Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D90a92v28i75d 57H41u41r44k17a 3880413951501

Co furt mate vsichni proti prevodovkam CVT? Prvni Hondu s cvt jsem mel od 2007, najeto 170.000 km bez problemu, od 2009 mame Hondu Jazz a manzelka ma najeto 190.000 km, bez problemu. Ja mam XV od 2013 s cvt a najeto 120000 km. Na cvt je treba si zvyknout, ale mi to vyhovuje.

+1/0
23.3.2017 20:54

M37a50r47e88k 52K44l38u17f73a 3538424794616

Já chci zpátky starého Forestera! ;-(;-(

0/0
23.3.2017 16:47

J44a15r42o88s11l66a52v 16D98r15o88z63d 6143249100957

Za mne super, vydali se cestou jemné evoluce, zlepšili interiér, charisma se nikam nevytratilo. Pokud ještě zvětšili kufr, bude se to blížit dokonalosti.

0/0
23.3.2017 11:59

M55a60r63e95k 70J97a65n83e95č78k62a 1917136273491

Jemné evoluce? Řekl bych, že to byl řádný přetřes a díky tomu je jeho dřívější charisma spíše v háji a tak jak dříve šlo Subo rozeznat už z dálky, dneska člověk přemýšlí jestli je to v dáli vlastně Subaru.

0/0
23.3.2017 14:26

L84i94b95o95r 36M11o28u87č73k53a 1438387445572

zepredu bych rekl .. Suzuki

0/−1
23.3.2017 11:03

J34a47r29o38s21l27a92v 78D83r90o46z48d 6583929310147

A přitom to je Subaru jak řemen. Asi se moc v autech neorientujete.

0/0
23.3.2017 11:55

M59a13r81e65k 14J68a18n27e72č93k37a 1717896523361

Bejvávalo :-/

0/0
23.3.2017 14:27

J69a31r36o70s40l42a63v 91D98r55o16z21d 6143599870527

Nevim proc bejvavalo. Ma to boxer, nejlepsi CVT prevodovku na trhu (ktera byla sice driv dost kritizovana novinari, ale je to navykova zalezitost), system eyesight, symmetricalAWD a opravdu skvely podvozek, tedy v komplexu skutecne unikatni techniku, vse vlastni vyvoj Subaru.

Navic je s tim Subaru i velmi uspesne, nezivori, ale naopak ma jasne definovanou a stabilni poziic na trhu. Vic takovych automobilek.

0/0
28.3.2017 23:51

P34e65t69r 92P39r55u78s 7527655399122

Kdyz XV prisel, tak se mi nelibil, ale postupne se mi zacal libit vic a vic. Je to paradni kara. Jen jako nahrada za zakladni imprezu je dost drahy.

+1/0
23.3.2017 9:02

L64a26d88i30s87l40a63v 75K27a32l31o90u70s 7955216821190

Impreza je,akorát se neprodává v ČR. Ono celé zastoupení SUBARU je nějaké divné.Reklamace neuznávají,přestože se jedná o konstrukční chyby.

0/0
23.3.2017 19:05

J97i56ř13í 66B83á51r13t16ů 7292584969243

Nějak mi tam chybí stálé 4x4 a manuál. To už nebude?

+1/0
23.3.2017 8:42

M51a82r15t11i40n 97T74e19p35l27a79n 9507830705303

Minimálně AWD si myslím, že to bezesporu bude. Spíš je to podle mě tak samozřejmé, že to ani nezmínili.

+2/0
23.3.2017 9:27

J13i74r97i 95G28a72z69d54a 8184363444794

awd to je stale

0/0
23.3.2017 10:02

J74a85r24o68s81l66a61v 74D48r26o88z39d 6973459720827

Pan Bártů asi naráží na to, že Subaru dnes mezi nápravami u modelů s automatickou převodovkou už nemají klasický diferenciál, ale spojku, což u některých vyvolává mylný dojem, že je to to samé, jako systém haldex v Octavii.

Realita je taková, že elektronicky řízený pohon 4x4 v podání Subaru je už dnes tak dobrý, že zkrátka klasický diferenciál v některých situacích zaostává.

Ostatně jediná automobilka, která se pokud jde o kvality pohonu 4x4 může se Subaru měřit, tedy Audi a jejich quattro, postupně také diferenciál opouští a přechází na mezinápravové spojky. Vývoj je nezastavitelný...

+2/0
23.3.2017 12:04

J80i76n62d82ř23i31c98h 40M30i61t77t51e81r 6384955731956

A co X-Drive u BMW ?

