Diskuze

Renault má svou Dieselgate: s emisemi měl podvádět už 25 let

Nejen VW podváděl v testech emisí, svou Dieselgate má podle zjištění vyšetřovatelů také Renault. Podle agentury AFP francouzská automobilka obcházela testy celých 25 let a o všem vědělo i nejvyšší vedení včetně Carlose Ghosna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nesmysl nikdo nešidí, bazarník nestáčí kilometry a živnostník vždy odvede daně!!

0 0
možnosti

Měly by se - pro zmatené diskutéry - v každém článku o dieselgate zopakovat známé skutečnosti:

1. Způsob homologace typu vozidla je odlišný v Evropě a v U.S.A..

2. To, co bylo v U.S.A. označeno za protiprávní, to evropské homologační předpisy umožňují.

3. Nejde tedy v Evropě o žádný podvod.

4. Že automobily vypouštějí při běžném provozu jiná množství škodlivin než při homologačním testu bylo všem známo: jak výrobcům, tak evropským zákonodárc

4 0
možnosti

Podvádějí všichni, jenom se na to přijde někomu dříve a někomu později. Pokud je poptávka, tak je i nabídka!

0 0
možnosti

J15a25n 81H92r92u81z29a

19. 3. 2017 13:05

Evropské automobilky by měly spáchat hromadné ekologické harakiri aby se mohli napakovat Korejci a Japonci.;-D

0 0
možnosti

Čekal snad někdo něco jiného ?

1 0
možnosti

J93a76n 77M19a53l44ý

18. 3. 2017 7:43

Měl jsem Lancii Lybru R5 2,4 JTD (Rail) plnící EURO 3, a dle měřicího cyklu měla mít průměrnou spotřebu 6,6 v kombinovaném provozu. Jezdil jsem v průměru za 6,65. Dá se tedy předpokládat, že emisní normu plnila bez podvodu. Šlo o rok 2003

0 2
možnosti

Tím bych i nebyl jistý.Fyzikální zákony platí pro všechny.

0 0
možnosti

Podvádí všechny automobilky, kdy budou muset cálovat jako VW?

1 1
možnosti

J15a77n 72T83a61r25a20b36a

17. 3. 2017 22:09

Renault těžko. V USA ho neznají a v Evropě ho není (stejně jako VW) za co trestat.

5 0
možnosti

b o h a jeho a tento európsky moloch bude čakať roky kým mu docvakne, že treba uzavrieť jednotnú metodiku merania emisií (a samozrejme spotreby) v reálnych podmienkach, napriklad na certifikovanom vzorovom okruhu. Pre automobilky vôbec žiadny problém spraviť pri fabrike (aj tak ich tam už majú) presne stanovený okruh, rovnaká dĺžka, zákruty, kopček, dolinka, stopka a spraviť autom napr. 10x100 km a hotovo (neberte to tu vážne, je to uvedené ako príklad).

3 0
možnosti

P94e66t36r 56R90i49h26a20k

17. 3. 2017 21:27

Ale zase to budou laboratorni a ne realne podminky :-)

0 0
možnosti

Reanultem jezdím a jejich představy o normované spotřebě jsou u motoru 1,5 DCI 4,5 l/100 km opravdu nereálné. To je když se podvádí s emisemi, pravda někde vyleze.

0 0
možnosti

J21a66n 44T84a77r71a76b72a

17. 3. 2017 18:42

S renaultem nejezdím ale přesto si dovolím nesouhlasit. Pokud motory 1,6TDI (taky cinklé) nemají se spotřebou 4,5 žádný problém ani v relativně velkém golfu variant, nevěřím tomu, že by to 1,5dCi neuměl. Myšleno obojí v normálním provozu.

0 0
možnosti

Vidíte, že AB má nakonec pravdu. Všeci (dodám - kteří mohou) kradnů. :-P

1 0
možnosti

J81a44n 44T15a63r91a49b14a

17. 3. 2017 18:43

V tom se AB mýlí. Všetci mohou ale ne všetci kradnů.

1 0
možnosti