Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi A8 svlékli do naha. Hliník musel ustoupit oceli či hořčíku

Audi A8 je kočár pro státníky, šéfy firem, smetánku. Spolu s Mercedesem S a BMW 7 tvoří „svatou“ německou trojici nositelů nejmodernějších technologií, kterých se auta pro kmány dočkají za dlouhé roky. Nová A8 vystartuje na silnice do konce roku, teď představila kus své inovativní techniky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K35a57r25e48l 20B33a13r54t91á30k 3469733292696

A se dřevem to ještě nezkusili? Tomu se říká technická zaostalost, ještě k tomu nedozráli.

Vzpomeňte na má slova za 15 let.

0/0
11.4.2017 22:08

V85á34c92l85a54v 44K54o37p64t49a 4284613232

Pěkné ale když se koukám na statistiky spolehlivosti tak jsou mercedesy audi a BMW na chvostu...

0/0
8.4.2017 8:41

P37e62t24r 61Č31e52r58m57á42k 9608525839860

Na chvostu pokud se koukáte odzadu, jinak téměř všechny kategorie buď vedou nebo jsou v TOP 5 spolu s Porsche...

0/0
8.4.2017 19:25

P55e70t19r 50P88e66t15r 8931368308602

záleží na jaké statistiky se díváte, pokud z reálného provozu (statistiky pojišťoven, výjezdy asistenčních služeb..) tak tam jsou německé automobilky opravdu na chvostu, pokud na statistiky německých STK tak jsou opravdu v top 10, což je logické vzhledem k tomu, že se zadřeným motorem nebo rozsypanou převodovkou většinou na STK nedojedete.

0/0
10.4.2017 8:49

P92e13t53r 22Č90e12r86m82á69k 9158515419640

Mluvím samozřejmě o těch všeobecně uznávaných z tuv, které jsou díky počtu vzorku daleko relevantnější než jakékolov jiné. Samozřejmě zkreslení tam bude vždy, ale menší než u těch ostatních - tam je zase problém že asistenční službu si v případě dražších aut objednává daleko více lidí i k banálním poruchám.

0/0
10.4.2017 11:29

P66e32t22r 97P26e37t76r 8591358128592

vždyť to píšu, výpis z německých STK, takže test absolutně o ničem, jelikož nevypovídá jak často musíte jezdit do servisu, ale jak jste jednou za 2 roky připraven na STK. vypovídací hodnota 0.

0/0
10.4.2017 13:14

P67e81t92r 40Č77e71r55m32á68k 9868405699590

Právě naopak - výpis z TUV je díky počtu vzorku dlouhodobě brán jako nejrelevantnější statistika, a má ze všech dostupných dat největší vypovídací hodnotu. Všechny ostatní statistiky jsou pouze dílčí a z malého vzorku dat, žádný autorizovaný servis taková data neposkytuje a data vybraných nezávislých opraven zase nemají žádnou relevanci R^

0/0
10.4.2017 23:55

V55í14t 29K69e49l96t13n85e65r 6671193348985

Super článek ;)

+2/0
7.4.2017 21:05

I81g81n38á14c 33M26r52k28v20i41č44k15a 2888382369785

přitom to stačilo říct tak jednoduše: "Šetříme".

0/−4
7.4.2017 20:08

M84i41r97e44k 80B37u66c81h72t40í64k 7629614634949

Když novináři píší o hliníku, není to náhodou dural?

+1/0
7.4.2017 19:53

I37g72n67á47c 56M49r86k57v36i46č43k12a 2858192389145

ano, nějaká forma slitiny Al-Mg-Zn-Cu

0/−1
7.4.2017 20:12

J57a38r87o33m91i11r 47F10a10r47e51k 4522223627

Ne.

0/0
7.4.2017 20:29

J56i78ř80í 20O61s64i68n41a 5387912212855

Plechařina.

0/0
7.4.2017 19:48

J53i90ř32í 78H86l30i36s57n70i49k47o97v84s43k54ý 9543121852571

V A8, apod. ano - jsou tam technologie nejdříve, až poté jdou do nižších modelů. Ale jen v rámci VW. Jiné značky mají více patentů, takže může mít vyspělejší technologie v nižších modelech.

