Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e96t25r 70S67p41a25t71z17i11e90r80e27r 7244732655564

chtěl bych poukázat na to, než tu někteří jedinci a slintavci nad koncernem budou říkat jak ty auta jsou držáky a jak žádná jiná značka by tohle nevydržela....poukázat na jeden i v článku zmiňovaný fakt.....to auto jezdilo hlavně po dálnicích, nikoliv ve městech a jezdilo neustále.....takže pokud přesně ten samý režim dáte i jiné značce...tak to ujezdí taky....a to včetně toho servisu. Těch oprav nebylo málo a většina hlavních dílů mimo válců a pístů je prakticky vyměněná...když i Peugeotu nebo Hyundai dáte tolik nových dílů a bude mít takový provoz, tak věřím, že to bez problému ujezdí taky. Ale tedy mnoho lidí jezdí jen město a max 15 km od města, kde ty auta dostávají víc na frak a pak se tu zmůžou jen na to to pohanit, protože to auto nedá to co ta fabie....samozřejmě že nedá....ale to by nedala ani ta fabie, kdyby jezdila to co 90% běžných lidí.

+43/−4
doporučit
11.7.2017 6:44

Z89d28e75n16ě54k 11H65a59n91z45l 1721576942854

Tady bude těch rekordmanů víc,aniž by o tom věděli,hlavně majitelé naftových aut

+23/0
doporučit
11.7.2017 8:24
Foto

J70a26n 35D58v11o12ř90á81k 8729287271536

v článku ten mechanik říká, že o generálce by nemluvil. Ale pozor, na tom motoru je prakticky všechno vyměněno. Hlava (ventily vč zdvihátek), turbo, vstříky, klika, ojnice, lágry. Původní je pouze blok a písty! Takže zase takový divadlo to není, jak se tu píše.

+32/−2
doporučit
11.7.2017 8:28

J54a76r67o95m38í76r 89K45r13á58l 4840529964339

U 1,9 TDI to myslím není takový zázrak. Až někdo najede milion s nějakým tím "superturbo" tříválcem, pak to bude senzace dne.

+19/0
doporučit
11.7.2017 8:06

Ř66e75h81o69ř 97K45r58á98l87í89č44e51k 5557481139458

Takových rekordmanů a rekordmanek napříč všemi značkami jezdí na našich silnicích určitě víc, je to jejich aktuální majitelé často ani nevědí ;-D

+16/0
doporučit
11.7.2017 15:49

M51a18r20t25i34n 75K24r87o85u87p15a 2961613139500

Když budu měnit díly do zblbnutí tak auto bude jezdit do zblbnutí a životnost je omezena pouze tím do kdy se mi to vyplatí. I ty zkorodovaný díly lze měnit. Nějak v tom nevidím ten zázrak. Jiná by byla kdyby v něm neměnili kromě pneumatik a ostatního běžného spotřebáku nic. Taky byl plíživým způsobem vyměněn takřka celý motor.

No a to že někdo jako servisní auto používá někdo takový střep je trestuhodné. Servisní auto musí do místa určení dojet ať se děje co se děje a ne doufat. A to nemluvím o unavenosti a bezpečnosti posádky v autě určeném na krátké cesty.

+16/−2
doporučit
11.7.2017 9:08

J53i87ř12í 66P42o81s83p37í81š11i98l 8372630596868

Kdy bude inzerát v Ačkách. Fabie po prvním majiteli 125 000 km, pravidelný servis v autorizovaném servisu. Velmi dobrý stav :)

+13/−2
doporučit
11.7.2017 7:57

F68r78a29n78t82i70š63e21k 45K61u77b29á65s57e90k 7699958302579

Fábie jsou držáky celkově. Když se člověk stará, tak ty 1. a 2. vydrží statisíce bez vážné závady.

+13/−2
doporučit
11.7.2017 0:07

P62a66v27e65l 11N46o23v53á60k 2385657952932

V dálničním režimu, navíc hodně mimo ČR, to by dalo kde jaké jiné auto taky.

Překvapuje mě jen 8 sad stěračů, já měním po roce s daleko menším nájezdem.

