Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi A8 svlékli do naha. Hliník musel ustoupit oceli či hořčíku

Audi A8 je kočár pro státníky, šéfy firem, smetánku. Spolu s Mercedesem S a BMW 7 tvoří „svatou“ německou trojici nositelů nejmodernějších technologií, kterých se auta pro kmány dočkají za dlouhé roky. Nová A8 vystartuje na silnice do konce roku, teď představila kus své inovativní techniky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K41a66r63e64l 12B46a84r22t22á30k 3379883592316

A se dřevem to ještě nezkusili? Tomu se říká technická zaostalost, ještě k tomu nedozráli.

Vzpomeňte na má slova za 15 let.

0/0
11.4.2017 22:08

V54á40c55l40a88v 15K29o20p78t59a 4354303892

Pěkné ale když se koukám na statistiky spolehlivosti tak jsou mercedesy audi a BMW na chvostu...

0/0
8.4.2017 8:41

P70e25t60r 34Č66e15r40m35á27k 9528865939180

Na chvostu pokud se koukáte odzadu, jinak téměř všechny kategorie buď vedou nebo jsou v TOP 5 spolu s Porsche...

0/0
8.4.2017 19:25

P80e72t36r 55P27e78t67r 8701338858842

záleží na jaké statistiky se díváte, pokud z reálného provozu (statistiky pojišťoven, výjezdy asistenčních služeb..) tak tam jsou německé automobilky opravdu na chvostu, pokud na statistiky německých STK tak jsou opravdu v top 10, což je logické vzhledem k tomu, že se zadřeným motorem nebo rozsypanou převodovkou většinou na STK nedojedete.

0/0
10.4.2017 8:49

P74e23t57r 67Č31e87r13m38á80k 9558245969610

Mluvím samozřejmě o těch všeobecně uznávaných z tuv, které jsou díky počtu vzorku daleko relevantnější než jakékolov jiné. Samozřejmě zkreslení tam bude vždy, ale menší než u těch ostatních - tam je zase problém že asistenční službu si v případě dražších aut objednává daleko více lidí i k banálním poruchám.

0/0
10.4.2017 11:29

P94e69t83r 28P94e37t87r 8671468798332

vždyť to píšu, výpis z německých STK, takže test absolutně o ničem, jelikož nevypovídá jak často musíte jezdit do servisu, ale jak jste jednou za 2 roky připraven na STK. vypovídací hodnota 0.

0/0
10.4.2017 13:14

P55e82t32r 41Č56e62r29m47á38k 9748585539570

Právě naopak - výpis z TUV je díky počtu vzorku dlouhodobě brán jako nejrelevantnější statistika, a má ze všech dostupných dat největší vypovídací hodnotu. Všechny ostatní statistiky jsou pouze dílčí a z malého vzorku dat, žádný autorizovaný servis taková data neposkytuje a data vybraných nezávislých opraven zase nemají žádnou relevanci R^

0/0
10.4.2017 23:55

V72í14t 38K48e58l22t61n66e75r 6731603568945

Super článek ;)

+2/0
7.4.2017 21:05

I48g74n95á97c 26M37r42k33v22i47č65k70a 2818282369755

přitom to stačilo říct tak jednoduše: "Šetříme".

0/−4
7.4.2017 20:08

M68i85r45e26k 36B55u90c97h48t19í34k 7289664794189

Když novináři píší o hliníku, není to náhodou dural?

+1/0
7.4.2017 19:53

I71g84n60á23c 54M51r40k58v30i21č33k60a 2668722769755

ano, nějaká forma slitiny Al-Mg-Zn-Cu

0/−1
7.4.2017 20:12

J93a35r89o17m87i24r 40F68a92r82e96k 4582163137

Ne.

0/0
7.4.2017 20:29

J24i66ř41í 38O93s85i30n14a 5817342382365

Plechařina.

0/0
7.4.2017 19:48

J24i14ř12í 94H34l34i71s42n40i91k75o72v30s56k53ý 9913301702531

V A8, apod. ano - jsou tam technologie nejdříve, až poté jdou do nižších modelů. Ale jen v rámci VW. Jiné značky mají více patentů, takže může mít vyspělejší technologie v nižších modelech.

