Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia RS je nečekaný hit. Po vylepšení má LED světla a koně navíc

V roce 2000 přijela první novodobá škodovka s označením RS a od té doby se jich prodalo dvě stě tisíc. Z toho polovina ovšem až od roku 2013, kdy dorazila třetí generace Octavie. Stále platí, že nadšenému řidiči nabídne RS ze všech octavií nejvíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38i52n39d95ř39i37c79h 82M53i33t18t89e28r 6404765611526

To přibržďování kol v zatáčce mi přijde technicky zaostalé řešení. Vyšší opotřebení brzd, plýtvání výkonem, vyšší spotřeba.

0/0
11.4.2017 12:54

L15a80d21i66s41l85a23v 63K73a84l44o34u61s 7245186141910

Obávám se, že je to přesně naopak. Svornost nápravy lze zajistit budˇ mechanicky, nebo elektronicky. V případě mechanického to jde např. pomocí diferenciálu Torsen, ten však způsobuje ztráty mechanické. Pokud se to provádí elektronicky, tak se svornost zajistí přibržděním kola na vnitřní straně oblouku. Ztráty elektronické varianty budou nižší, než u Torsenu. Např. SUBARU Impreza STI WRX, tam jsou torseny 2, jeden vpředu a druhý vzadu. Svornost mezi nápravami je pomocí elektrohydraulicky ovládané viskózní spojky. Ta definuje přenos kroutícího momentu mezi přední a zadní nápravou od 10 do 90 % a to si nastavuje řidič/pilot sám. Tady se ztráty moc neřeší, protože výkon motoru ve standardu je 300 koní. Obyčejná SUBARU jezdí s elektronicky řízenou svorností a svornost mezi nápravami je realizována viskózní spojkou nastavenou trvale 50/50 %.

+1/0
11.4.2017 18:20

J67i30n63d83ř56i18c87h 31M77i34t68t72e81r 6724465331396

A co opotřebení brzd ?

0/0
11.4.2017 18:28

L19a88d82i28s27l84a96v 20K26a72l16o97u19s 7985556751200

Je naprosto minimální. Na přibrždění kola vytvářející svornost je maření energie minimální.Kolik

% strávíte jízdou v ostré zatáčce při plném plynu ? Tipuji tak někdě na závodním okruhu. Navíc samosvor náprav se nejvíc projeví teprve při drsných klimatických podmínkách. Na blátě, vodě. Úplně nejvíc však v zimě na sněhu. Při modelové situaci, kdy zabírá jedno kolo při rozjezdu. 3 kola se zabrzdí(stojí, brzdy se neopotřebovávají) to jedno kolo se rozjíždí a ostatní se postupně přidávají(odbržďují). Z praxe na autě 4x4 najeto 70 tis. doposud bez výměny kotoučů a destiček. Na bežném autě po 70 tis. komplet výměna kotoučů a destiček. Spíš záleží na kvalitě a použitých materiálech brzd. Obecně spotřeba 4x4 je vyšší, protože je tam hnaná náprava navíc a tudíž ztráty na diferenciálu a převodovce a větší rotační setrvačné síly + něco málo ta samosvornost.

0/0
12.4.2017 12:34

J35i83n93d32ř51i96c63h 58M53i63t45t39e14r 6214615601256

Díky, přiznám se, že auta mě baví, ale tak podrobně do toho nevidím. Mám BMW 535d xdrive a na sněhu jsem s tím zatím nejel. Uvidím další zimu, jak se to bude chovat. Měl jsem zadokolku BMW 650i, na suchu paráda, na sněhu to bylo o strach a občas jsem nevyjel. Tak jsem to musel vyměnit.

0/0
12.4.2017 13:59

J90o78s93e12f 83Č12e46r98n58ý 8968708586703

Se zadkem se musí umět jezdit, i na sněhu je to nádhera s, krásně čitelné .... radost projíždět zatáčky

+1/0
13.4.2017 20:14

J35i59n73d35ř96i36c96h 54M25i66t41t31e62r 6354535561796

Když v kopci zastavíte , nerozjedete se a můžete umět jak chcete. A trakce pneumatik šířky 275 mm je katastrofa. Jo na široké prázdné silnici to byla na sněhu paráda, ale takovou moc nenajdete většinou je dost provoz a jezdit bokem v hustém provozu, na to fakt nemám.

