Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrická škodovka odhaluje interiér, má dveře jako skříň

Škoda se připravuje na elektromobilitu a začíná mluvit o autonomním řízení. Jak bude první sériová škodovka na baterky vypadat, naznačí koncept Vision E, který automobilka představí v druhé půlce dubna na autosalonu v Šanghaji. Nyní nechává nahlédnout do interiéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86e68t64r 83M44i86c78h17a67l 2340504851542

S tou spoustou vychytávek to bude muset tahat baterky na vozíku.

+1/0
8.4.2017 10:11

P42a79v12e63l 25K15r34a63u63s 2450445949262

Zvenku je to celkem reálné, interier však takhle vypadat rozhodně nebude. Maximálně tak v raketě rodiny Smolíkovic :)

0/0
6.4.2017 22:20

T16o20m96á62š 36K78v17ě74t19o85ň 1498752152714

Škoda Guliver;-D

+1/0
7.4.2017 12:14

J21a23n 54M56a52c41e57k 9964905222418

když jsou elektrická auta tak skvělá, tak proč je nedělají dostupnější pro "normální" lidi? Zatím mi to přijde jen jako zábava pro bohaté žijící ve městě ;-(

+1/0
6.4.2017 19:52

J20i59ř78í 79S90c52h58w72a47c33h 8528384608596

protože když se auto, či cokoliv jiné "skvělé" udělá "dostupnější", tím méně je to pak "skvělé" ;-)

+2/0
6.4.2017 20:37

J41a98n 14D65ě74t40á52k 4121594769210

A na tom se v dohledné době ani nic nezmění, už proto, že nejde o žádnou novou technologii, která by mohla slevnit. Všechno je to starší 100 let, kromě levné elektroniky, a plné drahých materiálů, které budou už jenom zdražovat - lithium, měď, hliník. Plastový elektromotor ani ten číňan nevyrobí ;-D;-D;-D

+1/0
6.4.2017 22:31

M31i87r47e14k 13G73a10j46e83r 5551866639260

V každém případě takové elektroauto bude do 20 let levnější než srovnatelné auto se spalovacím motorem. Je totiž mnohem jednodušší.

+1/0
6.4.2017 23:32

M45a48r25t33i75n 20K61a81r55á52s86e65k 9268533878628

Lithia je v tom auta trocha, kovu bude v elektromotoru obecne mene nez ve spalovacim motoru (akorat medi asi vice), on elektrotomoret srovnatelneho vykonu jako spalovak je nesrovnatelne mensi a z mene materialu).

+1/0
7.4.2017 15:03
Foto

J63i98ř37í 90D42v86o49ř83á72k 5105499950518

Nevím, kdo píše nadpisy. Ale " dveře jako skříň " ? Vysoké a úzké, dřevěné , velké, vrzající,úkryt pro sexuálního diverzanta , vězení pro moly .... ? Co si pod tím mám představit ?

+8/−2
6.4.2017 18:50

M95i43r94e59k 88G42a98j30e90r 5301136349330

Nesmite se o ty dvere moc opirat, urval byste je. A oprit se o ne kolenem, tak je v nich dira.

0/0
6.4.2017 19:53

L64u71k92á25š 50S19k11o19p91a23l 9106248415721

Á, koncept škoda. Takže jakkoliv, ale takhle to vypadat nebude. :-) Ve výsledku vznikne nějaký šrot z levných materiálů jako z 90. let minulého století. Jako O3... Ale tak proč ne koncept. Papír snese všechno...

+1/−9
6.4.2017 18:22

J48i75ř36í 34S23c28h85w94a62c54h 8668954628676

to, že papír (i ten elektronický) "snese všechno" dosvědčuje především ten tvůj haterský blábol....

+7/0
6.4.2017 20:41

S58t38a74n71i29s48l70a97v 73N70ý89v56l81t 2514815113

bouda na ctyrech kolech, o generaci pozadu za audi. Nic vic.

