Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P82e77t95r 65S46e66d12i60v46y 6127958765947

IDNES, to jsou zase odbornici. Je znamo, ze spolehlivost dieselu je u Grand Espace od roku 2006, tedy poslednich 11 let temer stoprocentni. Byl osazovan vyhradne nesmrtelnymi motory 2.0 dci. Skoda jich! Motor nevyzaduje zadnou udrzbu, krom vymen oleju. Rozvody jsou dozivotni.

+1/0
7.6.2017 21:03

T55o29m78á28š 32V17a33l60d18e10r 7453960519

Údržbu ne, opravy ano.:-) Spolupracovníci co jej měli, byli rádi, že jej prodali. Mám teorii, Renault by se měl kupovat ve verzích po faceliftu. tam už vychytali zásadní konstrukční problémy. ;-)

0/0
10.6.2017 10:58

R82o63m50a91n 70H87r53o45n28z58a 5576601796748

Nejlepší takové auto je DACIA ;-)

0/−2
4.6.2017 15:33

P61e25t64r 29P57e79t39ř28í94k 3831950801708

Mám vícekrát vyzkoušeno, že nejde ani tak o jaké ojeté auto jde, ale o původ a kilometry, serioznost od koho kupujete...

+3/0
1.6.2017 10:41

M98a46r79t53i82n 82V26o19j88á57č58e59k 9583457971686

já si docela myslím ,že km nehrají až takovou roli ,původ a doložitelná historie servisování postačí...k těm km v tomto stáří kupujete auto tak na 5 let tzn 100.000km a podobné motorizace musí bez problému udělat 500.000 km takže s tím tak nějak počítám ,když kupuji....stačí se o auto starat a motory nad 1,8+ vydrží vše

+1/0
3.6.2017 8:13

D97a52v91i54d 18M95a87l52i64n67a 1330873780533

Ideální automobil pro ČR? Pohodlný a vnitřní výbavou jako Rolls-Royce, elegancí jako Ferrari, rychlostí srovnatelný s Bugati Veyron, s odolností tanku T-54, pokud možno vše v nerez balení z titanu, anticora a kevlaru, samozřejmě bezpečností Volva, ale s motorem objemově asi Trabanta a cenově tak na úrovni ojeté Babety, ale s doživotní zárukou a bezplatným servisem na věky věků. Zkrátka takové perpetum mobile by pro našince bylo ideální. :-)))))

+1/0
1.6.2017 0:09

Z21d10e88n16ě64k 73M75á73č44a70l84a 1803135649150

Mazda6 v kombíku a není co řešit. Provoz za pár korun, údržba + servis skoro nula.

+1/0
31.5.2017 15:51

A97n88t68o51n94í84n 69S34t34e37d67i20n51a 4537892144920

Drahé díly (zejména u dýzlu), brutální korze. Jsem rád, že je pryč....

0/0
2.6.2017 23:05

M46a14r82t81i26n 32V27o44j34á59č89e38k 9723677551816

mám dvoulitr benzín 2005 ,auto bez poruchy pouze s pravidelnou údržbou a má najeto cca 180.000 a rez jsem zatím nenašel a to ještě nikdy nestálo garáži -tak nevím zřejmě štěstí na kus ,ale je pravda ,že když vidím jiné mazdy tak je rez viditelná

+2/0
3.6.2017 8:21

T57o70m81á67š 81V78a21l76d67e40r 7953890159

Velká venku, malá uvnitř. pes je v kufru jak rybička v konzervě. Jinak nic proti ní. Když se mi pes vejde i s kufry do Mondea kombi 2000, očekávám totéž od vozu, který je o cca 30cm delší. Problém je výška stropu.To už bych si koupil liftback raději. Bohužel jej dělali pouze do verzí bez skyactivu

0/0
10.6.2017 11:04

T21o36m93á92š 63V93a94l67d14e86r 7873210409

Nevím , nevím. Ale asi chci od redaktorů moc. Podprůměrný článek. Rozdělil bych jej na tři díly a každou skupinu podrobněji popsal. Z praxe je nejpraktičtější kombík střední třídy do 4,7m . Nižší střední jsou tak akorát a nejsou tolik pohodlné. Do nových kombíků se tolik nevejde, kvůli designu. Dále je na výběr MPV do 4,5m. Stačí. Dost místa pro lidi, zavazadla a velkého psa a všude zaparkujete. Na každém je rozhodnutí jakým palivem vůz chcete krmit. Dávám přednost benzínu a nyní se ohlížím po CNG MPV, nebo hybridu.

