Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A39l39e30š 43J17a18n33á53č20e19k 3183864976643

Nelze než doufat v dostatek náhradních dílů na auta z devadesátých let aby měl člověk čím jezdit.

+39/−1
doporučit
23.3.2017 9:54

J56a42n 41B61a72r71t59á29č71e85k 6905885940109

Takže je třeba vybírat výrobce, kde lze sehnat ještě normální motor. Vždyť to není normální tento vývoj, to jsou povinné senzory na tlak vzduchu v pneu (na STK při nefunkčnosti opakovačka), filtry s omezenou životností s napálenou cenou k výměně, bandaska na močovinu, chystaný povinný e-call, velmi nápadná propagace elektroautům, silniční buzerace, sociálně inženýrské pokusy rudozelených fanatiků... .

+38/−1
doporučit
23.3.2017 10:02

J31a54r57o16s46l10a69v 55P59e89l15d62a 1169104131687

Cim dal vic se utvrzuju, ze je lepsi volba udrzovat jeste normalni auto z devadesatek az 2005 nez kupovat fungl novou hajtru se "super androidim multimedia systemem" a motorem z mountfieldu :-P

+28/0
doporučit
23.3.2017 10:52

J16a40n 53J43e21n98i63c 1844414717844

Hmmm tak to mi přijde stejný nesmysl jako u toho, když se budou dávat dotace na zadržování vody. Zachráníme 1% vody a 5% nám uplave i se zeminou kvůli nešetrnému a nedoporučenému osevu řepkou a kukuřicí...

Auta znečišťuji řádově procenta, ale velké průmyslové giganty desítky procent. Tak obrátíme pozornost na ta procenta. Přece si neutneme zlatou žílu, co nám krmí stranické kasy...

Obyčejný konkurenční boj, ale proč tomu nedat nějaký vzrušující obal? Jinak by se špatně zvedaly ceny a konkurence by mohla prodávat levněji nebýt těch nesmyslů, že? Docela by mne zajímala studie, kdyby se dělaly opravy aut jako kdysi. Praskne hadička, tak se vymění hadička. Praskne převodové klečko, tak se vymění kolečko. Místo celého stěrače vyměním jen gumičku, atd. Dnes se mění celé moduly. Že na jejich výrobu potřebujeme 10x více materiálu, energie, nástrojů a kdoví čeho včetně přepravy a skladování? To nás přece nepálí. Sice už žijeme na dluh, ale proč tu planetu nevysát až do nuly, když to pořád sype? Je vidět, že většina už je ve vleku reklam a mediálních sdělení. Mozek se někam vytratil...

+24/0
doporučit
23.3.2017 10:42

K19a66r44e52l 28M22a32z31a65č 3607123496979

Kdyby se nedělali maloobjemový turba, tak by filtr nebyl potřeba!

Už aby ta EU skončila. Nejdřív začnou ničit vývoj atmosférických motorů, které byly na přelomu tisíciletí na slibné cestě a teď díky jejich nařízením bude další kurvítko v autě. Je to celé stejný nesmysl jako systém start-stop, jehož vlastností je ničit rozpálená turba okamžitým zastavením bez dochlazení. Stejná stupidita.

Mám posledních pár let pocit, že se všichni zbláznili.

+16/−1
doporučit
23.3.2017 9:53

L94u10d81ě51k 56N20o64v58ý 2261139783591

No, tak to padá jeden z hlavních argumentů pro benzín při výběru motoru. Když už to bude mít taky ty ku*vítka, tak to bude stát podobně jako diesel, bude to podobně servisně náročné, akorát to bude mít vyšší spotřebu..

+11/0
doporučit
23.3.2017 9:52

P45e61t88r 32B89á72č73a 8735256595885

Dalsi krasnej byznys pod zastitou trapne ekologie.

A jaky to paradox, ze zrovna dnes mi DPF na jednom z aut odesel, krasnych 40 tisic novy pry. Dekuji pekne ekoteroristi.

+13/−2
doporučit
23.3.2017 11:18

P25a47v86e50l 83L78o47h17b14e89r55g48e20r 5266221370315

Hlavně je to i o ceně filtru. Když se bude měnit jednou za 100k Km a bude stát např. 8000Kč,tak taková hrůza to nebude. Bohužel cena se bude pohyboval kolem 30 000Kč a výše.

+9/0
doporučit
23.3.2017 11:20

L16u35k92á62š 64H91á82b60a 6420975746866

je potreba pridat kurv.tko

+9/0
doporučit
23.3.2017 11:19
Foto

M75i81c44h21a65l 14N68a68j80m79a77n 7949743686880

Od začátku roku jsem uvažoval o výměně auta. Tato informace v kombinaci s předchozí informací o končících motorech 1.2 TSI je poslední kapkou v rozhodování a objednal jsem si skladového rapida s motorem 1.2 TSI. Proběhne pouze dodatečná montáž tempomatu a příští týden si pro něho jedu.

+9/−1
doporučit
23.3.2017 10:02

P23e77t15r 77J44a51r66o89š 2664351605547

Necekane. Diesly pomalu konci, a prece se nepripravime o skvelej kseft.

+6/0
doporučit
23.3.2017 11:46

V14l89a50d79a71n 30Č74e24r72n13o98h59o18r68s61k35ý 2557245671886

Já tak nějak neustále nechápu, k čemu ten filtr je, když každých cca 1 000 km dochází k automatickému čištění filtru a vše, co bylo ve filtru je najednou v trávě u silnice...Rv:-/

+6/0
doporučit
23.3.2017 10:20

M33i92c46h64a92e95l 51F86l18e91n77d85r 1158582643785

Takže vlastně moderní benzinové motory budou mít stejné problémy, jako moderní diesely. Turbo, DPF,... krom vstřiků, pochopitelně.

