Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F54r13a72n63t41i79š91e52k 54K83u48l66d37a85n 5156667824354

Značkový servis už nikdy vážení. Pokazili co se dalo a šel jsem tam jenom kvůli záruce a tu mě pak Škoda stejně neuznala a jinými slovy mě řekli kup si auto a pak neotravuj. Konkrétně přímo pan Bohuslav Brojer, což je náměstek ředitele pro zákaznické služby.

+3/0
doporučit
11.4.2017 9:23

J57i68n40d18ř36i39c92h 16Š66k77o17p97e17k 4195161480145

myčku je dobré navštěvovat kvůli soli i průběžně v zimě, navíc po zimě není třeba čekat na půlku dubna, ale klidně už začátkem března, kdy zmizne sníh a nesněží, tak se nesolí

+3/0
doporučit
11.4.2017 7:21

R33o30b52e41r59t 42M25a26t94u41l53a 8467679556205

Proč bych to dělal? Myčku nahradí déšť a v servise stejně nic nenajdou a nebo jenom to o čem člověk ví i bez nich

+1/0
doporučit
11.4.2017 12:22
Foto

L96u58k86á93š 79N45o76v43o70t34n22ý 6246447558758

Základní servis stojí sice pár korun, ale neslyšel jsem v životě ještě o nikom, komu by řekli v servisu: Jarní prohlídka hotová, bude to za 199,- Kč, vše v pořádku, děkujeme a na shledanou.

To se vždy něco najde, co by chtělo vyměnit, upravit, seřídit a z prohlídky za dvě stovky to je pět tisíc ani člověk neví jak.

+1/0
doporučit
11.4.2017 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.