Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i23c57h89a94e34l 44K50o33n37e22č34n68ý 6452543589739

Má to celkem nadčasový, motor- litrový dvouválecR^;-D;-)

0/0
doporučit
3.4.2017 7:15

I61v61a83n 67M19i77n29á21ř 7472494167611

Je opravdu neuvěřitelné, že na tomto - archaickém exempláři Peugeota, není jediný prvek, který by působil neohrabaně. Vždyť spousta nových prvků a součástek, potřebná k pohybu, nemohla ještě projít dlouhodobějším vývojem. Přesto i po více než 120 letech - působí subtilně a nesmírně elegantně.

+3/0
doporučit
2.4.2017 22:38

H38o17n53z59a 62T81a92r 3319982824202

Kolikrát dražší to bylo než živý Kůn?

0/0
doporučit
2.4.2017 13:26

J33i11ř52í 81K70o24c26u41r46e65k 6915834775138

To záleží na tom, jestli počítáte drožkářskou herku nebo plnokrevníka.

0/0
doporučit
2.4.2017 15:22

M31i56r45e37k 78G56a83j37e87r 5931296679740

Opravte si v clanku udaj ve vete "Trasa byla přes osmdesát mil dlouhá." Vsechny zdroje, ktere jsem nasel uvadeji maximalne 79 mil.

Jinak je to moc pekny pohled do historie.

0/0
doporučit
2.4.2017 2:33

J16i62ř61í 36S73e78h51n60a66l 6665958572966

No vida, tohle nema DPF. Kde se to da objednat?

0/0
doporučit
2.4.2017 1:09

P31e18t69r 94T46. 33D75v55o40ř35á57k 4924298353

Nemá to vzorek ani 1,6 mm, takže problémům na technické se nevyhnete.

0/0
doporučit
2.4.2017 18:23

P35a94v22e58l 62J13e48ř19á78b83e38k 7271152364527

Plná pneumatika - to tak vyřežete "rybičkou".

0/0
doporučit
2.4.2017 23:09

J64a89k49u79b 80S35e75k67e91r56a 6946900286755

No vidite, ze to smeruje zpet ke korenum. Litrovy dvouvalec, to je sen! Mozna nam ho oturbi, aby to mene zralo...

0/0
doporučit
2.4.2017 0:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.