů Evropské komise a Evropského parlamentu. Ti schválili tyto antifyzikální předpisy. Oni jsou viníky. Chápete to pro EU jásající novináři?8-o.

+28/0
doporučit
17.3.2017 13:20

M72a32r34c77e90l 48S90t15a62r54ý 9988474413729

každý má svou dieselgate

+29/−1
doporučit
17.3.2017 10:54

V42a39c12l88a32v 67M16e68d68e28k 5871482145325

Celou dobu říkám, že u dieselgate šlo o to, že se VW stal největší automobilkou světa, což se mnohým (nejen konkurenci) nelíbilo. A tak byl pomocí uměle vyvolané aféry z trůnu zase sesazen.

Ano, VW podváděl, ale nebyl jediný. Nesmyslný hon na CO2 způsobil to, že s NOx měli problém úplně všichni.

+33/−2
doporučit
17.3.2017 11:02

J47o81h76n23n50y 40H74a18m69p52l 7513742836166

Vysvetli mi nekdo proc se kazda takova zprava vydava jako nejvetsi prekvapeni desetileti?? Kazdymu je jasny jak to je. jestli si nekdo kupuje svuj mega uspornej a zaroven vykonnej diesel a mysli si, ze kdyz je na papirku napsany, ze splnuje Euro 258, tak je zaroven i kdovijak zelenej.. no, tak neni no... a jsme zase u tech nesmyslnych regulaci a zpusobu mereni a blablabla...

+20/0
doporučit
17.3.2017 10:56

D70a82v61i27d 55M33a79l39i92n73a 1190113340133

Nikdo, ani různá nařízení, ani mezinárodní smlouvy, nezredukují fyzikální zákony. ;-) A můžou se autoři tvářit třeba jako ředitel Zeměkoule. ;-)

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:42

R63i16c89h52a43r67d 66T80o77m85e96č11e96k 7336695586471

Nakonec se zjistí, že nejméně emisí vypouštěly klasické atmosférické motory. Takže směrnice EU dohnaly automobilky k podvodům a obyvatelstvo vystavily větší zdravotní zátěži.

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:36

L57u82d98v97í84k 66O69n91d80ř52í18č87e12k 8130495160718

To je ale překvapení! Samozřejmě že podváděli, tak jako všichni. Jak jinak by dosahovali stejných výsledků jako VW se stejnou technologií? Liší se pouze metody, jak dosáhnout v testu požadovaných výsledků.

Proč si novináři nedovolí napsat, co je skutečnou příčinou? Tedy na jedné straně nesmyslné normy, popírající fyzikální zákony, a na druhé straně testovací metodika, která se ani zdaleka neblíží používání vozidel v praxi.

Doporučoval bych "odborníkům" z Brusele, kteří nastavují emisní normy, aby si zašli na seminář s názvem "Úvod do základů fyziky". A taky aby se zaměřili na skutečné škodliviny, a nikoliv na CO2

+12/0
doporučit
17.3.2017 12:30

M54a62r61t97i40n 26J49u88r15e74č30k54a 2353554691431

Teď už to není o tom, kdo nepodvádí, ale o tom, kdo to umí lépe zamaskovat. Kdyby se měřilo od samého počátku v reálném provozu, tak žádná aféra nikdy nemusela být a spotřebitelé by měli k dispozici reálné hodnoty emisí a hlavně spotřeby! Ať se jdou s laboratořemi bodnout.

+11/0
doporučit
17.3.2017 12:29

J35a61r28o34s15l77a49v 30L60e61b24e57d92a 3756829567930

Zákonitý výsledek nesmyslného tlaku na snižování CO2 - mnohem více NOx a sazí.

+11/0
doporučit
17.3.2017 12:00

M35a77r16t96i49n 26E65l59e18f79a90n48t 9469550957488

Neustále se hovoří o podvodech, ale z čistě selského rozumu se o žádný podvod nejedná. Automobilky měly předepsané testy v laboratorních podmínkách a ty splnily. Z motorů, ať už měli jakékoliv "technické řešení", foukal vzduch, který emisní limity splňoval.

Jako podvod bych to viděl tehdy, pokud by testovaný motor měl nějaký fígl, kterým zmate přímo testovací měřící zařízení, které pak naměří nižší hodnoty emisí, než které ve skutečnosti z výfuku v laboratoři fičí (z výfuku jde 100 jednotek emisí a měřicí zařízení naměří jen 10 jednotek).

+17/−3
doporučit
17.3.2017 12:59

M54a75r50t31i80n 66C75e23r40n47y 2778112908953

V honbe za plnenim nesmyslnych EU norem jsou nuceni podvadet vsichni. Pokud by podvody byly jen u VW tak po nem ostatni automobilky budou slapat jako prase a budou se predhanet ve verejnych merenich aby vsem dokazaly jak jsou ony poctive. Ale zatim je kolem toho tak nejak ticho po pesine a hlavni humbuk se odehral v USA kde se soudi kvuli kazde kravine.

+12/−1
doporučit
17.3.2017 13:45

J38a91n 73P59a98v76e62l 8463852458616

Je sranda že lidé kteří to způsobili - úředníci a politici, budou pracovat na náhradě. A výsledkem budou nesmyslné náhrady a hnijící auta na vrakovištích, které zaplatí všichni, kdo si v blízké budoucnosti koupí auto.

