Diskuze

Pokrok v mezích potřeby. Nová Toyota Yaris kašle na downsizing

Yaris je čtvrté nejprodávanější malé auto v Evropě, to v kusech znamená 200 tisíc aut ročně. Známý a oblíbený model tvoří čtvrtinu prodejů Toyoty v Evropě. Teď je tu nové provedení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vzdyt uz v textu je napsano,ze je to motor urceny pro provoz ve meste.Oturbeny motor vyzaduje trochu vice prace pri rozjizdeni, zvlast male turbobenziny.Sam mam 0.9Tce tak vim.

2 0
možnosti
JH

J13a29n 67H72r13u23z64a

21. 4. 2017 17:55

Spotřeba 4,8 l u hybridu není žádný zázrak. S C1 s motorem Toyota dosahuji dlouhodobý průměr 5,02 i bez sady baterií a elektormotorů.

3 1
možnosti
MV

jj, oni na to jdou od lesa :-) zdůvodní, že ale původní spotřeba byla dvojnásobná, takže je to vlastně úspěch. Takhle mi o řekli, když jsem poptával RAWku. a tam je ta spotřeba ještě vyšší. To už mi pak dává větší smysl Mitsu Outlander se svým hybridem spotřebou 1,7

0 0
možnosti
VK

Toyota na downsizing sice kašlat může, ale paradoxně on je příčinou jejího upsizingu. Protože jak jinak by dnes kontrovala stále výkonnější konkurenci, která používá přeplňování?

0 0
možnosti
PM

P58e33t73r 60M71i23c77h52a58l

21. 4. 2017 16:43

A pak že je Škodovka předražená. :-D

6 0
možnosti
MV

Takze podobna historka jako s Corolou, ktera zustala jednim z nejnebezpecnejsich aut a ktera to totalne projela na cresh testu. A stejen je to tady. Udelali facelift, ale s kostrou auta a tudiz s pasivni bezpecnosti vubec nic.

0 5
možnosti
FS

Kde jste to vzal - můžete mně to ukázat? Já jsem si projel na internetu všechny dostupné crash testy a všechny jsou good, něco od 4,2 do 5 v pětistupňové škále. A to jak staré, tak i nové testy.

0 0
možnosti

Máme jeden z 334 loni prodaných hybridů. V provedení selection je to auto designově dost podobné tomuto novému modelu, vč. té černé střechy, disků kol. A musím říct, že se mi ten náš líbí víc, než tato varianta, která je prakticky jen víc hranatá v detailech jako je přední maska, páté dveře. I interiér je prakticky stejný, až na ty výdechy z Aurisu. Za tohle vyhodila TOYOTA 2,5mld.?8-o8-o8-oNaprosto nechápu!!Rv

Pokud jde o provozní vlastnosti, tak hybrid je do městského provozu skutečně super. Při akceleraci je hlučnější kvůli převodovce typu variátor (Co má moje Vespa taky:-)) Podvozek je tvrdší sportovní, široké gumy v základu této výbavy vybízejí k ostré jízdě, kdy není třeba před zatáčkou moc brzdit a benzinový motor 1,5 pracuje v synergickém efektu s elektromotorem. Jediným negativem je malá kapacita NiMh akumulátoru, která při popojíždění do kopce v dlouhé koloně brzo přestane stačit. A samozřejmě minimálně o půl litru vyšší spotřeba kvůli zmíněným zbytečně širokým pneumatikám (195 versus 175mm)R^

Návštěv značkového servisu se nebojím.Předchozí TOYOTA Corolla za 13 let provozu (160tis.km) neměla žádné závady. Měnila se jen opotřebovaná spojka, což u hybridu nehrozí;-D

3 0
možnosti
RH

R51e88n54é 55H40a42l59l20a

21. 4. 2017 22:32

Koupíte si auto a nevíte, co tam máte a ještě o tom píšete nepravdy. E-CVT není variátor.

1 0
možnosti
JF

Nedávno jsem měl pujčený Yaris v hybridu v ceně asi 450tis. Velmi příjemné a překvapivě svižné svezení.R^

Nemít v rodině už 3 vozy, určitě bych o něm uvažoval jako o vozítku do Prahy.

6 0
možnosti
TD

Článek je dobrý a informativní, jen mě překvapuje množství překlepů a chybějících písmenek. :)

0 0
možnosti
IM

takový prdítko za 320 tis. ? Za 320 máte fábií - mnohem větší, klidně i kombík a s turbem k tomu

5 16
možnosti
PN

Jdi do bruselu s tou přímovstřikovou rakovinou.

6 1
možnosti