Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psycholog: je znát, když řídí ženy. Na cestě jsou bezpečnější

Podle dopravního psychologa Karla Havlíka mají ženy za volantem svůj jasný rukopis. Jezdí bezpečněji, jsou méně agresivní a zbytečně neriskují. Když bourají, je to převážně na křižovatkách, protože nedokážou správně vyhodnotit aktuální situaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D74a12v31i74d 27K92o57t78e26k 1104961574254

Vetšina žen bezdůvodně brzdí provoz, vůbec neznají pravidla a poděkovat za to, když je pustím?? Ani si toho nevšimnou..Tohle je ale chyba autoškol, které je tyhle věci nenaučí.. proč by měl mít každý ridičák?!

+1/−1
9.5.2017 18:18

J10i93ř42í 92K82ü88h57r 2150786410906

Většina řidičů mezná pravidla či se jimi odmítá řídit.

+1/0
11.5.2017 3:47

M84i97c48h32a47l 45T22o97m72á12n61e41k 9437539166

jiste ze jsou bezpecnejsi, treba odbocuji doleva a jedou v odbocovacim i primem pruhu zaroven, pripadne si nadjizdi jako by ridili kamion, nebo jedou 40 na magistrale v levem pruhu a kdyz je pradjizdite tak vidite ze neco mumla do telefonu a u toho svaci, proste jsou sama bezpecnost, nerikam ze vsehcny ale jakmile nekdo jede nebezpecne pomalu ci blokuje pruhy tak to z 90% je bud duchodce nebo zenska a pak se nedivim ze okolni pani ridic jsou agresivejsi

0/0
8.5.2017 13:03

R62a17d70o26v25a82n 78D23l98u87g93o24s84z 3236431218836

Zcela souhlasím. Ženy jsou bezpečné. Tak bezpečné, že pro muže je nejbezpečnější sledovat provoz vozu před vozem řízeným ženou, neboť k vozu řízeným ženou s "bezpečnosti" souvisí nepředvidatelné jednání vybočující ze většinového vzorku všech řidičů na komunikaci se pohybujících. Dle osobního sledování vyplývá jedno. Ženy jsou prosty předvidatelnosti, čímž jsou vytvořeny nebezpečné situace.

Imho to samé, co článek uvádí pro ženy - maskulinní typ vs. feminní typ lze pozorovat i u mužů, výsledek statistiky je tedy dosti zavádějící, příčiny neřešící.

Za daleko důležitější ukazatel místo procentuálního držení ŘP ženy vs. muži považuji přehled kilometr/osoba/muž vs. kilometr/osoba/žena vztaženého k počtu dopravních nehod a závažnosti dopravních nehod. Poté se můžeme bavit o bezpečnějším pohlaví.

+3/0
7.5.2017 22:12

P26a32v35e93l 55J22e66ř28á37b94e95k 7831652494367

Obávám se, že některým z mužů silně haraší, když za jízdy mají čas sledovat zda před nimi jede či nejede žena.

Přede mnou jede maximálně nějaké auto, kdo ho řídí nepotřebuji vnímat - ve své podstatě jsem zpravidla v bezpečném odstupu, že sledovat kdo sedí za volantem je obtížné.

Ale nahrál jste si do kalhot, protože v porovnání závažnosti nehod ženy mají nehody méně závažné - většinou to jsou plechy. U nás mužů se přidává ještě mnoho krve a pracovníků pohřebních služeb.

Vyježděnost - dokud ženy jen dělají servis dětem a jejich manželé dřepí v práci, protože a na děti nemají čas, tak toho ženy moc nenajezdí. A někdy je obdivuji, že dokáží řídit a ještě poslouchat dětičky na zadních sedačkách. Asi by mi z toho hráblo.

Na společnou cestu - "rádoby" hlava rodiny sedí za volantem, žena vedle. Ne aby jí posadil za volant, aby se vyjezdila.

