Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrická škodovka odhaluje interiér, má dveře jako skříň

Škoda se připravuje na elektromobilitu a začíná mluvit o autonomním řízení. Jak bude první sériová škodovka na baterky vypadat, naznačí koncept Vision E, který automobilka představí v druhé půlce dubna na autosalonu v Šanghaji. Nyní nechává nahlédnout do interiéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74e17t34r 17M39i86c44h24a81l 2440744411312

S tou spoustou vychytávek to bude muset tahat baterky na vozíku.

+1/0
8.4.2017 10:11

P48a64v72e45l 41K56r85a58u52s 2450545689522

Zvenku je to celkem reálné, interier však takhle vypadat rozhodně nebude. Maximálně tak v raketě rodiny Smolíkovic :)

0/0
6.4.2017 22:20

T60o15m16á78š 27K87v63ě52t64o49ň 1708602732234

Škoda Guliver;-D

+1/0
7.4.2017 12:14

J91a28n 94M57a96c22e15k 9574395312378

když jsou elektrická auta tak skvělá, tak proč je nedělají dostupnější pro "normální" lidi? Zatím mi to přijde jen jako zábava pro bohaté žijící ve městě ;-(

+1/0
6.4.2017 19:52

J38i79ř15í 63S30c48h81w56a34c79h 8648964938796

protože když se auto, či cokoliv jiné "skvělé" udělá "dostupnější", tím méně je to pak "skvělé" ;-)

+2/0
6.4.2017 20:37

J31a75n 80D77ě13t97á32k 4481374909100

A na tom se v dohledné době ani nic nezmění, už proto, že nejde o žádnou novou technologii, která by mohla slevnit. Všechno je to starší 100 let, kromě levné elektroniky, a plné drahých materiálů, které budou už jenom zdražovat - lithium, měď, hliník. Plastový elektromotor ani ten číňan nevyrobí ;-D;-D;-D

+1/0
6.4.2017 22:31

M32i48r20e22k 38G77a76j98e21r 5341426149820

V každém případě takové elektroauto bude do 20 let levnější než srovnatelné auto se spalovacím motorem. Je totiž mnohem jednodušší.

+1/0
6.4.2017 23:32

M92a46r79t18i26n 97K48a72r81á25s44e11k 9588173818988

Lithia je v tom auta trocha, kovu bude v elektromotoru obecne mene nez ve spalovacim motoru (akorat medi asi vice), on elektrotomoret srovnatelneho vykonu jako spalovak je nesrovnatelne mensi a z mene materialu).

+1/0
7.4.2017 15:03
Foto

J47i78ř59í 40D80v37o69ř27á55k 5135659840688

Nevím, kdo píše nadpisy. Ale " dveře jako skříň " ? Vysoké a úzké, dřevěné , velké, vrzající,úkryt pro sexuálního diverzanta , vězení pro moly .... ? Co si pod tím mám představit ?

+8/−2
6.4.2017 18:50

M47i26r91e87k 40G33a88j15e50r 5881276289390

Nesmite se o ty dvere moc opirat, urval byste je. A oprit se o ne kolenem, tak je v nich dira.

0/0
6.4.2017 19:53

L86u46k60á14š 56S77k39o29p60a92l 9606768225741

Á, koncept škoda. Takže jakkoliv, ale takhle to vypadat nebude. :-) Ve výsledku vznikne nějaký šrot z levných materiálů jako z 90. let minulého století. Jako O3... Ale tak proč ne koncept. Papír snese všechno...

+1/−9
6.4.2017 18:22

J89i76ř51í 40S38c10h55w88a36c13h 8778694118416

to, že papír (i ten elektronický) "snese všechno" dosvědčuje především ten tvůj haterský blábol....

+7/0
6.4.2017 20:41

S20t29a59n30i52s44l75a64v 70N77ý72v46l33t 2744855493

bouda na ctyrech kolech, o generaci pozadu za audi. Nic vic.

