Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pokrok v mezích potřeby. Nová Toyota Yaris kašle na downsizing

Yaris je čtvrté nejprodávanější malé auto v Evropě, to v kusech znamená 200 tisíc aut ročně. Známý a oblíbený model tvoří čtvrtinu prodejů Toyoty v Evropě. Teď je tu nové provedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F77r27a41n23t37a 27Š73e10v42č16í43k 8352352605793

japonský hnus.....

0/−1
30.4.2017 13:30

R69a57d61e72k 65Ž37i43ž75k76a 9676905814610

vzdyt uz v textu je napsano,ze je to motor urceny pro provoz ve meste.Oturbeny motor vyzaduje trochu vice prace pri rozjizdeni, zvlast male turbobenziny.Sam mam 0.9Tce tak vim.

+2/0
23.4.2017 16:03

J38a41n 78H28r12u82z46a 8124258779367

Spotřeba 4,8 l u hybridu není žádný zázrak. S C1 s motorem Toyota dosahuji dlouhodobý průměr 5,02 i bez sady baterií a elektormotorů.

+3/−1
21.4.2017 17:55

M39i50l88a73n 98V41o20t27a78v13a 5114926721912

jj, oni na to jdou od lesa :-) zdůvodní, že ale původní spotřeba byla dvojnásobná, takže je to vlastně úspěch. Takhle mi o řekli, když jsem poptával RAWku. a tam je ta spotřeba ještě vyšší. To už mi pak dává větší smysl Mitsu Outlander se svým hybridem spotřebou 1,7

0/0
21.4.2017 18:00

M39i51r40e25k 26G44a10j86e33r 5201686169120

Co je to RAWka? Nemyslel jste RAV4?

0/0
21.4.2017 23:25

O25n17d80ř75e68j 63L88o80š35o85t12h 9590602334892

Za 4,8 l jezdí i moje Fabie 1.2 TSi a to má to motor za sebou jen 2600 km.

+3/0
21.4.2017 18:04

J93a37n 27D71l72o26u86h74ý 7654359560249

Muj dnes jiz obstarozni ( ford duratec euro iv ) 4valec bez turba na LPG o objemu 1.4 litru dokaze jezdit za 5.6l lpg / 100km. A to ma najeto "pouze" 140 000km ;-) :-D

0/0
24.4.2017 11:40

J47i57ř24í 12S71c48h80w86a37c84h 8758824308106

4,8 je novinářská spotřeba bez jakéhokoliv šetření s častým využitím 110 koní.

Když ten hybrid bude jezdit s dynamikou tvé C1 s "polovičním výkonem", tak se v pohodě dostane pod 4l/100km.

+1/0
21.4.2017 22:09

V74í52ť75a 74K88r68u30t61i39š 1180184965667

Hybrid má pouze 100 koní a dle solidního počtu aut na Spritmonitor průměrnou spotřebu reálných uživatelů 4,8. Dynamicky srovnatelná Fabka se slabší jednadvojkou má 6,1, ta silnější a podstatně živější 6,3. Nechám na úvaze každého, na kolik se pak vyplatí úspora 40 haliru na ujetý kilometr u hybridního Yarise, který vyjde oproti srovnatelné "klasice" o 100 litrů dráž.

0/0
21.4.2017 22:44

P31e38t79r 94Č98e84r42v87e16n82ý 3206369707909

Nelíbí se mi tohle věčné srovnávání pouze podle spotřeby. Elektropohon má své kouzlo. Jeho součástí je automatická převodovka. Další věc je životnost motoru a náklady na údržbu. Podotýkám, že hybridní provedení je jen o několik desítek tisíc dražší, než stejně vybavený Yaris s automatickou převodovkou a výkonově srovnatelným benzinovým motorem.

+5/0
22.4.2017 1:27

T13o37m64á28š 19V74a16l94d58e94r 7693350709

Konečně realistická úvaha.

+2/0
22.4.2017 19:38

V80í58ť51a 41K91r44u77t89i82š 1980304565737

Toyota na downsizing sice kašlat může, ale paradoxně on je příčinou jejího upsizingu. Protože jak jinak by dnes kontrovala stále výkonnější konkurenci, která používá přeplňování?

