Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P83a68v44e14l 54S81e75d63l75á53k 3970796848421

Tošenovský má pravdu. Evropské úřady mají máslo na hlavě, protože do této pozice VW tak trochu natlačily.

+14/0
doporučit
6.4.2017 13:06

J28a22n 82P98e51k20a 5283963393

Proč pro majitele aut? Utrpěli škodu?

A proč přísnější testy?

Nebylo by rozumnější se podrbat na hlavě a vymyslet reálně plnitelné limity...?

+14/0
doporučit
6.4.2017 12:23

R53a69d77e66k 45R52a90i68d58a 5947352739

Podřezávat si pod sebou vlastní průmyslovou větev může jen parta blbů z EU. Je očividné, že kauza dieselgate byla namířena jen proti rozpínajícímu se vlivu VW v USA a ohrožení místního trhu s mizernými výrobky​.

+19/−2
doporučit
6.4.2017 9:57

J39a57n 81M34a44l71ý 3292542412695

Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Evropský parlament úspěšně urychluje rozvrat již tak upadající staré dobré Evropy

+13/0
doporučit
6.4.2017 6:57

P11e27t91r 17Č58e61r74m78á58k 9818855399890

To je vskutku komické kdy orgány EU kritizují sami sebe za to jaké nastavili podmínky, a ještě by rádi stáhli VW o peníze i když absolutně nic neporušil. Vskutku schizofrenie Rv

+14/−1
doporučit
6.4.2017 14:08

T44o75m25á40š 20K84u83c49h84a58ř 3677871648101

Mají mít právo na odškodnění, pokud stát ta auta jako nevyhovující vyřadí z provozu. Jinak to nedává smysl.

+10/0
doporučit
6.4.2017 12:09

R74o16b47e97r52t 96M83a67t60u74l37a 8927389926785

Za co za to, že vymysleli normu, kterou v reálu nikdo nesplňuje? Tak to chci taky odškodné!

+7/0
doporučit
6.4.2017 12:27

J45a53n 87K10a66l47a57b29z41a 6182681568309

No a kdo odškodní lidi v ulicích měst, kde tyto diesly vypouštějí nejvíce rakovinotvorných částic? Nafta do osobáků neměla nikdy vůbec přijít. Ono Japonci a Amíci vědí, proč si to tam nenechají ve větším vpustit.

+8/−1
doporučit
6.4.2017 11:55

J26a67n 33M29a93c61h10á72č 3207836433412

A nejlepší je to ilustrační foto-šestiválec,třílitr,který splnuje normy bez falšování softwaru řídící jednotky.Měli jste tam dát fotku některého downshizovaného motoru,nějakého litránku...

+6/0
doporučit
6.4.2017 7:21

M16a76r25t50i13n 27C56e89r69n48y 2158792878963

Ja se jen divim, ze ostatni automobilky nezadaji tresty a likvidacni pokuty pro cely koncern. Preci jen vw je docela vyznamny hrac na trhu. Jestli ony nemaji to povestne maslo na hlave a tak radeji mlci.

+5/0
doporučit
6.4.2017 0:28

J62o27s85e16f 88N82o49v62a50k 5928502176988

Šaškárna. Rv

+6/−1
doporučit
6.4.2017 0:25

M76a92r16t35i68n 53P68r60o70k41o78p 6386907220665

V tomhle bych videl to , že chtějí chovat máslo na hlavě. Tedy, že stavíme na testech, které nejsou simulaci reality.

Císař je nahý se ukázalo, lidi zajímá cena, spotřeba, výdrž . Normy na spaliny a ekologičnost naprostou většinu lidí u automobilů nezajímají .

A to že kupující/majitelé nestojí za EU a europoslanci, jim začíná silně docházet.

Proto rozhodně cena těch motorů/aut neklesla. Protože z pohledu uživatelů dělá to co má.

+4/0
doporučit
6.4.2017 20:35

R60a76d61e53k 41H96o97l82í85k 1138934590906

EU vypotí nereálný předpis pro emise a ještě žádá tresty.....lidská hloupost nezná omezení.....bylo by zajímavé zjistit, čím tihle úředníci dojíždějí do Bruselu....páni pisálci, to by bylo zajimavější počteníčko, než tady tohle co tu publikujete furt dokola...to by jste ale museli zvednout své pr*dele, což je podstatně složitější, než oprásknout článek z evropských periodik.....EU

+4/0
doporučit
6.4.2017 7:20
Foto

P52a35v32e98l 94F27ü78r96s62t 5232460356293

Už vidím jak Němci ( vůdci druhé třetí říše ) budou požadovat po VW odškodnění pro majitele aut této značky ;-D;-D;-D

+3/0
doporučit
6.4.2017 19:34
Foto

M46i90r84o17s77l97a69v 82S12t73e40i96n75e12r 6778204303315

Odškodnit majitele těch aut je nesmysl, ti naopak svojí jízdou poškozují životní prostředí, měli by na nápravu sami přispět.

