Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D82a65v53i94d 91H18o83l96m43a68n 5674140637

Moc hezký článek R^

+33/0
doporučit
24.3.2017 5:35

P41e62t65r 64P71o69l49á40k 1877465786438

Pane Drtikol, sypete zrni! :-) Jako malej jsem tohle auto miloval. Opravdova krasa!

+26/0
doporučit
24.3.2017 6:15

J75o63s57e28f 74M13i33k39i85n 5803424605134

Na vojně jsem s ní tahal vyprošťovací a hasičský tanky. Byla to mašina k nezastavení.VR^

Byla mnohem víc oblíbená než T815.

A ten zvuk!VR^

+24/0
doporučit
24.3.2017 7:30

J68a22n 38Š60m15í48d90a 7735128769242

Tak holka připíjím na Tvůj jedinečný život! Tatrovka se všemi nejR^.Už jako kluk jsem byl do ní blázen a vodil jsem ji jako hračku po zahradě. Pak na vojně. "Kolos" se vším všudy...do dneška, když si vzpomenu na burácivý a jedině Kolosu specifický zvuk dvanáctiválce, mi naskakuje husí kůže. Poklona všem, co se podíleli na vývoji a výrobě a mch. dodnes válcují v různých úpravách konkurenci v trucktrialech.

+23/0
doporučit
24.3.2017 7:20
Foto

M65i45l12a68n 93K81a93t29r74e61n26č53í35k 1781688649434

Možno ste zachytili správu, že objavili ,,stratenú" Tatru z rally Paríž - Dakar v roku 1986. Tridsať rokov ju francúzsky majiteľ používal a nikdy ho nesklamala, najazdila bezpočet kilometrov. Treba viac povedať?

Pred týmto autom musí každý milovník automobilovej techniky SMEKNOUT... R^

+18/0
doporučit
24.3.2017 11:26

P74e76t59r 30S15p61a12t57z21i79e81r97e87r 7684722865434

vyvěšení kola, když se píchlo se dělalo běžně. Bylo to i v návodu na použití vozu. A tak to měly všechny tatry. Ale nezapomenu když se tu psal velký článek jak policie chytila řidiče tatry 815 s vyvěšeným předním kolem při jízdě. Ihned pokuta. Při tom on jen využil možností, které tatra nabízela a jel s tím do nejbližšího servisu. Je vidět, že policajti asi nebyli na vojně.

+23/−2
doporučit
24.3.2017 6:40

L62i38b10o64r 44V14a86l23a85c50h 9514675127817

Super clanek. Diky!

+15/0
doporučit
24.3.2017 2:00

L46u82k56á98š 34P26a93v60l82á98s21e82k 8111219309851

Tatra nezná bratra!

+14/0
doporučit
24.3.2017 8:31

M92i53l66a91n 26N39ě63m77e39c 1725720166286

Doteď si pamatuju, jak mě jako kluka ty oranžový potvory fascinovaly. Nejúžasnější náklaďák, co byl k vidění. Ani zápaďácký kamiony s michelinama na střeše na tohle neměly :)

+11/0
doporučit
24.3.2017 20:54

M20a60r88e18k 97M45i24c40k68a 3473695484119

Musím uznat, že Tatry jsou fakt pěkný a jsem rád, že se Tatře opět daří. :-)

+11/0
doporučit
24.3.2017 15:19

L54i10b53o60r 12M74o91u98č56k97a 1118197645162

mel jsme tu cest na vojne jezdit s T813 8x8 + P50 a tahat T55, T72, BVP , KN50 a dalsi .. zakladni vaha soupravy pripravene tahat byla: Tatra 21,5 tuny(se zavazima) + 16 tun podvalnik ...pokud se tahalo BVP radilo se pouze o pulku niz, nez se zakladni soupravou.. s tankem T72 pripadne T55 s plnou vybavou(sdio, pridavne pancire), to uz bylo horsi.. to uz mela Tatra co delat. Precijenom. vykon mela , na tu vahu, skromny...vsechno se honilo prevodama.

+8/0
doporučit
24.3.2017 8:04

J28i77ř68í 60S52c86h41m71i48d31t 5730133744155

Tak s tímhle jsem jezdil na vojně, převážně jsem vozil na přívěsu tanky T55, na tu dobu to bylo pohodlné vozidlo, posilovače, bufík, perfektní výhled z té výšky, dobrá vychytávka bylo centrální dofukování, takže defekty se řešily vždy až v klidu v kasárnách, akorát to bylo trochu hlučné, ten vzduchem chlazený 12 válec byl vlastně uprostřed kabiny i když se to snažili odhlučnit, tak s nástupcem 815 se to nedalo vůbec srovnat.