Ty diskuse o tom neustálém rozdílu pohlaví jsou ale zbytečné - nevedou k toleranci, ale naopak někteří z jedné či druhé strany si vylévají jen své emoce a prezentují svoji neschopnost respektovat druhé.

+1/0
8.5.2017 8:26

R40o74b27i41n 89Ž95i62ž76k85a 2208544186616

No s tou příčinou můžete mít pravdu, ale to nevyvrací to, co pan Dlugosz napsal, právě naopak, pokud hlava rodiny řídí furt, tak je ženská nevyježděná a když za to sedne, je rázem problém, kterej potkáváme na silnicích.

Vědomí toho, kdo je za volantem kolemjedoucího vozu, umožňuje určit jeho pravděpodobnou reakci. Podobně jako auto, kterým jede. Samozřejmě to není absolutní, ale dá vám to pár procent přehledu navíc a donutí vás to zbystřit smysly. Pokud přede mnou svítí někomu mobil do obličeje nebo je u ucha, vím, že nepojede optimálně. Pokud je to holčina nalepená na volant, že se lokty pomalu dotýká jeho spodního kraje, platí to samé.

+1/0
8.5.2017 12:15

R32a77d85o88v84a38n 15D48l97u93g94o88s43z 3306281978226

Sleduji, že pochopení psaného textu je silně nedostatečná stránka nebránící v reagování.

Ukažte mi, kde píši něco o tom, že muži sleduji, zda vůz před nimi řídí muž či žena. Nic takovéto jsem nenapsal, nepochopil jste text.

Váš způsob jízdy je irelevantní.

Z čeho vycházejí vaše závěry: ženy=plechy, muži=mrtví do 100 km od nehody. Fabulace, vědomě lžete.

Ano, přesně tak. Jen ženy vozí v autě dětí. Přestaňte generalizovat. Druhá vaše lež.

Děkujeme, že diskutérum sdělujete, jak to chodí u Vás doma. Občas byste mohl ženu pustit za volat a nedělat ze sebe rádoby hlavu rodiny.

Máte pravdu, rozdíly nikde v ničem neexistují, mluvení o jakýchkoliv rozdílech vede jen k nerespektování.

Nejhorší je, ať už v rasové, náboženské nebo genderové otázce vždy jedinec, který až fanaticky vyžaduje jednotnost všeho a všech a činí tak daleko více netolerantními způsoby, než odsuzuje u druhý. Váš případ.

+1/0
8.5.2017 12:53

R72i72c56h29a96r53d 32M47i58c16h40a22l80o85w93s88k87i 1411479195676

Neschopný psycholog by měl vypadnout z kanclu a podivat se, jak vypadá skutečný provoz. Je to právě naopak. V 90% případů Vás na přechodu řidička nepustí.

+1/0
7.5.2017 8:00

V77l26a51s42t44i84m82i20l 70K96o49c14u23r62e35k 4206173980404

Ženy jsou lepší řidičky než muži v mnoha aspektech, především vás nezajdou na přechodu a nevybrž ́dují na dálnici. V některých aspektech jsou zase lepší muži, zpravidla mají také zřejmě najeto více km, a umí lépe řešti krizové situace na silnici.

0/−1
6.5.2017 15:33

K36a81r54e25l 34V62a13c14h17u57t 9943202609303

Mýlíte se, na víceproudé silnici vás (bohužel) může přejet i žena řidička. Stačí přehlédnout existenci přechodu pro chodce a neštěstí je hotovo... (a stát se to může naprosto každému, stačí malá nesoustředěnost) :-/

0/0
7.5.2017 18:49

M95i30c39h22a43l 23K42r61č49á19l 6118268586542

Pokud jede někdo mimo obec místo povolených 90 km/h jenom 70km/h, tak se o něm říká že jede opatrně a bezpečně. To že ohrožuje spoustu jiných řidičů kteří jsou nuceni ho předjíždět už ale nikdo neřeší.

