Diskuze

Potvrzeno: Benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později pro všechna nově prodávaná auta. Škoda potvrdila, že své vozy s benzinovými motory TSI bude vybavovat filtry pevných částic od příštího roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

byrokratický odpad evropy v bruselu se úplně zbláznil8-oRv

0 0
možnosti

Řešení je. Místo downsizeingu,upsizeing. Prostě jednoduchý atmo motor 2.5 s kompresí 1:15. Ostatně podobné se používají u hybridů,jako Lexus,Prius,... A nebo reznoucí Mazda se skyactivem.

0 3
možnosti

No bezinak s velkou kompresi je presne ten typ benzinaku, ktery bude mit s emisemi problem...

0 0
možnosti

To je najednou překvapení, naštěstí cena není nikterak závratná a pokud kvůli tomu automobilky dramaticky zdraží, tak to bude jen ojeb na zákazníky.

0 0
možnosti

Představa, že budu restaurovat mojí octavii z roku 99 je pořád více reálná.

5 0
možnosti

Stejně vás s tím pak nikam nepustí.

0 0
možnosti

Tak návrat k nepřímému vstřiku by vyřešil řadu problémů, ale normy Bruselu by se nedaly plnit ani v laborce.

Otázka ale je, co je vlastně lepší. Jestli motor, který v laborce normy plní, ale v reálném provozu je mnohonásobně překračuje a navíc chrlí saze a vysoké množství NOx, které následně ročně zabijí tisíce lidí v celé EU. Nebo zda je lepší motor, který by ty normy nesplnil v laborce, ale v reálu by produkoval minimum sazí a ani ne poloviční množství NOx oproti motoru, co v laborce uspěl?

Z tohoto pohledu bych měl raději motor, co v té laborce produkuje o něco víc CO2, který mi nepoškozuje zdraví. Přímý vstřik je v podstatě způsob, jak veškeré spalovací motory zlikvidovat a s nimi i naše zdraví. Ať žije rudozelená ekologie z Brusele.

4 0
možnosti

Ti jsou nezničitelní. Bohužel. ;-(

0 0
možnosti

J37a14n 53D67l12o13u54h25ý

24. 3. 2017 8:16

Stacilo by se vratit k neprimemu vstriku. Ty motory primovstriky jsou dobry tak akorat pro statistiky do brusele... filtr pevnych castic nikdy nebude levna soucastka ( staci se podivat, jak se vyrabi) a vetsina lidi kupuje auto na deset let (fyzicka osoba) a 10 let to bezproblemove fungovat nebude. To nedaj ani dnesni DPF. Bohuzel pro automobilku je konecny zakaznik ve statistikach nevyznamny pocet oproti firmam, co toci auta kazde 2 az 4 roky.

3 0
možnosti

No ty dpf co mame ve firemnich autech problemyu prakticky nezpusobujou, v autech se obcas neco vysype (snazime se je drzet v chodu 10 let), ale dpf problemy prakticky nejsou...

0 0
možnosti

J98a17n 42M78a28l46ý

24. 3. 2017 6:29

Součástí EURO norem je i stanovená min. Životnost filtrů a to 150 TKM. Realita je kus od kusu. Jde o celou škálu různých faktorů

0 0
možnosti

životnost je jako u autobaterie, podle zacházeni uživatelam od 3 do 11 let, u DPF od 60 tisíc km do 300 tisíc

1 0
možnosti

A je to tady. Výhody benzínu se nám začínají tenšit. Ale vzhledem k tomu, že nafta do osobáků bude časem zakázaná, může nám to být celkem jedno. :-)

1 0
možnosti

J23a82n 78M34a77l16ý

24. 3. 2017 6:26

Zakázaná nebude. Diesely se SCR jsou emisne čistější než jakýkoliv současně jezdící benzín. Ten motor je však drahý, takže větší kubatury. Po honu na diesely přichází hon na benzíny. Co to udělá s jejich cenami se uvidí

0 0
možnosti

J86a23n 33T85a61r87a59b80a

23. 3. 2017 20:49

Tomu se říká šíření poplašné zprávy

0 0
možnosti

Kdepak, poplašná zpráva by to byla, kdyby to nebyla pravda.

0 0
možnosti

Smutne na to je, ze 98% zakazniku se o tomhle dozvi az ze servisu a faktury... Vetsina lidi se po tom pidit nebude. Vetsinu zajima neco jineho, ne nasledny servis. A pochybuju, ze v autosalonu bude upozorneni, ze zakoupenim vozidla pocitejte s prekvapenim po ujeti xy km.

3 0
možnosti

J39a49n 75T20a93r24a42b33a

23. 3. 2017 20:53

JPP (jednapanipovidala). Máme ve fleetu hafo aut s DPF, řada z nich má 300 000km a více a filtr odešel u jednoho jediného při stavu tachometru 17000, výměna v záruce. U žádného jiného nebyl problém, co odchází naprosto pravidelně, obvykle při ME/STK, jsou čidla tlakové diference. Což je záležitost 1000kč. Když se dožije 100 000km, je to úspěch.

0 0
možnosti