+1/0
30.5.2017 20:22

F88r31a81n65t38i34š21e98k 24P88l28á34š95e69k 1469522857357

Pokud Vám bude vyhovovat rozměry, rozhlídněte se po Touranu nebo Zafiře. Mám vyzkoušeny oba modely v provozu v Praze (Zafira B a Touran 2.0), osobně bych raději šel do Touranu. Každopádně do origo továrního modelu. U CNG bych do přestavby nešel...

0/0
9.6.2017 14:51

T26o15m17á39š 66V36a43l76d10e50r 7933690589

Proč ne? Není tam náročnost na výměnu dílů taková , jako u origošů, Vše je v zavazadlovém prostoru a tudíž nic tolik nerezne, jako pod vozem u originálních vestaveb..

0/0
10.6.2017 10:53

F50r78a60n95t54i48š43e28k 96H75o26l92a11s 5971328269517

Taky loni řešil auto pro 3 děti. Do spousty aut 3 sedačky nakonec nějak dáte (třeba do naší staré Astry H Caravan rv2006), ale je to nepohodlné, a určitě ne tak bezpečné.

Já to dost řešil - zda koupit ojetý, nový, jaký, a nakonec jsem to vyřešil novým autem (Volkswagen Touran), ale k věci.

Největší problém je vůbec v tom, aby se 3 sedačky vedle sebe vešly. Ani v dnešních MPV to není úplná samozřejmost. Proto souhlasím s tím, že by sedačky měly být samostatné, posuvné, aby se např. prostřední sedačka posunula trochu dopředu a sedačky se tak mohou překrývat.

Moje tipy jsou:

Kombi: Peugeot 308sw, protože některé konfigurace mají ve 2. řadě samostatné, posuvné dětské sedačky. Francouze sice moc nemusím, ale mezi kombi je to asi nejlepší volba

MPV: S-max. Je to praktické auto, na trhu je jich hromada. Jen bych rovnou vyřadil všechny importy. Nechci tu rozpoutat diskusi o importech - já je prostě nechci - všimněte si, že ČR S-max je vždycky cca o 100.000 dražší než zahraniční.

+2/−1
30.5.2017 10:47

H41o86n80z79a 81P72u61p86á15k 1657860393519

:-):-):-):-)

0/0
30.5.2017 9:33

F49i72l19i67p 38T50ř31e12b33a 6883590108226

Passat B5 variant. Do 200 tisíc se vejde několikrát i s pravidelnou výměnou problematické přední nápravy.

+1/0
30.5.2017 3:21

P15e40t43r 19Č91e67r67m62á23k 9888765769270

Stačí nešetřit a dát tam originál LMI a vydrží to v pohodě x let a 100tis.

0/0
30.5.2017 15:35

P72a90v88e60l 13Š76e56d12l17b35a72u57e11r 7248271302805

To je zábava, jak už se bere za normální, že se mění přední náprava... U Japonce se tohle vůbec neřeší.

0/0
5.6.2017 11:39

V86á67c73l50a39v 51H93o47v96u34r26e61k 3729943902930

Škoda Octavia RS kombi 2007, 2.0 TFSI 147kW dovoz z Dánska, najeto 210000, serv. knížka, původní cena 189 tis., ukecali jsme to na 169 a novou sadu zimních gum. Za rok provozu najeto 28 tis. a jediné dva problémy byly klima a zarezlé šrouby na zadní nápravě. Jede jak prase, naložím do kufru celou rodinu i s kočárkem a průměrná spotřeba 8,2 litrů na 5000 km. Dá se s ní jet za 6,8 ale i za 12. Výhra v loterii. Servisy na každém rohu, krásné české auto a všem Forďákům které vždy předjíždím, protože ten smrad z výfuku se nedá, se směju. Nafta patří do náklaďáků, ne do osobáků. Pro mě TOP do 200 tisíc.