+7/−1
6.5.2017 14:24

P75a85v89e56l 14J65e64ř51á52b63e47k 7381362374867

A když tam jede traktor, tak taky ohrožuje?

Myslím, že je to jen v hlavě řidičů.

Ale taky z těch couralů nemám radost, zejména na dálnici.

+2/0
6.5.2017 20:12

R10a19d76o53v83a82n 50D90l96u73g46o90s27z 3796371668796

Reversní psychologie? Neporušující zákony je odpovědný za ty, kteří se rozhodnou předjíždět? Ač s článkem nesouhlasím, viz komentář, je zcela nepřípustné dělat z nevinných viníky a tyto role účelově obracet.

Kdo jede na 90 "jen" 70 nic neporušuje, protože ze zákona je povinen přizpůsobit jízdu asi 10 věcem. Že neznáte důvod neznamená, že neexistuje. Vámi prezentované odpovědí poukazují na egoistické jedince. V případě předjíždění takovéhoto vozu je naopak povinnosti předjížděče počínat si tak, aby riziková situace nevznikla, aby neohrozil a neomezil ostatní účastníky.

Osobně zažívám mnoho mnoho "pomalých řidičů", nikdy mne nenapadlo být z této jízdy frustrován, ba naopak. Bez znalosti důvodu "pomalé" jízdy by to bylo i zcela irelevantní (důvody např. křehký náklad, přizpůsobení jízdy počasí, neznámé prostředí, jiný vůz, než na jaký je řidič/ka zvyklý/á a mnoho dalšího). Zkušený a rozumný řidič si počká na vhodné místo a bezpečně předjede. Neurotický a agresivní řidič začne hledat chybu u ostatních.

+2/0
7.5.2017 22:20

F85i27l23i60p 52G39a55l19a76š 2417817114848

Tleskám a smekám. Lépe to napsat ani nešlo!R^

0/0
12.5.2017 23:28

J16a35n 42B51e71n64h27á43k 6174623782211

Je potřeba vzít v potaz, na jaké silnici mimo město jedete. Na zcela prázdné silnici 1. třídy, kde jen ti největší Mirkové Dušínové dodržují 90, je 70 opravdu na hraně bezdůvodně pomalé jízdy (porušení par. 18 odst. 2). Navíc pokud se drží středové čáry, porušuje už paragrafů víc (par. 11, 17 odst.4). Pokud jede vpravo (občas dotyční uhnou i do odstavneho pruhu, což je formalne take prestupek), tak bych onoho pomalika neresil.

0/0
14.5.2017 9:50

M52a65r85t84i36n 83O72š76m30e24r75a 2835570547105

Muži jsou špatní a ženy jsou správné, to je jediné skutečné sdělení tohoto článku. Nejen, že je to založeno na syrových statistických údajích, kterou jsou v tomto kontextu zcela nesprávné a to tak jasným způsobem, že se až nabízí myšlenka, že to je záměr. Ale dokonce tato evidentně nesprávná tvrzení jsou vydávána za zcela známou pravdu, se kterou asi musíme všichni souhlasit, nezbývá mi než usoudit, že nejde o nic jiného než projev skrytého sexismu namířeného proti mužům ze strany radikální feministky nebo něčeho podobného. Mimochodem takové články vídám častěji než bych považoval za vhodné, ale nikdy nevidím článek s opačným nepravdivým tvrzením, jako by byl např.

"Je znát, když mluví muž. Má totiž o cca. 20% větší mozek, a proto mluví věcně a rozumně na rozdíl od žen."

Proti těmto urážlivým nesmyslům založených na záměrně mylné interpretaci vědeckých faktů snad máme i zákony, nebo ne? Domnívám se, že článek by měl být doplněn omluvou redakce a uvedením věcí na pravou míru, nebo alespoň smazán.