0/0
13.4.2017 20:19

P42e11t86r 56Č47e40r83m40á41k 9818195309150

S benzínem to zas takový problém není, M5 se na sněhu rozjíždí lépe než 530d, je to o točivém momentu resp. jeho nástupu. Široké pneu jsou pak naopak trakční výhodou, úzké mají efekt jen v hlubokém sněhu kde je menší plocha která se musí "prořezávat". A nejde o to jezid bokem v hustém provozu, ale o to že tam kde předohrab jde nekontrolovaně po těčně ven, u zadohrabu existuje šance to korigovat. Takže je to skutečně o tom to s tím umět, což uznávám je složitější neź s předokolkou a dík dominanci předokolek to dneska zvládá nemnoho řidičů.

+1/0
13.4.2017 21:41

J96i14n60d81ř14i73c14h 54M46i36t63t87e93r 6344775451516

Jezdil jsem s tím 4 zimy a vím o čem mluvím. Proč myslíte, že mají raylle vozy tak úzké gumy na sníh a led ? Můžete umět jak chcete, když se nerozjedete není vám to nic platné. Těžký osmiválec vepředu a lehčí zadek s širokými gumami...Jinak to není tak těžké, 650 i měla dlouhý rozvor, nástup přetáčivého smyku byl pozvolný a stačilo dát včas kontra a krásně se to vodí. Když se ale přežene nájezd , tak to jde předkem ven nedotáčivě, musí se do zatáčky pomaleji a na apexu přidávat.

0/0
13.4.2017 22:03

P79e82t72r 15Č49e90r25m69á48k 9128355949230

Aha, tak 4 (dnešní) zimy jsou velká zkušenost, jak oni dřív vůbec mohli jezdit se zadohraba bez elektonických asistentů v lepším případě ma univerzálních gumách? ;-) Kde se používají úzké gumy jsem vám již napsal - tam kde se prořezávají, na rally se jezdí s hrotama, to nemá s normálním provozem nic společného.

Je to zkrátka jen v rukách, každý pohon má své specifika.

0/0
14.4.2017 0:05

J95i64n72d15ř45i36c33h 58M74i71t51t16e38r 6564495301836

Už mě zkrátka nebaví, jak mi pořád nenápadně naznačujete , že neumím řídit. Víte, nevím kolik vám je let, ale já řídím od r. 1974 a začínal jsem na Š120, Š 1000MB, Š100 všechno zadokolky s motorem vzadu, elektronika žádná, ani abs airbagy 0. Tak mi nepovídejte něco o asistentech. 4 zimy jsem jezdil jen s uvedeným BMW a když si chcete zablbnout, musíte samozřejmě stabilizaci a asr vypnout. A opakuji jsem ze Šumperka a jestli trochu znáte Jeseníky, dobře víte, že třeba výjezd na chatu Paprsek je dost drsnej. Jak dlouho řídíte a kolik máte najeto ? Jezdíte na motorce ? Kolik aut jste vystřídal ? A ještě jeden dotaz, jak řešíte situaci, kdy jste nucen v kopci zastavit a už se nerozjedete ? Asi jak píšete je to v rukách, to znamená jde se tlačit.

0/0
14.4.2017 1:12

P51e89t16r 62Č45e67r49m32á33k 9988215909880

To není naznačování ale konstatování ;-) Zadokolek se jen v Evropě prodá v řádu milionů ks, a jezdí se s tím normálně i v Alpách nebo ve Švédsku. Je hezký že jste jezdil s embéčkem, ale to je jiná písnička neb to mělo vzadu i motor a tedy trakce byla výborná - s tou by se v zimě rozjelo právě i dítě, nic lepšího na to neexistuje. Pokud vy to nedovete s normálním osobákem v českých podmínkách (proti Alpám hadr), tak skutečně chyba je pouze mezi sedačkou a volantem, a není to nic osobního, jen fakt, a jak jsem psal prve - patříte do naprosto většinové skupiny řidičů, není na tom nic špatného.

