Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P72e11t14r 13M32i58c23h89a60l 2950284671582

Hezká reklama. Aspoň se neotírá o konkurenci. :-)

+19/0
doporučit
10.4.2017 17:13

Z86d50e58n94ě45k 72W53o28l47f 9581140747445

Ten facelift je fakt zvláštní. Nefotogenický, ale naživo povedený.

+11/0
doporučit
10.4.2017 19:37

L91u90k73á31š 42Š78t90ě41t31i68n96a 7796218389108

Z řidičského hlediska je Leon Cupra 100X zajímavější volba, už jen pro VAQ. Jenže lidi nechtějí jezdit, většina chce mít pouze barevnější peříčka než soused a ve skutečnosti řídit umí velmi slabě. Ještě si kopnu do označení RS (racing sport) to sedí u Meganu ale u trochu rychlejší Octavie je to hodně nadsazené.

+13/−3
doporučit
10.4.2017 18:50

P62a62t29r64i25k 77S28v42o79b20o52d51a 3229981346525

ad světla - můj názor - v RS pěkné. V levných kusech závisí na barvě apod. Když jede základní, dá se když svítí jen LED. ALe zapnuté halogenky jenom jedna ze dvou, v candy bílé, to je prostě ohavnost a hnus.

+7/0
doporučit
10.4.2017 19:48

H10y37n86e66k 31M26r39t62v48ý 2760277649811

mně to ani nepřipadá nějak ošklivý, ale vadí mi na tom to, že tento nový facelift auto opticky zužuje, což je designová chyba.

to předchozí řešení (světla se spodním zalomením okraje) naopak opticky rozšiřovalo, což je designově vhodnější. auto se tvářilo tak nějak frajersky široce rozkročené. přece jedním z úkolů designéra je přesvědčit zákazníka, že za své peníze dostává něco víc ;-)

+6/0
doporučit
10.4.2017 21:01

D60a25n34i43e52l 65K84r38a48u59s 4661733572934

Ta ctyri svetla by se dala i prezit, ackoliv 4 kulate svetlomety byvaly daleko hezci stylovka. Ale hnusne vypadaji na te vnitrni dvojici ty kose ledky na denni sviceni. S nimi ta maska vypada jako ubrecenej ksicht nebo oci se zanetem spojivek.

+6/0
doporučit
10.4.2017 19:18

P20e89t37r 78Č41e96r26m95á51k 9338705789460

Tak ono to není zas tak "nečekaný", je to důsledek cenové politiky škodovky. Když se člověk podívá kolik stojí základ a pak ty obyč fleetové varianty, je jasné že zájemce o trochu lépe vybavený kus už se dostává nadostřel cenové hladiny RS, které má už dost výbavy v základu a navíc i jisté kouzlo, takže ve výsledku volí tuto pseudosportovní variantu i realtivně hodně konzervativních zákazníků R^

+6/0
doporučit
10.4.2017 19:09

P32e66t26r 47J59a62n60e28č94e28k 3178688430484

Ty deleny predni svetla jsou, slusne receno, hnusny ;-)

+24/−17
doporučit
10.4.2017 16:27

J23o61s77e30f 92'72J32o28e71' 21V96o85c67h65y63á72n 8103728732280

Světla jsou z Jihlavy R^

http://www.tvorimesvetlo.cz/

+5/0
doporučit
10.4.2017 20:15

R61o70m32a21n 16Š20e96s74t25á71k 5294199963573

Pokud už bych chtěl koncernový "sporťák", tak byćh volil Seat Leon Cupra. Stejný benzínový motor 2,0 TSI má 300 koní a volitelně je k němu 4x4.

+4/0
doporučit
10.4.2017 23:34

J12a44n 73D13l76o15u24h14ý 7934149490739

Za uspechem hledej diesel. Nic vic... kdyby v tom byl pouze benzin, temer nikdo ze "sporilku" co chtej "rychlou karu" by si to nekoupil ;-)

+3/0
doporučit
11.4.2017 7:18

T94o94m64á31š 27S44m93o24l86a 9522390658234

panečku to je ale žihadlo...to si koupím a roštěnky se jen pohrnou až chuligánsky zaprskám do výfuku ...

