Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A93l71e31š 12J30a41n50á35č13e95k 3353754236943

Nelze než doufat v dostatek náhradních dílů na auta z devadesátých let aby měl člověk čím jezdit.

+39/−1
doporučit
23.3.2017 9:54

J27a49n 95B79a51r27t34á74č56e85k 6315785870509

Takže je třeba vybírat výrobce, kde lze sehnat ještě normální motor. Vždyť to není normální tento vývoj, to jsou povinné senzory na tlak vzduchu v pneu (na STK při nefunkčnosti opakovačka), filtry s omezenou životností s napálenou cenou k výměně, bandaska na močovinu, chystaný povinný e-call, velmi nápadná propagace elektroautům, silniční buzerace, sociálně inženýrské pokusy rudozelených fanatiků... .

+38/−1
doporučit
23.3.2017 10:02

J62a57r41o72s70l60a16v 57P14e97l36d81a 1859704411907

Cim dal vic se utvrzuju, ze je lepsi volba udrzovat jeste normalni auto z devadesatek az 2005 nez kupovat fungl novou hajtru se "super androidim multimedia systemem" a motorem z mountfieldu :-P

+28/0
doporučit
23.3.2017 10:52

J19a93n 49J35e47n19i96c 1574674287884

Hmmm tak to mi přijde stejný nesmysl jako u toho, když se budou dávat dotace na zadržování vody. Zachráníme 1% vody a 5% nám uplave i se zeminou kvůli nešetrnému a nedoporučenému osevu řepkou a kukuřicí...

Auta znečišťuji řádově procenta, ale velké průmyslové giganty desítky procent. Tak obrátíme pozornost na ta procenta. Přece si neutneme zlatou žílu, co nám krmí stranické kasy...

Obyčejný konkurenční boj, ale proč tomu nedat nějaký vzrušující obal? Jinak by se špatně zvedaly ceny a konkurence by mohla prodávat levněji nebýt těch nesmyslů, že? Docela by mne zajímala studie, kdyby se dělaly opravy aut jako kdysi. Praskne hadička, tak se vymění hadička. Praskne převodové klečko, tak se vymění kolečko. Místo celého stěrače vyměním jen gumičku, atd. Dnes se mění celé moduly. Že na jejich výrobu potřebujeme 10x více materiálu, energie, nástrojů a kdoví čeho včetně přepravy a skladování? To nás přece nepálí. Sice už žijeme na dluh, ale proč tu planetu nevysát až do nuly, když to pořád sype? Je vidět, že většina už je ve vleku reklam a mediálních sdělení. Mozek se někam vytratil...

+24/0
doporučit
23.3.2017 10:42

K28a24r45e79l 51M53a98z71a54č 3647623146629

Kdyby se nedělali maloobjemový turba, tak by filtr nebyl potřeba!

Už aby ta EU skončila. Nejdřív začnou ničit vývoj atmosférických motorů, které byly na přelomu tisíciletí na slibné cestě a teď díky jejich nařízením bude další kurvítko v autě. Je to celé stejný nesmysl jako systém start-stop, jehož vlastností je ničit rozpálená turba okamžitým zastavením bez dochlazení. Stejná stupidita.

Mám posledních pár let pocit, že se všichni zbláznili.

+16/−1
doporučit
23.3.2017 9:53

L87u69d45ě97k 52N68o40v63ý 2431659753361

No, tak to padá jeden z hlavních argumentů pro benzín při výběru motoru. Když už to bude mít taky ty ku*vítka, tak to bude stát podobně jako diesel, bude to podobně servisně náročné, akorát to bude mít vyšší spotřebu..

+11/0
doporučit
23.3.2017 9:52

P38e61t13r 53B60á82č14a 8525706875425

Dalsi krasnej byznys pod zastitou trapne ekologie.

A jaky to paradox, ze zrovna dnes mi DPF na jednom z aut odesel, krasnych 40 tisic novy pry. Dekuji pekne ekoteroristi.

+13/−2
doporučit
23.3.2017 11:18

P68a27v83e38l 85L98o85h36b56e89r86g47e77r 5736981150975

Hlavně je to i o ceně filtru. Když se bude měnit jednou za 100k Km a bude stát např. 8000Kč,tak taková hrůza to nebude. Bohužel cena se bude pohyboval kolem 30 000Kč a výše.

+9/0
doporučit
23.3.2017 11:20

L86u35k83á58š 68H53á23b90a 6950275936806

je potreba pridat kurv.tko

+9/0
doporučit
23.3.2017 11:19
Foto

M57i60c90h98a37l 75N79a67j40m53a63n 7579383296450

Od začátku roku jsem uvažoval o výměně auta. Tato informace v kombinaci s předchozí informací o končících motorech 1.2 TSI je poslední kapkou v rozhodování a objednal jsem si skladového rapida s motorem 1.2 TSI. Proběhne pouze dodatečná montáž tempomatu a příští týden si pro něho jedu.

+9/−1
doporučit
23.3.2017 10:02

P51e24t35r 78J60a77r16o64š 2454141835987

Necekane. Diesly pomalu konci, a prece se nepripravime o skvelej kseft.

+6/0
doporučit
23.3.2017 11:46

V73l70a46d89a80n 90Č55e97r38n95o48h50o96r29s46k66ý 2437705361296

Já tak nějak neustále nechápu, k čemu ten filtr je, když každých cca 1 000 km dochází k automatickému čištění filtru a vše, co bylo ve filtru je najednou v trávě u silnice...Rv:-/

+6/0
doporučit
23.3.2017 10:20

M49i17c70h76a70e48l 43F12l51e95n54d93r 1528752153965

Takže vlastně moderní benzinové motory budou mít stejné problémy, jako moderní diesely. Turbo, DPF,... krom vstřiků, pochopitelně.