0/0
21.4.2017 16:47

P55e93t79r 93M80i14c62h97a48l 2130864761262

A pak že je Škodovka předražená. :-D

+6/0
21.4.2017 16:43

M62i88l41a54n 80V74o51t21a86v93a 5354876381322

Takze podobna historka jako s Corolou, ktera zustala jednim z nejnebezpecnejsich aut a ktera to totalne projela na cresh testu. A stejen je to tady. Udelali facelift, ale s kostrou auta a tudiz s pasivni bezpecnosti vubec nic.

0/−5
21.4.2017 13:58

F18r91a63n34t76i50š91e22k 26S62o13b23o94t83k59a 1927643254520

Kde jste to vzal - můžete mně to ukázat? Já jsem si projel na internetu všechny dostupné crash testy a všechny jsou good, něco od 4,2 do 5 v pětistupňové škále. A to jak staré, tak i nové testy.

0/0
21.4.2017 14:25

M62i21l69a96n 28V73o52t16a80v43a 5764276891662

tak jste neprojel žádné. současná corolla to iihs totálně projela. Od té doby, byl jen facelift, takže žádné změny pasivní bezpečnosti mimo přidání kontrolek. Nejen, že to máte na stránkách testů, ale vyšlo o tom nemálo článků, jak to Toyota projíždí s bezpečností.

0/−4
21.4.2017 14:35

F19r78a48n55t48i70š34e62k 50O28m44á35č16k32a 5456396530279

Meles nesmysly. V posledni vete je jasne napsano, ze by stejne dopadly i ostatni auta testovana stejnym zpusobem. Nekrm nas nesmysly.

+1/0
21.4.2017 19:08

M18i97l71a22n 38V53o18t85a16v26a 5384716971282

mě je úplně jedno, co je v té větě napsáno, ale dívám se na výsledky testů, ale to tě asi nenapadlo....moc náročné na mozek, co :-)

0/−3
21.4.2017 19:39

M76i17l72a47n 29V49o46t17a53v89a 5984406531202

PS: a to nejdůležitější je, což ti bohužel nedochází, že ty ostatní auta se už zásadně za ty roky zlepšila, zatímco Toyota ty modely beze změny vyrábí dál.

0/0
22.4.2017 10:11

M87i45l88a51n 71V77o97t22a58v46a 5414286151112

http://www.autorevue.cz/toyota-corolla-propadla-v-testech-iihs-aneb-jak-malo-deli-uspech-od-fiaska

0/0
21.4.2017 14:36

V63l79a72d51i86m89í25r 27K85r56á86l 4813486200842

Corola je určená pro rozvojové trhy, něco jako Logan, prostě v Africe jezdí hromada Corol z osmdesátých a devadesátých let tak proč nepoužít název pro účenej marketing

0/0
22.4.2017 17:05

P22e75t96r 34Č13e83r52v45e65n30ý 3206379617899

Máme jeden z 334 loni prodaných hybridů. V provedení selection je to auto designově dost podobné tomuto novému modelu, vč. té černé střechy, disků kol. A musím říct, že se mi ten náš líbí víc, než tato varianta, která je prakticky jen víc hranatá v detailech jako je přední maska, páté dveře. I interiér je prakticky stejný, až na ty výdechy z Aurisu. Za tohle vyhodila TOYOTA 2,5mld.?8-o8-o8-oNaprosto nechápu!!Rv

Pokud jde o provozní vlastnosti, tak hybrid je do městského provozu skutečně super. Při akceleraci je hlučnější kvůli převodovce typu variátor (Co má moje Vespa taky:-)) Podvozek je tvrdší sportovní, široké gumy v základu této výbavy vybízejí k ostré jízdě, kdy není třeba před zatáčkou moc brzdit a benzinový motor 1,5 pracuje v synergickém efektu s elektromotorem. Jediným negativem je malá kapacita NiMh akumulátoru, která při popojíždění do kopce v dlouhé koloně brzo přestane stačit. A samozřejmě minimálně o půl litru vyšší spotřeba kvůli zmíněným zbytečně širokým pneumatikám (195 versus 175mm)R^

Návštěv značkového servisu se nebojím.Předchozí TOYOTA Corolla za 13 let provozu (160tis.km) neměla žádné závady. Měnila se jen opotřebovaná spojka, což u hybridu nehrozí;-D

+3/0
21.4.2017 13:55

R85e89n41é 67H97a95l68l77a 8321438286166

Koupíte si auto a nevíte, co tam máte a ještě o tom píšete nepravdy. E-CVT není variátor.

