Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a32n 13M10a53c32h58á15č 3907756373152

No hlavně že ted plní dementní Euro normu a v laboratorních podmínkách je vše o.k.

A ve skutečnosti víc žerou,produkují víc emisí,a ztrácí výkon.Jen nevím ,koho trochu znalého fyziky toto překvapuje.

+28/−1
doporučit
12.4.2017 7:08

M17a95r76t84i20n 92K43r68o75u16p59a 2451973419140

Kdyby šlo dosáhnout stejných vlastností motoru bez švindlování nebo velkých nákladů tak to automobilka samozřejmě udělá. Takže je jasné že úpravy SW povedou ke zhoršením některých parametrů motoru. Například zvýšení spotřeby (jedna z cest jak snížit emise NOx). Není tedy čemu se divit.

+20/0
doporučit
12.4.2017 8:28
Foto

M75i71c55h50a18l 42N17a93j72m85a98n 7629653656700

Kvůli čemu vznikla kauza Dieselgate? Kvůli fixlování s výsledky měření spotřeby a emisemi.

Proto uděláme opatření a upravená auta mají vyšší spotřebu a tedy i emise.....

...něco je tedy hodně špatně.

+18/0
doporučit
12.4.2017 6:27

K82a64r63e49l 11V34a49c47h59u80t 9833472379863

Za nejživější projev turbodieselů považuji, když jedu po hlavní a vidím na vlastní oči, jak se z vedlejší ulice nějaké TDI přede mne "vrazí" a mohutně dupne na pedál, při čemž se mu vyvalí z výfuku velký černý mrak zplodin... :-/ ... = fakt PARÁDA.

+13/0
doporučit
12.4.2017 9:21

J86a14n 67P48r56i85b58y50l 5660945967237

Je to celé směšné. Jsou to nová auta s EURO5 emisemi a jako taková i "cinknutá" mají mnohem přijatelnější emise, než auta stará. To že se ty auta teď např. v USA zlikvidují (jde o asi pul milionu aut!) a jejich bývalí majitelé si koupí jiná povede k mnohem větší ekologické zátěži. Kdyby těch půl milionu aut mohli znovu prodat tak jak jsou za hodně sníženou cenu, nebo je pomalu i jen rozdali lidem a místo toho sešrotovali pul milionu starých střepů, tak by udělali pro ekologii mnohem více. Jenže ekoaktivista pro stromy nevidí les, zabije bobra aby zachránil strom a je schopný létat na ekokonference několikrát do roka letadlem, čímž vygeneruje více zplodin, než několik takových aut.

+11/0
doporučit
12.4.2017 10:15

P32e89t85r 56T36á76b96o91r51s94k94ý 6950176641387

V důsledku 20 (možná víc) takových aut před či po úpravě nevyporudkujou tolik sajrajtu jako jeden zoufalec s bazarovým dieslem s vylágrovaným filtrem. V9m, že každý by chtěl auto, ale když prostě nemám peníze na to, ho provozovat, tak si ho nekoupím. A hlavně ne naftu, když jezdím skrz město 10 km do práce a zpátky.

+11/0
doporučit
12.4.2017 7:24

L21u74d66v70í14k 29O16n67d28ř60í16č78e17k 8300255690668

To je zase překvapení.

1) Oficiální metodika NEDC je od reálného provozu na hony vzdálená. Automobilky jsou nuceny optimasovat tak, aby jim "to vyšlo" právě v podmínkách této normy. Srovnávat výsledky testů dle jiných metodik s NEDC je zcela irelevantní..

2) Novější normy EURO jdou proti fyzikálním zákonům. Máme tu zákon zachování hmoty a energie, o těch však zelení absolventi různých ideologicky zaměřených pseudo-oborů nikdy neslyšeli. Automobilky tedy musejí hledat způsoby, aby se vlk nažral, a koza zůstala celá.

A teď otázka za dva bludišťáky: Jak je možné, že ostatní automobilky, s v podstatě stejnou technologií motorizace (a jízdními vlastnostmi), dosahují v testech NEDC stejných výsledků, jako "švindlující" VW ?

+8/0
doporučit
12.4.2017 11:06

P36e77t43r 62M89i33c13h85a54l 2850914911172

Dobře jsem věděl, proč jsem tuto "úpravu" odmítl. A dobře jsem udělal. Kdyby totiž řešení celého problému bylo tak jednoduché, tak by to udělali už při homologaci.

+6/0
doporučit
12.4.2017 21:35

M59a82r27t74i83n 82H95o89l76c16a63t 7715351508569

Tak ze vyrobek uz nema vlastnosti, ktere firma VW zakaznikum garantovala pri prodeji :-/ Proc potom nema evropsky zakaznik logicky stejna prava jako ten americky ? :-/:-/

+5/0
doporučit
12.4.2017 10:31

K69a76r76e80l 38M67a28z73a12č 3487873716799

Jistě, že to má vliv. Když jsem před rokem psal, že úpravy mají negativní důsledky pro motory, tak to mnozí zpochybňovali. Hm.

