Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V97á55c36l26a64v 48K64o43p15t42a 4254223392

všichni kritici dojezdu elektromobilů v téhle diskuzi se pletou. Elektromobily na dlouhý dojezd budou samozřejmě mít prodlužovačku...

+25/−1
doporučit
29.3.2017 9:20

J61a62n 43N94o40v96á94k 9275388584245

Tak na jednu stranu to dělají kvůli emisím a úspoře paliva a pak navrhnou jako první model elektromobilu (= auto hlavně do města) takovouhle velkou krávu.

+17/−1
doporučit
29.3.2017 9:04

J81i55r66i 10K97u50c16e11r48a 5517610756692

já bych do elektra šel, 9 jízd z 10 mám do 50 km za den, potřebuji mít ale vyřešeno, abych v případě, že pojedu dál, ujel 600-800 a energii na to získal během max. 15-20 minut; to už je asi oříšek...

+12/0
doporučit
29.3.2017 8:55

G93e60o55r12g 51K67o25m20b95e54r54e72c 9454961966921

na primestsky skakani a na chalupu ci za tchyni vse do 200km dobry.

A co dal? vyrazite v zime na lyze napr. do Schladmingu. Budete mit dojezd jeste 100-150km a chytnete zacpu na dalnici na 3-5 hodin vecer pri -15°C. A ste v ..... vite kde. Budete setrit aku a klepat zimu aby jste dojel k nejaky nabijeci stanici. Ale uha pred vami je dalsich 100, 200, 300 nebo i vic aut ktery potrebujou taky dobit. Dalsi klepani kosy.

Opravdu ruzove vyhlidky. I kdyby bylo 200 stani na pumpe tak to zas znamena natahat novy draty protoze kazdej z toho patahne co pujde aby zas co nejdriv pokracoval. Nemci maj problem nathnout draty ze severu na vychod a tady by se novy vedeni muselo natahat defakto vsude po cely Evrope/svete. A navic zakopat coz je nakladne nez to tahat vrchem.

To same v lete. Dovolena nekde u Splitu. O prazdninach hodinovy zacpy na dalnicich, vedro (klima pobezi zrejme na atomovou pilulku) a zasuvka v nirvane.

A to s tim dojezdem jsou ty samy zvasty jako dneska se spotrebou. Na papire 4 litry ve skutecnosti 6 a plne nalozeny auto na dovolenou (rodinka + batozina) spotreba 7,5

To samy aku. Udaje z fabriky dojezd 450km ale prazdny kde vyhodej i lekarnu, rezervo, etc. Ale nafrknuty to bude mit dojezd se svicenim, topenim/klima, etc. ve skutecnosti/realu s bidou 300km. A ted tim jedte 1000-1200km. A co az to bude 3-4 roky stary a aku zu nebude mit 100% kapacitu po dobiti?

+13/−1
doporučit
29.3.2017 10:55

J78a76n 69H96r22u43z18a 8814638459647

Pokud elektroauto ujede alespoň 200 km při zapnuté klimě nebo topení včetně několikahodinové fronty na D1, nebude vážit 2,5 tuny nebo nebude karosérie z hliníku jako Tesla a cena bude v realitě dnešních aut pak to je pro majitele RD s garáží určitá perspektiva.

+5/0
doporučit
29.3.2017 10:42

J35a24n 72Z87a10j85i73c 5115787507919

Stejně je to podle mě slepá ulička. Ani tesla není schopná vyvinout nabíječku, která by nabíjela za rozumnou dobu. Čekat 3/4 hodiny, abych ujel dalších 250km?? Děkuji nechci.

+11/−7
doporučit
29.3.2017 8:51

J75i69ř43í 13E84r10b21e37n 1623524186187

Když vždycky vidím na těch divně nasvícených konceptech ta obrovská kola s minimální mezerou mezi pneumatikou a blatníkem, vždycky mi to připomene autobus Škoda 706 RO s bezpečnostní obručí ;-D

+4/0
doporučit
29.3.2017 11:01

M68a74r91t78i56n 59S52u73c48h16a12n 6886942336663

2025? To trochu zaspali dobu, ne? Jen Tesla plánuje již v roce 2018 dodat kolem 400 000 elektromobilů "Model 3" za cenu kolem $35 000 a další roky půjde cena jen dolu.

+4/0
doporučit
29.3.2017 9:06

G54e85o70r95g 28K51o85m10b98e62r19e57c 9174691356811

to uz je dnes 1 dubna? 8-o ;-D;-D;-D

nemel nahodou ten clanek vyjit az v sobotu?

+8/−5
doporučit
29.3.2017 8:48

P21e26t16r 14C22i17h16l26á50ř 6360761537689

horsi je, ze nez se celosvetove "posbiraj" veskery komponenty na vyrobu elektromobilu (mysleno od vyroby lithia po dodani auta zakaznikovi), tak se do vzduchu dostane mnohonasobne vic skodlivin nez pri lokalni vyrobe a pouzivani bezneho vozu

+7/−4
doporučit
29.3.2017 10:15

T66o53m17á61š 43K66u50c90h56a89ř 3657811738911

Představit se dá cokoli. Představit neznamená vyrábět a prodávat. ;-)

+3/0
doporučit
29.3.2017 12:31

M25a47r11e44k 13K22a34p90u72s88t28k53a 3464794541540

Mám pocit ,že pokrok kteří už udělali jiní.

