Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia RS je nečekaný hit. Po vylepšení má LED světla a koně navíc

V roce 2000 přijela první novodobá škodovka s označením RS a od té doby se jich prodalo dvě stě tisíc. Z toho polovina ovšem až od roku 2013, kdy dorazila třetí generace Octavie. Stále platí, že nadšenému řidiči nabídne RS ze všech octavií nejvíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49i19n75d28ř69i38c30h 61M27i21t37t96e15r 6674565361506

To přibržďování kol v zatáčce mi přijde technicky zaostalé řešení. Vyšší opotřebení brzd, plýtvání výkonem, vyšší spotřeba.

0/0
11.4.2017 12:54

L97a66d50i34s92l11a55v 26K23a80l26o75u40s 7505746261780

Obávám se, že je to přesně naopak. Svornost nápravy lze zajistit budˇ mechanicky, nebo elektronicky. V případě mechanického to jde např. pomocí diferenciálu Torsen, ten však způsobuje ztráty mechanické. Pokud se to provádí elektronicky, tak se svornost zajistí přibržděním kola na vnitřní straně oblouku. Ztráty elektronické varianty budou nižší, než u Torsenu. Např. SUBARU Impreza STI WRX, tam jsou torseny 2, jeden vpředu a druhý vzadu. Svornost mezi nápravami je pomocí elektrohydraulicky ovládané viskózní spojky. Ta definuje přenos kroutícího momentu mezi přední a zadní nápravou od 10 do 90 % a to si nastavuje řidič/pilot sám. Tady se ztráty moc neřeší, protože výkon motoru ve standardu je 300 koní. Obyčejná SUBARU jezdí s elektronicky řízenou svorností a svornost mezi nápravami je realizována viskózní spojkou nastavenou trvale 50/50 %.

+1/0
11.4.2017 18:20

J34i73n47d66ř77i27c37h 29M59i42t84t21e60r 6434795941136

A co opotřebení brzd ?

0/0
11.4.2017 18:28

L24a16d62i78s48l62a58v 15K87a22l53o30u75s 7465206281790

Je naprosto minimální. Na přibrždění kola vytvářející svornost je maření energie minimální.Kolik

% strávíte jízdou v ostré zatáčce při plném plynu ? Tipuji tak někdě na závodním okruhu. Navíc samosvor náprav se nejvíc projeví teprve při drsných klimatických podmínkách. Na blátě, vodě. Úplně nejvíc však v zimě na sněhu. Při modelové situaci, kdy zabírá jedno kolo při rozjezdu. 3 kola se zabrzdí(stojí, brzdy se neopotřebovávají) to jedno kolo se rozjíždí a ostatní se postupně přidávají(odbržďují). Z praxe na autě 4x4 najeto 70 tis. doposud bez výměny kotoučů a destiček. Na bežném autě po 70 tis. komplet výměna kotoučů a destiček. Spíš záleží na kvalitě a použitých materiálech brzd. Obecně spotřeba 4x4 je vyšší, protože je tam hnaná náprava navíc a tudíž ztráty na diferenciálu a převodovce a větší rotační setrvačné síly + něco málo ta samosvornost.

0/0
12.4.2017 12:34

J92i19n68d71ř79i39c31h 73M59i26t44t65e78r 6104315721266

Díky, přiznám se, že auta mě baví, ale tak podrobně do toho nevidím. Mám BMW 535d xdrive a na sněhu jsem s tím zatím nejel. Uvidím další zimu, jak se to bude chovat. Měl jsem zadokolku BMW 650i, na suchu paráda, na sněhu to bylo o strach a občas jsem nevyjel. Tak jsem to musel vyměnit.

0/0
12.4.2017 13:59

J43o22s47e40f 71Č25e42r78n65ý 8738178526233

Se zadkem se musí umět jezdit, i na sněhu je to nádhera s, krásně čitelné .... radost projíždět zatáčky

+1/0
13.4.2017 20:14

J32i66n40d66ř34i21c32h 32M84i84t87t28e32r 6284925351866

Když v kopci zastavíte , nerozjedete se a můžete umět jak chcete. A trakce pneumatik šířky 275 mm je katastrofa. Jo na široké prázdné silnici to byla na sněhu paráda, ale takovou moc nenajdete většinou je dost provoz a jezdit bokem v hustém provozu, na to fakt nemám.