+1/0
21.4.2017 22:32

M14i92r52e84k 50G67a69j60e68r 5591506859470

Mate pravdu. Jeji funkce a slozeni je podrobne vysvetleno ve videu zde (sestavena je po 20. minute videa_. https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM

0/0
21.4.2017 23:44

P13e66t21r 93Č28e53r71v18e23n91ý 3136119407799

Jsem napsal variátor pro zjednodušení. Prodejce tyto technické detaily neuvádí. Nejsem odborník. E-CVT nemá pevné rychlostní stupně. Je to podobné variátoru.;-)

0/0
22.4.2017 1:33

R49e34n53é 26H55a48l64l80a 8841348716116

Právě to je ale velmi zavádějící, protože variátor nemá velkou životnost, kdežto planetová převodovka to auto přežije. Pokud by to lidé věděli, tak by neměli zbytečné předsudky.

+1/0
22.4.2017 9:08

P65e64t52r 75Č93e85r40v36e27n56ý 3446339167869

Tak to jsem netušil. To je vážně super zpráva! Děláte pro TOYOTU?;-) Jako laik se domnívám, že automobil s tímto typem převodovky je odolný vůči necitlivým zásahům řidiče způsobených stylem jízdy i špatným řazením a to by mělo mít vliv na celkovou životnost pohonu. Je to tak?

Trochu mě vadí ten zvuk vysavače při vyšších otáčkách než dojde ke změně převodového poměru. To není typický zvuk vytočeného benzínového motoru. Zřejmě to dělá ta převodovka, ale proč?8-o

+1/0
23.4.2017 23:56

J78a51k33u18b 27F23e49i12f14a17r 7919659636559

Nedávno jsem měl pujčený Yaris v hybridu v ceně asi 450tis. Velmi příjemné a překvapivě svižné svezení.R^

Nemít v rodině už 3 vozy, určitě bych o něm uvažoval jako o vozítku do Prahy.

+6/0
21.4.2017 9:55

T20o85m19á75š 70D22u66š91e66j89o83v85s87k89ý 3777443267600

Článek je dobrý a informativní, jen mě překvapuje množství překlepů a chybějících písmenek. :)

0/0
21.4.2017 8:49

I60g91n91á54c 93M74r57k10v88i98č72k84a 2858202109525

takový prdítko za 320 tis. ? Za 320 máte fábií - mnohem větší, klidně i kombík a s turbem k tomu

+5/−16
21.4.2017 8:49

P46a48v21e28l 72N55o94v86o95t38n42ý 6680225598125

Jdi do bruselu s tou přímovstřikovou rakovinou.

+6/−1
21.4.2017 8:58

J41a31n 16M54a62r13t73i46n 6972570969

vasou brilantnou logikou by som mohol napisat - 320 za prditko typu fabie ked za tie prachy mate Daciu Logan MCV Stepway Outdoor a ostane vam este 20 tisic na benal. Vona je Toyota technologicky a kvalitativne trochu dalej ako fabia. Skuste sa niekedy pozriet aj po inych autach

+11/0
21.4.2017 9:27
Foto

J65a70k15u69b 61M50e26l74z39o74c13h 6935545155382

Yaris jsem měl (1. a 2. generaci) a že by byla Fabia větší (nebo dokonce mnohem větší) se mluvit opravdu nedá. Pocitově byl Yaris uvnitř rozhodně prostornější, pravda kufr byl menší a menší byla i přední (motorová) část.

+5/0
21.4.2017 9:44

M88a79r57e76k 10M13a32l37ý 1662258341680

Není krátká Fabie velikostně na úrovni Yarise?

+3/−2
21.4.2017 10:46
Foto

M83i76c16h72a18l 33N27a50j66m96a25n 7799653686190

Je.

+3/0
21.4.2017 12:42

P37a74v73e16l 80N85o78v35o67t72n89ý 6330795258145

Kup jsi Franto muslimskou škodofku.!

0/0
21.4.2017 8:27

T17o53m80á84š 56H64o12r10s38k86ý 1720294583634

Hodně přes půlku jarýsků se prodá v Praze, ve zbytku republiky je za ty penízk přeci jen praktičtější fábka?

+1/0
21.4.2017 8:12

M22i83r85o75s32l17a32v 58Š70ů52s 1838361223137

Když pominu kombíka u Fábie, která je jednoznačně praktičtější a vezmu HB, tak tedy nevidím rozdíl v praktičnosti. A to mám přímé srovnání, nejen papírové.