0/−4
6.4.2017 17:51

M79i23r50e56k 47G74a21j87e71r 5391126839680

Ta "parádní" sedadla jsou predevsim tenka. Designeri musi setrit kila, kde to jen pujde. Jinak dojezd nebude ani papirove takovy, jaky predjimaji.

To automaticke nataceni sedadel bude bezpecnostni riziko. Tezko si predstavit, jak by vyresili nebezpeci urazu, kdyz treba dite strci ruku nekam mezi sedadla a otacejici sedadlo mu ji zmackne. Proto si myslim, ze nic takoveho Skodovka nebude delat jako prvni.

Absenci stredoveho sloupku sice maji nektere automobilky vyreseno, ale aby se zachovala tuhost karoserie, zvysuje to jeji hmotnost, coz u elektromobilu je obzvlast nezadouci. Takze ani to se nebude konat.

+3/−2
6.4.2017 16:34
Foto

D90a12n 24R66u20b68í40n 4503263109

K ničemu tyhle čmáranice. Nakonec vyjede nějaký domrvený design v roce 2023, který z toho bude mít akorát kliku od dveří.

+17/−2
6.4.2017 16:24

J56a11n50a 37N23o38v54á66k86o12v33á 6777899673714

Tohle je zatím čmáranice, ale uvidíme co ukáží v Číně. Zatím všechny 3 poslední modely (Kodiaq, Superb, Rapid) se ve finále od těch studií moc nelišily.

+4/−1
6.4.2017 17:28

H91y98n38e47k 38M25r85t61v75ý 2100387799521

rapid se od vision d liší dost podstatně. ani tvar karoserie nesedí

0/0
7.4.2017 10:15

T27o33m36á63š 37B12í14l54ý 2295280977

No jó, ale mají zas o čem psát pět let ;-D;-D;-D

0/−1
6.4.2017 18:57

L43u86d96v67í78k 18G31a85j69d49o83š43í22k 2105193934342

Přesně tak.

Jsou to jen kresbičky, jakých udělá z nudy tucty každý student designu v pauze mezi přednáškami.

Když uchazeč něco podobného přinese k přijímačkám jako domácí práci, tak to přijímací komise rovnou odkládá bokem jako bezpředmětné.

Neplyne z toho absolutně NIC.

0/−2
6.4.2017 19:02

E49m98i42l 84M36i43n59á48ř 7940759859227

V době, kdy nasazují automobilky ovládání gesty, designér Škodovky vymyslel pro auto na rok 2020 opěrku na ruku před dotykový display?

Proč máte potřebu dělat chytré zdůvodnění?! To tam ta polička nemůže být jen pro to, že to je součást hezké kompozice?

+1/0
6.4.2017 16:20

J52a40n 92V64o50t49a69v45a 3764400897399

gesta. gesta... ja chci svoje cudliky. zatin žádné z těchto modernosti nepredcilo dobre udelane knoflíky

+6/−1
6.4.2017 18:34

J87i95ř19í 15E32r27b68e12n 1613154226437

Přesně tak, já si taky chci rádio přelaďovat prstem a ne že se rozladí hned poté, co se oženu po mouše...

+1/−1
6.4.2017 20:09

A90n64t83o47n11í90n 92S95e77b55e76r84a 7423928520639

Nechci Škodovce kazit radost. Ale moderní skříně mají posunovací dveře na kolejnicích a ještě často zrcadlové. Tady trochu škoda zaspala dobu....

+8/0
6.4.2017 14:38

M41i62r44e20k 20G45a75j31e20r 5411786919240

Jako Honda Pilot?

0/0
6.4.2017 16:28

M80i98r19e48k 37G80a13j48e77r 5521796619430

Chybka se vloudila. Mel jsem na mysli Hondu Odyssey.

0/0
7.4.2017 16:48

J62i13ř63í 25E62r67b84e16n 1673514936767

Mám prostě od Maiera boky jako skříň, dveře jako skříň... ;-D

+1/0
6.4.2017 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.