Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S98t52a61n22i74s14l67a15v 36K54r12e38j10c87a37r 2411268113596

Co přát Moravské Tatře do dalších 120 let? Přeji tedy Tatře, aby se svými výrobky dokázala v následujících desetiletích prosadit a konkurovat Scanii, Dafu, Mannu, i Mercedesu. A tyto vozidla vidět nejen na Dakaru, ale i v běžném provozu na všech silnicích a ve všech terénech světa!!R^[>-]

+7/0
doporučit
15.4.2017 9:17

T84o92m58á30š 16M73a63c42e24j79k80a 6731892627907

Bylo by pěkné, kdyby Tatra klidně i ve spolupráci s jinou automobilkou postavila nějaký supersport či luxusní limuzínu, ideálně oboje. V malých sériích by se v těchto segmentech snad na trhu pro ni místo najít mohlo a Tatra by nemusela být tak závislá jen na náklaďácích.

+3/−1
doporučit
15.4.2017 10:35

M37a78r74t64i95n 32K86ř68í22ž 9243862500627

Fakt náhoda. Dneska jsem byl v Kopřivnici v muzeu :-)

+1/0
doporučit
15.4.2017 21:03

P14e95t75r 67L30a67n46d94a 1509320545474

Přál bych Tatře pěkný a vlastní design, jako měli Phoenix, Fox, Xena, apod. Splácanina čtyřkové Scanie a starého Actrosu se nechytí. Dále bych přál šikovné lidi, kteří by dokázali zkonstruovat konkurenceschopnou koncepci i motory EURO 6. Taky hodně peněz pro rozjetí hlavně servisní sítě. Nejvíce Tater potkávám v Maďarsku či na stavbách ve východním Německu, tady na severu Moravy pár novějších kousků. Bez servisní sítě v EU už nikdy Moravu neopustí :-( Vidím to dost bledě, i kdyby se Tatra vzmohla a po 30 letech zase něco vytvořila, konkurence ji k sobě nepustí a bez sítě ji zákazníci nepřijmou.

0/−4
doporučit
15.4.2017 13:17

V21l70a53d34i55m80í22r 75H19r60u58b66ý 1614151367962

Geniální. Náklaďák do terénu potřebuje "dřevěnou" palubovku a k tomu kožený volant a sedačku. No a nárazníky a kryty zrcátek nalakujeme metalízou, to je totiž velmi praktické. Být majitelem firmy, vezmu jich aspoň pět, aby si mí zaměstnanci užili pohodlí a luxusu ;-D.

.

Jsem opravdu zvědavý, jak tahle výroční vyšňořená nákladní auta do těžkého terénu budou vypadat po roce provozu :-/.

0/−3
doporučit
15.4.2017 21:13

J33i45n15d28ř33i11c37h 28Š14k22o52p31e26k 4945851560295

ta kabina to je hrůza (zvenčí)

0/−2
doporučit
16.4.2017 10:56

M26i84l60a42n 43K66r42á74l 8733528531461

Kdyby udělali sedlové tahače pro kamionovou dopravu myslím že v regionu CEE by měli dost zákazníků. Turci zvládají lítat po evropě s tahači Ford (ani nevím zda v Evropě je nějaká serv. síť) čeští kamioňáci by mohli s tahači Tatra[>-]

0/−2
doporučit
15.4.2017 17:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.