- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škodfku až nakonec
vybíral bych tady: TUSCON, SORENTO, JEEP Mitsubishi,Honda atd.
Albánská vesnice... to by v Grand Touru mohli otestovat pro albánskou mafii, kolik se vejde do kufru mrtvol.
Clarkson by tam mohl jako pomstu zkusit nacpat šéfa BBC...
Karotka, Salotka dyt je to fuk ..
Už nemá symsl vyrábět další auta. Kardiak je kus pořádného velkého auta.
Nic lepšího se v oblasti SUV nedá vyrobit.
Kufr 650 až 720 Litrů. Délka 4,7, kupa místra pro všechny pasažéry, mutlimediální systém s netem, 5 hvězd v testech bezpečnosti :-D
Jestli si někdo dneska koupí jiné SUV pro rodinný život , tak je vůl......
A zrovna strýc musel koupit WV tiguan, rozmluvit si nedal.
Další v řadě Elaeocarpus, Squamish, Quetzalcoatl, Xerxés.
Díq
Škodovky a jejich nudný design. Starý Yeti vypadal s kulatými světly zajímavě, ale pro konzervativní zákazníky až moc... 4oká Octavie zase budí trochu emoce a to je dobře, nvý Yeti nebo jak se to jmenuje zase dostane uniformní vzhled a bude vypadat jako Ateca. Prostě nuda...
Kaďák, Karotka.... Co prijde dal? Stejne cesi prahnou po Dusteru statistiky to jenom potvrzujou
Ne že by po tom Dusteru tak prahli, ale cena je pro většinu lidí při výběru auta rozhodující.
Třeba Roald (jméno polárníka Amundsena) by se jistě dobře pamatovalo a naznačuje schopnosti vozu na sněhu a ledu.
Ateca je jenom módní výstřelek, výhled dozadu je příliš omezený, to je důležitější, než ten korejský barok.
Strmější zadní krovka také zvýší schopnost dopravit třeba sportovní nářadí nebo kolečkovou židli, sekačku nebo pár přepravek. Rodinné auto musí umět co nejvíce.