+6/0
doporučit
23.3.2017 10:11

T39o98m16á74š 98K53u26c20h78a54ř 3697751888411

A koho to ani tak nepřesvědčí, aby si koupil elektromobil, ten ty filtry dostane příště rovnou dva, aby ho servis stál sto klacků. ;-)

+8/−2
doporučit
23.3.2017 10:57

V43í51t 67K70o30u21b52a 6856860744778

U benzínového cyklu spolkne zvýšení tlaku na výfuku minimálně 5 až 8% výkonu motoru. U těch tříhrnků už to bude na hranici použitelnosti.

Podtrženo sečteno ropák to jistí a holt se musí počítat, každých 200 tisíc 20 táců za filtr.

+9/−3
doporučit
23.3.2017 9:31

S87t16a80n34i22s54l58a13v 82N95ý56v18l91t 2894785763

Představa, že budu restaurovat mojí octavii z roku 99 je pořád více reálná.

+5/0
doporučit
24.3.2017 13:57

P36e84t47r 36S75v96a76č57i36n27a 8436379531362

Máte kurvítko? a mohla bych ho vidět?

+5/0
doporučit
23.3.2017 11:10

P52a21v40e96l 20S47e44d84l65á10k 3210716168441

Problém je v tom, že nařízením komise EU nezměníme fyzikální zákony. Při současných bezpečnostních předpisech vychází auta relativně těžká, což vyžaduje výkonný motor, jinak bychom jezdili do kopce 65 jako se starou Š100.

Výsledkem je downsizing. "Překvapivě" se ukazuje, že ty čertovské turbomotory nám skutečně byl čert dlužen. Motor je sice menší a má snad i teoreticky menší spotřebu, ale zato vypouští více škodlivin, turbo = saze. Navíc je otázka jak to je při vysokých kompresních poměrech s NOxy, kdy se dočkáme nějaké "benzíngate". Zlaté atmosférické motory, jenže ty nesplní předpisy na CO2, i když v reálném provozu nemusí mít vyšší spotřebu. Co se týče filtrace pevných částic, tak to je fajn, ale neodfiltrují se ty nejmenší a tedy nejškodlivější částice ...

+8/−4
doporučit
23.3.2017 9:44

L86u43k74á80š 51K43m26e10n49t 5489127894380

Tak návrat k nepřímému vstřiku by vyřešil řadu problémů, ale normy Bruselu by se nedaly plnit ani v laborce.

Otázka ale je, co je vlastně lepší. Jestli motor, který v laborce normy plní, ale v reálném provozu je mnohonásobně překračuje a navíc chrlí saze a vysoké množství NOx, které následně ročně zabijí tisíce lidí v celé EU. Nebo zda je lepší motor, který by ty normy nesplnil v laborce, ale v reálu by produkoval minimum sazí a ani ne poloviční množství NOx oproti motoru, co v laborce uspěl?

Z tohoto pohledu bych měl raději motor, co v té laborce produkuje o něco víc CO2, který mi nepoškozuje zdraví. Přímý vstřik je v podstatě způsob, jak veškeré spalovací motory zlikvidovat a s nimi i naše zdraví. Ať žije rudozelená ekologie z Brusele.

+4/0
doporučit
24.3.2017 8:33

J33i97ř94í 20Z30ý59k55a 9529443771940

u TSI je to asi potřeba ... aby to odfiltrovalo ten spalující se olej.

+4/−1
doporučit
23.3.2017 9:47

J78a41n 41D50l29o47u24h13ý 7904419690919

Stacilo by se vratit k neprimemu vstriku. Ty motory primovstriky jsou dobry tak akorat pro statistiky do brusele... filtr pevnych castic nikdy nebude levna soucastka ( staci se podivat, jak se vyrabi) a vetsina lidi kupuje auto na deset let (fyzicka osoba) a 10 let to bezproblemove fungovat nebude. To nedaj ani dnesni DPF. Bohuzel pro automobilku je konecny zakaznik ve statistikach nevyznamny pocet oproti firmam, co toci auta kazde 2 az 4 roky.

+3/0
doporučit
24.3.2017 8:16

J52a62k85u19b 20S51e71k90e93r30a 6186210866705

Smutne na to je, ze 98% zakazniku se o tomhle dozvi az ze servisu a faktury... Vetsina lidi se po tom pidit nebude. Vetsinu zajima neco jineho, ne nasledny servis. A pochybuju, ze v autosalonu bude upozorneni, ze zakoupenim vozidla pocitejte s prekvapenim po ujeti xy km.

+3/0
doporučit
23.3.2017 18:20

P88a89v22e59l 91L52a65n79d11a 6199120741804

:-PRv:-P

+3/0
doporučit
23.3.2017 9:47

A11n33t98o97n96í62n 15S52e57b43e49r45a 7103718850109

Tak naštěstí tu jsou půjčovny fitrů na STK. Takže pohoda :-D

+3/−1
doporučit
23.3.2017 12:18

J58i32n30d63ř57i58c34h 89Š41k49o27p36e71k 4615751170445

tak poslední použitelné auto bude mít rok výroby 2016.....

+2/0
doporučit
23.3.2017 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.