Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D32a61v11i28d 82H79o49l71m42a65n 5524280977

Moc hezký článek R^

+33/0
doporučit
24.3.2017 5:35

P26e15t95r 58P30o16l83á10k 1827735546318

Pane Drtikol, sypete zrni! :-) Jako malej jsem tohle auto miloval. Opravdova krasa!

+26/0
doporučit
24.3.2017 6:15

J64o65s59e97f 46M91i43k81i58n 5473434845624

Na vojně jsem s ní tahal vyprošťovací a hasičský tanky. Byla to mašina k nezastavení.VR^

Byla mnohem víc oblíbená než T815.

A ten zvuk!VR^

+24/0
doporučit
24.3.2017 7:30

J26a98n 87Š12m36í82d98a 7845948669152

Tak holka připíjím na Tvůj jedinečný život! Tatrovka se všemi nejR^.Už jako kluk jsem byl do ní blázen a vodil jsem ji jako hračku po zahradě. Pak na vojně. "Kolos" se vším všudy...do dneška, když si vzpomenu na burácivý a jedině Kolosu specifický zvuk dvanáctiválce, mi naskakuje husí kůže. Poklona všem, co se podíleli na vývoji a výrobě a mch. dodnes válcují v různých úpravách konkurenci v trucktrialech.

+23/0
doporučit
24.3.2017 7:20
Foto

M69i14l94a29n 57K75a48t87r55e95n27č24í89k 1721948739194

Možno ste zachytili správu, že objavili ,,stratenú" Tatru z rally Paríž - Dakar v roku 1986. Tridsať rokov ju francúzsky majiteľ používal a nikdy ho nesklamala, najazdila bezpočet kilometrov. Treba viac povedať?

Pred týmto autom musí každý milovník automobilovej techniky SMEKNOUT... R^

+18/0
doporučit
24.3.2017 11:26

P46e49t77r 71S21p94a14t16z95i96e55r90e54r 7454692975544

vyvěšení kola, když se píchlo se dělalo běžně. Bylo to i v návodu na použití vozu. A tak to měly všechny tatry. Ale nezapomenu když se tu psal velký článek jak policie chytila řidiče tatry 815 s vyvěšeným předním kolem při jízdě. Ihned pokuta. Při tom on jen využil možností, které tatra nabízela a jel s tím do nejbližšího servisu. Je vidět, že policajti asi nebyli na vojně.

+23/−2
doporučit
24.3.2017 6:40

L38i41b95o23r 33V81a98l55a38c65h 9974845977387

Super clanek. Diky!

+15/0
doporučit
24.3.2017 2:00

L41u19k89á48š 55P88a43v58l19á89s22e61k 8781919969111

Tatra nezná bratra!

+14/0
doporučit
24.3.2017 8:31

M60i57l25a45n 44N62ě76m94e22c 1665770266816

Doteď si pamatuju, jak mě jako kluka ty oranžový potvory fascinovaly. Nejúžasnější náklaďák, co byl k vidění. Ani zápaďácký kamiony s michelinama na střeše na tohle neměly :)

+11/0
doporučit
24.3.2017 20:54

M38a16r31e97k 67M24i80c64k96a 3243195204789

Musím uznat, že Tatry jsou fakt pěkný a jsem rád, že se Tatře opět daří. :-)

+11/0
doporučit
24.3.2017 15:19

L32i15b11o70r 13M17o58u37č15k49a 1698627935772

mel jsme tu cest na vojne jezdit s T813 8x8 + P50 a tahat T55, T72, BVP , KN50 a dalsi .. zakladni vaha soupravy pripravene tahat byla: Tatra 21,5 tuny(se zavazima) + 16 tun podvalnik ...pokud se tahalo BVP radilo se pouze o pulku niz, nez se zakladni soupravou.. s tankem T72 pripadne T55 s plnou vybavou(sdio, pridavne pancire), to uz bylo horsi.. to uz mela Tatra co delat. Precijenom. vykon mela , na tu vahu, skromny...vsechno se honilo prevodama.

+8/0
doporučit
24.3.2017 8:04

D41u93š35a87n 20Č26e75č79i83l 1905634201760

Jo, jo tahle Tatra se nedala přehlédnout, a hlavně přeslechnout ten zvuk motoru byl nádherný a hlavně při nastartování dala každému v okolí vědět že to není žádnej drobek. Jo dělali jsme výborné nákladní auta do terénu např. praga V3S ta vyjela úplně všechno. Při pohledu na fotky 813 si vzpomenu na ten její zvuk.