+5/−1
6.5.2017 13:25

P10a21v11e80l 64J84e70ř41á94b28e61k 7621922584267

Nezáleží na objemu, ale na ploše mozku. Takže pokud máte mozek s minimem !závitům", tak ten kdo ho má objemově menší, ale členitější, je povrchově větší.

Takže článku o velikosti mozku bych se bál, abychom jako muži nakonec neztratili poslední kousky sebedůvěry. ;-(

0/−3
6.5.2017 20:16

M17a15r70t93i65n 54O28š34m13e64r61a 2865180327775

Nejsem si jistý, jestli jste mě správně pochopil. Rozdíly mezi muži a ženami samozřejmě jsou a vždy byly a budou, nalhávat si opak nic dobrého nepřinese. Ale pokud na tyto rozdíly poukazujeme, tak u toho nemůžeme lhát a podkládat to zkreslenými statistikami. Ten titulek o velikosti mozku jsem uvedl jako příklad toho jak by to určitě vypadat nemělo.

Já například často vidím zvýhodňování žen, ale snad nikdy jsem neviděl zvýhodňování mužů, a i přesto se najdou feministky, které trucovitě tvrdí, že jsou ženy utlačovány a je třeba je ještě víc zvýhodnit. Nevím jak vám, ale mě toto opravdu vadí. S tím jak to dnes funguje, chtěl bych být žena, měla bych pohodlnější život a výhody všude kam bych se podívala jen za to, že jsem žena a ostatní by mi to platili. Zároveň bych se občas dočetla jak jsou muži zlí a špatní, jak mě utlačují a jak na ně mám být naštvaná. Aspoň tak to vidím já.

+2/0
6.5.2017 21:50

M87i51r71o52s26l61a51v 77S17u79c57h46y 5340329430340

Statistiky jsou k ničemu. Já najezdím ročně 40.000 km, moje manželka 5.000 km. Tak, a teď porovnávejte čísla. Pokud je žena dostatečně "vyježděná", řídí dost podobně jako muž. Pokud sedne muž za volant 2x do roka, jede naprosto katastrofálně. Je ale pravda, že ženy jsou za volantem méně agresivní, a pokud má někdo potřebu se předvádět, tak je to zpravidla nějaký frája.

Stejné je to i s klišé "takhle parkuje žena". Odmítám s manželkou nakupovat, raději sedím v autě a čekám. Když si nečtu, sleduji okolí. Když někdo špatně zaparkuje (přes čáru), tak je to blbec. A statisticky jsou na tom ženy lépe. Většina těch "přes čáru" jsou frajírci, co si nechtějí škrábnout svého plechového miláčka mastodontních rozměrů.

S tvrzením, že je nějaká skupina lidí na cestě bezpečnější ale nesouhlasím. Pokud jedete za autem v obci 30-40 km/h, chvíli to vydržíte (třeba hledá, kde má odbočit). Čím déle to ale trvá, začne vám to zdržování vadit. Když pak dotyčný(á) mimo obec "zrychlí" na 60 km/h, začnete hledat každou příležitost k předjetí. Chybu neudělá ploužící se překážka provozu, ale nezkušený řidič, který ten manévr nezvládne.

+13/0
6.5.2017 9:30

J56a68n 24B52e80n27h13á35k 6744953562491

R^

+1/0
6.5.2017 9:40

J93a55k62u92b 52F52e56i18f45a40r 7179479106359

První věta titulku je zcela pravdivá!

V 9 z 10 případů to poznám také, když jede přede mnou. Nečitelně, nejistě, zbytečně brzdí do přehledných zatáček, zastaví před prázdným kruhovým objezdem atd atd

+5/−1
6.5.2017 8:20

M23a57r41e32k 84T10ů56m94a 4462438376142

Za půl miliónu kilometrů, co mám za ty roky najeto jsem měl jednu nehodu, a to, že řidič za mnou to prostě nedobrzdil... Myslím si, že jedinými objektivními měřítky bezpečnosti v rámci statistiky jsou počet najetých km a doba, jak dlouho má ten, či ona řidičák.

