Diskuze

Präsident je po 120 letech zpátky. Jako vyšňořená nákladní tatra

Před 120 lety, roku 1897, se představil první automobil se spalovacím motorem na území tehdejší rakousko-uherské monarchie, legendární NW Präsident. Z tehdejší vagonky je dnes legendární automobilka Tatra. Osobní auta už nevyrábí, tak na oslavu výročí vylepšila svůj náklaďák.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J51a12n 40Č63e61r62m78á23k

16. 4. 2017 20:54

tak nevím... Možná kdyby vyrobily 20 replik Presidentů a věnovali je nejlepším zákazníkům, udělali by lépe...

Na druhou stranu, jde o podnik pana Strnada a ten většinou dobře ví, co dělá... Třeba nuž má na ně kupce a nebo je využije úplně jinak... :-)

0 0
možnosti

ta kabina to je hrůza (zvenčí)

0 2
možnosti
VP

Jsou řidiči, kteří při práci na stavbě nebo v lomu dokáží mít v kabině náklaďáku

čisto a pořádek. Naopak jsou i řidiči v dálkové dopravě, kteří mají v kabině svinčík.

Nevidím důvod, proč by řidič z té první mnou uvedené skupiny nemohl jezdit s vozidlem v lepší výbavě.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 3
možnosti
MN

Tak ona představa, že taková auta budou jezdit pořád v terénu je dost naivní. Tato auto budou jezdit normálně po silnicích a občas se podívají do terénu.

1 0
možnosti
MK

Fakt náhoda. Dneska jsem byl v Kopřivnici v muzeu :-)

1 0
možnosti
MK

M53i33l82a37n 96K74r87á24l

15. 4. 2017 17:47

Kdyby udělali sedlové tahače pro kamionovou dopravu myslím že v regionu CEE by měli dost zákazníků. Turci zvládají lítat po evropě s tahači Ford (ani nevím zda v Evropě je nějaká serv. síť) čeští kamioňáci by mohli s tahači Tatra[>-]

0 2
možnosti
MN

A z jakého důvodu by dopravci ty sedlové tahače kupovaly? Z 99,9% je realizována kamionová doprava po silnicích, takže pohod všech kol je u tahače zbytečný. A právě pohon všech kol Tatru prodražuje proti konkurenci a zároveň zvyšuje spotřebu - takže pro dopravce dvě negativa.

2 1
možnosti
PL

P75e68t29r 96L51a18n59d10a

15. 4. 2017 13:17

Přál bych Tatře pěkný a vlastní design, jako měli Phoenix, Fox, Xena, apod. Splácanina čtyřkové Scanie a starého Actrosu se nechytí. Dále bych přál šikovné lidi, kteří by dokázali zkonstruovat konkurenceschopnou koncepci i motory EURO 6. Taky hodně peněz pro rozjetí hlavně servisní sítě. Nejvíce Tater potkávám v Maďarsku či na stavbách ve východním Německu, tady na severu Moravy pár novějších kousků. Bez servisní sítě v EU už nikdy Moravu neopustí :-( Vidím to dost bledě, i kdyby se Tatra vzmohla a po 30 letech zase něco vytvořila, konkurence ji k sobě nepustí a bez sítě ji zákazníci nepřijmou.

0 4
možnosti
TV

Víte vy vůbec že Tatra používá kabiny Dafu CF?

3 0
možnosti
MD

Dnes by to měli pojmenovat spíše Präsedent, taková pěkná limuzína pro naše vrcholné politiky by určitě slavila úspěchy.

0 0
možnosti
TM

Bylo by pěkné, kdyby Tatra klidně i ve spolupráci s jinou automobilkou postavila nějaký supersport či luxusní limuzínu, ideálně oboje. V malých sériích by se v těchto segmentech snad na trhu pro ni místo najít mohlo a Tatra by nemusela být tak závislá jen na náklaďácích.

3 1
možnosti
SK

Ale to může být i jiný podnikatel. Nakonec i VW má své Škodovky a Seaty. A nakonec i Sodomka ve své době tvořil své skvosty na základě jiných výrobců. I když v tomto případě se nejednalo většinou o samonosné karoserie. Ano Tatře by jsem i malosériovou výrobu přál jako byl Metalex pro Škodu n.p.

0 0
možnosti
SK

Co přát Moravské Tatře do dalších 120 let? Přeji tedy Tatře, aby se svými výrobky dokázala v následujících desetiletích prosadit a konkurovat Scanii, Dafu, Mannu, i Mercedesu. A tyto vozidla vidět nejen na Dakaru, ale i v běžném provozu na všech silnicích a ve všech terénech světa!!R^[>-]

8 0
možnosti
JK

Scania, Man, Mercedes, _Volvo_, Mack, Peterbilt, CAT, CMG, _Oskosh_, Kenworth a hromada dalíších.

A nebo jednoduše: V Australském buši by Tatrovácký podvozek předjel všecko. Jen se tam prosadit.

0 1
možnosti