0/0
13.4.2017 20:19

P89e79t14r 41Č33e72r86m18á77k 9758895159150

S benzínem to zas takový problém není, M5 se na sněhu rozjíždí lépe než 530d, je to o točivém momentu resp. jeho nástupu. Široké pneu jsou pak naopak trakční výhodou, úzké mají efekt jen v hlubokém sněhu kde je menší plocha která se musí "prořezávat". A nejde o to jezid bokem v hustém provozu, ale o to že tam kde předohrab jde nekontrolovaně po těčně ven, u zadohrabu existuje šance to korigovat. Takže je to skutečně o tom to s tím umět, což uznávám je složitější neź s předokolkou a dík dominanci předokolek to dneska zvládá nemnoho řidičů.

+1/0
13.4.2017 21:41

J32i77n60d37ř58i14c97h 53M88i97t50t40e57r 6344285181536

Jezdil jsem s tím 4 zimy a vím o čem mluvím. Proč myslíte, že mají raylle vozy tak úzké gumy na sníh a led ? Můžete umět jak chcete, když se nerozjedete není vám to nic platné. Těžký osmiválec vepředu a lehčí zadek s širokými gumami...Jinak to není tak těžké, 650 i měla dlouhý rozvor, nástup přetáčivého smyku byl pozvolný a stačilo dát včas kontra a krásně se to vodí. Když se ale přežene nájezd , tak to jde předkem ven nedotáčivě, musí se do zatáčky pomaleji a na apexu přidávat.

0/0
13.4.2017 22:03

P31e16t90r 75Č93e12r21m88á59k 9788325879570

Aha, tak 4 (dnešní) zimy jsou velká zkušenost, jak oni dřív vůbec mohli jezdit se zadohraba bez elektonických asistentů v lepším případě ma univerzálních gumách? ;-) Kde se používají úzké gumy jsem vám již napsal - tam kde se prořezávají, na rally se jezdí s hrotama, to nemá s normálním provozem nic společného.

Je to zkrátka jen v rukách, každý pohon má své specifika.

0/0
14.4.2017 0:05

J30i27n26d62ř17i36c90h 72M23i93t80t96e91r 6394725821986

Už mě zkrátka nebaví, jak mi pořád nenápadně naznačujete , že neumím řídit. Víte, nevím kolik vám je let, ale já řídím od r. 1974 a začínal jsem na Š120, Š 1000MB, Š100 všechno zadokolky s motorem vzadu, elektronika žádná, ani abs airbagy 0. Tak mi nepovídejte něco o asistentech. 4 zimy jsem jezdil jen s uvedeným BMW a když si chcete zablbnout, musíte samozřejmě stabilizaci a asr vypnout. A opakuji jsem ze Šumperka a jestli trochu znáte Jeseníky, dobře víte, že třeba výjezd na chatu Paprsek je dost drsnej. Jak dlouho řídíte a kolik máte najeto ? Jezdíte na motorce ? Kolik aut jste vystřídal ? A ještě jeden dotaz, jak řešíte situaci, kdy jste nucen v kopci zastavit a už se nerozjedete ? Asi jak píšete je to v rukách, to znamená jde se tlačit.

0/0
14.4.2017 1:12

P53e78t64r 55Č69e97r39m21á29k 9668715769790

To není naznačování ale konstatování ;-) Zadokolek se jen v Evropě prodá v řádu milionů ks, a jezdí se s tím normálně i v Alpách nebo ve Švédsku. Je hezký že jste jezdil s embéčkem, ale to je jiná písnička neb to mělo vzadu i motor a tedy trakce byla výborná - s tou by se v zimě rozjelo právě i dítě, nic lepšího na to neexistuje. Pokud vy to nedovete s normálním osobákem v českých podmínkách (proti Alpám hadr), tak skutečně chyba je pouze mezi sedačkou a volantem, a není to nic osobního, jen fakt, a jak jsem psal prve - patříte do naprosto většinové skupiny řidičů, není na tom nic špatného.