+1/−2
30.5.2017 0:39

M69a97r55t42i57n 91T86e42s82a41ř 2949733473853

Tři sedačky dozadu dáte? Proto je článek píše o MPV a ne kombících.

+1/0
30.5.2017 9:35

V74á54c24l35a47v 75H77o53v90u36r86e25k 3829163252400

Představte si, že bych je tam nacpal. Jsou tam tři pásy, ale ten uprostřed je jen dvoubodový, takže asi hlavně kvůli pohodlí bych tam stejně dával max dvě. A asi jste špatně četl, cituji z článku:

"První skupinu tvoří kombíky, spojující praktičnost s rozumnými rozměry."

Tohle byl přesně důvod, proč jsme se nakonec rozhodli pro RS. A fakt nelituju, i když jezdíme za "dráž". ;-)

A jen perlička - sestra mé ženy má tři malé kluky, 8 let a 2x5 (dvojčata) a rozhodli se, že si koupí Mazdu 5, tuším dvoulitr nafta nebo 2,2, kecal bych. To si myslím, že je naprosto vzorové MPV a ano, dovnitř se nacpou 3 děti, 2 dospělí a plno nesmyslů, které se prostě vozit musí, míchačka na chalupu s pytlema cementu a sem tam i členové rodinky, kterým se z hospody nechce v 30°C hicu pěšky.;-D Ale teď příjdou ty "ale". :-)

Už několikrát volal odtahovku, protože najednou zhaslo konec, čerpadla, vstřiky, padalo mu to furt do nouzáku.. No, dohromady do toho auta (mimo věci, které do aut kupuje každý) narval už tolik, že by si mohl koupit další 5-ku. Ale představte si, že koupil Renaulta Thaliu a MPV už párkrát málem strčil ze skály. :-/

Naftu prostě ne, je tam 5x víc věcí co se můžou pos**t (a taky se se**u) a s benzínem je vždycky větší sranda.

0/0
30.5.2017 17:55

T35o94m41á25š 70V87a33l93d80e41r 7673970559

Leda tak ve snu. Do kombíku střední třídy mám co dělat narvat vedle sebe tři sedačky. Octávie je mimo mísu. Nebavíme se o podsedácích ;-D Dobrá bezpečná autosedačka je dost široká. zvláště u hlavy dítěte. Takže jste nikdy nedával tři sedačky do Octávie.

0/0
10.6.2017 11:11

P30e98t20r 58P71e46t47r 8571258268932

10 let starej žebřiňák z nižší střední za 200tis to je fakt skvělej kup ;-D

+3/−2
30.5.2017 9:52

V69á43c21l40a58v 50H76o56v17u86r10e79k 3139593622790

Hmm, říká kdo? Mě znáte? Předtím jsme 4 roky jezdili ve šrotu za 35 tisíc, protože (bohudík) nejsme ta vyšší střední a na lepší jsme neměli jelikož jsme kupovali byt, svatba a za rok mimčo.

Ale v poho, Váš žebřiňák je bez debat určitě krutější a stopro hustější než ten náš. ;-) Mějte se.

0/0
30.5.2017 17:59

P72e82t67r 49P29e57t53r 8791768258772

Jezdil jsem s tím dost dlouho abych mohl srovnávat, jo autům nižší střední z poloviny 90let se to možná vyrovná to nepopírám, ale v dnešní době u aut v podobné cenové kategorii je v tom jednoznačně nejhorší svezení ve své třídě, takovej novodobej trabant. a do 200tis lze vybírat auta které jsou ve všem naprosto jinde než tenhle žebřiňák.

+2/−1
31.5.2017 7:37
Foto

O44n58d10ř24e40j 35T96y14l39e38č82e27k 2348349792978

Naprosto souhlasím, tohle je auto, které má smysl za 200.000 Kč koupit. Dobrý kompromis mezi praktičností a zábavou za volantem.