+6/0
doporučit
26.3.2017 22:38

D54u33š15a95n 53Č24e83č62i34l 1785704961240

Jo, jo tahle Tatra se nedala přehlédnout, a hlavně přeslechnout ten zvuk motoru byl nádherný a hlavně při nastartování dala každému v okolí vědět že to není žádnej drobek. Jo dělali jsme výborné nákladní auta do terénu např. praga V3S ta vyjela úplně všechno. Při pohledu na fotky 813 si vzpomenu na ten její zvuk.

+6/0
doporučit
24.3.2017 16:36
Foto

M28a63r61e86k 98C42e39r95n62y 5988866277

Tatra nezna bratra....R^

+5/0
doporučit
26.3.2017 12:02

L60u69c82i61a31n 85P98a10p85a53z33i92a14n 5644507321645

Krásné socialistické auto, které mělo respekt u NATO!

+7/−3
doporučit
24.3.2017 19:00

J53a89n 89K55o72z22á18k 2866443747691

A hlavně nezapomenout na War Rig z nového Šíleného Maxe - hádejte, na čem je postavený :-)

+4/0
doporučit
24.3.2017 13:01

E45m19i91l 34F28a78t91k53a 1110113120911

no a přece jí českej kapitalismus málem pohřbil......uplně rozkrást se jí nepovedlo...ale měla na mále jako všechno v českém kapitalismu

+11/−12
doporučit
24.3.2017 12:05

M70a96r37t74i39n 67B82ř43e91z16i40n18a 8188955700862

Jo jo, Tatra nezná bratra. "Na přechodu pro chodce, Tatra drtí důchodce.Důchodci se v krvi válí, Tatra ale nezahálí.":-)

+3/0
doporučit
24.3.2017 16:23

M56i73c73h86a21e38l 63K75a61d98e74r34a72v95e30k 8621514978284

Strašný dělo ve své době.Ten tahač návěsů ke luxusní,kdybych to dneska poslal na silnici tam nevím kolik z 90 našich řidičů by to dneska dalo.Žádný automat,žádná klimatizace,malá postel . :-/:-/

+3/0
doporučit
24.3.2017 9:34

T57o45m47á78š 28V60l40a77s38á78k 4834259319176

Už jen ten název - KOLOS a pištivý zvuk motoru R^

+3/0
doporučit
24.3.2017 7:23

F14r95a37n37t24i80š41e43k 60K23o40c92o57u70r94e85k 6760663207769

Tatra to je stroj, úžasné síly zdroj ;-):-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 13:06

O23n51d19ř94e54j 36Č79a60p34k96a 6761821533264

Do dneška se bez Kolose neobejde žádná soutěž v truck trialu, tam je na tom vlastně i líp, než novější Tatry (má druhou a třetí nápravu blíž u sebe, takže nezůstane tak snadno viset na rouře). Za 14 dnů v Milovicích :-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 11:09

R67a98d92e35k 36K27n85o24p84f 9347470353120

;-);-);-) pěkný článek, vzpomínka na vojnu, zastřílel jsem si z raketometu, zajezdili jsme si, chodím si oživovat vzpomínky na truck trial, byla to super mašina.:-):-):-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 11:04

M68a81r52t12i26n 14K53r93a62l 7863420813877

Zajímavé je, že v dobách nejtemnějšího komunismu jsme uměli vyrábět auta, která se v mezinárodní konkurenci nemusela stydět, ať už to byly Felicie, Embéčka, nebo Tatrovky. A pak po ruské okupaci přišla normalizace a s kvalitou českých aut to šlo od desíti k pěti. Lidi čekali v pořadníku na takovou zoufalost, jako byl Žiguli.

+8/−16
doporučit
24.3.2017 7:36

M10i80c18h63a45l 56F49i41n13s95t92e50r40l92e 7899980663848

Škoda, že se z tak významné automobilky (druhá nejstarší na světě) stala dnes pouhá "montovna speciálních podvozků". Kabiny a motory odebírá od dodavatele a hranaté "monstrum á la drezína" 815-7 designéra nikdy nevidělo. Což je škoda rovněž, protože design byl kdysi jedním hlavních atributů Tatry, díky čemuž byla obdivována celým světem.

+2/−1
doporučit
25.3.2017 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.