0/0
14.4.2017 13:38

J80i20n95d68ř80i33c77h 50M96i36t44t39e37r 6344935831646

Neodpověděl jste mi ani na jeden dotaz. Samozřejmě , že auta, co měla zadní náhon a motor vzadu byla jiná. Měla daleko lepší trakci, ale na co jste evidentně zapoměl je to, že rozložení váhy bylo zcela jiné a šlo to do přetáčivého smyku okamžitě. To byste měl přece vědět. Vy jste mě řídit neviděl, tak nemáte naprosto žádnou informaci o tom jak umím nebo ne. Usuzujete jen z toho, že jsem vyměnil kupé zadokolku za kombi xdrive. Roli hrály i jiné faktory , třeba to že do kupé jsem nenaložil kola nebo tři děti. Samozřejmě zadokolka je skvělá a uvažuji, že si ji pořídím jako druhé auto do rodiny. Jen nevím, zda si vzít M2 či M4. Možná počkám na novou Z5. Co myslíte. A jak umíte řídit vy si netroufám tvrdit. Třeba jste opravdu skvělý řidič, daleko lepší než já, třeba taky ne. O tom nemám naprosto žádnou informaci a byl bych idiot, kdybych se vás po této stránce snažil hodnotit jen na základě diskuse na netu. Ale vidím, že i takoví se najdou, že ;-D

0/0
14.4.2017 14:35

P38e37t88r 15Č98e66r41m87á31k 9868155429500

Ano byla jiná, a pochopitelně šla do přetáčivého smyku snadněji, ale o tom tu řeč není - celou dobu si tu stěžujete že se neumíte se zadokolkou rozjet na sněhu do kopce, přičemž hledáte příčiny všude jinde než u sebe a svých (ne)schopností. Tak jsem vám pouze napsal že v autě chyba nebyla (tím spíš že šlo o benzín), že takové se běžně pohybují po vrcholcích alp R^

Na zbytek není důvod reagovat - já si na nic nestěžuji, a moje řidičské dovednosti jaksi nemají žádnou souvislost s těmi vašimi(ať jsem skvělý nebo špatný, vy se v kopci nerozjedete úplně stejně, takže to nemá žádnou relevanci), byť jsem díky svému povolání vystřídal zcela bezpečně více aut než vy, tak se jako řidič hodnotit nebudu, nemám k tomu důvod. Chápu jistou snahu přenést pozornost na něco jiného, ale opakovaně píšu - se zadokolkou neumí dobře jezdit 90% řidičů, takže není žádná ostuda být mezi nimi ;-)

0/0
14.4.2017 22:47

J64i23n92d42ř83i84c38h 20M15i94t42t12e27r 6434355281446

Ještě si nemohu odpustit tu naprostou většinovou skupinu řidičů. To jste mě fakt pobavil. Většinová skupina si opravdu pořizuje BMW650i se skoro 400 k výkonu v osmiválci a spotřebou 12 l benzínu 98. Takových aut jsem v Česku teda moc nepotkal. Když jsme se míjeli na silnici, tak jsem vždy zablikal na pozdrav. Stávalo se to tak 2x-3x za rok. Ale máte pravdu jen výjmeční jezdí v olítané oktávce 1.9 TDI.

