Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R52i22c38h88a26r76d 97M23r73a36z84e32k 8568100199811

Moc hezký - ale čím to, že v Audi u nás tak často jezdí takoví "nechytří" :)

+4/−2
doporučit
7.4.2017 14:28

V83í26t 33K41e69l91t77n69e79r 6581623858725

Super článek ;)

+2/0
doporučit
7.4.2017 21:05

J71i11ř33í 22H55l90i90s83n81i17k17o58v76s51k27ý 9973871212911

V A8, apod. ano - jsou tam technologie nejdříve, až poté jdou do nižších modelů. Ale jen v rámci VW. Jiné značky mají více patentů, takže může mít vyspělejší technologie v nižších modelech.

Dále - pokud někdo porovnal spolehlivost Audi, BMW se stejně vybavenou např. Hondou (rozuměj na stejné úrovni výbavy, např. u Hondy Legend), tak německá produkce je několika násobně poruchovější než třeba Honda Legend nebo odpovídající modely Lexusu.

Tvrzení mechaniků v servisech - víte, to je moc složité auto - jsou směšná. Snad proto jsou o tolik dražší, ne? :-)

+2/−4
doporučit
7.4.2017 16:17

M13i28r37e80k 61B97u70c60h44t68í18k 7669234224509

Když novináři píší o hliníku, není to náhodou dural?

+1/0
doporučit
7.4.2017 19:53

I11g34n61á19c 10M19r27k96v12i19č25k82a 2928492599705

přitom to stačilo říct tak jednoduše: "Šetříme".

0/−4
doporučit
7.4.2017 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.