Tak Škodovka vidí budoucnost v tom ,že tyto pokroky jen převezme...

+3/0
doporučit
29.3.2017 8:48

P90e73t42r 41P41o19s11p95í73š12i84l 4898644356496

Škodovka a částečně autonomní auto? Vždyť neumějí vyrobit ani spolehlivé centrální zamykání.

+5/−5
doporučit
29.3.2017 9:41

P31e48t24r 89P77o49s90p72í41š44i75l 4808284426886

Vybudovat opravdu velkou a funkční síť rychlodobíjecích stanic není žádná legrace. To by se muselo rozkopat půlka republiky, protože stávající rozvody nejsou stavěny na takovýto nárůst zátěže.

+3/−2
doporučit
29.3.2017 11:33

P29e69t46r 12B98á91č49a 8425606165455

At si predstavuji co chteji, stejne to nikdo nechce.

+3/−3
doporučit
29.3.2017 14:19

V15l70a10d37i43m36í46r 48R96e15t32t89i75n15g10e10r 5105966655385

Technologie není ještě vyvinuta. Je to boj donutit automobilky a zákazníky kupovat toto nedochudce. Fabriky už předpisy donutili, zákazníky potažmo trh těžko. Začne se kseftovat s ojetými spalovacími autami a po zákazu to bude rozsáhlý černý trh, jak kdysi prohibice v Americe.

+2/−1
doporučit
30.3.2017 8:28

Z82d62e84n81ě24k 53W61o36l57f 9811150637835

Jako první model bych zvolil spíš něco velikosti CitiGo.

+2/−1
doporučit
29.3.2017 10:00

J42a43n 30U72l14m 7100499436792

Jako 5 kusů nebo 5 modelů?

+2/−1
doporučit
29.3.2017 9:16

R45i82c96h79a69r95d 97P90ů49ž45a 9930769620518

světu pomalu dochází, že budoucnost by měla být vodíková na úkor elektra...tak na just se pustíme do elektra...ona si ta loby potom nějaké ty dotace pro milionáře vyjedná aby byl odbyt..

+3/−5
doporučit
29.3.2017 11:05

M85i27r23o88s73l19a89v 25Š98u67r16g43o70t 6799378950952

Nadherne auto!!!

Doufam, ze tem, co nedavno kritizovali Kabane kvuli nesmyslnych ptakovin, spadla brada az na prsa...

Koneckoncu je videt i zde v diskuzi, ze se ani jeden kritik nevyjadril negativne o tvarech karoserie...

Ale nebyli by to Cesi, aby si aspon trochu nekopli do uspesneho...

+2/−2
doporučit
29.3.2017 10:56

J26a93r13d26a 11S84o43k83o64l 1376668421691

Na běžnou potřebu elekroauto za rozumnou cenu a na dálky hybridní to se zdá jako rozumné.R^

+2/−3
doporučit
29.3.2017 10:17

P68a16v79l90a 43K54v90a21p74i34l88o30v82á 7399738364357

Jsem zvědavá jak jim půjde vývoj bez Kabaně. Snad někoho podobnýcho brzy uloví.

+1/0
doporučit
29.3.2017 21:28

P28e62t52r 49N77e81c58h35a83n42i78c15k18ý 7803336818390

A co nouzový případ? Benzín si dovezu v kanystru, můžu mít záložní kanystr v kufru. Pro benzín dojedu na kole nebo dojdu pěšky nebo mě může někdo hodit. Co s vybitym elektromobilem na poli nebo i ve městě? To jde strčit do zásuvky?

+1/0
doporučit
29.3.2017 17:07

E97m98i63l 78M45i82n15á83ř 7500699239957

"...a na zádi tradiční škodovácký světelný podpis v podobě stylizovaného písmene C, které vykreslují červené koncové lampy."

To tam nějak nevidím nebo píšu C jinak než škodováci. Jestli teda správně koukám na obrázky 3/5 a 4/5.

+1/0
doporučit
29.3.2017 11:36

L27a54d69i57s39l19a13v 88K30a90l33o30u65s 7585216211150

Elektroauto je určité řešení. Avšak když bude stát 14 dní v garáži,a pak vyjede někam 300 km, tak to s těmi bateriemi nebude úplně OK. Zatím ty baterie jsou dost na prd. NiHh mají paměťový efekt a limitovaný počet nabíjecích cyklů. Baterie Lion/Lipol-baterie v mobilu mě vydrží max. 2 roky. NiZn taky nic moc.Tak jedině ta baterie, kterou vyvíjejí naši výzkumníci by tomu mohla pomoci.

+1/−1
doporučit
29.3.2017 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.