0/0
23.3.2017 12:42

J27a10n 33N21o58v97á82k 6317940808853

béčková záležitost, zvláště u pětkové řady;-)

0/0
23.3.2017 16:10

J84i68n97d81ř10i85c73h 41M73i60t66t53e85r 6824475291876

Tak podle tohoto odkazu to tak nevypadá, Audi dostává napráskáno.

http://autotrip.cz/srovnani-quattro-vs-xdrive-kdo-je-vitez/

0/0
23.3.2017 16:16

J20a91r20o29s25l43a80v 45D48r71o31z78d 6783609270497

Teren je presne situace, kdy ma elektronicke reseni navrch oproti mechanickemu. Naopak pri sportovni jizde po zpevnenem povrchu se zhorsenou adhezi (namrzla silnice, sotolina, apod.) jsou prodlevy elektroniky pro ridice neprijemne a delaji chovani vozu obtizne citelne.

Proto sportovne zalozeni ridici voli BMW vzdy s pohonem zadnich kol, xdrive nikdy.

+1/0
25.3.2017 12:05

J22i55n61d63ř95i51c95h 63M63i10t44t59e56r 6464375211776

Ano zadokolka je skvělá, měl jsem BMW 650i. Jízda parádní, ovšem na gumy šířky 275 mm jsem nasehnal řetězy a několikrát jsem uvízl pod kopcem. Jednou cestou do Zermattu, podruhé do Alta Badie. Na sněhu to bylo utrpení, široké gumy, velký výkon, motor vepředu, je jasné že trakce nic moc. Tak jsem ji prodal a šel do BMW 535d xdrive. Zatím spokojenost. Zadokolka ano, ale jen na léto nebo jako druhé auto do rodiny.

+1/0
25.3.2017 14:49

J94a21r13o69s65l69a34v 26D46r60o23z51d 6623939980487

S 650i jsem nemel tu cest, ale asi tam bude uz vykonu na jednu hnanou napravu fakt moc. Ja mam momentalne ctyrkolku s 220 koniky a prijde mi to quattro zbytecne, taham sebou cca 100kg hmoty, zvysuje mi to spotrebu a realny prinos nevidim, priste pujdu zas do zadokolky.

0/0
28.3.2017 23:46

J13i72n37d84ř65i91c68h 95M55i65t24t97e30r 6874125441206

Bydlím v Šumperku a do Jeseníků jezdím na lyže. Výjezd na Paprsek se zadokolkou a bez řetězů je zážitek. Raději jsem koupil xdrive, i když ta váha navíc je znát. Jinak ta 650i měla 367 koní , hrabalo to i na mokru. Za sucha parádní jízda. A když se vypnula stabilizace, dalo se skvěle driftovat. Měl jsem z toho obavy, ale chovalo se to nezáludně, smyk přišel naprosto plynule a předvídavě, stačilo dát kontra a krásně to šlo do zatáčky. Ale moc jsem to nedělal, zadní guma za 6000 se mi nechtěla ničit. Když tak na sněhu, to šlo.

+1/0
28.3.2017 23:55

L11a82d49i24s79l55a84v 36K46a59l89o81u22s 7115166451200

Pokud to nebude v manuálu, tak to je špatné. CVT je sice pěkné, ale s krátkou životností, další past na zákazníka. Třeba Toyota používá e-CVT, což je variabilní převod na základě planetové převodovky(bez třecích elementů). Mě vadí zpackané nafťáky a nevýkonné benziňáky. Jinak podvozek, jízdí stabilita, je na celkem dobré úrovni. K těm motorům, je jen 1.6 , 2.0 a nic jiného, pak až podobné WRX STI.(z extrému do extrému).

0/0
23.3.2017 13:32

A53n72t98o35n21í13n 52S16e23b10e55r36a 7943578580789

A takto, mile deti, se z designove unikatniho Subaru stal tuctovy vuz. Pohadky je konec.

0/−1
23.3.2017 7:19

M40a61r20e59k 34J32a27n51e57č28k41a 1777246433631

Nový design se Subaru moc nepovedl a to napříč jejich modely. Asi nejpěknější byly modely v letech cca. 2004 až 2009. Nyní je to vše taková obtloustlá tuctovka, i když se skvělou a spolehlivou technikou (až na výjimky v podobě CVT převodovky a diesel motorů). Snad jedinou výjimkou je ještě Levorg, který právě vychází z designově hodně povedeného Legacy IV.

0/0
23.3.2017 14:15

J18a62r20o44s38l44a83v 88D79r95o18z65d 6553399100517

Za me je hodne povedeny i Outback, XV, BRZ, STI a Forester... takze vlastne vsechno. :) Subaru bylo s designem na mrtvem bode u minule generace Legacy/Outback, ty se moc nepovedly...

0/0
28.3.2017 23:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.