0/0
14.4.2017 13:38

J14i64n51d21ř40i50c91h 38M61i72t98t25e55r 6334975431976

Neodpověděl jste mi ani na jeden dotaz. Samozřejmě , že auta, co měla zadní náhon a motor vzadu byla jiná. Měla daleko lepší trakci, ale na co jste evidentně zapoměl je to, že rozložení váhy bylo zcela jiné a šlo to do přetáčivého smyku okamžitě. To byste měl přece vědět. Vy jste mě řídit neviděl, tak nemáte naprosto žádnou informaci o tom jak umím nebo ne. Usuzujete jen z toho, že jsem vyměnil kupé zadokolku za kombi xdrive. Roli hrály i jiné faktory , třeba to že do kupé jsem nenaložil kola nebo tři děti. Samozřejmě zadokolka je skvělá a uvažuji, že si ji pořídím jako druhé auto do rodiny. Jen nevím, zda si vzít M2 či M4. Možná počkám na novou Z5. Co myslíte. A jak umíte řídit vy si netroufám tvrdit. Třeba jste opravdu skvělý řidič, daleko lepší než já, třeba taky ne. O tom nemám naprosto žádnou informaci a byl bych idiot, kdybych se vás po této stránce snažil hodnotit jen na základě diskuse na netu. Ale vidím, že i takoví se najdou, že ;-D

0/0
14.4.2017 14:35

P83e86t22r 97Č80e50r53m32á88k 9128365479950

Ano byla jiná, a pochopitelně šla do přetáčivého smyku snadněji, ale o tom tu řeč není - celou dobu si tu stěžujete že se neumíte se zadokolkou rozjet na sněhu do kopce, přičemž hledáte příčiny všude jinde než u sebe a svých (ne)schopností. Tak jsem vám pouze napsal že v autě chyba nebyla (tím spíš že šlo o benzín), že takové se běžně pohybují po vrcholcích alp R^

Na zbytek není důvod reagovat - já si na nic nestěžuji, a moje řidičské dovednosti jaksi nemají žádnou souvislost s těmi vašimi(ať jsem skvělý nebo špatný, vy se v kopci nerozjedete úplně stejně, takže to nemá žádnou relevanci), byť jsem díky svému povolání vystřídal zcela bezpečně více aut než vy, tak se jako řidič hodnotit nebudu, nemám k tomu důvod. Chápu jistou snahu přenést pozornost na něco jiného, ale opakovaně píšu - se zadokolkou neumí dobře jezdit 90% řidičů, takže není žádná ostuda být mezi nimi ;-)

0/0
14.4.2017 22:47

J14i10n59d62ř79i62c12h 73M14i38t89t43e58r 6604535891456

Ještě si nemohu odpustit tu naprostou většinovou skupinu řidičů. To jste mě fakt pobavil. Většinová skupina si opravdu pořizuje BMW650i se skoro 400 k výkonu v osmiválci a spotřebou 12 l benzínu 98. Takových aut jsem v Česku teda moc nepotkal. Když jsme se míjeli na silnici, tak jsem vždy zablikal na pozdrav. Stávalo se to tak 2x-3x za rok. Ale máte pravdu jen výjmeční jezdí v olítané oktávce 1.9 TDI.