+4/0
6.5.2017 0:34

P74a61v75e74l 95J75e67ř94á25b24e36k 7141882254857

To, že najedete velké množství kilometrů bez nehody neznamená, že jste dost dobrý řidič. nehoda je často o náhodě - na hloupém místě v nesprávný čas.

Za další v jakém provozu řidič jezdí.

A co se za nehodu považuje.

Když vezmu jedno období, kdy jsem se točením volantu živil, ve své podstatě nehod bylo poměrně dost. Ale žádná nebyla vyšetřovaná, protože odehrály v terénu. A škody byly minimální. Nicméně - klasifikace by byla nepřizpůsobení ... .

0/0
6.5.2017 1:26

J12i27ř18í 68J88u39ř33i84c79a 2508733491

Pokud někdo najede velké množství kilometrů bez nehody, má to velký vliv na posuzování zda je dobrý řidič. Jedno z kritérií dobrého řidiče by mělo být-nebourá a nezpůsobuje nehody.

0/0
6.5.2017 12:50

M60i13c60h28a57l 27R90e75j81z22e68k 5726217315841

Musim se naopak zastat zen a verim tomu, ze jsou na silnici o neco, byt ne tak vyrazne, bezpecnejsi. Ty duvody jsou popsane. Pokud by tomu melo byt jinak, musel by byt celkovy provoz zen pod 17%, coz asi neni. V nemecku je podil provozu zen udalne 32%, u nas to bude asi min, ale nejspis vic nez 20%. Ja bych je tedy uplne neodsuzoval a hlavne si na nich nelecil komplex. Budme radi, ze je mame.

+1/−3
6.5.2017 0:23

L97a18d67i26s45l81a82v 47H36a56š13k13a 4283936201120

nic to nemění na tom, že je to nesmyslná statistika

+3/0
6.5.2017 6:02

J35a44r72o17s75l67a95v 45H37o17r13á26k 8382154865829

Ten podíl pod 17 procent není nereálný - berte v úvahu profesionální řidiče (taxikáře, autobusáky, kamioňáky, řidiče přepravních služeb, zásobování,...) - ti totiž najezdí bezkonkurenčně nejvíc kilometrů a 99 procent z nich jsou muži.

+1/0
6.5.2017 22:00

M90i31c65h68a44l 67R90e11j34z55e56k 5256387335791

Nejhorsi je kdyz chlap ridi jako zenska. Zenam to toleruji, tu rekneme obecnou opatrnost. Kolikrat si rikam, kam se clovek porad honi.

+2/0
6.5.2017 0:10

J73i55ř76í 95H65o44d63a87n 6624797593230

Nedávno cesta tam a zpět 810 km (dálnice, okrsky +město). Osazenstvo 2 muži 3 ženy. M+Ž mají řp. První řídí muž. Po nějaké době navrhuje že by mohla jít žena. Celá posádka odmítá, včetně řidičky, neboť se cítí bezoečněji se mnou jako řidičem.

0/0
6.5.2017 0:02

P29a53v76e60l 52J64e80ř46á59b58e51k 7201332204267

Tak to vás lituji.

Osobně bych po třech hodinách z auta vystoupil a za volant posadil ženu.

Možná bych se domluvil na střídání v místech jako je městský provoz, ale když ženy jezdit nebudou, budeme jen otroci volantu.

0/0
6.5.2017 20:22

M59a60r38c72e64l63a 60B35í30l72á 4707320932389

Největší řidičskou empatii jsem potkala v jižní americe. Nikdo nepředpokládá, že ten druhý zastaví na červenou, dá přednost, že nebude předjíždět na plné či dvojité plné; každý ostražitě vnímá, co dělají ostatní, jako jeden živý organizmus.

