- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Švédové zřejmě s nelibostí sledují úspěchy VW, Seata a Škody. Sami mají jenom zkrachované automobilky Saab a Volvo, pro jistotu se o emisích Volva nezmiňují.
Měli by měřit hlavně vozy, kterých je ve Švédsku nejvíce.
VW má samozřejmě v současnosti diesly, které splňují veškeré testovací nároky s rezervou, diskuze se točí stále ještě kolem vozů, jejichž produkce skončila před 4 roky. Nádržky s močovinou najdete u VW a Škody už 2013.
Motory s vysokou kompresí, t.j. po downsizingu, budou mít s teplotou stále problém, tím i s životností. Nejvíc trpí ventily a hlavy. Přísada řepkového oleje ničí naftové motory už od jejího zavedení, není důvod v tom pokračovat a ničit i naše pole.
S nelibostí sledují úspěch?A proč tedy takový koncern jakým je největší automobilka má zapotřebí podvádět zákazníky?Jaký byl důvod podvodného software?Pokud někdo klame za účelem podvodu má být odpovědný za poškození zákazníka a nevyhýbat se odpovědnosti.Vůbec bych se nimi nepáral jenom protože to je Německa automobilka.Být to jiná automobilka donutí je EU zaplatit bez reptání.
Měření NOx v reálném provozu - odchylka od normy (jen namátkou):
1) ( = nejlepší výsledek) VOLKSWAGEN Golf 1.6 TDi - 3,3x
2) Toyota Auris 1.4 D-4D - 5,1x
..... (zde není VW)
6) Ford Focus 1.5 TDCi - 6,9x
7) Opel Astra 1.6 CDTi - 6,9x
11) Ford Mondeo 2.0 TDCi - 9,2x
12) M-B ... - 13x
13) Renault Captur 1.5dCi - 16,5x (!!!!)
zdroj: Deutsche Umwelthilfe
Měření NOx v reálném provozu - odchylka od normy (jen namátkou):
1) ( = nejlepší výsledek) VOLKSWAGEN Golf 1.6 TDi - 3,3x
2) Toyota Auris 1.4 D-4D - 5,1x
..... (zde není VW)
6) Ford Focus 1.5 TDCi - 6,9x
7) Opel Astra 1.6 CDTi - 6,9x
..(ani zde)...
11) Ford Mondeo 2.0 TDCi - 9,2x
12) M-B ... - 13x
13) Renault Captur 1.5dCi - 16,5x (!!!!)
... ... ... ... ... zdroj: Deutsche Umwelthilfe
Bodejď ne, když se kvůli snížení NOx více otevírá EGR ventil, aby snížil teplotu ve válcích a tím pádem více dusí motor a snižuje koncentraci kyslíku.
To, že se sníží nepatrně výkon se ale vědělo od počátku, kdy v USA vznikla aféra. Čím to je ví jen odborníci na motory, laik to prakticky nepozná. Menší spotřeba je údajně "náhrada paliva větším množstvím vzduchu" turbodmychadlem. Jedno je jisté a to je, že se muselo něco najít, aby se zlikvidovala konkurence. USA by si měly sáhnout do svědomí a zveřejnit kolik zplodin je z jejich tankerů. Ty mají dvoutaktní dieselový motor, který za jeho životnost, nikdy nezastaví. Kolik je stále nad námi letadel ? Škodliviny z aut je promile z celkového znečištění.
Hledáte za tím nějaké skryté umysly , ale spíše jde o to , že američané testují více škodlivin a v reálu . U nás je spíše laboratorní testování . A to se netýká jenom aut , ale třeba i krbovek , kotlu . Jednoduše řečeno američané testují krbovky na ruzné rychlosti hoření (jak spotřebitel ovládá vzduch) a u nás se testuje pouze na nominální výkon .
Mám KIu v benzínu už sedmým rokem a mám svatej klid, jenom měním olej a občas filtry. Žádné problémy, co maj lidi s koncernem.
Tak by mě zajímalo, co Tvá KIA bude dělat, až bude mít nahrkáno půl mega.
Uz to konecne pochopte, a nechte ty spalovace ropy nakladakum.......
Proto s nima muze zpatky do servisu jen uplny...
Dobře jsem věděl, proč jsem tuto "úpravu" odmítl. A dobře jsem udělal. Kdyby totiž řešení celého problému bylo tak jednoduché, tak by to udělali už při homologaci.
Já myslel, že max. točivý moment při vyšších otáčkách znamená vyšší výkon