0/0
14.4.2017 14:51

P51e93t97r 35Č64e22r16m12á90k 9658705699860

Zbytečně odkopáváte svoje maloměštáctví, jestli myslíte že dneska někoho ohromí 400k když kdejaký dieslový kombík vyšší střední má 300k, tak opravdu neohromí, a poznámka o spotřebě už je pak vskutku vtipná, celých 12 l a dokonce 98! ;-D

Přitom původní sdělení bylo jediné - zadokolek v benzínu jezdí mraky po cele Evropě, takže nevyjet s ní někam v čechách není chyba auta R^

0/0
14.4.2017 22:53

J27i12n36d34ř34i13c21h 55M73i44t62t44e81r 6234185691906

Vy jste psal , že patřím mezi většinové řidiče. Tak jsem vám napsal, že už volba BMW650 říká něco zcela jiného . Nevím koho ohromí 400 k , ale mě to celkem stačilo. Je vidět , že jste se k něčemu takovému ani nepřiblížil. To už chce trochu respektu. Mě ta spotřeba nijak netrápila, mám na to, ale většinový řidič to řeší. To byla taky nejčastější otázka, které jsem čelil. Ne jak to jede, ale kolik to žere. Na to se ptali vaši většinoví řidiči.

0/0
14.4.2017 23:02

P17e93t71r 44Č21e89r94m12á16k 9748935509730

Ano to patříte, protože vám dělá problém se v zimě rozjet se zadokolkou. S výkonem to nemá pranic společného, se spotřebou už tuplem ne;-)

0/0
16.4.2017 11:01

J67i13n26d55ř33i29c64h 42M40i47t33t89e12r 6774345871816

Na žádnou otázku jste mi neodpověděl. Rozjet se se zadokolkou není žádný problém. Problém je, když je nasněženo a prudký kopec. Pokud rozumíte základům fyziky, jistě pochopíte, že jsou situace, kdy nepomůže ani Sebastian Loeb. Ale to asi od vás chci mnoho.

0/0
16.4.2017 11:26

P94e78t61r 91Č54e67r25m44á39k 9118155809780

Není důvod na něco odpovídat, moje zkušenosti nemají vliv na ty vaše. Jen říkám že se zadokolkama se po vrcholcích hor motoristé zcela běžně pohybují, a nemusí být mistři světa a k cíli dojedou, je to holt jen o tom si s tím poradit. R^

0/0
18.4.2017 21:59

J88i82n70d15ř74i12c87h 90M48i48t25t55e57r 6634635811836

http://zpravy.idnes.cz/snih-komplikuje-dopravu-duben-pocasi-dwp-/domaci.aspx?c=A170418_201052_domaci_pku

Tohle je u nás zcela běžné. A doprava se komplikuje jen proto, že mezi řidiči to nikdo neumí.

Nemusíte mi opravdu na nic odpovídat, pak ale mám jisté pochybnosti o vašich zkušenostech. Neřídil jste opravdu silné auto, jezdíte plečkou a jen machrujete.

0/0
18.4.2017 22:17

P91e71t48r 71Č38e21r63m15á20k 9708875189840

No však to je přesně to co říkám celou dobu - problém není v autech ale v tom že ti řidiči to neumí R^

A co vy si myslíte o mých zkušenostech je tak nějak opravdu zcela jedno, vaší neschopnost to nijak nezmenší ;-) Zbytku osobních invektiv se dá jen pousmát, holt typický maloměšták co si myslí že auto co má spotřebu 12l N98(!;-D) je silné, ještěže lidé jako vy se k opravdu silným vozům nedostanou, ani si nechci představovat jako by to dopadlo kdybyste mohl řídit auta co já, vzhledem k tomu že máte problém se rozjet s blbým tuctovým bmw, tak to by byl masakr ;-)

0/0
21.4.2017 17:35

J35i41n35d66ř53i94c22h 93M62i82t17t92e90r 6704535161516

Jen melete kraviny. Nemáte žádnou informaci o mých schopnostech. Vaříte z vody. píšete, co jste údajně řídil za auta a jaký jste borec. Přitom ani jedna konkrétní značka. Já se přiznám, že jsem nic silnějšího než Ferrari neřídil. Mělo to jen 500 k. Chápu, že vy asi máte doma Bugatti Chiron, pak klobouk dolů, ale já vám prostě nevěřím. Co se týká urážek, v tom jste mistr. Podle těch keců jste musel být několikanásobný mistr světa F1, případně v raylle. Koukal jsem na statistiky a žádný čičmunda Petr Čermák tam není. Možná budete ten provařenej exministr vnitra, ne ? To bych pak pochopil, to byl teda týpek.