0/0
5.5.2017 23:26

J15a55k25u24b 24N50o80v89á74k 8770783730372

Podobně, jako když někdo zastaví na červenou v Turecku, tak je to většinou turista s autem z půjčovny. No a jak na to nejsou zvyklí, tak má hned Turka v kufru. Párkrát jsem viděl na vlastní oči.

0/0
6.5.2017 10:29

R63a32d66e78k 15Č83e34r25v96e26n97k86a 5974801164382

Osobní každodenní zkušenost - poslední auto najíždějící do křižovatky už na červenou - mladá ženská aspoň s jedním děckem v sedačce a často s telefonem na uchu

+2/0
5.5.2017 23:21

P58a36v39e41l 13J43e37ř94á81b39e35k 7831812594977

To samé vám mohu napsat o řidičích, kde do křižovatky vjíždějí na svítící červenou.

A přidám ještě jinou zkušenost - trochu silněji zabrzdit před křižovatkou na žlutou, tak je v ulici dusno. Řidič za vámi prakticky s takovou reakcí nepočítají. A "lepiči" se potom potí.

Když jsme u křižovatek - podívejte se, kdo sedí za volantem, když není možnost za světelnou křižovatkou pokračovat, a zůstane tedy stát před ní i na zelenou, aby nemusel v křižovatce stát.

0/−1
6.5.2017 1:32

J36a98r38o67s51l66a85v 96H77o40r34á17k 8672264435189

Pan psycholog by si měl doplnit vzdělání. Bez urážky, ale podpořit své tvrzení statistikou, kde srovnává nehodovost proti počtu řidičáků, může jenom naprostý...píp.

To mu vážně nedochází, že zde není rozhodující počet řidičáků, ale počet najetých kilometrů? Stačí se zamyslet, kolik km najede profesionální řidič v porovnání s běžným a jaké je mezi nimi zastoupení žen a mužů a dojde nám, že oněch ženských 17 procent nehod není až tak málo, jak se může zdát. Ona ta nezkreslená statistika by ale pro ženy mohla být docela krutá, tak je lepší jí nikde neuvádět...

+7/0
5.5.2017 23:07

J22a31n 63B44e46n74h39á10k 6674493372521

Zcela souhlasím. Plus bych ještě doplnil, že důležitý činitel je čas strávený za volantem. Úplně jiná zkušenost je 300 km denně po Praze oproti dálničním tisícovkám. Z vlastní zkušenosti pokud vyloženě netrpíte na D1 nebo s omezovačem rychlosti na 80 km/h, jsou to kilometry skoro zadarmo.

0/0
6.5.2017 10:00

J31á11n 74P26o69d26h69o29r56e23c 7296407793941

Ano, protože- kdo nic nedělá, ten nic nezkazí... ;-D

+3/0
5.5.2017 22:54

J15i33ř45í 26J92e86z69d17i71n48s44k84ý 8678362413879

Z meho pozorovani jsou typicky 3 kategorie. Normalni ridic, starej deda, zensky. Starej deda a zensky jsou vicemene stejne kategorie. Samozrjme cest vyjimalam, ale trend takovej je.

Zrovna dnes, silncie siroka pro 4-5 aut ve meste. U krajnice prives (diky sirce vozovky nezasahuje do pruhu), takze bez problemu muzou jet auta. Samozrejme jedno auto zastavi a ceka nez predeje v protismeru, aby se mohlo vyhnout onomu provesu. Hned so rikam co je to za cu.aka (protoze za nim ridic malem infarkt, protoze malem nedobrzdil - kdo by taky cekal, ze auto pred nim zastavi, kdyz nema duvod). Podivam se do okna a treti kategorie jak vysita.

Plynulost a obezretnost k okoli je proste nezajima a jedou si jen to svoje...

+4/0
5.5.2017 22:52

P40a97v45l83a 32H61r70a17d46i48l69o29v87a 3807511671394

Tak si zvykejte. Populace starne, holt bude cim vic ridicu duchodcu a cim vic zenskych, bo zijou dyl :) Ale seriously, vic ohleduplnosti a pochopeni neni na skodu.

