- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A pak ze nejde vyrobit auto, co "normalne pojede" bude mit 4 valcovou atmosferu s neprimym vstrikem a zrat do 6 litru. Pritom stacilo pouze ubrat na vaze. To auto je opravdu lehke! Toto neni poprve kdy se japonci zamerili na vahu, kdyz chteli ubrat na spotrebe. Je to cesta, kterou sli japonci v USA v 70 letech
ano to snižování váhy je správná cesta. Suzuki má navic i "výhodu", že největší motor co nabízejí je 1.6 atmo nebo 1.4 turbo, žádné dvoulitry či třílitry se nekonají, takže do relativně malého auta pak mohou dávat relativně větší motor aniž by si kazili flotilový průměr.
Šikovné autíčko - jako takové to "drandidlo" na kratší vzdálenosti bych ho bral...
Super auto. Skoda ze neni ve 4x4 za nejakych 300tis. s klimou a centralem a el. okny. Pokud bude, bude to me pristi nove auto.
4x4 nové auto za 300 tisíc? Vždyť za to horko těžko koupíte vybavenou fábii s 1.0 mpi motorem.
To je strasny paskvil, ale oproti staremu modelu krasavec. Ja osobne bych si to nekoupil ani jako treti auto do mesta.
Fuj, hrozne to vyzerá, mestský frajer? Mne to príde ako mackopes. Ale auto môže byť ok, kvalitou a vhodnostou do mesta.
Z malých aut jsem měl vždycky legraci - ale tohle auto mě doslova nadchlo!
Asi vyváženými proporcemi... (nevím). Prostě LÍBÍ.
Ale urcite bych za nej nedal 363 tisic. Ta verze za 260 je rozumna.
To je na dnešní evropské poměry až nevídané Velmi zajímavá cena, v základu klima a dokonce klasická atmosféra 4válec s 66kW bez přímovstřiku a k tomu ta muší váha. Žádné ovládání všeho na dotykáči, čili dostatek klasických tlačítek, které nevypadají jako z 80 letých, jako třeba v případě Dacie. Sice ta zadní část není zrovna žádná krása, ale cena vs. užitná hodnota je hodně zajímavá
Na nakupy pro manzelku to vypada 20x lepe nez pred 20 lety polsky maluch.
Suzuki má celkem přívětivou cenovou politiku. Je to velmi zajímavé auto za dobrou cenu. Divím se, že aut od Suzuki tady pořád jezdí nějak málo. Vždyť ceníková cena Vitary 4x4 s benzinovou 1, 6 o výkonu 120 ps v opravdu plné výbavě je cca 500 tisíc. A o té výbavě se většině majitelů koncernových vozů může jen zdát. A v té výbavě jsou i takové věci jako adaptivní tempomat, kožený interiér, vestavěná navigace, parkovací kamera ...
Suzuki nemaji dobrou kvalitu. Proto je musi prodavat levneji.