0/0
21.4.2017 17:48

J68o86s74e46f 32Č95e86r32n49ý 8218428926203

Se zadohrabem jsem jezdil 5 zim, shodou okolností těch zrovna se spoustou sněhu, bez žádných větších problémů, na výjezdu v kopcích stejně jak s předkem, spíše jsem na tom byl lépe, obzvlášť v zatáčkovitém terénu ... tam předky už kolikrát se zatáčky nedokázaly vyjet... zadek bez problémů .... ale trvalo mi dost dlouho než jsem se a tím naučil ... 20 let na předku se na mne podepsalo:-D

+1/0
13.4.2017 21:44

J95i76n29d59ř39i40c30h 25M37i96t37t88e78r 6764855881306

Kde jste jezdil ? Já bydlím v horách a jezdím na lyže co týden. Jezdím 43 let a celkem to umím, nicméně ve Švýcarsku jsem nevyjel kopec a musel si hledat hotel pod kopcem . Spolu se mnou tam byly další 3 BMW zadokolky.

0/0
13.4.2017 22:07

P28e71t44r 66Č64e46r49m96á59k 9938135709660

Jo takových jsem viděl mraky co jeli na řeťezech už 20 km před Pecí a měli problém se vůbec vyškrábat na první parkoviště, a pak o další 100m výš jezdil místní domorodec k chatě starým polem s pneu vraník a bez problému. V 90% je to jen o tom to umět.

0/0
14.4.2017 13:43

J72i72n82d30ř88i95c96h 24M51i92t75t20e47r 6704465491946

Žiju v Jeseníkách a v horách na sněhu jsem doma, tedy domorodec. A mimochodem na R19 275/35 řetězy nejsou. A když se dívám po vozovém parku v lyžařských oblastech v Rakousku, Itálii, Švýcarsku (skoro) všichni tam mají pohon všech kol. Že by neuměli jezdit ? Ježiší tady je to samej Niki Lauda. To si fakt myslíte, že dobře řídíte jen vy ? Řídil jste někdy 400 koní na sněhu ?

0/0
14.4.2017 14:39

P17e17t54r 63Č31e21r74m48á60k 9198645239890

Takže potvrzujete moje slova - chyba je v rukách R^

A jinak se díváte asi špatně, naprosto drtivá většina lidí co lze vidět v alpách mají auta s pohonem jedné nápravy (jedno které), čtyřkolka je sice vskutku k vidění častěji než v nížinách, avšak stále v menšině, takže a touto pohádkou zde nepochodíte, každý kdo zná alpy dobře ví že všechna lyžařská střediska musí a jsou upravena tak aby tam bez problému vyjel a dojel klient s normálním autem, jinak by to dávno zkrachovalo.

0/0
14.4.2017 22:59

J42i69n30d34ř36i70c25h 16M93i64t98t33e30r 6574925721876

Aha tak proto jsem loni čekal 4 hodiny před La Villou v Alta Badii. Bylo to zavřeno a hasiči pouštěli jen 4x4 než to upravili. Ale vás by určitě pustili, že ? Já jezdím do Alp tak 2xza zimu, byl jsem tam cca 30x, tak mi neříkejte jaká tam mají auta. Víte o tom prd.