+6/0
doporučit
17.3.2017 11:12

O74n95d97ř58e81j 23L16i28š19k47a 3100412354236

Tak ono to každému jen trochu fundovanému člověku musí dojít. Jak třeba nový Scénic s váhou 1,5 tuny může mít spotřebu 5,8 litru, když Clio vážící o víc než 300 kilo méně má se stejným motorem spotřebu "jen" 5,3. Atd.

Tahle černočerná černota, diktovaná a schválená, a tolerovaná EU je komplot jako prase. To je tak kolosální podvod až běda. Asi proto, že je tak kolosální není snaha to změnit.

+5/0
doporučit
17.3.2017 13:33

L68u12d92ě65k 11N47o64v67ý 2221509983741

Tady máme důvod, proč ŽÁDNÁ automobilka nešila do VW, když se jim na to přišlo. Testy obcházejí všichni. A má to jednoduchý důvod - normy jsou politicky stanovená čísla, naprosto mimo reálný rámec, dodržet je prakticky nelze. A nenechme se mýlit, netýká se to jen nafty, ale i benzínu.

+5/0
doporučit
17.3.2017 12:28

L86a55d28i84s18l88a15v 68L16a69k77e63r 2583339715826

Měly by se - pro zmatené diskutéry - v každém článku o dieselgate zopakovat známé skutečnosti:

1. Způsob homologace typu vozidla je odlišný v Evropě a v U.S.A..

2. To, co bylo v U.S.A. označeno za protiprávní, to evropské homologační předpisy umožňují.

3. Nejde tedy v Evropě o žádný podvod.

4. Že automobily vypouštějí při běžném provozu jiná množství škodlivin než při homologačním testu bylo všem známo: jak výrobcům, tak evropským zákonodárc

+4/0
doporučit
20.3.2017 6:32
Foto

M81a57r38c59e47l 46B40a74k69o79š 4831966963

b o h a jeho a tento európsky moloch bude čakať roky kým mu docvakne, že treba uzavrieť jednotnú metodiku merania emisií (a samozrejme spotreby) v reálnych podmienkach, napriklad na certifikovanom vzorovom okruhu. Pre automobilky vôbec žiadny problém spraviť pri fabrike (aj tak ich tam už majú) presne stanovený okruh, rovnaká dĺžka, zákruty, kopček, dolinka, stopka a spraviť autom napr. 10x100 km a hotovo (neberte to tu vážne, je to uvedené ako príklad).

+3/0
doporučit
17.3.2017 19:46

M16i83c56h58a17e36l59a 98V33a39r20c36l65o16v97á 4332384172763

Důsledek zcela nerealistických norem. Věřím, že příští rok přijde Brusel s nařízením nulových emisí pro spalovací motory.

+3/0
doporučit
17.3.2017 12:35

J75a81n 85M63a22z48ů36r49e25k 2528254378145

Že o výrobci obcházejí je jedna věc, ale je třeba říct i tu druhou stranu mince. Podíl automobilové přepravy má minimální podíl na vypouštění skleníkových plynu ale bojuje se nejvíc proti nim, pak je tu paradox kdy výroba do baterie Toyoty je ekelogicky náročnější než jezdit trabantem.

+3/0
doporučit
17.3.2017 12:16

P17a71v10e85l 31S15e51d96l21á82k 3570276278331

Průmysl je zlý, proto ho v Evropě byrokratickou cestou zlikvidujeme. Zbytek světa bude jistě našeho příkladu následovat. 8-o

+2/0
doporučit
17.3.2017 14:38

J80i39ř41í 51T40e71p16r 4307240295295

Takze hon na carodejnice se vsim vsudy. Ocekavam ze do mesice tady bude info, ze Aerovky nebo Pragovky vlastne taky podvadeli. Kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde. Nejaky ten dobovy spis se se najde.

+3/−4
doporučit
17.3.2017 11:23

P43a20v79e85l 44V55o18n12d15r28á93k 4166211129337

že se podmínky při zkoušce v laboratoři liší od každodenní reality si všiml snad každý. Jen přemýšlím, jestli by se neměli zažalovat třeba maturanti za to, že se k maturitě speciálně připravovali a tak získali lepší známky, než jaké odpovídají jejich celoročnímu průměrnému studijnímu výkonu. Jinak nechápu, o čem ta dieselgate vlastně je.

+3/−5
doporučit
17.3.2017 11:53

J65a79r64o97m38í45r 93K25r54á19l 4830119844659

Čekal snad někdo něco jiného ?

+1/0
doporučit
18.3.2017 11:05

T96o85m56á80š 66K86u93c70h21a76ř 3367491258221

Vidíte, že AB má nakonec pravdu. Všeci (dodám - kteří mohou) kradnů. :-P

+1/0
doporučit
17.3.2017 17:12

B14ě86l33a 29H48o17r16á36k65o26v89á 1828492949340

Již od začátku tvrdím, že podvod je norma měření která neodpovídá reálnému provozu!! Když se cokoli připravuje na nějakou zkoušku, tak se přeci zaměřím co se zkouší a snažím se úspěšně projít. Jestli se např. testuje jízda na volnoběh, tak snad stačí aby motor nechcípl jak v reálu, tak v testu. Co je za problém nasimulovat jízdu z bodu A do bodu B za určitý čas s daným zrychlením v běžném provozu? To si může výrobce přenastavovat jak chce, ale při správném testu to neošulí.

Další kapitola jsou uživatelé co musej být na další červené první;-)

+1/0
doporučit
17.3.2017 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.