Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P66e61t51r 92H66o66r78á26k 1129593519544

Vzhledově mne to oslovilo, ale pak jsem zjistil, že za čtyři válce je absurdní cenovka 640.000 Kč !!!!! 8-o

+16/0
doporučit
1.4.2017 8:35

R10o88b30e27r58t 71M56a21t16u34l40a 8377209276195

tříválec se spotřebou 2x silnějšího šestiválce no nekupte to za půl mega;-D

+11/−2
doporučit
1.4.2017 11:10

J62a55n 83D85l78o55u64h72ý 7684259130339

Kluci japonsky civic byla vzdycky super kara, jezdival jsem starickym civicem z roku 2000 a jel pekne. To same pozdejsi civic ( o kterem Jeremy rekl, ze novy je horsi) pekne sezeni. Nicmene ja se ptam... je normalni chtit za litrove turbo temer pul mice? Za tu cenu koupim rok stary mercedes,bmw o tridu vyse s normalnim motorem.

+6/0
doporučit
1.4.2017 19:24

R87o93b48e96r94t 77P55e58l39c 5974309924440

Dosti zavádějící cenové porovnání....kolik stojí konkurenční modely ve stejné výbavě?

Honda je již v základu pěkně našlapaná! To není auto pro zákazníky, kteří si jej vybírají jen podle cenovky...

+6/0
doporučit
1.4.2017 6:52

T46o19m57á41š 31V24a82l49d57e25r 7693270729

Taky jsem koukal, co Honda hodlá prodávat. Design se mi líbí. Hondě jsem vždy fandil jak v autech, tak i v letectví. Ale toto je prostě mimo na východoevropský trh. Osobně bych si nikdy nekoupil litrový třívalec, či něco podobného nad 200000Kč na tož za 500000 Kč. Stačí, že se vše na voze se optimalizuje. A vozy jsou jaké jsou. Výhodou pro kupce je, že kdo koupí Civic G10, bude rarita na silnicích. Nevím co koupím, až mi 1,8 doslouží. ;-(

+5/0
doporučit
2.4.2017 19:42

J71a98k45u25b 60S11e54k47e68r27a 6666360446595

Jak je mozne, ze zde soudruzi z lupy povolili diskusi! 8-o

Honde asi nepochroumaji diskuteri ego, aha...

+4/0
doporučit
1.4.2017 23:30

J63a68n 79E63n35t89e51r 5424465164417

Ta reklamní videa točená na opuštěné silnici jsou legrační, skutečný provoz auta je úplně o něčem jiném ... ;-)

+2/0
doporučit
1.4.2017 7:35

T83o40m77á78š 78K31u15c55h22a23ř 3467291478951

Centrální digitální rychloměr.. :-P Zrovna minulý týden jsem dokoukal díl seriálu "Letecké katastrofy", kde na dotaz, proč pilot ignoroval údaj radarového výškoměru zaněla celkem pochopitelná odpověď, že oproti analogové stupnici barometrického výškoměru je tato digitální, je velmi nepohodlné ji odečítat, takže ji piloti často ignorují.

Mimochodem spotřeba 9l spři svižné jízdě a 7l průměrná? To je dodávka pro deset Ukrajinců, nebo je tam motor ze škody 120? ;-)

+4/−5
doporučit
1.4.2017 11:38

V76i91t 89P14o85c63h28m80a76n 7613446365317

Skoncil accord, skonci i civic.

+2/−1
doporučit
1.4.2017 17:04

J39o62s39e83f 23B98a34b63k38a 3480879562237

Vypadá divně;-(

+2/−1
doporučit
1.4.2017 7:59

L53a18d55i65s27l16a52v 54K64a54l26o36u60s 7475126131620

Zvenku pěkné,vevnitř stísněné,kufr velký-skoro až moc.Designově i funkčně avantgardní. Základní motor ze sekačky na trávu. Odpovídající motorizace za šílené peníze.

+1/0
doporučit
5.4.2017 18:02

P26a44v52e98l 75K92r82e38u32z29i23g42e48r 7524120560729

Mě teda dost odrazují ty zkratky ve výbavě. Normální řidič nepotřebuje padesát asistentů a už vůbec nějakou umělou inteligenci. Sám mám civic, sedmou generaci, ale šel bych dál max. do osmé. Dál už je to na mě moc sofistikované.

+1/0
doporučit
1.4.2017 10:21

A20n20t34o21n43í38n 83S76e73b18e23r57a 7613618320609

Ta rolovaci plachta v kufru je debilni. V mem aute do toho tuknu a samo se to sroluje. Kdyz mam v ruce veci a potrebuju mit pristup tak je to idealni. To co vymysleli do teto hondy je silenost....

+1/−1
doporučit
1.4.2017 19:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.