0/0
14.4.2017 23:06

P35e11t36r 23Č54e18r62m58á28k 9188605189230

No a co že jste jednou čekal? Právě proto že tam jezdí takovýhle co se neumí rozjet se pak v úzkém hrdle radši nejdřív pustí ti co vyjedou aby nebyl kolaps. Je vidět že se motáte akorát okolo komína a z toho jednoho výletu do apl máte zážitek na celý život a dramaticky to nafukujete, kdo jezdí do apl pravidelně (ne že tam jede párkrát na lyže;-)) tohle normálně zná R^

0/0
16.4.2017 11:07

J57i45n14d86ř79i85c76h 77M49i21t23t33e90r 6114595971326

Kolem komína ? No v sobotu jsem přijel z Val Thorens vy komíne? O mimo jiné kolem komína u nás znamená kopce a sníh. A ve Alta Badii nezkoumali kdo vyjede, prostě pustili AWD a ostatní stáli. Čekal byste tam taky jako trubka a chytré kecy o tom jak se to musí umět by vám byly k ničemu. A nevím co je to apl ? Nějaká aplikace ? Jinak jsemvám psal, že jsem byl v Dolomitach a Alpách asi 30x tak 2x do roka. Jestli je to málo, pak nevím. Nějak neudržíte v hlavě informace.

0/0
16.4.2017 11:31

P87e54t89r 67Č45e75r86m87á16k 9568755269720

Ano kolem komína, protože ty pohádky co tu zkoušíte jsou toho vcelku jasným důkazem. Nejprve rádoby machrování se spotřebou, která asi měla někoho ohromit, a pak vymýšlení si nesmyslných poznatků z provozu z Alp. Proč se pouští nejdřív čtyřkolky jsem už napsal, opakovat se nebudu, je jasné že těžko můžou zkoumat který turista z čech to vyjede a který nikoliv, místní to pak normálně vyjedou. Kalamitní stav kdy to ani místní nevyjedou je tak 10x za celý rok.

To že jedete 2x do roka opravdu málo je, prostě normální turista, 2 do roka jsem na desítkách míst a nikdy bych si nedovolil říct že je dobře znám ;-)

0/0
18.4.2017 22:14

J96i42n55d85ř74i83c52h 15M92i12t58t33e85r 6114415831716

Umíte číst 2xza zimu do Alp. Jinak na desítky jiných destinací. K moři, do Jeseníků, za rodinou do Německa,když najezdím 60 000 km ročně musím to někde nalítat, komíne.

0/0
18.4.2017 22:19

P56e67t19r 38Č30e67r67m77á67k 9208915969690

Opět nesouvisející věc - v Alpách a kdekoliv jinde jste tedy pouze příležitostný turista a rozjet se stále neumíte.

A pak to šílené číslo nájezdu, které mě asi mělo ohromit ;-D Vy máte fakt takovej pech že tyhle pohádky zkoušíte zrovna na mě, chápu že na Lojzu v hospodě u vás na vsi to asi funguje, ale na mě kterých těch 60 letos už najel, a do kopce se rozjedu i s mnohem silnější zadokolkou než bylo to vaše zdechlé bwm, to opravdu nefunguje, smůla ;-) Radši běžte zdokonalovat vaše řidičské umění, tam je šance na zlepšení, tady už se z toho nevymotáte, R^

0/0
21.4.2017 17:40

J31i73n93d49ř21i93c13h 26M52i45t22t69e47r 6614525731376

Uvažujme logicky. Kdybych se neuměl rozjet, tak se nepohnu z místa a nenajedu 60 000 km za rok. To pochopí i dítě. A na síle vozu při rozjezdu do kopce na sněhu vůbec nezáleží. Tam jde o trakci , to nevíte ? Zdechlé BMW ? Ani nevím co máte za plečku a stud vám nedovolí mi to sdělit. Chápu, každý nemá na dobrý vůz, nemáte se za co stydět. Já nemusím zdokonalovat řidičské umění, to mě neživí, je to jen prostředek k přepravě a taky zábava , když se to teda umí. Ale to vy asi neznáte. Asi budete řidič kamionu, protože řídíte silná auta , máte už za 110 dnů tohoto roku najeto 60 000 km to jest skoro 600 denně, to je 8-10 hodin denně za volantem. Jo těch potkávám na silnicích hodně. Chrápou za volantem, šinou si to 80 km/h,čumi do mobilu a občas zabijou pár lidi, když to nedobrzdí do stojící kolony a ještě si o sobě myslí, že umí řídit.