Velikostně jsou na tom prakticky úplně stejně, v něčem málo vyhrává Fábie, v jiném rozměru zase Yaris. Jedinou praktičnost navíc u Fábie vidím v možnosti individualizace výbavy, bohužel dosti zaplacenou, chce-li člověk něco nadstandardně.

Můžu se tedy zeptat, v čem je podle Vás Fábie HB praktičtější oproti Yarisovi. Půjdu se hned podívat na parkoviště, abych Vám to mohl popř. potvrdit

+5/0
21.4.2017 9:09

O72n78d46r53e30j 17K43a13l94m78a92n 1860306514242

U atmosféry je napytel, že ji na dálnici ani 6-ti kvalt nezachrání před hlukem. Všechny totiž mají výkonovou křivku tak blbě, že na dálnici musí točit tři tisíce aby motor táhnul. Výjimkou by snad mohly být motory s objemem přes dva litry.

+1/−9
21.4.2017 8:09

O45n38d11ř51e22j 63Š10i20m86e35k 5933962737508

1.6 od Mazdy je vyjímkou...

0/0
21.4.2017 9:53

O16n63d77r81e57j 23K51a44l27m16a50n 1570836754882

Kolik to točí?

0/0
21.4.2017 15:08

M19a13r10t92i54n 21K13r14č88e17k 3260398255705

Jak jsem říkal, Češi jezdící v jedničkových a dvojkových fabiích a octaviích nemají o tato auta zájem. Pak si jako nové auto koupí opět Fabii nebo dokonce Octavii s litrovým tříválcem nehledě na cenu, pak si ještě musí dokoupit za další prachy výbavu, která je u jiných aut standartem. :-) To myslím obecně, nikoliv jen k Yarisu.

+15/−1
21.4.2017 7:28

L80u30k39á14š 34Š92m74a22h55e55l 2817804682464

Takže je logické si připlatit 70 tisíc (nás stála litrová Fabia 214 tisíc) navrch a 150 % navíc za servis jen proto, že to je Toyota a obsahuje nějakou výbavu, kterou stejně v podstatě nepotřebují?

+1/0
21.4.2017 21:26
Foto

M19i73r30o40s24l81a16v 18S86t86e35i89n77e58r 6658314863135

Ženy v lodičkách snad ani do auta za volant nemohou. Já osobně mám vždy sportovní boty, bota s koženou podrážkou se hodí do kostela ale ne do auta. Příliš snadno vám sklouzne třeba ze spojkového pedálu.

Zatím, co moderní diesly s komplikovanými filtry jsou už téměř bez emisí, atmosférické benziňáky jezdí stále ještě na směs benzinu a ředidel, takže nespálené složky zamořují město rakovinotvornými emisemi. Ty zatím nikoho nezajímaly, nejsou politicky in. Ekonomicky jsou benziňáky ve výrobě nesrovnatelně levnější, víc se na nich vydělá.

Yaris patří k nejošklivějším autům, která potkáte na silnici.

+6/−16
21.4.2017 7:19

M73i32r77e80k 32G59a63j58e30r 5521796869540

Mně se dobře řídí bez bot, bos. Tedy v létě.

0/0
21.4.2017 23:50

O57n45d93ř43e70j 50B36u93r56e74š 5120484173539

No, ty jseš teda chytrolín;-D

+1/0
22.4.2017 11:13

L69i43b54o69r 75M68a37c33h33a52l74e12k 1794145305358

Mestsky crossover - over co? Pres travniky v parku, prejete psy nebo co? Chapu Toyotu, ze se je do toho nechce. Nicmene Toyta klitoris dale zustava autem pro duchodce.

0/−10
21.4.2017 7:13
Foto

T41o15m47á78š 80D29v43o14ř95á54k 7285756497981

No dovolte.

My důchodci jezdíme BMW řady 5, nebo MB třídy E, když už je to naposledy. ;-)

+2/0
21.4.2017 9:17
Foto

M35i15r29o79s59l38a93v 21S73t48e74i75n26e59r 6388734943185

MB třídy E jsem jezdil od 1972 do 2012 a úplně mi to stačí. Rezavěly všechny, nejméně r.v. 1988- 1991. Přešel jsem jako Čech na Yeti a musím říci, jsem dobře obsloužen.

Smradlavý benziňák MB 220 /8 rezavěl snad nejvíc.

0/0
21.4.2017 14:48
Foto

T16o75m75á42š 86D73v20o14ř59á58k 7125296617561

Tak nemyslel jsem staré smraďochy, ale nové modely...;-)

0/0
21.4.2017 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.