Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T74o65m69a17s 56K60o69c44a80n45d10a 2515342308353

Nadhera!

Je skoda, ze neco takoveho nedokaze dnes zadna automobilka udelat rovnou.

+12/0
doporučit
9.4.2017 15:08

T75o34m94á33š 76B84u54r84a 2254954550585

Líbí se. A má to nápad, švih a jistou eleganci. Je otázkou jak se bude chovat laminátový kabát, zejména při vyšších rychlostech a jaká bude životnost takového odění.

+10/0
doporučit
9.4.2017 1:05

Š97t91ě77p43á34n 13V94a54n43ě19k 3303319527387

Naprostá bomba! R^R^

+8/0
doporučit
9.4.2017 16:12

O93n26d78ř66e61j 33Š20r57á81m51e13k 3483440301799

Nádhera

+8/0
doporučit
9.4.2017 9:17

T53o20m11á11š 70K51u12c12h74a48ř 3387741918971

Trochu smutná připomínka, že dřív auta nevypadala nudně jedno jako druhé. :-/

+6/0
doporučit
9.4.2017 14:04

M54i13l52a94n 82P67o74k27o63r72a 6459112264502

Já to chci!!! R^

+6/0
doporučit
9.4.2017 9:35

P74e94t88r 81N25ě10m32e18č29e59k 1102354912513

Tak to je peckaR^

+5/0
doporučit
10.4.2017 8:38

J40a38r85o40s21l12a77v 98P17e65l76d55a 1619894471657

V dnesni dobe tzv. "moderniho" designu ala vejce-vejci je senzaci jakykoliv naznak odlisnosti, zejmena pak veze-li se na "fousate" vlne nostalgie.

Jinak tedy opravdu moc povedene. Jen je skoda, ze podobny "legendarni" design se jiz dnes temer nedela. Presneji tedy neumim si predstavit, ktere dnesni auto by se svym vzhledem mohlo zapsat do historie jako legenda.

+4/0
doporučit
10.4.2017 10:21

V10í53t 11V37č17e84l65i23š 9732691882356

...už léta si říkám, že by bylo bomba, vyrobit slavné modely s dnešní technikou. Tohle je snad první opravdu povedený model, co tohle naplňuje. Stylovka jak má vypadat R^

+4/0
doporučit
10.4.2017 1:19

I52v51a68n 89G26o44u88b76e41j 5336977475515

Lahoda pro oko a pamětníkovu duši :-)R^

+4/0
doporučit
9.4.2017 10:15

A66l39o22i36s 62S20l84á52m29e16č97k96a 2846652732242

Tak tohle se mi moc líbí. Podařené odkazy na historii v designu automobilů - případně i remaky - velice vítám.

Viz například čelní maska automobilu VW Crafter...

+4/0
doporučit
9.4.2017 9:53

J21i70ř32í 76N35e56u48m74e59i21s72t23e16r 2422115153591

Paráda.

+4/0
doporučit
9.4.2017 2:33

K70a76r72e38l 59N63e83d46o15p46i53l 7718156599694

Je tak oskliva, az je krasna.

+3/0
doporučit
9.4.2017 7:54

P73e64t69r 10K30n22ě93b28o63r61t 8252898969780

To je tak vošklivý až je krásný.

+2/0
doporučit
9.4.2017 20:13

D19a27n10i48e36l 17Š92e45r63á57k 5853843701888

Krááááásnééééééééé

+2/0
doporučit
9.4.2017 2:29

M12a75r68i98á50n 97B57e45d41n80á92r64i52k 9231201230698

Luxusní retro, tohle se povedlo. Jako pojízdná prodejna zeleniny, nebo baget a nebo kávy by se mi v tomto provedení líbila. Kolikrát si říkám, kdy udělá i škodovka hezké retro. Třeba kdyby po centru prahy jezdili retro autobusy ala Škoda 706 RTO

Nebo udělat retro ala Škoda 1200 STW.

+2/0
doporučit
9.4.2017 2:16

J65o15s36e86f 45V15o44s97i66c34k20y 4163827256583

Citroen H byla prvni a po dlouhy cas jedinna nizkopodlazni dodavka. Nikdo jim nemohl konkurovat, pac jenom oni meli "traction avant" - predni pohon, coz jim umoznilo tak nizkou plosinu (40 cm)!

+1/0
doporučit
10.4.2017 1:47

P32e90t51r 94V61e73s90e48l42ý 6776462165823

Škoda, že je to jenom "jako". Taková kašírka.

+1/0
doporučit
9.4.2017 10:22

A83l93e81š 31J92a90n80á57č82e52k 3963414696423

Škoda, jen že kvalita a spolehlivost bohužel bude na stávající úrovni šuntů co dělají. Ono je to beztak spíš fiat než co jiného od frantíků na posledních generacích není nic. Ten retro styl je docela pěkný i když je to bude jen pár aut s maskováním.

0/−3
doporučit
9.4.2017 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.