- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co furt mate vsichni proti prevodovkam CVT? Prvni Hondu s cvt jsem mel od 2007, najeto 170.000 km bez problemu, od 2009 mame Hondu Jazz a manzelka ma najeto 190.000 km, bez problemu. Ja mam XV od 2013 s cvt a najeto 120000 km. Na cvt je treba si zvyknout, ale mi to vyhovuje.
Za mne super, vydali se cestou jemné evoluce, zlepšili interiér, charisma se nikam nevytratilo. Pokud ještě zvětšili kufr, bude se to blížit dokonalosti.
Jemné evoluce? Řekl bych, že to byl řádný přetřes a díky tomu je jeho dřívější charisma spíše v háji a tak jak dříve šlo Subo rozeznat už z dálky, dneska člověk přemýšlí jestli je to v dáli vlastně Subaru.
A přitom to je Subaru jak řemen. Asi se moc v autech neorientujete.
Kdyz XV prisel, tak se mi nelibil, ale postupne se mi zacal libit vic a vic. Je to paradni kara. Jen jako nahrada za zakladni imprezu je dost drahy.
Impreza je,akorát se neprodává v ČR. Ono celé zastoupení SUBARU je nějaké divné.Reklamace neuznávají,přestože se jedná o konstrukční chyby.
Nějak mi tam chybí stálé 4x4 a manuál. To už nebude?
Minimálně AWD si myslím, že to bezesporu bude. Spíš je to podle mě tak samozřejmé, že to ani nezmínili.
A takto, mile deti, se z designove unikatniho Subaru stal tuctovy vuz. Pohadky je konec.
Nový design se Subaru moc nepovedl a to napříč jejich modely. Asi nejpěknější byly modely v letech cca. 2004 až 2009. Nyní je to vše taková obtloustlá tuctovka, i když se skvělou a spolehlivou technikou (až na výjimky v podobě CVT převodovky a diesel motorů). Snad jedinou výjimkou je ještě Levorg, který právě vychází z designově hodně povedeného Legacy IV.