Dále - pokud někdo porovnal spolehlivost Audi, BMW se stejně vybavenou např. Hondou (rozuměj na stejné úrovni výbavy, např. u Hondy Legend), tak německá produkce je několika násobně poruchovější než třeba Honda Legend nebo odpovídající modely Lexusu.

Tvrzení mechaniků v servisech - víte, to je moc složité auto - jsou směšná. Snad proto jsou o tolik dražší, ne? :-)

+2/−4
7.4.2017 16:17

R89i88c32h61a59r33d 80M61r91a69z56e94k 8988880609561

Moc hezký - ale čím to, že v Audi u nás tak často jezdí takoví "nechytří" :)

+4/−2
7.4.2017 14:28

M24i71l65o91s35l98a17v 41U71r62b79a34n 4858829890343

Myslím si, že audiny, o kterých píšete, už jsou hodně olítané a nebo se jedná o ryze českou anomálii.

+5/−1
7.4.2017 14:48

J38i64ř94í 42H88l63i68s76n34i89k86o54v38s38k48ý 9553641512391

Třeba vláda, že ano.

0/0
8.4.2017 0:19
Foto

M47i74r33o33s96l96a62v 51S90t18e98i22n45e69r 6218194643315

V.A.G. měla ještě projekt Phaeton, ale zřejmě nebylo možné přesvědčit náročné spotřebitele, že je VW opravdu špičkové aut. Místo plánovaných 20 tisíc se jich za rok prodávalo po léta jenom kolem tří tisíc. Takže další vývoj byl ukončen a úsilí se soustřeďuje na VW- Audi 8. Desetiválec asi končí, do EURO 6 zatím nedorazil a spotřeba 13-15l na sto kazí V.A.G. průměr. Šestiválec třeba z Touarega má s EURO 6 také starosti.

0/0
7.4.2017 13:38

M90i24c81h81a12l 32F57r73ý27d53a 1262339513842

co jsme se s phaetonem natrápili... ani touareg nebyl žádný kvalitní produkt, ale když fungoval, tak byl v terénu doslova nepřekonatelný, no ale právě jen když fungoval...

+1/0
7.4.2017 15:43

J40i27ř48í 94H89l89i71s18n90i65k15o34v42s80k87ý 9423921672361

Kvalita výrobků VW je opravdu na pováženou.

+3/−3
7.4.2017 16:13

P45e10t29r 47Č33e91r50m31á73k 9488875349470

Phaeton neměl ambice prodávat 20tis aut za rok, této mety v té době nedosahovalo ani to Audi A8, naopak prodeje byly vzhledem k okolnostem až překvapivě dobré - v německu se ho ke konci výroby prodávalo 1/3 toho co prodal lídr trhu - o dvě generace mladší S-Klasse.

Phaeton byl prostě výkladní skříň, technika Bentley v karoserii VW, reklama, testování reakce trhu i spoustu technických řešeních. Zkrátka ukázat že to dokážou a že na to mají.

Jinak V10 už v A8 není více jak 7 let, zato o pokračování vrcholné motorizace W12 nikdo nepochybuje.

0/0
7.4.2017 23:22

M90i74c69h59a39l 92F70r68ý41d11a 1512739903452

Organizace prodeje Phaetonu a služby navázané na jeho koupi, to bylo ještě nad úrovní Maybachu. Piech při zahájení prodeje zaváděl v síti neskutečné věci... Od začátku bylo znát, že to tlačí silou a že to nemůže mít dlouhé trvání. První auta a hned neskutečné problémy s kvalitou, totální propadák. Celý ten cirkus navázaný na to auto stál neskutečné prachy a to byl hrob. Zkrátka to, co se nalilo do služeb mimo, evidentně chybělo samotnému autu.

0/0
8.4.2017 20:17

P27e33t41r 45Č65e83r40m82á57k 9938275289560

Ano jak píšete - pomohlo to v koncernu zavést spoustu nových věcí a odzkoušet spoustu řešení ve velkoseriové výrobě - byť za cenu dětských nemocí, ty by se u masového modelu řešily náročně, tady to naopak problém nebyl. Model nakonec vydržel ve výrobě více jak 2x bězné životní cykly - 15 let a do poslední chvíle se prodával v zajímavých číslech R^

0/0
8.4.2017 21:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.