0/0
14.4.2017 14:51

P14e55t56r 89Č38e81r71m79á23k 9778175469920

Zbytečně odkopáváte svoje maloměštáctví, jestli myslíte že dneska někoho ohromí 400k když kdejaký dieslový kombík vyšší střední má 300k, tak opravdu neohromí, a poznámka o spotřebě už je pak vskutku vtipná, celých 12 l a dokonce 98! ;-D

Přitom původní sdělení bylo jediné - zadokolek v benzínu jezdí mraky po cele Evropě, takže nevyjet s ní někam v čechách není chyba auta R^

0/0
14.4.2017 22:53

J28i44n10d42ř23i51c95h 53M48i64t72t58e42r 6944865871656

Vy jste psal , že patřím mezi většinové řidiče. Tak jsem vám napsal, že už volba BMW650 říká něco zcela jiného . Nevím koho ohromí 400 k , ale mě to celkem stačilo. Je vidět , že jste se k něčemu takovému ani nepřiblížil. To už chce trochu respektu. Mě ta spotřeba nijak netrápila, mám na to, ale většinový řidič to řeší. To byla taky nejčastější otázka, které jsem čelil. Ne jak to jede, ale kolik to žere. Na to se ptali vaši většinoví řidiči.

0/0
14.4.2017 23:02

P41e23t52r 26Č41e57r52m21á81k 9518225289150

Ano to patříte, protože vám dělá problém se v zimě rozjet se zadokolkou. S výkonem to nemá pranic společného, se spotřebou už tuplem ne;-)

0/0
16.4.2017 11:01

J76i90n26d85ř60i42c69h 14M91i38t74t94e49r 6824965561436

Na žádnou otázku jste mi neodpověděl. Rozjet se se zadokolkou není žádný problém. Problém je, když je nasněženo a prudký kopec. Pokud rozumíte základům fyziky, jistě pochopíte, že jsou situace, kdy nepomůže ani Sebastian Loeb. Ale to asi od vás chci mnoho.

0/0
16.4.2017 11:26

P93e82t24r 81Č64e64r30m61á69k 9908875599700

Není důvod na něco odpovídat, moje zkušenosti nemají vliv na ty vaše. Jen říkám že se zadokolkama se po vrcholcích hor motoristé zcela běžně pohybují, a nemusí být mistři světa a k cíli dojedou, je to holt jen o tom si s tím poradit. R^

0/0
18.4.2017 21:59

J38i77n47d71ř73i55c71h 81M61i27t83t72e13r 6474565761586

http://zpravy.idnes.cz/snih-komplikuje-dopravu-duben-pocasi-dwp-/domaci.aspx?c=A170418_201052_domaci_pku

Tohle je u nás zcela běžné. A doprava se komplikuje jen proto, že mezi řidiči to nikdo neumí.

Nemusíte mi opravdu na nic odpovídat, pak ale mám jisté pochybnosti o vašich zkušenostech. Neřídil jste opravdu silné auto, jezdíte plečkou a jen machrujete.

0/0
18.4.2017 22:17

P60e94t77r 87Č68e97r46m50á22k 9708635269680

No však to je přesně to co říkám celou dobu - problém není v autech ale v tom že ti řidiči to neumí R^

A co vy si myslíte o mých zkušenostech je tak nějak opravdu zcela jedno, vaší neschopnost to nijak nezmenší ;-) Zbytku osobních invektiv se dá jen pousmát, holt typický maloměšták co si myslí že auto co má spotřebu 12l N98(!;-D) je silné, ještěže lidé jako vy se k opravdu silným vozům nedostanou, ani si nechci představovat jako by to dopadlo kdybyste mohl řídit auta co já, vzhledem k tomu že máte problém se rozjet s blbým tuctovým bmw, tak to by byl masakr ;-)

0/0
21.4.2017 17:35

J53i19n42d62ř59i36c33h 74M36i34t74t80e76r 6974505771266

Jen melete kraviny. Nemáte žádnou informaci o mých schopnostech. Vaříte z vody. píšete, co jste údajně řídil za auta a jaký jste borec. Přitom ani jedna konkrétní značka. Já se přiznám, že jsem nic silnějšího než Ferrari neřídil. Mělo to jen 500 k. Chápu, že vy asi máte doma Bugatti Chiron, pak klobouk dolů, ale já vám prostě nevěřím. Co se týká urážek, v tom jste mistr. Podle těch keců jste musel být několikanásobný mistr světa F1, případně v raylle. Koukal jsem na statistiky a žádný čičmunda Petr Čermák tam není. Možná budete ten provařenej exministr vnitra, ne ? To bych pak pochopil, to byl teda týpek.