+6/0
5.5.2017 23:06

P22a39v22e16l 79J78e30ř79á81b65e88k 7571432844807

Pomalu a jistě se taky do kategorie "senior" řidičů posunuje. A pokud bude mít štěstí, tak se jí dožije.

A jiní v tu to dobu ještě nenarození mu budou nadávat, že ten dědek na silnici zdržuje.

A pokud jde o jím uvedený příklad - to je taková hovadina, že jí snad nikdo nevěří.

Ulice široká pro 4-5 aut v městě a přívěs na krajnici, za kterým zastaví řidička a čeká až auta proti projedou - je hodně přibásněný.

0/0
6.5.2017 1:39

J88i57ř77í 44J17e28z34d96i85n95s56k73ý 8978872643149

https://mapy.cz/zakladni?x=15.7965067&y=50.0259531&z=20&base=ophoto

Tak schválně, kolik aut se tam podle Vás vejde :) 4 minimálně, aby se někdo musel bát o místo na stranách.

0/0
6.5.2017 15:12

J19a32n 55B54e29n60h18á19k 6274623272421

Teď budu hnusnej, ale to je přesně ono! Přesně si říkám: "Ty jo, co se mu honí v hlavě? Vždyť takovou prasárnu musí dělat úmyslně!" Pak když se podívám a vidím: "No jo, dáma/starší pán," a jsem v klidu.

Já jsem zvyklý, spíš mi vadí úmyslné špatnosti, ale to mi jako někdo chce říct, že klapky na očích, špunty v uších jsou bezpečnější??

0/0
6.5.2017 10:09

V13e36r32o65n59i21k51a 53E73x33n42e41r35o42v65á 2426801907649

Statistika by neměla vycházet z toho, kolik mají řidičáků muži vs. ženy, ale kolik času stráví za volantem. Když jedou dva a řidičáky mají oba tak řídí většinou muž. Dále kolik aut vlastní muži a ženy ...

0/0
5.5.2017 22:43

J75a72r43o43s12l24a33v 72H78o39r24á26k 8742254965749

Bohatě stačí počet najetých kilometrů. To je asi nejprůkaznější. Na druhou stranu je pravda, že to se špatně odhaduje, musel by se udělat průzkum.

0/0
5.5.2017 23:09

F30r46a44n32t54i24š40e70k 76L95u22f88t 2853798278

O takovém průzkumu jsem četl a výsledek je, že nehodovost je v obou případech cca stejná. U mužů převažuje nezvládnutí rychlé jízdy, u žen nezvládnutí pomalé jízdy

+1/0
5.5.2017 23:22

M83í97r10a 22Z98i91k80m81u36n37d 2984188448669

Znám plno žen, které zvládnou při jízdě několik věcí najednou: Malují se, telefonují a ještě jí. To opravdu je bezpečné.RvRvRv

0/0
5.5.2017 22:41

P14a94v31l20a 36K75o33z15á94k47o31v23á 1371530540345

Znám i plno takových mužů bez toho malování Rv

0/0
5.5.2017 23:44

M34i42c75h24a84l 74R37e65j62z94e27k 5256327355201

No, ja se zase holim. To, zeny predpokladam ne. S jidlem to zatim moc nezvladam, hlavne priborem. Jen nejaky ten jogurt, salatek a tak.,

0/0
6.5.2017 0:08

P90a27v67e74l 52J50e30ř45á94b45e76k 7851832554477

Nejlepší je za jízdy si nalévat z termosky horký čaj.

Líčení, čtení novin, holení je proti tomu sranda ve chvíli, kdy horký čaj šplíchne do klína ;-D

0/0
6.5.2017 1:41

K56a92r12e93l 32Z92a59c90e75k 7391689241197

Rukopis mají. Velice často je poznám už z dálky.

+2/−1
5.5.2017 22:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.