Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: nová Kia Picanto je povedený mrňous

Picanto, nejmenší a nejlevnější auto v nabídce korejské značky Kia, přijíždí v nové generaci. Moderním vzhledem, jízdními vlastnostmi i dojmem z kabiny je to mnohem dospělejší auto. V bohaté Evropě je to kabelka pro mladé slečny, v české realitě auto penzistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K77a40r54e74l 41B72a70r55t41á18k 3889253472356

Nádherné auto. Kam se na něj hrabe WV a TPCA.

0/0
20.4.2017 14:04

T55o63m48á66š 88H26o50r97s71k67ý 1100574813744

Litrový motor má dnes důstojná motorka, ne auto :-(

+1/0
19.4.2017 19:13

J28i83ř85í 61S17c69h39w73a65c49h 8778664688486

Litrovy motory v autech i v motorkách jsou a byly "skoro furt"....

+2/0
20.4.2017 0:57

M41a38r42e86k 71M80a68l77ý 1192938181210

A zvlášť u miniauta do města je litrový motor jako základ úplně v pohodě.

+1/0
20.4.2017 17:05

S81t78a67n85i73s83l89a95v 36K56r32e37j17c77a94r 2811978973886

Ano, Trabant i Fiat 500 a Fiat 600D, jediným zástupcem ČSSR té doby byl populární hadrák Velorex. - A ti jež tu dobu zažili a v té době byli i kutily tak o těchto vozítkách vědí své ........! Jen by jsem ty dnešní prcky celkem litoval, pokud by se s nimi zacházelo jako tenkrát.

+1/0
20.4.2017 22:22

J31i57ř11í 66S43c34h23w85a11c15h 8508744908526

1. z toho, co jsi uvedl, nic nemělo zdaleka litrový motor ale cca poloviční.

2. cca litrových motorů v minulosti byly desítky, možná stovky, jen tak namátkou, na co si vzpomenu počínaje Aerovkou z 30. let přes Renault 8, Renault 5, Fiat 850, Fiat 127, Lancia Y10, 3x Wartburgy, 2x Škodovky a mnoho dalších....

3. ti dnešní "prckové" toho vydrží víc a nezachází se s nimi lépe, spíš naopak, protože jejich majitelé už nejsou kutilové.

+1/0
21.4.2017 16:52

B94o86h60u15m78i75l 92S76t72e21j83s16k15a78l 5933844861783

To bude akorát tak na nákup a na picanto. ;-D

+1/0
19.4.2017 17:00

M20a15r86e63k 79J21a34n60e59č97k88a 1897856813401

3.5m na délku je už dost málo. Za minimum považuji 3.7 - 3.8m. Ta cena je nic moc. Tady bude mít navrch spíše nové Suzuki Ignis coby crossover, které by mělo mít 810kg, vyšší podvozek, 3.7m délku, 4 válec 1.2 v základu a vše potřebné v základní výbavě a jenom o 20 tisíc dražší. Většina důchodců dá stejně nakonec přednost nové Dacii, kde mají větší vůz a v naprostém základu se dostanou cenově ještě níže.

+1/0
19.4.2017 13:14

J84a22n 89H44r75u28z32a 8944548849897

3,43m C1, 3,7m Saxo. A proč bych si jako důchodce kupoval krám s velkou spotřebou a ve městě obtížně zaparkovatelný, když nákup za měsíční důchod se vejde do kufru C1?;-D

0/0
19.4.2017 13:47

L82á37ď29a 44V91r25a28n70ý 7638858658407

Je otázka zda někdo kdo vidí problém zaparkovat 4m metrové auto ve městě by měl mít řidičák ;-).

0/0
19.4.2017 17:03
Foto

M17i48c80h27a25l 93N86a81j35m11a74n 7299663136500

Zaparkovat 4 metrové auto do mezery 4,2 m je fakt problém, ale auto 3,5 už tam zaparkuje celkem v pohodě....