0/0
21.4.2017 17:48

J18o52s13e19f 95Č20e71r11n40ý 8418968586123

Se zadohrabem jsem jezdil 5 zim, shodou okolností těch zrovna se spoustou sněhu, bez žádných větších problémů, na výjezdu v kopcích stejně jak s předkem, spíše jsem na tom byl lépe, obzvlášť v zatáčkovitém terénu ... tam předky už kolikrát se zatáčky nedokázaly vyjet... zadek bez problémů .... ale trvalo mi dost dlouho než jsem se a tím naučil ... 20 let na předku se na mne podepsalo:-D

+1/0
13.4.2017 21:44

J90i55n22d18ř17i50c20h 52M20i32t11t31e36r 6304955201696

Kde jste jezdil ? Já bydlím v horách a jezdím na lyže co týden. Jezdím 43 let a celkem to umím, nicméně ve Švýcarsku jsem nevyjel kopec a musel si hledat hotel pod kopcem . Spolu se mnou tam byly další 3 BMW zadokolky.

0/0
13.4.2017 22:07

P57e67t33r 14Č28e60r17m72á43k 9478405329280

Jo takových jsem viděl mraky co jeli na řeťezech už 20 km před Pecí a měli problém se vůbec vyškrábat na první parkoviště, a pak o další 100m výš jezdil místní domorodec k chatě starým polem s pneu vraník a bez problému. V 90% je to jen o tom to umět.

0/0
14.4.2017 13:43

J39i73n72d44ř78i61c72h 68M57i40t35t15e84r 6504805821756

Žiju v Jeseníkách a v horách na sněhu jsem doma, tedy domorodec. A mimochodem na R19 275/35 řetězy nejsou. A když se dívám po vozovém parku v lyžařských oblastech v Rakousku, Itálii, Švýcarsku (skoro) všichni tam mají pohon všech kol. Že by neuměli jezdit ? Ježiší tady je to samej Niki Lauda. To si fakt myslíte, že dobře řídíte jen vy ? Řídil jste někdy 400 koní na sněhu ?

0/0
14.4.2017 14:39

P23e60t41r 82Č73e73r54m83á40k 9488495739680

Takže potvrzujete moje slova - chyba je v rukách R^

A jinak se díváte asi špatně, naprosto drtivá většina lidí co lze vidět v alpách mají auta s pohonem jedné nápravy (jedno které), čtyřkolka je sice vskutku k vidění častěji než v nížinách, avšak stále v menšině, takže a touto pohádkou zde nepochodíte, každý kdo zná alpy dobře ví že všechna lyžařská střediska musí a jsou upravena tak aby tam bez problému vyjel a dojel klient s normálním autem, jinak by to dávno zkrachovalo.

0/0
14.4.2017 22:59

J19i86n34d80ř57i38c86h 56M67i32t50t22e26r 6424275281766

Aha tak proto jsem loni čekal 4 hodiny před La Villou v Alta Badii. Bylo to zavřeno a hasiči pouštěli jen 4x4 než to upravili. Ale vás by určitě pustili, že ? Já jezdím do Alp tak 2xza zimu, byl jsem tam cca 30x, tak mi neříkejte jaká tam mají auta. Víte o tom prd.

0/0
14.4.2017 23:06

P78e34t95r 29Č86e98r49m54á65k 9288875149390

No a co že jste jednou čekal? Právě proto že tam jezdí takovýhle co se neumí rozjet se pak v úzkém hrdle radši nejdřív pustí ti co vyjedou aby nebyl kolaps. Je vidět že se motáte akorát okolo komína a z toho jednoho výletu do apl máte zážitek na celý život a dramaticky to nafukujete, kdo jezdí do apl pravidelně (ne že tam jede párkrát na lyže;-)) tohle normálně zná R^

