Diskuze

Dieselgate: cinknutá TDI po úpravě ztrácí výkon a chovají se hůř

Švédský magazín Teknikens Värld rozporuje tvrzení VW, že úpravy motorů v souvislosti s kauzou Dieselgate neovlivní výkon motoru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Švédové zřejmě s nelibostí sledují úspěchy VW, Seata a Škody. Sami mají jenom zkrachované automobilky Saab a Volvo, pro jistotu se o emisích Volva nezmiňují.

Měli by měřit hlavně vozy, kterých je ve Švédsku nejvíce.

VW má samozřejmě v současnosti diesly, které splňují veškeré testovací nároky s rezervou, diskuze se točí stále ještě kolem vozů, jejichž produkce skončila před 4 roky. Nádržky s močovinou najdete u VW a Škody už 2013.

Motory s vysokou kompresí, t.j. po downsizingu, budou mít s teplotou stále problém, tím i s životností. Nejvíc trpí ventily a hlavy. Přísada řepkového oleje ničí naftové motory už od jejího zavedení, není důvod v tom pokračovat a ničit i naše pole.

0 0
možnosti

J18i47ř77í 34D47o83n82ě31k

18. 4. 2017 12:38

S nelibostí sledují úspěch?A proč tedy takový koncern jakým je největší automobilka má zapotřebí podvádět zákazníky?Jaký byl důvod podvodného software?Pokud někdo klame za účelem podvodu má být odpovědný za poškození zákazníka a nevyhýbat se odpovědnosti.Vůbec bych se nimi nepáral jenom protože to je Německa automobilka.Být to jiná automobilka donutí je EU zaplatit bez reptání.

0 0
možnosti

J31a59n 19B25e70n22h91á19k

15. 4. 2017 18:31

Měření NOx v reálném provozu - odchylka od normy (jen namátkou):

1) ( = nejlepší výsledek) VOLKSWAGEN Golf 1.6 TDi - 3,3x

2) Toyota Auris 1.4 D-4D - 5,1x

..... (zde není VW)

6) Ford Focus 1.5 TDCi - 6,9x

7) Opel Astra 1.6 CDTi - 6,9x

11) Ford Mondeo 2.0 TDCi - 9,2x

12) M-B ... - 13x

13) Renault Captur 1.5dCi - 16,5x (!!!!)

zdroj: Deutsche Umwelthilfe

0 0
možnosti

J68a16n 50B51e39n32h71á67k

15. 4. 2017 18:30

Měření NOx v reálném provozu - odchylka od normy (jen namátkou):

1) ( = nejlepší výsledek) VOLKSWAGEN Golf 1.6 TDi - 3,3x

2) Toyota Auris 1.4 D-4D - 5,1x

..... (zde není VW)

6) Ford Focus 1.5 TDCi - 6,9x

7) Opel Astra 1.6 CDTi - 6,9x

..(ani zde)...

11) Ford Mondeo 2.0 TDCi - 9,2x

12) M-B ... - 13x

13) Renault Captur 1.5dCi - 16,5x (!!!!)

... ... ... ... ... zdroj: Deutsche Umwelthilfe

0 0
možnosti

Bodejď ne, když se kvůli snížení NOx více otevírá EGR ventil, aby snížil teplotu ve válcích a tím pádem více dusí motor a snižuje koncentraci kyslíku.

0 0
možnosti

To, že se sníží nepatrně výkon se ale vědělo od počátku, kdy v USA vznikla aféra. Čím to je ví jen odborníci na motory, laik to prakticky nepozná. Menší spotřeba je údajně "náhrada paliva větším množstvím vzduchu" turbodmychadlem. Jedno je jisté a to je, že se muselo něco najít, aby se zlikvidovala konkurence. USA by si měly sáhnout do svědomí a zveřejnit kolik zplodin je z jejich tankerů. Ty mají dvoutaktní dieselový motor, který za jeho životnost, nikdy nezastaví. Kolik je stále nad námi letadel ? Škodliviny z aut je promile z celkového znečištění.

1 1
možnosti

Hledáte za tím nějaké skryté umysly , ale spíše jde o to , že američané testují více škodlivin a v reálu . U nás je spíše laboratorní testování . A to se netýká jenom aut , ale třeba i krbovek , kotlu . Jednoduše řečeno američané testují krbovky na ruzné rychlosti hoření (jak spotřebitel ovládá vzduch) a u nás se testuje pouze na nominální výkon .

0 0
možnosti

Mám KIu v benzínu už sedmým rokem a mám svatej klid, jenom měním olej a občas filtry. Žádné problémy, co maj lidi s koncernem.

0 0
možnosti

Tak by mě zajímalo, co Tvá KIA bude dělat, až bude mít nahrkáno půl mega.

1 0
možnosti

Uz to konecne pochopte, a nechte ty spalovace ropy nakladakum.......

2 1
možnosti

P66e43t89r 80B47á77č37a

12. 4. 2017 22:24

Proto s nima muze zpatky do servisu jen uplny...

2 0
možnosti

P48e88t54r 65M54i12c37h60a84l

12. 4. 2017 21:35

Dobře jsem věděl, proč jsem tuto "úpravu" odmítl. A dobře jsem udělal. Kdyby totiž řešení celého problému bylo tak jednoduché, tak by to udělali už při homologaci.

6 0
možnosti

R88o10m26a43n 61T78r71y48l51č

12. 4. 2017 21:04

Já myslel, že max. točivý moment při vyšších otáčkách znamená vyšší výkon

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti