- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Citroen H byla prvni a po dlouhy cas jedinna nizkopodlazni dodavka. Nikdo jim nemohl konkurovat, pac jenom oni meli "traction avant" - predni pohon, coz jim umoznilo tak nizkou plosinu (40 cm)
až na tu absenci olejového filtru, kde se olej musel měnit každé tuším cca 2000km :-)
...už léta si říkám, že by bylo bomba, vyrobit slavné modely s dnešní technikou. Tohle je snad první opravdu povedený model, co tohle naplňuje. Stylovka jak má vypadat
Heh, výměnné kryty na mobil už tu byly, tak proč ne na auto. Vlastně by to mohla být docela sranda
Citröen si liboval v ošklivých autech (2CV a hlavně Dyane, zmiňované H) až je to přestalo bavit a vytvořili nádherný a geniální DS.
Nadhera!
Je skoda, ze neco takoveho nedokaze dnes zadna automobilka udelat rovnou.
nedokáže díky všemožným regulacím na to či ono :(
Trochu smutná připomínka, že dřív auta nevypadala nudně jedno jako druhé.
To se vám zdá jenom proto, že jste vídal jěn několik málo typů. Pro laika je problém rozeznat na fotografii Simca Aronde, Volvo Amazon a Škoda Octavia.