Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R35i75c80h26a12r94d 48M80r16a70z31e46k 8198420669651

Moc hezký - ale čím to, že v Audi u nás tak často jezdí takoví "nechytří" :)

+4/−2
doporučit
7.4.2017 14:28

V62í93t 35K91e87l76t41n72e23r 6561903368655

Super článek ;)

+2/0
doporučit
7.4.2017 21:05

J93i69ř19í 10H88l22i25s10n57i78k28o86v93s66k42ý 9913541392401

V A8, apod. ano - jsou tam technologie nejdříve, až poté jdou do nižších modelů. Ale jen v rámci VW. Jiné značky mají více patentů, takže může mít vyspělejší technologie v nižších modelech.

Dále - pokud někdo porovnal spolehlivost Audi, BMW se stejně vybavenou např. Hondou (rozuměj na stejné úrovni výbavy, např. u Hondy Legend), tak německá produkce je několika násobně poruchovější než třeba Honda Legend nebo odpovídající modely Lexusu.

Tvrzení mechaniků v servisech - víte, to je moc složité auto - jsou směšná. Snad proto jsou o tolik dražší, ne? :-)

+2/−4
doporučit
7.4.2017 16:17

M16i44r64e72k 50B11u65c58h43t17í13k 7559144214249

Když novináři píší o hliníku, není to náhodou dural?

+1/0
doporučit
7.4.2017 19:53

I22g10n21á45c 30M29r51k65v15i25č17k14a 2928192989805

přitom to stačilo říct tak jednoduše: "Šetříme".

0/−4
doporučit
7.4.2017 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.