Dále - pokud někdo porovnal spolehlivost Audi, BMW se stejně vybavenou např. Hondou (rozuměj na stejné úrovni výbavy, např. u Hondy Legend), tak německá produkce je několika násobně poruchovější než třeba Honda Legend nebo odpovídající modely Lexusu.

Tvrzení mechaniků v servisech - víte, to je moc složité auto - jsou směšná. Snad proto jsou o tolik dražší, ne? :-)

+2/−4
7.4.2017 16:17

R80i51c27h95a66r28d 37M78r90a55z88e53k 8658770609981

Moc hezký - ale čím to, že v Audi u nás tak často jezdí takoví "nechytří" :)

+4/−2
7.4.2017 14:28

M35i65l97o58s72l86a72v 71U31r89b68a18n 4468419370823

Myslím si, že audiny, o kterých píšete, už jsou hodně olítané a nebo se jedná o ryze českou anomálii.

+5/−1
7.4.2017 14:48

J20i80ř56í 84H96l18i45s75n95i54k80o86v50s48k20ý 9933681572281

Třeba vláda, že ano.

0/0
8.4.2017 0:19
Foto

M36i32r22o79s93l77a54v 74S75t59e29i42n58e27r 6168424833315

V.A.G. měla ještě projekt Phaeton, ale zřejmě nebylo možné přesvědčit náročné spotřebitele, že je VW opravdu špičkové aut. Místo plánovaných 20 tisíc se jich za rok prodávalo po léta jenom kolem tří tisíc. Takže další vývoj byl ukončen a úsilí se soustřeďuje na VW- Audi 8. Desetiválec asi končí, do EURO 6 zatím nedorazil a spotřeba 13-15l na sto kazí V.A.G. průměr. Šestiválec třeba z Touarega má s EURO 6 také starosti.

0/0
7.4.2017 13:38

M75i12c27h30a31l 61F27r16ý85d31a 1812799733482

co jsme se s phaetonem natrápili... ani touareg nebyl žádný kvalitní produkt, ale když fungoval, tak byl v terénu doslova nepřekonatelný, no ale právě jen když fungoval...

+1/0
7.4.2017 15:43

J88i23ř11í 60H97l10i61s16n51i42k68o26v76s22k31ý 9683441152351

Kvalita výrobků VW je opravdu na pováženou.

+3/−3
7.4.2017 16:13

P71e91t55r 10Č16e10r60m62á87k 9918335919950

Phaeton neměl ambice prodávat 20tis aut za rok, této mety v té době nedosahovalo ani to Audi A8, naopak prodeje byly vzhledem k okolnostem až překvapivě dobré - v německu se ho ke konci výroby prodávalo 1/3 toho co prodal lídr trhu - o dvě generace mladší S-Klasse.

Phaeton byl prostě výkladní skříň, technika Bentley v karoserii VW, reklama, testování reakce trhu i spoustu technických řešeních. Zkrátka ukázat že to dokážou a že na to mají.

Jinak V10 už v A8 není více jak 7 let, zato o pokračování vrcholné motorizace W12 nikdo nepochybuje.

0/0
7.4.2017 23:22

M84i79c53h44a26l 54F44r82ý68d69a 1592839603152

Organizace prodeje Phaetonu a služby navázané na jeho koupi, to bylo ještě nad úrovní Maybachu. Piech při zahájení prodeje zaváděl v síti neskutečné věci... Od začátku bylo znát, že to tlačí silou a že to nemůže mít dlouhé trvání. První auta a hned neskutečné problémy s kvalitou, totální propadák. Celý ten cirkus navázaný na to auto stál neskutečné prachy a to byl hrob. Zkrátka to, co se nalilo do služeb mimo, evidentně chybělo samotnému autu.

0/0
8.4.2017 20:17

P83e15t83r 26Č86e75r53m11á55k 9428235939600

Ano jak píšete - pomohlo to v koncernu zavést spoustu nových věcí a odzkoušet spoustu řešení ve velkoseriové výrobě - byť za cenu dětských nemocí, ty by se u masového modelu řešily náročně, tady to naopak problém nebyl. Model nakonec vydržel ve výrobě více jak 2x bězné životní cykly - 15 let a do poslední chvíle se prodával v zajímavých číslech R^

0/0
8.4.2017 21:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.