To, že spojka vydržela 900.000 km svědčí o tom, že auto vážně jezdilo "jen" dálnici, tolik by normálně samozřejmě nevydržela.

Auto je z venku pěkné, ale podvozek je dost KO, tam se nějaká ochrana podvozku neaplikovala, jinak by takto strašně nevypadal...

+8/0
doporučit
11.7.2017 8:26

B19o12h27u50m85i25l 51V72a33n31ě54k 5752725852636

Dostal jsem kdysi u jedné firmy s velkým autoparkem jako náhradní vozidlo Favorita s najetýma 600 tisíci kilometry. Byl to sice v interiéru značný děs, to auto každou chvilku používal někdo jiný, bylo hodně ošuchané a hlučné, ale dojel jsem s ním spolehlivě z Olomouce do Prahy a zpět.

V té firmě si ho drželi jen proto, že všechny opravy zvládli mechanici v běžném nijak moc vybaveném autoprovozu. Novější modernější auta se opravovaly v servisech.

+8/0
doporučit
11.7.2017 2:11

V78l29a43d80i71m62í22r 73Z24a28u90š23k85a 5751542197283

Nepřekvapivé. Navzdory různým legendám a zaručeným zprávám o limitované životnosti, vydrží dnes auta mnohem více, než si lidi představují. Proto je taky 2/3 aut v bazarech stočeno a úspěšně se prodávají jako mnohem zánovnější než jsou.

Švagr koupil OII před FL se "serviskou" na 360 tis. km po 5 letech, v zpětném zrcátku v paměti pak po najetí dalších 150 tis. km v servisu odečetli 960 tisíc... Interiér zachovalý, ani automechanik nic nepoznal- až když se pro problémy s padáním do nouzáku rozebral motor- tam bylo karbonu... Problémy se pak kupili a auto se stalo nerentabilní opravovat, muselo pryč. Nicméně najelo téměř milion. Je to jen o stylu použití a pečlivém servisu.

Firemní vozidla dle způsobu užití celkem běžně jezdí kolem 8 tis. km měsíčně. Za 5 let tak mají kolem půl milionu km, stočí se na 231 tisíc a se zachovalým interiérem prodají někomu, kdo pak nadává, že "ta moderní auta nic nevydrží"

+7/0
doporučit
11.7.2017 10:19

M20a91r13e24k 83H66r47u50b54y 6847752131478

Chudak, ktery musel takovou dobu sveho zivota stravit ve Fabii, by si zaslouzil metal. A nebo alespon prispevek na rehabilitaci zad ;-)

+9/−2
doporučit
11.7.2017 15:26

P46e67t65r 51M90i47c64h50a77l 2120954251502

Problémem většiny soukromých majitelů aut je, že jim auto sejde stářím, nikoli najetými kilometry.

+5/0
doporučit
11.7.2017 10:59

O95n75d96r41e79j 29K17a69l18m35a44n 1180936524392

No asi bych v takovém autě nechtěl takovej nájezd udělat. 5 kvaltů, na dálnici rachot jako prase a bůh ví jestli má tempomat. Ale jinak je to samozřejmě úctyhodný výkon o tom žádná.

+6/−4
doporučit
11.7.2017 7:19

T42o34m93á56š 32J33a79n36í72r18e73k 8580927776239

"tipuji, že je načipovaný. Ale profesionálně" .... profesionalni ciptuning (cili zjevny oxymoron) a dal uz ten blabol radsi ani nectu .... profesionalne to cipujou pouze v automobilce a uvedou udaje o vykonu do velkeho technicaku .... tyhle jakoze ciptuningy delane nejakym lojzou, co si koupil za dva dolary kabel z ciny a zkousi zmenit nahodne nejake parametry, tomu jsem se kdysi smal, dnes uz mi to prijde spis k placi, ze se tim jeste nekdo v inzeratu treba chvali, kdyz by to mel zamlcet ....