0/0
16.4.2017 11:07

J22i97n10d47ř52i10c34h 36M21i93t35t17e90r 6204285651406

Kolem komína ? No v sobotu jsem přijel z Val Thorens vy komíne? O mimo jiné kolem komína u nás znamená kopce a sníh. A ve Alta Badii nezkoumali kdo vyjede, prostě pustili AWD a ostatní stáli. Čekal byste tam taky jako trubka a chytré kecy o tom jak se to musí umět by vám byly k ničemu. A nevím co je to apl ? Nějaká aplikace ? Jinak jsemvám psal, že jsem byl v Dolomitach a Alpách asi 30x tak 2x do roka. Jestli je to málo, pak nevím. Nějak neudržíte v hlavě informace.

0/0
16.4.2017 11:31

P55e36t17r 61Č23e52r54m81á20k 9478795249380

Ano kolem komína, protože ty pohádky co tu zkoušíte jsou toho vcelku jasným důkazem. Nejprve rádoby machrování se spotřebou, která asi měla někoho ohromit, a pak vymýšlení si nesmyslných poznatků z provozu z Alp. Proč se pouští nejdřív čtyřkolky jsem už napsal, opakovat se nebudu, je jasné že těžko můžou zkoumat který turista z čech to vyjede a který nikoliv, místní to pak normálně vyjedou. Kalamitní stav kdy to ani místní nevyjedou je tak 10x za celý rok.

To že jedete 2x do roka opravdu málo je, prostě normální turista, 2 do roka jsem na desítkách míst a nikdy bych si nedovolil říct že je dobře znám ;-)

0/0
18.4.2017 22:14

J55i34n50d74ř73i41c91h 90M64i83t98t88e38r 6754795831236

Umíte číst 2xza zimu do Alp. Jinak na desítky jiných destinací. K moři, do Jeseníků, za rodinou do Německa,když najezdím 60 000 km ročně musím to někde nalítat, komíne.

0/0
18.4.2017 22:19

P91e80t51r 25Č68e53r27m36á14k 9308195969700

Opět nesouvisející věc - v Alpách a kdekoliv jinde jste tedy pouze příležitostný turista a rozjet se stále neumíte.

A pak to šílené číslo nájezdu, které mě asi mělo ohromit ;-D Vy máte fakt takovej pech že tyhle pohádky zkoušíte zrovna na mě, chápu že na Lojzu v hospodě u vás na vsi to asi funguje, ale na mě kterých těch 60 letos už najel, a do kopce se rozjedu i s mnohem silnější zadokolkou než bylo to vaše zdechlé bwm, to opravdu nefunguje, smůla ;-) Radši běžte zdokonalovat vaše řidičské umění, tam je šance na zlepšení, tady už se z toho nevymotáte, R^

0/0
21.4.2017 17:40

J21i17n61d65ř68i53c90h 98M62i44t51t76e24r 6634255151396

Uvažujme logicky. Kdybych se neuměl rozjet, tak se nepohnu z místa a nenajedu 60 000 km za rok. To pochopí i dítě. A na síle vozu při rozjezdu do kopce na sněhu vůbec nezáleží. Tam jde o trakci , to nevíte ? Zdechlé BMW ? Ani nevím co máte za plečku a stud vám nedovolí mi to sdělit. Chápu, každý nemá na dobrý vůz, nemáte se za co stydět. Já nemusím zdokonalovat řidičské umění, to mě neživí, je to jen prostředek k přepravě a taky zábava , když se to teda umí. Ale to vy asi neznáte. Asi budete řidič kamionu, protože řídíte silná auta , máte už za 110 dnů tohoto roku najeto 60 000 km to jest skoro 600 denně, to je 8-10 hodin denně za volantem. Jo těch potkávám na silnicích hodně. Chrápou za volantem, šinou si to 80 km/h,čumi do mobilu a občas zabijou pár lidi, když to nedobrzdí do stojící kolony a ještě si o sobě myslí, že umí řídit.

0/0
21.4.2017 17:57

J63o66s15e46f 68Č40e11r86n79ý 8338478696213

No .... a 275 na zimu je nesmysl se zadkem i s předkem ....