+1/0
30.5.2017 16:37
Foto

O75n26d49ř57e77j 97T63y79l18e94č67e50k 2898669942628

Lidi, neblbněte, život je moc krátký na to, abyste řídili nudná auta. Já jsem před rokem a půl za tyhle peníze koupil BMW 525i e61. Rodina se tam v pohodě vejde, ale navíc to má skvělý řadový šestiválec, který při předjíždění Loganů můžete vytočit do 7.000 otáček. Díky pohonu zadních kol a dokonalému rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu je s tím autem radost zatáčet a tak všeobecně mi každá jízda zvedá náladu. A vsadím se, že za tři roky bude tržní cena mého auta o hodně vyšší než u tříleté Dacie v původně shodné pořizovací ceně.

+4/−2
30.5.2017 0:24

V23á90c75l41a75v 61K12a74f72t30a78n 7615489583866

Život je moc krátký na to, abych řešil v čem se budu přemisťovat :) Aktuálně mám za pár korun Xsaru a pohoda :D

+1/0
31.5.2017 9:06

J51i53ř40í 13K32u97c26h23t64a 6508145569897

Taky jsem to koupil. Přítelkyně na mne nastopila s tím, že do malého auta se jí špatně leze a že je po každé cestě zničená. Takže místo původně uvažovaných Octavia / Golf je to Xsara Picasso. Jenom si na to nemůžu zvyknout - oproti koncernovým vozům mizerný rejd a nutnost neustále řadit.

0/0
8.6.2017 11:26

M45i40r18e76k 24G90a51j91e57r 5281946109530

"cenydílů pro taková SUV jsou řádově vyšší než pro klasický kombík" - Ne, nejsou. Ty ceny jsou jenom vyšší , v zadnem pripade ne řádově.

+2/0
29.5.2017 23:20

V29á77c25l59a15v 92K66a51f36t47a66n 7675789493586

To je tím, že se neví co znamená "řádově" :D

+1/0
31.5.2017 9:07

J50a71n 84N84o25v70á66k 9955168874205

V roce 2010 jsem za 190kkč koupil 4 roky starý Citroen C5 Break 1.6HDI - zatím vcelku dobře slouží, mnou najeto dalších 150 tisíc.

Ale čím bych ho dnes nahradil, to je těžká otázka - 4 roky starý prostorný a pohodlný kombík střední třídy za 200 litrů nikde nevidím.

+2/0
29.5.2017 20:22

P55e10t67r 55P52e86t82r 8531818668172

Pokud přidáš dva roky, tak za podobné peníze koupíš C5 poslední generace. Ono pokud by byl kurz Eura stejný jak v r.2010, tak si troufám tvrdit že by asi byl za ty peníze taky čtyřletý.

0/0
29.5.2017 20:51

J71a83n 61N29o52v77á72k 9395368654505

Menší kufr, mémě místa na zadních sedadlech, dražší údržba

(např. přední pístnice jsou lisované = neopravitelné, oprava zadní víceprvkové nápravy je daleko dražší, katalyzátor+FAP je jediný svařený díl, nutno měnit celý, nová elektrická ručka je za 25 tisíc ...)

0/0
29.5.2017 21:25

J78a17n 71N12o34v42á56k 9225898144135

Jo a ještě jsem zapomněl - v rámci uváděné ceny se dají najít jen 1.6HDI, což u téhle generace = bez hydrauliky.

0/0
29.5.2017 21:29

P15e34t20r 98P49e63t23r 8841218418852

tak pokud chceš opravdový komfort tak ve střední třídě moc na výběr není krom, C5 mě napadá snad jen Volvo V70 nebo Mercedes E ale ty budou cenově úplně jinde, nebo o dost starší, o údržbě ani nemluvím.

0/0
30.5.2017 10:09

K66a19r65e42l 47N97o37v68o50t46n40y 6489371649315

Mit 200 tis, tak si urcite nekoupim auto, zvlaste 10ti lety vrak ne. Rady k nicemu Rv

+2/−8
29.5.2017 19:54

M19i39r69e62k 76G63a12j46e72r 5621786879630

Ale cely clanek je urcen tem, kteri si chteji koupit ojete auto, nikoliv tem, ktere nakup auta nezajima.