+3/0
doporučit
10.4.2017 20:29

J82a75k56u13b 10S91t87a87š20e62k 4297989963944

Teda, na té úvodní fotce vypadají ty světla fakt dobře...

+3/−1
doporučit
10.4.2017 21:22
Foto

J68a14n 57K75o27v70a41ř25í12k 4205929532838

už sem ji videl naživo a svetla se mi líbí, je to hezkyR^

+6/−8
doporučit
10.4.2017 17:53

Z25d81e69n59ě14k 17P88o93l39á66š11e93k 1218615853841

RS v naftě se 110kW? ;-D;-D;-D sorry jako, ale to je hodně k smíchu... ;-D

+4/−4
doporučit
10.4.2017 21:24

J41a44n 32Č30e49r34n20ý 6393754216

To vypadá, že ten novinář v tom vůbec nejel, je to jen výčet, jak podle příručky Škoda Auto. :-/

+2/0
doporučit
10.4.2017 21:51

J94i81ř67í 72S46m19e55t17a71n15a 7495139242908

Pořád je to embéčko.;-D;-D;-D

+2/−1
doporučit
10.4.2017 18:59

P18e11t39r 47B55á80č16a 8185546395705

Hit, kterej nejede ;-D

Vcera na okruhu v Brne si nejake nadsenec s RS myslel co si to nekoupil, dal si tri sprinty ve vsech dojel o 3 vteriny za souperem, tak se na to radsi brzo vykaslal ;-D

Fakt enchapu, ze jim to za ty prachy nekdo kupuje, to uz je fakt diagnoza. A jak se v tom vzdycky vezou, to se musim smat, prvni kopecek a nestiha ;-D

+7/−19
doporučit
10.4.2017 19:02

R74i70c33h44a89r71d 40M82i92k22u16l35e65n29k90a 1489137897804

Tak za ty love mám lehce ojeté BMW 335Xi s šestiválcem a 306 HP. Pro mě jasná volba...

+2/−2
doporučit
10.4.2017 20:34

J45o37s30e40f 21R48i94c71h82t93e15r 9856365377123

Tři čtvrtě mega za pocukrovanou Oktávku může dát jen zoufalec :D

+2/−2
doporučit
10.4.2017 20:29

P71e47t31r 72V81e42s18e29l30ý 6786112745723

Mě se ta dělená světla líbí.

+2/−2
doporučit
10.4.2017 18:25

T27o64m42á12š 28V73a93l42d53e40r 7223950939

Mě by stačilo, kdyby Octavie kombi normálně vybavená , s normálním motorem, stála do 400000 Kč. RS nepotřebuji na debilní provoz v Čechách. ;-)

+1/0
doporučit
10.4.2017 22:20
Foto

D10a57n 88R87u35b79í96n 4623573529

Vypadá to jak nějakej rozplácej korejec.

+2/−5
doporučit
10.4.2017 17:45

P27a40v17e48l 36B17o98u60d20a 9725312541273

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být " nečekaný shit?"

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blejt...

0/−1
doporučit
11.4.2017 6:26

J61a13r67o61s43l69a27v 17D18r76o86z42d 6593409420537

Me se libi a tech 230 koni uz zacina byt trochu zajimavych. Drivejsich 200 koniku bylo precijen dost malo.

Nedavno jsem projizdel Renault Megane III RS Cup a nejaky manik v dvojkove Octavii RS se mnou zkousel zavodit, nalepil se mi na kufr a probliknul me. Po seslapnuti plynu se mi ale zacal v zrcatku zmensovat tak rychle, az mi ho bylo lito.

0/−1
doporučit
10.4.2017 23:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.