+6/0
doporučit
23.3.2017 10:11

T93o63m82á65š 82K31u17c55h74a83ř 3807411418481

A koho to ani tak nepřesvědčí, aby si koupil elektromobil, ten ty filtry dostane příště rovnou dva, aby ho servis stál sto klacků. ;-)

+8/−2
doporučit
23.3.2017 10:57

V31í73t 77K63o59u66b98a 6686280424578

U benzínového cyklu spolkne zvýšení tlaku na výfuku minimálně 5 až 8% výkonu motoru. U těch tříhrnků už to bude na hranici použitelnosti.

Podtrženo sečteno ropák to jistí a holt se musí počítat, každých 200 tisíc 20 táců za filtr.

+9/−3
doporučit
23.3.2017 9:31

S52t55a42n50i53s96l30a23v 48N72ý78v87l69t 2454275983

Představa, že budu restaurovat mojí octavii z roku 99 je pořád více reálná.

+5/0
doporučit
24.3.2017 13:57

P25e11t85r 66S12v69a13č73i80n26a 8886269471962

Máte kurvítko? a mohla bych ho vidět?

+5/0
doporučit
23.3.2017 11:10

P34a45v49e17l 40S75e73d14l31á86k 3600276918751

Problém je v tom, že nařízením komise EU nezměníme fyzikální zákony. Při současných bezpečnostních předpisech vychází auta relativně těžká, což vyžaduje výkonný motor, jinak bychom jezdili do kopce 65 jako se starou Š100.

Výsledkem je downsizing. "Překvapivě" se ukazuje, že ty čertovské turbomotory nám skutečně byl čert dlužen. Motor je sice menší a má snad i teoreticky menší spotřebu, ale zato vypouští více škodlivin, turbo = saze. Navíc je otázka jak to je při vysokých kompresních poměrech s NOxy, kdy se dočkáme nějaké "benzíngate". Zlaté atmosférické motory, jenže ty nesplní předpisy na CO2, i když v reálném provozu nemusí mít vyšší spotřebu. Co se týče filtrace pevných částic, tak to je fajn, ale neodfiltrují se ty nejmenší a tedy nejškodlivější částice ...

+8/−4
doporučit
23.3.2017 9:44

L51u84k17á28š 42K66m83e66n41t 5749557814510

Tak návrat k nepřímému vstřiku by vyřešil řadu problémů, ale normy Bruselu by se nedaly plnit ani v laborce.

Otázka ale je, co je vlastně lepší. Jestli motor, který v laborce normy plní, ale v reálném provozu je mnohonásobně překračuje a navíc chrlí saze a vysoké množství NOx, které následně ročně zabijí tisíce lidí v celé EU. Nebo zda je lepší motor, který by ty normy nesplnil v laborce, ale v reálu by produkoval minimum sazí a ani ne poloviční množství NOx oproti motoru, co v laborce uspěl?

Z tohoto pohledu bych měl raději motor, co v té laborce produkuje o něco víc CO2, který mi nepoškozuje zdraví. Přímý vstřik je v podstatě způsob, jak veškeré spalovací motory zlikvidovat a s nimi i naše zdraví. Ať žije rudozelená ekologie z Brusele.

+4/0
doporučit
24.3.2017 8:33

J68i68ř36í 18Z14ý74k51a 9479433471620

u TSI je to asi potřeba ... aby to odfiltrovalo ten spalující se olej.

+4/−1
doporučit
23.3.2017 9:47

J15a51n 35D20l79o98u16h83ý 7774379310949

Stacilo by se vratit k neprimemu vstriku. Ty motory primovstriky jsou dobry tak akorat pro statistiky do brusele... filtr pevnych castic nikdy nebude levna soucastka ( staci se podivat, jak se vyrabi) a vetsina lidi kupuje auto na deset let (fyzicka osoba) a 10 let to bezproblemove fungovat nebude. To nedaj ani dnesni DPF. Bohuzel pro automobilku je konecny zakaznik ve statistikach nevyznamny pocet oproti firmam, co toci auta kazde 2 az 4 roky.

+3/0
doporučit
24.3.2017 8:16

J19a69k83u79b 23S67e13k74e61r57a 6336150446945

Smutne na to je, ze 98% zakazniku se o tomhle dozvi az ze servisu a faktury... Vetsina lidi se po tom pidit nebude. Vetsinu zajima neco jineho, ne nasledny servis. A pochybuju, ze v autosalonu bude upozorneni, ze zakoupenim vozidla pocitejte s prekvapenim po ujeti xy km.

+3/0
doporučit
23.3.2017 18:20

P78a55v51e50l 37L18a46n54d22a 6899410721864

:-PRv:-P

+3/0
doporučit
23.3.2017 9:47

A42n68t70o14n24í46n 73S27e47b30e94r37a 7793398720109

Tak naštěstí tu jsou půjčovny fitrů na STK. Takže pohoda :-D

+3/−1
doporučit
23.3.2017 12:18

J57i28n30d74ř83i29c60h 42Š36k98o23p57e64k 4565921480505

tak poslední použitelné auto bude mít rok výroby 2016.....

+2/0
doporučit
23.3.2017 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.