+10/0
29.5.2017 23:21

M86a27r93e78k 83M69a51l39ý 1642358151870

Nejhloupější příspěvek ;-D

0/0
31.5.2017 9:37

J71a53r73o64m76i69r 88K88v19a92p59i17l 4561381491921

Nakonec padla volba na Ford S-Max, který si nás získal jízdními vlastnostmi blížícími se kvalitnímu běžnému osobáku nižší střední třídy.

No nevim, S-Max ma podvozek a jizdni vlastnosti v porovnani s beznym osobakem nizsi stredni tridy mnohem lepsi :)

+8/0
29.5.2017 19:08

F55r85a53n82t20i19s73e70k 61L70i95s97k10a 8945131513978

Nevite nekdo proc pisou vyhnete se 2.2 u fordu?

0/0
29.5.2017 19:03

J19a13r98o35m76i82r 72K69v94a13p78i69l 4651381891231

To by me taky fakt zajimalo :)

0/0
29.5.2017 19:07

T65o84m80á25š 95L23u11d90v12í67k 1780697934842

Taky píšou že nejlepší je koupit auto "po velkém servisu motoru". Asi není dostatek těchto motorů po velkém servisu takže bohužel ;-D

0/0
29.5.2017 19:54

M67a94r50t14i57n 13V72o19j81á25č58e78k 9413487181416

nevím známý má cmax nebo smax -zkrátka ty větší fordy 2 vice než 7let starý jako služební auta a tahá v nich nemožný a nájezdy kolem 180tis a ty auta prý jezdí bez problémů ,ale zase mají pravidelný servis

0/0
5.6.2017 18:38

K71a56r40e22l 28M79a17r38t96i27n11e40c 6558168886864

Je trebár kupovať od teho ,kto o vozídlo skutočno pečuje a ja příkladno v tem móžem byť ideálom, lebo mám HjundééeAkcent už z minulého storočija, ktoré má za tjé letá už najazděné takmer 30tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalínydo ostríkačov som nemeníl!!!

Auto užívám ibá, keď jepekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě než zagarážujem autovyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším anavoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a podpráhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. Astejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjétotákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani naakumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.

A hlavno vozidlonepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomernéhozatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckájvpredu vľavo. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevozdrobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkamiMHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosímenekrestiánské jazdné zaplatíť.)

A vertě mojej letítejzkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcimzpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivýbyť.

+4/−3
29.5.2017 18:56

P11e10t62r 74T22. 61D65v79o40ř49á36k 4114828563

Já to dělám stejně, jen v češtině.

+5/0
29.5.2017 19:13

Š14t68ě29p55á37n 65H50r24d77e39k 3970320135263

tak to jsou opravdu kecy pro amatéry-nic jinéhoRv

+2/0
29.5.2017 18:43

E57r65i30k 93F24e57r26e66n36c 2561759903253

Toto je dosť tendenčný článok. Podľa rebríčkov ADAC je smax jedno z najmenej spoľahlivých áut v triede. A ja to môžem len potvrdiť. 4x som zostal visieť na rôznych diaľniciach so vždy inou poruchou. Aj tesnenie pod hlavou motora už mám vymenené. Tiekol olej z prevodovky aj nafta z nádrže. Auto mám od 4 km a ešte nemám ani 200000. A už ani mať nebudem. Vo štvrtok s pánom bohom....

Ešte že je na operatívny lízing inak by som skrachoval. Šialené.

+13/0
29.5.2017 18:20

P89a85v26e95l 59J33o37n97á54š 5131895659745

Základ je, aby to nebyl střep a fungovalo to. Pak to může být i ta škodovka. Pravda, jen pro někoho, jsou lidé, kteří trpí při vyslovení slova Škoda zvýšenou opupínkovaností.

+4/0
29.5.2017 18:14

P19e71t12r 39B71á94č14a 8985596465355

Zaklad je aby to nebyla skodovka. Pak si pohlidat puvod a technicky stav a clovek nemuze slapnout vedle. A nejlip nekupovat z nasich slavnych bazaru.

+4/−9
29.5.2017 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.