0/−4
6.4.2017 17:51

M32i21r23e15k 73G17a71j43e18r 5711786979750

Ta "parádní" sedadla jsou predevsim tenka. Designeri musi setrit kila, kde to jen pujde. Jinak dojezd nebude ani papirove takovy, jaky predjimaji.

To automaticke nataceni sedadel bude bezpecnostni riziko. Tezko si predstavit, jak by vyresili nebezpeci urazu, kdyz treba dite strci ruku nekam mezi sedadla a otacejici sedadlo mu ji zmackne. Proto si myslim, ze nic takoveho Skodovka nebude delat jako prvni.

Absenci stredoveho sloupku sice maji nektere automobilky vyreseno, ale aby se zachovala tuhost karoserie, zvysuje to jeji hmotnost, coz u elektromobilu je obzvlast nezadouci. Takze ani to se nebude konat.

+3/−2
6.4.2017 16:34
Foto

D40a57n 90R80u35b46í72n 4743383259

K ničemu tyhle čmáranice. Nakonec vyjede nějaký domrvený design v roce 2023, který z toho bude mít akorát kliku od dveří.

+17/−2
6.4.2017 16:24

J66a11n57a 28N53o82v41á26k62o82v49á 6487919873894

Tohle je zatím čmáranice, ale uvidíme co ukáží v Číně. Zatím všechny 3 poslední modely (Kodiaq, Superb, Rapid) se ve finále od těch studií moc nelišily.

+4/−1
6.4.2017 17:28

H34y49n66e94k 73M52r18t23v17ý 2920457539831

rapid se od vision d liší dost podstatně. ani tvar karoserie nesedí

0/0
7.4.2017 10:15

T17o22m65á44š 31B63í93l60ý 2905740557

No jó, ale mají zas o čem psát pět let ;-D;-D;-D

0/−1
6.4.2017 18:57

L79u34d31v39í15k 86G49a32j50d23o39š72í29k 2665253184722

Přesně tak.

Jsou to jen kresbičky, jakých udělá z nudy tucty každý student designu v pauze mezi přednáškami.

Když uchazeč něco podobného přinese k přijímačkám jako domácí práci, tak to přijímací komise rovnou odkládá bokem jako bezpředmětné.

Neplyne z toho absolutně NIC.

0/−2
6.4.2017 19:02

E65m14i44l 46M69i74n81á41ř 7280549879107

V době, kdy nasazují automobilky ovládání gesty, designér Škodovky vymyslel pro auto na rok 2020 opěrku na ruku před dotykový display?

Proč máte potřebu dělat chytré zdůvodnění?! To tam ta polička nemůže být jen pro to, že to je součást hezké kompozice?

+1/0
6.4.2017 16:20

J23a44n 53V25o45t65a67v65a 3674890657789

gesta. gesta... ja chci svoje cudliky. zatin žádné z těchto modernosti nepredcilo dobre udelane knoflíky

+6/−1
6.4.2017 18:34

J15i79ř63í 50E95r56b70e65n 1593594236317

Přesně tak, já si taky chci rádio přelaďovat prstem a ne že se rozladí hned poté, co se oženu po mouše...

+1/−1
6.4.2017 20:09

A98n73t48o16n75í51n 14S72e14b78e35r77a 7733148620979

Nechci Škodovce kazit radost. Ale moderní skříně mají posunovací dveře na kolejnicích a ještě často zrcadlové. Tady trochu škoda zaspala dobu....

+8/0
6.4.2017 14:38

M35i52r92e59k 33G79a95j73e28r 5201746679930

Jako Honda Pilot?

0/0
6.4.2017 16:28

M73i78r23e70k 14G19a68j23e63r 5911636209390

Chybka se vloudila. Mel jsem na mysli Hondu Odyssey.

0/0
7.4.2017 16:48

J11i40ř74í 10E51r69b14e77n 1153364796277

Mám prostě od Maiera boky jako skříň, dveře jako skříň... ;-D

+1/0
6.4.2017 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.