- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
IDNES, to jsou zase odbornici. Je znamo, ze spolehlivost dieselu je u Grand Espace od roku 2006, tedy poslednich 11 let temer stoprocentni. Byl osazovan vyhradne nesmrtelnymi motory 2.0 dci. Skoda jich! Motor nevyzaduje zadnou udrzbu, krom vymen oleju. Rozvody jsou dozivotni.
Údržbu ne, opravy ano. Spolupracovníci co jej měli, byli rádi, že jej prodali. Mám teorii, Renault by se měl kupovat ve verzích po faceliftu. tam už vychytali zásadní konstrukční problémy.
Mám vícekrát vyzkoušeno, že nejde ani tak o jaké ojeté auto jde, ale o původ a kilometry, serioznost od koho kupujete...
já si docela myslím ,že km nehrají až takovou roli ,původ a doložitelná historie servisování postačí...k těm km v tomto stáří kupujete auto tak na 5 let tzn 100.000km a podobné motorizace musí bez problému udělat 500.000 km takže s tím tak nějak počítám ,když kupuji....stačí se o auto starat a motory nad 1,8+ vydrží vše
Ideální automobil pro ČR? Pohodlný a vnitřní výbavou jako Rolls-Royce, elegancí jako Ferrari, rychlostí srovnatelný s Bugati Veyron, s odolností tanku T-54, pokud možno vše v nerez balení z titanu, anticora a kevlaru, samozřejmě bezpečností Volva, ale s motorem objemově asi Trabanta a cenově tak na úrovni ojeté Babety, ale s doživotní zárukou a bezplatným servisem na věky věků. Zkrátka takové perpetum mobile by pro našince bylo ideální. :-)))))
Mazda6 v kombíku a není co řešit. Provoz za pár korun, údržba + servis skoro nula.
Drahé díly (zejména u dýzlu), brutální korze. Jsem rád, že je pryč....
Nevím , nevím. Ale asi chci od redaktorů moc. Podprůměrný článek. Rozdělil bych jej na tři díly a každou skupinu podrobněji popsal. Z praxe je nejpraktičtější kombík střední třídy do 4,7m . Nižší střední jsou tak akorát a nejsou tolik pohodlné. Do nových kombíků se tolik nevejde, kvůli designu. Dále je na výběr MPV do 4,5m. Stačí. Dost místa pro lidi, zavazadla a velkého psa a všude zaparkujete. Na každém je rozhodnutí jakým palivem vůz chcete krmit. Dávám přednost benzínu a nyní se ohlížím po CNG MPV, nebo hybridu.
Pokud Vám bude vyhovovat rozměry, rozhlídněte se po Touranu nebo Zafiře. Mám vyzkoušeny oba modely v provozu v Praze (Zafira B a Touran 2.0), osobně bych raději šel do Touranu. Každopádně do origo továrního modelu. U CNG bych do přestavby nešel...
Taky loni řešil auto pro 3 děti. Do spousty aut 3 sedačky nakonec nějak dáte (třeba do naší staré Astry H Caravan rv2006), ale je to nepohodlné, a určitě ne tak bezpečné.
Já to dost řešil - zda koupit ojetý, nový, jaký, a nakonec jsem to vyřešil novým autem (Volkswagen Touran), ale k věci.
Největší problém je vůbec v tom, aby se 3 sedačky vedle sebe vešly. Ani v dnešních MPV to není úplná samozřejmost. Proto souhlasím s tím, že by sedačky měly být samostatné, posuvné, aby se např. prostřední sedačka posunula trochu dopředu a sedačky se tak mohou překrývat.
Moje tipy jsou:
Kombi: Peugeot 308sw, protože některé konfigurace mají ve 2. řadě samostatné, posuvné dětské sedačky. Francouze sice moc nemusím, ale mezi kombi je to asi nejlepší volba
MPV: S-max. Je to praktické auto, na trhu je jich hromada. Jen bych rovnou vyřadil všechny importy. Nechci tu rozpoutat diskusi o importech - já je prostě nechci - všimněte si, že ČR S-max je vždycky cca o 100.000 dražší než zahraniční.
Passat B5 variant. Do 200 tisíc se vejde několikrát i s pravidelnou výměnou problematické přední nápravy.
Stačí nešetřit a dát tam originál LMI a vydrží to v pohodě x let a 100tis.
Škoda Octavia RS kombi 2007, 2.0 TFSI 147kW dovoz z Dánska, najeto 210000, serv. knížka, původní cena 189 tis., ukecali jsme to na 169 a novou sadu zimních gum. Za rok provozu najeto 28 tis. a jediné dva problémy byly klima a zarezlé šrouby na zadní nápravě. Jede jak prase, naložím do kufru celou rodinu i s kočárkem a průměrná spotřeba 8,2 litrů na 5000 km. Dá se s ní jet za 6,8 ale i za 12. Výhra v loterii. Servisy na každém rohu, krásné české auto a všem Forďákům které vždy předjíždím, protože ten smrad z výfuku se nedá, se směju. Nafta patří do náklaďáků, ne do osobáků. Pro mě TOP do 200 tisíc.
Tři sedačky dozadu dáte? Proto je článek píše o MPV a ne kombících.