+4/0
19.4.2017 18:47

J20a60n 87D19l41o78u89h38ý 7964419250169

Ten litr je vyslovene za trest. Na spotrebe neusetri clovek nic v realu a jako bonus to "nejede" ;-D. Pan novinar je asi pocitove necitlivej ;-D. S tou 1.2 uz to muze byt "normalni svezeni". Vaha pres 900 kilo je na dnesni dobu docela dost v pomeru velikosti auta. Je to skoda, chtelo by to sundat tak jeste cca 100 kilo dolu.

+1/0
19.4.2017 10:52

P73e70t25r 28B54ř29é80ť82a 94N94o10v16á10k 8660123636800

Váha auta je v pohodě, všechna malá auta jsou přes 900 kg citigo, panda, i10...a zakladní motor je holt základ;-)

+1/0
19.4.2017 12:30

J61a10n 76H87r74u17z20a 8754758339617

Citroen Saxo 805 kg, C1 800 kg.

0/0
19.4.2017 13:45

J26i20ř82í 85S10c87h23w21a20c82h 8308104848306

Možná bývávalo, dnes má C1 "oficiálně" bez řidiče 865 kg, a Picanto má bez řidiče stejných 865 kg a to je cca o 15 cm delší ;-)

0/0
19.4.2017 14:15

P54e25t59r 80B18ř73é76ť35a 56N44o41v47á28k 8970623156510

Tak saxo je hodně staré jedná se snad o nová auta. A a nová C1 má 887 Kg předchozí C1 rok 2012-14 měla přesně 900 Kg ;-)

+1/0
19.4.2017 14:27

J77a95n 28D65l84o21u24h16ý 7224539900539

Honda Civic prvni generace 680kg !! realna spotreba cca 5 litru na 100km !!

0/0
19.4.2017 15:28

P97e41t98r 90B66ř29é90ť59a 93N66o58v84á89k 8620473546610

T už se rovnou můžeme bavit o koních a bryčce se spotřebou 3 litry vody a pytlík ovsa ;-D.

+3/0
19.4.2017 15:36

J68i24ř57í 15N40e51u14m66e64i68s14t45e74r 2952305843811

To je ale pojízdná židle.

0/0
19.4.2017 22:13

J58a13r41o55m61í78r 71S54t57a21n46ě43k 8746312727

Mám předchozí generaci,3 roky staré. Neměnil bych. Malé ale živé, zaparkujete kdekoliv ale na dálnici zdržovat nebudete (jenom si to papne 8l/100) 4 chlapi se do toho taky vlezou

0/0
19.4.2017 10:48

M68a53r52e38k 42M48a66l89ý 1942348111600

To musí být zážitek cestovat s tím po dálnici a nebo ve čtyřech dospělých... :-) Jako miniauto do města OK, ale jinak?

0/0
20.4.2017 17:08

P24e28t70r 38N98e18c14h44a23n15i17c45k85ý 7603826408660

To je přesně ono, já bych malé auto chtěl. Nevozím nic velkého a ta kompaktnost má své výhody, ale cenově a hlavně motoricky to je naprosto mimo. Navíc pokud v Evropě ty automobilky prodávají malá auta defacto z donucení kvůli EU regulaci, tak si umím představit jejich přístup při reklamacích nebo jakékoliv další podpoře.

0/0
19.4.2017 9:21

J32a88n 46D41l75o31u52h90ý 7524429900229

Musite volit u malych aut spravne pomer vykon na 1kg vozu. Ale turbu bych se vyhnul, ktere "papirove" vychazi nejlepeEU

0/0
19.4.2017 10:54

J31a59r27o83s39l39a49v 17P43o66r27t 7379557479445

Důchodci si určitě nekoupí korejské auto , už jen kvůli povědomí a setrvačnosti .