Nejlépe chráním přírodu, když jezdím výhradně když to je opravdu nutné a spořím palivem.

+5/−4
doporučit
6.4.2017 12:10

J74a92n 76T17a45r19a78b42a 4726436699969

Já se podveden necítím, takže ať mi Eurokomise laskavě vleze na záda. A upgradovat si SW v 3,0BiTDI na eurokomiseverzi rozhodně nenechám.

+2/0
doporučit
6.4.2017 17:45

J63i25ř27í 22O59l17i96v77í35k 7955888171

Bože, ty to vidíš. To jsou kraviny.

+2/0
doporučit
6.4.2017 9:50

F50r60a90n12t29a 25Š10e86v42č90í71k 8422512395553

Tak šílená Jourová,šílená eu a komise v čele s všehoschopným junkerem a eurosockomunisty v akci;-€Pryč s nimi-ale ́jak,když je evropa komunistická:-/

+1/0
doporučit
10.4.2017 9:43

F75r38a44n34t36a 23Š15e19v25č78í63k 8512702225513

Jourová úplně zešílela?tato všehoschopná úřednic a vykonavatelka by měla od babiše dostat stopku-ať si ji zase užijí socánci:-/Rv

+1/0
doporučit
7.4.2017 9:35

M94a77r13t68i66n 83K27a76r23á56s42e82k 1648714529844

Je krásné jak skandální dokáže být notoricky známý fakt, když se pouze napíše oficiálně. Všichni kdo mají se škodlivostí spalovacích motorů co do činění a to teď nemyslím jen výrobce aut a ekology v Evropě a Americe, ale klidně i v Africe nebo Grónsku, museli vědět jak nereálné jsou testy a jak automobilky dělají všechno proto, aby jimi za pomoci různých triků prošly. Že to nemá nic společného s reálným provozem, že se dělají různé pololegální a nelegální úpravy vozidel, aby se snížila spotřeba a s ní i veškeré emise. Povídalo se o tom v každé hospodě, takže stačilo jen aby přišel někdo kdo to myslí skutečně vážně a má na to dostatek peněz na nezávislé testování a mohlo to takhle oficiálně vylézt na světlo už dávno. A všichni ti kdo rozhořčeně šoupali nohama a ptali se proč s tím někdo něco neudělá (aby dali na jevo aktivitu a nemuseli to "něco" udělat sami) , teď svoje rozhořčení nad vlastní nečinností nebo neschopností za posledních deset let vybíjejí na jediné automobilce, která jim to ulehčila tím, že se přiznala. A tak se snaží chrlit jeden trest za druhým, aby ukázali jak jsou vlastně hrozně aktivní a spravedlivě rozhněvaní, co si to ten VW dovolil.

To je jako když ve fabrice všichni dělníci příležitostně po troškách kradou drobný materiál a obecně se o tom ví a nikdo to neřeší. Pak jednoho chytnou na vrátnici s hrstí šroubků v kapse a on namísto aby zatloukal a tvrdil že to koupil včera v kovomatu, tak kápne božskou, že to teda ukradl. Protože se to přece obecně ví, nikdo z toho do teď nic nedělal a on nejspíš dostane nějaké slovní pokárání od mistra, šroubky vrátí do bedny a bude vyřízeno. No jenže bác a je bez práce, protože z něj udělali exemplární případ aby na něm potrestali i všechny ostatní a ještě si na něm nějaký ambiciózní náměstek vrátného svojí horlivostí a založením vyšetřovací komise udělal kariéru.

+1/0
doporučit
6.4.2017 16:41

J69i30ř60í 31S49c89h70w61a93c45h 8518744328646

Majitelé těch aut měli s toho podvůdku VW prospěch.

EU by měla požadovat odškodnění pro nás ostatní, co jsme to dýchali a žádného prospěchu z užívání neměli. A to odškodnění by mělo přijít od všech firem, jejichž diesely v Evropě jezdí. ;-)

+2/−6
doporučit
6.4.2017 20:57

J73i39ř73í 90H95l92i38s82n71i70k57o60v31s77k93ý 9403491462711

VW je pro mě nedůvěryhodný. Nyní lze na webech přečíst, jaké konstrukční nedostatky mají TSI motory. Je to až neuvěřitelné. A s diesely zase šulil. Až EPA tomu udělala konec.

Nechápu, jak po tom krajně neseriozním chování VW (stačí projít weby o konstrukčních nedostatcích, na které doplácejí zákazníci) tady VW stále někdo obhajuje.

Leda si nechtějí přiznat, že prostě platili firmě, která lže.

0/−5
doporučit
6.4.2017 22:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.