+5/0
doporučit
12.4.2017 7:15

M25a28r37e24k 60M67a76t88i14k33o 2470296783889

Jak to vypadá, tak my v Evropě jsme pro VW asi Untermensch,

Američané si mohou auta vyměnit. To v Evropě přidusí motory, takže vám zvýší potřebu, zničí spojku a s vyšším vytáčením motoru přijde i rychlejší degradace oleje. Takže těch 30.000 km co vám teď nabízejí longlife výměnu Vám zničí motor ještě víc. A nevymůžete nic. On ten Volkswagen bude asi mezi auty takovej pěknej arogantní lhář. A to počkejte až se projeví to šetření na materiálech, aby mohl Američanům platit tu pokutu. Teď jsem jel v novém Superbu 140KW automat a věřte, že tam žádný pocit "zatlačení do sedaček" není. Sám jezdím ve starém CC 125KW automat a ta akcelerace je mnohem lepší. Takže tak. VW koncern nám lže a okráda v přímém přenosu.

+4/−2
doporučit
12.4.2017 13:55

P30e23t70r 37Č49e75r42m19á77k 9148635339880

Tak novináři si můžou měřit co chtěji a jak chtějí, VW se musí držet předepsaných metodik. A dle nich se výkon ani spotřeba skutečně nezměnila.

Každopádně někomu ten update nevyhovuje, není nic snazšího než si tam nechat nahrát tu původní verziR^

+3/−1
doporučit
12.4.2017 10:14

P85e80t78r 85B21á12č79a 8715496905135

Proto s nima muze zpatky do servisu jen uplny...

+2/0
doporučit
12.4.2017 22:24

P13e57t60r 52K46u38b57e11c 5483474145122

Skoda Yeti - provedena úprava. Poté za jízdy škubání motoru. V servisu mě vyhodili (resp. diagnostika pouze za poplatek), ze Škodovky (centrály) na můj dotaz radši ani neodpověděli :D

+2/0
doporučit
12.4.2017 7:34

J73o98h21n39n70y 47H23a73m89p70l 7813952196276

Uz to konecne pochopte, a nechte ty spalovace ropy nakladakum.......

+2/−1
doporučit
12.4.2017 23:47

V21á44c48l16a48v 38P20a67v79e87l33e94k 1790306126244

Kdy už pochopíte, že VW je Německá firma, produkuje peníze a platí si silný lobbying... Takže ti mohou :-PRv

+2/−1
doporučit
12.4.2017 10:07

J85a84k82u16b 79K74r81o41u41p58a 5754107428303

Co je proboha prémiového na Audi? Běžná tuctovka :-P

+2/−2
doporučit
12.4.2017 6:56

R60o51m34a35n 93T18r94y98l18č 9935439928205

Já myslel, že max. točivý moment při vyšších otáčkách znamená vyšší výkon

+1/0
doporučit
12.4.2017 21:04
Foto

J87i43ř89í 27D20v58o14ř85á97k 5895399520388

A co jste čekali. Už jenom ta kouzelná trubička, která měla u vznětového motoru kupodivu zlepšit promíchání vzduchu s naftou, je prakticky jenom brzda vzduchu( zeslabení průměru sacího potrubí) . Čím míň O 2 , tím míň NOX.

+1/0
doporučit
12.4.2017 17:52

J12i16ř57í 72H37o76v47o29r46a 2989690847219

Ten Dým Ignoruj 

+1/0
doporučit
12.4.2017 15:00
Foto

M17i24r76o90s49l22a68v 85S48t50e24i48n27e95r 6558314703215

Já si svého Yeti s motorem CFHF , t.j. dvoulitr s 81 kW hlídám. Po nahrání updatu se mi snížila spotřeba docela zřetelně, na delší smíšené trasy, jako třeba Mnichov- Strakonice přes Železnou Rudu mám spotřebu 5,2 l na 100 km. Dále se zlepšila akcelerace ve vyšších otáčkách. Není to žádný zázrak, je to stejný motor, jako ten se 110 kW, nižší výkon je naprogramován v palubním počítači. Stačilo tedy tu softwarovou brzdu trochu povolit.

Že výsledky u motoru se 130 kW nebudou tak dobré, si mohu představit, tam jsou vyšší tlaky i teploty při spalování, příčina produkce NOxx.

+1/0
doporučit
12.4.2017 13:15

A80n95t91o12n46í36n 79S26e95b73e73r87a 7723148160129

Doporučuji cheap tuning, ten to zase srovná ;-D

+1/0
doporučit
12.4.2017 11:01

M43i36l94o58š 76K70o66l89m60a91n 6196553417302

To, že se sníží nepatrně výkon se ale vědělo od počátku, kdy v USA vznikla aféra. Čím to je ví jen odborníci na motory, laik to prakticky nepozná. Menší spotřeba je údajně "náhrada paliva větším množstvím vzduchu" turbodmychadlem. Jedno je jisté a to je, že se muselo něco najít, aby se zlikvidovala konkurence. USA by si měly sáhnout do svědomí a zveřejnit kolik zplodin je z jejich tankerů. Ty mají dvoutaktní dieselový motor, který za jeho životnost, nikdy nezastaví. Kolik je stále nad námi letadel ? Škodliviny z aut je promile z celkového znečištění.

+1/−1
doporučit
13.4.2017 18:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.