Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D95a43v57i34d 26H66o46l60m36a55n 5444670397

Moc hezký článek R^

+33/0
doporučit
24.3.2017 5:35

P89e84t21r 54P47o18l48á74k 1937465796628

Pane Drtikol, sypete zrni! :-) Jako malej jsem tohle auto miloval. Opravdova krasa!

+26/0
doporučit
24.3.2017 6:15

J90o62s32e20f 91M82i52k36i55n 5763794195594

Na vojně jsem s ní tahal vyprošťovací a hasičský tanky. Byla to mašina k nezastavení.VR^

Byla mnohem víc oblíbená než T815.

A ten zvuk!VR^

+24/0
doporučit
24.3.2017 7:30

J43a37n 89Š30m63í70d20a 7955968459712

Tak holka připíjím na Tvůj jedinečný život! Tatrovka se všemi nejR^.Už jako kluk jsem byl do ní blázen a vodil jsem ji jako hračku po zahradě. Pak na vojně. "Kolos" se vším všudy...do dneška, když si vzpomenu na burácivý a jedině Kolosu specifický zvuk dvanáctiválce, mi naskakuje husí kůže. Poklona všem, co se podíleli na vývoji a výrobě a mch. dodnes válcují v různých úpravách konkurenci v trucktrialech.

+23/0
doporučit
24.3.2017 7:20
Foto

M63i61l22a33n 84K17a11t96r76e71n35č13í24k 1491448729914

Možno ste zachytili správu, že objavili ,,stratenú" Tatru z rally Paríž - Dakar v roku 1986. Tridsať rokov ju francúzsky majiteľ používal a nikdy ho nesklamala, najazdila bezpočet kilometrov. Treba viac povedať?

Pred týmto autom musí každý milovník automobilovej techniky SMEKNOUT... R^

+18/0
doporučit
24.3.2017 11:26

P40e83t22r 14S12p94a14t80z58i53e40r75e69r 7654932275594

vyvěšení kola, když se píchlo se dělalo běžně. Bylo to i v návodu na použití vozu. A tak to měly všechny tatry. Ale nezapomenu když se tu psal velký článek jak policie chytila řidiče tatry 815 s vyvěšeným předním kolem při jízdě. Ihned pokuta. Při tom on jen využil možností, které tatra nabízela a jel s tím do nejbližšího servisu. Je vidět, že policajti asi nebyli na vojně.

+23/−2
doporučit
24.3.2017 6:40

L55i39b70o28r 51V47a74l82a42c87h 9174335757807

Super clanek. Diky!

+15/0
doporučit
24.3.2017 2:00

L29u96k28á65š 22P32a66v61l66á17s52e36k 8621709319171

Tatra nezná bratra!

+14/0
doporučit
24.3.2017 8:31

M15i41l85a63n 92N14ě12m72e87c 1465470306696

Doteď si pamatuju, jak mě jako kluka ty oranžový potvory fascinovaly. Nejúžasnější náklaďák, co byl k vidění. Ani zápaďácký kamiony s michelinama na střeše na tohle neměly :)

+11/0
doporučit
24.3.2017 20:54

M17a95r56e82k 72M21i77c50k10a 3803945924939

Musím uznat, že Tatry jsou fakt pěkný a jsem rád, že se Tatře opět daří. :-)

+11/0
doporučit
24.3.2017 15:19

L72i62b75o25r 83M14o61u35č81k75a 1478227865242

mel jsme tu cest na vojne jezdit s T813 8x8 + P50 a tahat T55, T72, BVP , KN50 a dalsi .. zakladni vaha soupravy pripravene tahat byla: Tatra 21,5 tuny(se zavazima) + 16 tun podvalnik ...pokud se tahalo BVP radilo se pouze o pulku niz, nez se zakladni soupravou.. s tankem T72 pripadne T55 s plnou vybavou(sdio, pridavne pancire), to uz bylo horsi.. to uz mela Tatra co delat. Precijenom. vykon mela , na tu vahu, skromny...vsechno se honilo prevodama.

+8/0
doporučit
24.3.2017 8:04

J93i54ř76í 75S84c46h91m59i21d95t 5520893584525

Tak s tímhle jsem jezdil na vojně, převážně jsem vozil na přívěsu tanky T55, na tu dobu to bylo pohodlné vozidlo, posilovače, bufík, perfektní výhled z té výšky, dobrá vychytávka bylo centrální dofukování, takže defekty se řešily vždy až v klidu v kasárnách, akorát to bylo trochu hlučné, ten vzduchem chlazený 12 válec byl vlastně uprostřed kabiny i když se to snažili odhlučnit, tak s nástupcem 815 se to nedalo vůbec srovnat.