0/−2
19.4.2017 8:25

J92a56k87u83b 59S37e11k22e23r55a 6486950286475

To se mylite... Znam 3 duchodce s korejskymi auty koupenymi jako nove a jedenbv nem uz jezdi 13let a nemuze si ho vynachvalit

+3/0
19.4.2017 8:43

P56e74t23r 31N76e83c57h27a11n30i53c89k59ý 7883326298130

Vždyť já furt vidím důchodce s i10

+1/0
19.4.2017 9:14

P30e83t17r 97P94e54t17r 8621188298462

já zase hlavně ve Škodovkách a VW.

0/0
19.4.2017 9:33

J14a38n 89H42r30u69z86a 8904138159777

Důchodci kupovali Saxo, Getz a věřím, že i 220 tis. za atmosférický čtyřhrnek je větší lákadlo než přeplňovaný tříhrnek.

+4/0
19.4.2017 13:51
Foto

M62i86c74h55a66l 39N68a77j22m88a92n 7529273226210

Auto pro důchodce? V ČR mají důchodci jiné oblíbence - Škodu fabbi v základní verzi a stále častěji Dacii Logan/Sandero - ta dokáže za cenu 200 tis. nabídnout poměrně velké auto a i nějakou výbavu.

+2/0
19.4.2017 7:05

V48l60a29d15i68s68l64a20v 22B72u40r21y69š88e11k 1409262967524

důchodci mají různá auta oblíbená, záleží na tom, kolik mají peněz, tuhle jsem viděl staříka se stařenkou, jeli odvést někaké smetí do ekodvoru a jejich oblíbeným autem bylo BMW X6

+4/0
19.4.2017 8:16
Foto

M30i30c33h49a87l 76N93a39j16m57a21n 7859713296190

Tak ta obliba také obliba také trochu souvisí s financemi. A poměrně hodně důchodců (pokud si to mohou dovolit) kupují nová auta v nejnižší cenové relaci.....

0/0
19.4.2017 9:19

V30l35a70d97i46s18l97a75v 61B82u36r28y98š87e20k 1579762547744

hodně důchodců, soudím podle sebe, už ani tak neřeší oblibu, ale kupují takové auto, jaké jim vyhovuje, nepotřebují dělat machra s audi A 6,často to nejsou žádní hltači kilometrů, kteří najedou ročně 100 tisíc kilometrů, většina z nich to nenajede do koce svého života, soudím podle sebe, takže bez ohledu na moje oblíbený auto mám samozřejmě SUV, co jiného, dobře se mě do toho leze, můžu s tím jezdit přes obrubníky, po lese, na chatu a tak, čtyřkolku automat, je to lepší pro staršího člověka žijícího ve městě, benzín, 112 kW mě stačí na běžné ježdění po hypermarketech a výletech se psem, fábie a ani logan mě nevyhovuje, jinak se samozřejmě mýtus, že důchodci musí jezdit fábiemi, protože mají malé důchody, důchodci mají většinou mnohem víc peněz, než mladí lidé, najdou se chudí důchodci i bohatí

+3/0
19.4.2017 10:04

P91a90v25e21l 41Š38e74d38l57b62a11u85e67r 7908601682755

To je fajn, nic proti tomu, jen, prosím, potrénujte "mě" a "mně." To jsem hnidopich... Ale práská to do očí. Pěkný den přeji.

+1/−1
19.4.2017 16:21

V68l27a60d43i32s53l70a66v 61B57u94r51y95š98e44k 1409962377274

jo, to je takový to tobě, mi, no trénoval sem to kdysi k maturitě, nakonec to dopadlo dobře a maturita byla s vyznamenáním, to je ale let, ale teď už to fakt trénovat nebudu, dobře se mi leze bude asi mi, takže mě, tobě vyhovuje bude asi zase mně, takže asi mně vyhovuje, víte co, já to tak neberu, zase vám místo toho můžu dát nějakou přednášku z fyziky či techniky

+3/0
19.4.2017 17:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.