0/0
13.4.2017 21:46

J82i92n92d72ř90i36c71h 17M35i91t23t56e56r 6394745111146

No jo, ale ono to mělo 370 koní a ty gumy tam byly předepsaný. A řetězy na tuhle šířku nebyly.

0/0
14.4.2017 1:14

P37e21t95r 49S63v14a60č12i80n16a 8746859451162

Přesně tak, včera jsem oktávku prohlížel zblízka a je to úplně v pohodě, na fotkách se mi to vůbec nezdálo.

0/0
11.4.2017 9:50

V31a87c79l51a57v 13M33e36d53e97k 5141712525575

Mám úplně stejný dojem. Při pohledu na fotky jsem se děsil chvíle, kdy svoji stávající O3 vrátím leasingovce, a dostanu místo ní novou. Ale naživo mě ty obavy přešly. To auto opravdu vypadá líp, než na fotkách.

0/0
11.4.2017 10:35

J88a39n 64D98l81o51u22h50ý 7294569770429

Za uspechem hledej diesel. Nic vic... kdyby v tom byl pouze benzin, temer nikdo ze "sporilku" co chtej "rychlou karu" by si to nekoupil ;-)

+3/0
11.4.2017 7:18

V90a91c83l61a85v 71M29e70d35e75k 5151802705765

ani ne tak spořílků, jako fleetu

0/0
11.4.2017 10:23

J76i83ř22í 91S77c21h55w70a71c25h 8178924438336

Za úspěchem hledej poměr cena/muzika. Diesel nabízí kdekdo v čemkoliv....

0/0
11.4.2017 23:11

P64a12v40e11l 18B66o21u49d74a 9665362831103

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být "nečekaný shit"?

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blít...

0/−3
11.4.2017 6:29

J26i81ř83í 58S92c31h14w67a98c58h 8508454318716

V tvém příjmení je asi chyba B -> J ?

+1/0
11.4.2017 21:45

P28a75v76e68l 51B48o63u67d94a 9745952231583

V tom nadpise je asi chyba.

Nemělo tam být " nečekaný shit?"

Protože když vidím ty přední světla, chce se mi blejt...

0/−1
11.4.2017 6:26

K37a12r26e85l 17B76l93á73h85a 1235316841879

To nebude těmi světly ale asi jste něco špatného snědl

+1/0
12.4.2017 23:27

J75o33s16e61f 93V78o46s47i45c71k16y 4253877296423

Pri brzdeni si chuligansky prska do vyfuku . . . moc dulezite, aby pri brzdeni sel do vyfuku benzin:-/

0/0
11.4.2017 0:57

L31a16d86i44s43l93a11v 50H22a50š72k51a 4573846141530

Na to naše domácí ploužení bohatě stačí i auto do 250 kobyl...devadesát a 130 v hodině je prostě sranda mač i pro mnohem slabší vozy a předjetí na dálnici není třeba extra akcelerace a předjetí fóbie na okresce tzn ze 70-80 na 130 a zařadit se, je malina i pro starší naftu s 96 kw...

ale jinak proč ne

0/−2
11.4.2017 0:31

R91o79m75a24n 57Š16e10s94t59á74k 5234649953113

Pokud už bych chtěl koncernový "sporťák", tak byćh volil Seat Leon Cupra. Stejný benzínový motor 2,0 TSI má 300 koní a volitelně je k němu 4x4.

+4/0
10.4.2017 23:34

J97a87r44o72s66l98a78v 86D89r85o34z20d 6643889510317

Cupra je dobra volba, ale 4x4 bych se vyhnul, to reseni, co pouziva koncern (mimo Audi), je pro sportovni jizdu za trest. Hodi se to tak kdyz nekde zapadnes ve snehu. Ale v zatacce bude vzdy rychlejsi a ridicsky citelnejsi Cupra s pohonem na predek a samosvorem, nez kterakoli koncernova ctyrkolka.

+1/0
10.4.2017 23:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.