+9/−9
doporučit
11.7.2017 0:38

M25a16r82t14i46n 39J80u45r59e41č93k53a 2933374321261

"Program v telefonu teď tedy dopočítává kilometry podle GPS"

To nemobli udělat nějakou aplikaci, aby to stav km vyčítalo z řídicí jednotky a zobrazovalo... Dopočítávání přes GPS se mi moc tedy neazmlouvá. Těchto aplikací k obd kabelům je celá řada, dovedou zobrazovat i rychlost, teplotu chladící kapaliny a řadu dalších věcí přímo na displeji mobilu přes blutooth verzi obd.

+3/0
doporučit
11.7.2017 15:58
Foto

M95i89c41h26a96l 74N32a17j76m47a82n 7299273646230

Ano, pokud auto jezdí delší cesty ,jezdí s ním jeden řidič, ten řidič jezdí rozumně, autu je dopřáván pravidelný servis, při vyšším nájezdu se nekouká na to, že opravy překračují cenu auta, tak se dá najezdit hdně přes půl milionů kilometrů.

Ale trávit v dnešní době každý den skoro 500 km v jedničkový fabii je troch masochismus. Jezdíval jsem také v jedničkové fabii (2.0 MPI) kolem 60 tis. za rok a nedal na ní dopustit, ale za těch 10 let šel vývoj trošku dál.

+3/0
doporučit
11.7.2017 10:57

V33ě65r70a 94F62o72l44t20ý45n88o40v65á 1348156367899

...stěrače stírají, blikače blikají.

Do prodejny a opravny Škoda, kde jsem před léty pracovala, jezdil služební Favorit na pravidelný servis. Měl najeto 450.000 km bez mimořádných oprav. Na svoji dobu to byl také rekordman a jeho řidič naň nedal dopustit.

+3/0
doporučit
11.7.2017 9:58

L93e55o21p97o35l85d 11P75r41o85k65e48š 8339154247

Za komunistů kamarád jezdil v práci 30 let Barkasem .Nechtěl se ho zbavit , protože doma měl Wartburga a v podstatě všechny náhradní díly pasovali + benzin zdarma. Barkas měl namotáno hodně přes 1,5 milionu. Sice 2 karoserie , asi 10 motorů , ale nikdo o tom nepsal a ani není v museu .

+3/0
doporučit
11.7.2017 7:59

J74a63n 77P31a18v82e91l42k85a 3407651364881

Zato naše nová Octavie najela 230 km a pak se rozsypala automatická převodovka.

+2/0
doporučit
11.7.2017 11:44

D17a80n76i95e77l 21K96r28o50n32e36r 7674264466887

Me by zajimalo, jak je to s tou degeneraci oleje v zavislosti na case. Prece pokud do auta naliju novy olej a necham to auto rok stat, tak po roce s tim olejem nemuze nic moc byt, aby byl na vymenu.

+2/0
doporučit
11.7.2017 9:08

P48e96t79r 41L23a80n56g73e91r 6285955340672

úctyhodné, ovšem velkou roli hraje zde pravidelná a poctivá údržba a způsob provozu

kdo provozuje auto na pojížďkách do 10 km v městkém provozu několikrát denně, tak by neměl šanci např. na výdrž spojky nebo motoru (v testovaném autě vhodně zvolený diesel)

+2/0
doporučit
11.7.2017 7:01

P65e13t26r 57B88á32č64a 8445676255265

A co s tim?

Do takove piksle bych nesedl ani kdyby to najelo 10 milionu.

+2/−1
doporučit
11.7.2017 19:56

J95a47n 96M37a74c39h33á38č 3507776613392

Jo downshizing je krásná věc.Jestlipak bude někdy test fabie 1,0 TSI alespon s půl milionem kilometrů...

+2/−1
doporučit
11.7.2017 17:21

T65o73m17á92š 81B23a20ř91t60i62p17á95n 6859878683520

To u Mercedesu Sprinter mají ten problém s tachometrem vyřešenej líp - na milionu se vynuluje, takže moje bývalá sanitka pro převozy pacientů ukazuje teď krásných 25k km. Jenom ten volant už asi za chvíli prohmatám skrz naskrz ;-D

+2/−1
doporučit
11.7.2017 11:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.