- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jsme u toho. Čím vyšší EURO, tím menší a daleko nebezpečnější částice. Je to tak asi lepší.
Na téhle podvodné taškařici s DPF u dieselů a downsizingu u benzínů vydělaly nejvíce neznačky jako třeba hnujdé, nebo dacia. Lidé, co by dříve koupili za 100k pěti či sedmiletou solidní ojetinu, nechtějí hned po koupi vyklopit dalších 50 litrů za DPF a 30 k za vstřiky v případě TDI, ani nový motor 1.0 v případě benzínu, a tak si raději koupí za 250 k nového převelčeného favorita od těchto neznaček. Zvlášť když jim papírově naslibují delší záruku. Trošku potíž je, že za 5 let se nám tu začnou hromadit neopravitelné vraky. Ale co, ať žije konzum!
Z hlediska množství provozních emisí je tohle chování vlastně prospěšné. Z pohledu celkové ekologie to je problematické, ale to je jakýkoliv konzum.
Tenhle článek o DPF je obzvlášť pitomej. :)
"řídicí jednotka v dobré kondici" ??? :D
"milion aut bez DPF"? možná ale 99% z nich sjela z výrobní linky bez DPF (i po roce 2004) a jsou tak i homolgovaná takže na tom jaksi není co řešit!
A tak dále....
To víte, úřad. Záměrně nutí stanice STK psát závady, které an autě nejsou. Že technik není majiteli schopen ukázat, kde tu korizi viděl a mele jak kefamlýnek "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí" "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí" "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí"
Například 50 let staré auto musí mít zvelněné kotouče. technik to tam napsal, tak to musí být pravda. Protože technik ví líp než majitel, že vpředu bubny nejsou.
Neměl by UAMK hájit zájmy řidičů a ne lézt Brabcovi do zadku? A kde bere UAMK data o nefunkčních DPF? Prostě komunističtí pohrobci placení z našich daní potřebují vykazovat činnost.
Tím nechci říct, že odstraněné DPF nejsou problém, jenom UAMK o tom ví prd.
vypadá to, že se nad traviči stahují mraky, tenhle nešvar se dá odstranit velmi rychle, do Rakouska žádnej travič nepojede, protože to kontrolují, kolega dokonce říkal, že vymontování DPF má jedno blbý a to, že nemůže jezdit přes Rakousko, stačí pár kontrol, pokut, sebraných TP a oni si to lidi začnou montovat, ne že ne, ono to půjde
Tak určitě. Zrovna minulý týden jsem projel Rakousko od severu k jihu a naopak ve svém starém dieselu bez DPF. Při razantním sešlápnutí plynu mi to hulí jako kamion. Dokonce mě i předjížděli na dálnici policisté a ani se neobtěžovali se zajímat, zda mám nebo nemám DPF. Všechno je to jenom strašení a masírka, aby si lidé houfně kupovali nová auta.
Osobne nerozumim tomu proc si kazdej kupuje od vydani prvni generace oktavky diesel. Pro vetsinu lidi, je to nevhodny motor. Kolik z vas denne jezdi v kuse aspon 100km ? V nasi pidi republice kde 400km znamena, ze jsem na druhy strane statu, tomu fakt nerozumim. Pritom dvoulitrove auto dokaze jezdit za stejne/mensi penize na LPG/CNG.
protoze jsou to nejcastejsí motorizace do fleetu, cili i nejcastejsi ojetiny
Mám 18 let starou V70 TDI. Starám se o to auto, pravidelně menim olej po 15000, serizeny motor a najeto bez 4 tisíc půl milionu. Je to pohodlné auto, spotřeba,pokud jezdím přesně podle predpisu dálky/město 70/30%, pod šest litru. Nedávno jsem jel plne naložen, pod sto padesát jsem nešel a 6,7 při tankování. Podle technika na STK je motor ve vynikající kondici. Nikde žádná koroze. Muže mi někdo říct, proč bych si měl kupovat nové auto?
Nevím, jak to souvisí s filtrem pevných částic.
Všechno je to jen buzerace od zelených ekoteroristů
nesmrď a nebude potřeba buzerace od "zelených ekoteroristů".
Masirka soudruhu od Fordovych krámů pokračuje.