+6/0
doporučit
24.3.2017 16:36

J25i45ř62í 43S15c34h64m40i70d93t 5500633704665

Tak s tímhle jsem jezdil na vojně, převážně jsem vozil na přívěsu tanky T55, na tu dobu to bylo pohodlné vozidlo, posilovače, bufík, perfektní výhled z té výšky, dobrá vychytávka bylo centrální dofukování, takže defekty se řešily vždy až v klidu v kasárnách, akorát to bylo trochu hlučné, ten vzduchem chlazený 12 válec byl vlastně uprostřed kabiny i když se to snažili odhlučnit, tak s nástupcem 815 se to nedalo vůbec srovnat.

+5/0
doporučit
26.3.2017 22:38
Foto

M54a32r65e60k 45C72e46r49n69y 5718356987

Tatra nezna bratra....R^

+5/0
doporučit
26.3.2017 12:02

L92u12c51i31a19n 17P91a39p43a90z52i16a63n 5374397461695

Krásné socialistické auto, které mělo respekt u NATO!

+7/−3
doporučit
24.3.2017 19:00

J10a83n 33K48o58z31á57k 2286393287461

A hlavně nezapomenout na War Rig z nového Šíleného Maxe - hádejte, na čem je postavený :-)

+4/0
doporučit
24.3.2017 13:01
Foto

E40m74i74l 90F17a16t40k62a 1870493830431

no a přece jí českej kapitalismus málem pohřbil......uplně rozkrást se jí nepovedlo...ale měla na mále jako všechno v českém kapitalismu

+11/−12
doporučit
24.3.2017 12:05

M71a41r33t62i79n 59B96ř17e43z98i79n69a 8868125600432

Jo jo, Tatra nezná bratra. "Na přechodu pro chodce, Tatra drtí důchodce.Důchodci se v krvi válí, Tatra ale nezahálí.":-)

+3/0
doporučit
24.3.2017 16:23

M80i93c12h78a88e55l 98K67a26d60e97r57a96v75e58k 8291254498614

Strašný dělo ve své době.Ten tahač návěsů ke luxusní,kdybych to dneska poslal na silnici tam nevím kolik z 90 našich řidičů by to dneska dalo.Žádný automat,žádná klimatizace,malá postel . :-/:-/

+3/0
doporučit
24.3.2017 9:34

T16o35m67á77š 67V42l20a12s40á93k 4144139159546

Už jen ten název - KOLOS a pištivý zvuk motoru R^

+3/0
doporučit
24.3.2017 7:23

F95r81a93n46t14i53š26e42k 65K46o28c60o48u19r67e50k 6600543467509

Tatra to je stroj, úžasné síly zdroj ;-):-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 13:06

O53n18d22ř26e44j 46Č77a52p67k72a 6211571923124

Do dneška se bez Kolose neobejde žádná soutěž v truck trialu, tam je na tom vlastně i líp, než novější Tatry (má druhou a třetí nápravu blíž u sebe, takže nezůstane tak snadno viset na rouře). Za 14 dnů v Milovicích :-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 11:09

R11a93d63e81k 20K95n45o73p68f 9317580173920

;-);-);-) pěkný článek, vzpomínka na vojnu, zastřílel jsem si z raketometu, zajezdili jsme si, chodím si oživovat vzpomínky na truck trial, byla to super mašina.:-):-):-)

+2/0
doporučit
24.3.2017 11:04

M11a44r88t43i59n 65K63r11a86l 7683770123677

Zajímavé je, že v dobách nejtemnějšího komunismu jsme uměli vyrábět auta, která se v mezinárodní konkurenci nemusela stydět, ať už to byly Felicie, Embéčka, nebo Tatrovky. A pak po ruské okupaci přišla normalizace a s kvalitou českých aut to šlo od desíti k pěti. Lidi čekali v pořadníku na takovou zoufalost, jako byl Žiguli.

+8/−16
doporučit
24.3.2017 7:36

M75i72c74h91a35l 70F66i45n17s72t86e77r43l50e 7159790493908

Škoda, že se z tak významné automobilky (druhá nejstarší na světě) stala dnes pouhá "montovna speciálních podvozků". Kabiny a motory odebírá od dodavatele a hranaté "monstrum á la drezína" 815-7 designéra nikdy nevidělo. Což je škoda rovněž, protože design byl kdysi jedním hlavních atributů Tatry, díky čemuž byla obdivována celým světem.

+2/−1
doporučit
25.3.2017 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.