- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dekujeme za vasi hlouboukou analyzu, plnou vecnych argumentu....
Technologie není ještě vyvinuta. Je to boj donutit automobilky a zákazníky kupovat toto nedochudce. Fabriky už předpisy donutili, zákazníky potažmo trh těžko. Začne se kseftovat s ojetými spalovacími autami a po zákazu to bude rozsáhlý černý trh, jak kdysi prohibice v Americe.
jezdit veřejně po silnici něčím tak nepřehlédnutelným jako je auto a chlastat někde v suterénu není tak úplně totéž.....
Jsem zvědavá jak jim půjde vývoj bez Kabaně. Snad někoho podobnýcho brzy uloví.
v budoucnosti bude energije ze s ni budete moc dlazdit. Vyvoj nestoji viz napr. ITER. Pokud se potvrdi predpoklady vedcu tak dalsi stavbou bude DEMO co uz bude do site dodavat proud. Jde to sice pomalu ale co noveho neprozkoumaneho slo rychle? Navic nemci uz maji nekde na severu u more postavenou fabriku kde z prebytecnyho proudu z vetraku elektrolyzou vyrabeji vodik. V tehle vecech vidim budoucnost. Do ty doby to bude auto na el.pohon stale kockopes.
zajimavy je test mercedesu se ctyrmi auty na spalovaci clanky z roku 2011 kdy s nima objeli celou zemekouli. Staci na YouTube zdat do vyhledavani "mercedes f-cell weltumrundung" uplne v pohode bez zadnych problemu. Samozrejme ze s nima jela cisterna ktera jim dotankovavala vodik protoze stanic na vodik je zatim jeste nula nula nic.
V Nemecku ale zacinaji pribyvat jak houby po desti a to o necem svedci viz mapa s fungujicima pumpama kde se da natankovat vodik a nove ve vystavbe. Napr. Berlin uz ma 4 fungujici.
NJ jadernou fůzi použili Amíci už v Nagasaki - ,ale udělat to tak ,aby se to dalo ,,řídit" je dodnes problém a průmyslové použití v nedohlednu - spíš to vypadá do budoucna na menší autonomní štěpné reaktory. Pokavad mohou být instalovány na vojenských plavidlech(letadlovky a ponorky)určitě by se to dalo přizpůsobit i na civilní použití--bohužel-možnost zneužití v dnešní době je velká.
A co nouzový případ? Benzín si dovezu v kanystru, můžu mít záložní kanystr v kufru. Pro benzín dojedu na kole nebo dojdu pěšky nebo mě může někdo hodit. Co s vybitym elektromobilem na poli nebo i ve městě? To jde strčit do zásuvky?
Pan designer exterieru asi nejak nerozumi. I elektro-auto potrebuje chladit, predevsim usmernovace, pres ktere tece klidne i 400A Ve Wheeler Dealer chladic rozhodne potrebovali (sice mensi ale byl tam) na bezproblemovy chod prestaveneho Maserati BiTurbo (po prestavbe bez turbo :-D)
Jasně, koukněte na Teslu, chladič jako hrom
Elektroauto je určité řešení. Avšak když bude stát 14 dní v garáži,a pak vyjede někam 300 km, tak to s těmi bateriemi nebude úplně OK. Zatím ty baterie jsou dost na prd. NiHh mají paměťový efekt a limitovaný počet nabíjecích cyklů. Baterie Lion/Lipol-baterie v mobilu mě vydrží max. 2 roky. NiZn taky nic moc.Tak jedině ta baterie, kterou vyvíjejí naši výzkumníci by tomu mohla pomoci.
No zivotnost lithiovych baterek v mobilu neni asi uplne urcujici pro zivotnost baterky v aute ne? Mimochodem elektroauta uz jsou na trhu skoro 8 let (ty moderni) a baterky v nich svete div se porad funguji bez vetsich problemu (cas od casu problemy jsou, ale ty jsou predevsi v dusleku vyrobnich vad tech veci okolo (prece jen to neni uplne 100% vychytane), ne ze by starim odesly samotne clanky
At si predstavuji co chteji, stejne to nikdo nechce.
To mínus není úplně na místě... Ono je fakt, že ty EV nikdo moc nechce, stačí se podívat na prodejní čísla v zemích, kde jsou tato auta rovnocenna se spalovakem, bez výhod a dotací. Prodeje skoro nula.
podívejte se na toto a bude vám to vše jasné .. :D
Představit se dá cokoli. Představit neznamená vyrábět a prodávat.