+6/0
doporučit
26.3.2017 22:38

D65u14š59a89n 70Č98e40č49i96l 1725614421680

Jo, jo tahle Tatra se nedala přehlédnout, a hlavně přeslechnout ten zvuk motoru byl nádherný a hlavně při nastartování dala každému v okolí vědět že to není žádnej drobek. Jo dělali jsme výborné nákladní auta do terénu např. praga V3S ta vyjela úplně všechno. Při pohledu na fotky 813 si vzpomenu na ten její zvuk.

+6/0
doporučit
24.3.2017 16:36
Foto

M44a34r29e18k 70C84e95r82n94y 5338146207

Tatra nezna bratra....R^

+5/0
doporučit
26.3.2017 12:02

L56u11c22i50a78n 71P93a54p19a68z76i25a57n 5514867831545

Krásné socialistické auto, které mělo respekt u NATO!

+7/−3
doporučit
24.3.2017 19:00

J57a13n 24K51o76z57á35k 2916863817141

A hlavně nezapomenout na War Rig z nového Šíleného Maxe - hádejte, na čem je postavený :-)

+4/0
doporučit
24.3.2017 13:01

E62m68i69l 80F55a78t24k97a 1280973270111

no a přece jí českej kapitalismus málem pohřbil......uplně rozkrást se jí nepovedlo...ale měla na mále jako všechno v českém kapitalismu

+11/−12
doporučit
24.3.2017 12:05

M66a86r59t74i56n 13B60ř29e97z22i38n47a 8298885670782

Jo jo, Tatra nezná bratra. "Na přechodu pro chodce, Tatra drtí důchodce.Důchodci se v krvi válí, Tatra ale nezahálí.":-)

+3/0
doporučit
24.3.2017 16:23

M53i86c58h91a88e88l 91K49a97d94e69r77a36v88e64k 8551394128564

Strašný dělo ve své době.Ten tahač návěsů ke luxusní,kdybych to dneska poslal na silnici tam nevím kolik z 90 našich řidičů by to dneska dalo.Žádný automat,žádná klimatizace,malá postel . :-/:-/

+3/0
doporučit
24.3.2017 9:34

T64o27m81á77š 87V35l62a16s49á40k 4324619659216

Už jen ten název - KOLOS a pištivý zvuk motoru R^

+3/0
doporučit
24.3.2017 7:23

F44r53a40n49t34i21š76e93k 19K75o61c43o82u91r18e56k 6810173267429

Tatra to je stroj, úžasné síly zdroj ;-):-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 13:06

O13n61d70ř19e70j 66Č35a82p51k19a 6751421133664

Do dneška se bez Kolose neobejde žádná soutěž v truck trialu, tam je na tom vlastně i líp, než novější Tatry (má druhou a třetí nápravu blíž u sebe, takže nezůstane tak snadno viset na rouře). Za 14 dnů v Milovicích :-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 11:09

R91a44d34e16k 14K89n78o69p17f 9157260533510

;-);-);-) pěkný článek, vzpomínka na vojnu, zastřílel jsem si z raketometu, zajezdili jsme si, chodím si oživovat vzpomínky na truck trial, byla to super mašina.:-):-):-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 11:04

M70a96r92t57i24n 45K33r17a82l 7823310773677

Zajímavé je, že v dobách nejtemnějšího komunismu jsme uměli vyrábět auta, která se v mezinárodní konkurenci nemusela stydět, ať už to byly Felicie, Embéčka, nebo Tatrovky. A pak po ruské okupaci přišla normalizace a s kvalitou českých aut to šlo od desíti k pěti. Lidi čekali v pořadníku na takovou zoufalost, jako byl Žiguli.

+8/−16
doporučit
24.3.2017 7:36

M85i93c52h10a10l 28F39i26n98s73t32e75r13l36e 7629430533648

Škoda, že se z tak významné automobilky (druhá nejstarší na světě) stala dnes pouhá "montovna speciálních podvozků". Kabiny a motory odebírá od dodavatele a hranaté "monstrum á la drezína" 815-7 designéra nikdy nevidělo. Což je škoda rovněž, protože design byl kdysi jedním hlavních atributů Tatry, díky čemuž byla obdivována celým světem.

+2/−1
doporučit
25.3.2017 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.