0/0
21.4.2017 17:57

J64o30s54e44f 42Č11e64r39n86ý 8148358276173

No .... a 275 na zimu je nesmysl se zadkem i s předkem ....

0/0
13.4.2017 21:46

J16i83n94d10ř14i87c12h 21M16i90t72t77e52r 6504665911176

No jo, ale ono to mělo 370 koní a ty gumy tam byly předepsaný. A řetězy na tuhle šířku nebyly.

0/0
14.4.2017 1:14

P96e29t25r 25S46v64a42č49i75n39a 8616489551632

Přesně tak, včera jsem oktávku prohlížel zblízka a je to úplně v pohodě, na fotkách se mi to vůbec nezdálo.

0/0
11.4.2017 9:50

V26a22c26l28a15v 63M62e66d51e69k 5491622185475

Mám úplně stejný dojem. Při pohledu na fotky jsem se děsil chvíle, kdy svoji stávající O3 vrátím leasingovce, a dostanu místo ní novou. Ale naživo mě ty obavy přešly. To auto opravdu vypadá líp, než na fotkách.

0/0
11.4.2017 10:35

J53a69n 33D21l87o30u21h27ý 7294879900679

Za uspechem hledej diesel. Nic vic... kdyby v tom byl pouze benzin, temer nikdo ze "sporilku" co chtej "rychlou karu" by si to nekoupil ;-)

+3/0
11.4.2017 7:18

V58a45c70l47a35v 81M54e51d26e23k 5361372495735

ani ne tak spořílků, jako fleetu

0/0
11.4.2017 10:23

J12i43ř65í 58S73c76h24w79a41c38h 8858914258446

Za úspěchem hledej poměr cena/muzika. Diesel nabízí kdekdo v čemkoliv....

0/0
11.4.2017 23:11

P75a94v10e97l 97B27o72u93d18a 9155972111363

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být "nečekaný shit"?

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blít...

0/−3
11.4.2017 6:29

J35i92ř11í 53S19c84h59w79a47c25h 8858314428936

V tvém příjmení je asi chyba B -> J ?

+1/0
11.4.2017 21:45

P81a30v90e16l 96B95o62u35d81a 9475402371513

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být " nečekaný shit?"

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blejt...

0/−1
11.4.2017 6:26

K74a84r70e70l 49B67l77á23h52a 1165456831479

To nebude těmi světly ale asi jste něco špatného snědl

+1/0
12.4.2017 23:27

J15o58s25e25f 62V82o22s94i40c10k36y 4833167946393

Pri brzdeni si chuligansky prska do vyfuku . . . moc dulezite, aby pri brzdeni sel do vyfuku benzin:-/

0/0
11.4.2017 0:57

L39a40d75i71s71l53a32v 38H71a39š24k59a 4913356131170

Na to naše domácí ploužení bohatě stačí i auto do 250 kobyl...devadesát a 130 v hodině je prostě sranda mač i pro mnohem slabší vozy a předjetí na dálnici není třeba extra akcelerace a předjetí fóbie na okresce tzn ze 70-80 na 130 a zařadit se, je malina i pro starší naftu s 96 kw...

ale jinak proč ne

0/−2
11.4.2017 0:31

R47o98m60a21n 24Š29e32s31t24á74k 5674629893393

Pokud už bych chtěl koncernový "sporťák", tak byćh volil Seat Leon Cupra. Stejný benzínový motor 2,0 TSI má 300 koní a volitelně je k němu 4x4.

+4/0
10.4.2017 23:34

J70a23r83o70s28l23a75v 14D18r75o43z14d 6913869890537

Cupra je dobra volba, ale 4x4 bych se vyhnul, to reseni, co pouziva koncern (mimo Audi), je pro sportovni jizdu za trest. Hodi se to tak kdyz nekde zapadnes ve snehu. Ale v zatacce bude vzdy rychlejsi a ridicsky citelnejsi Cupra s pohonem na predek a samosvorem, nez kterakoli koncernova ctyrkolka.

+1/0
10.4.2017 23:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.