Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme autopůjčovnu, pátou největší v Číně. Šedesát tisíc aut a každých 18 měsíců je měníme.“ Jsou věci, které neznalému v Číně nepřestanou vyrážet dech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L38u89d69ě63k 92J91e95l78í29n92e31k 5717567699650

O kousek níže článek s nadpisem "Čínské automobilky dotahují svět, drzých kopií ubývá". A pročpak asi, vy manažerští imbecilové? Že by Číňané stačili okopírovat to dlouhá léta vyvíjené know-how a během několika málo let stačili ten náskok téměř eliminovat? Ale co, hlavně že prachy jsou na účtech, co přijde za pár let, to nikoho netrápí. Dementi, kteří by potřebovali dát do ruky lopatu a krumpáč. :-/

+1/0
21.4.2017 22:54

F39r92a64n28t43a 25Š65e88v55č51í44k 8222772975113

přestěhujte vše do číny a a tady žerte trávu!naděje je v tom,že i ti čínani nebudou chtít dělat za pár brk a tak nenažraní spekulanti utřou.ale nebude to brzo.Mladým lze do budoucna závidět jen mládí-ale ten život s multikultákama a čínanama-nic mocRv

+1/−3
21.4.2017 14:24

F93r29a13n63t77a 93Š36e71v57č68í82k 8522942545353

tenhle nebezpečný vzestup zavinily nenažrané světové koncerny s vidinou zisku-ale jednou to bude celý západní svět hodně mrzet!!

+4/0
21.4.2017 14:17

D40u78š81a88n 48P75e19š72e22k 3105829484350

Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

A co na to naši stateční kritici Číny a Zemana? Kalousek a jemu podobní.

+5/−5
21.4.2017 14:16

S51t25a92n93i84s98l89a67v 92K62r42e93j81c33a80r 2751478703406

Nu je to normální podnikatelský běh. ČSFR ho ve své době také trochu krátkodobě (dva roky) zažila. A je otázkou, kdo bude serioznějším a solventnějším Rusko nebo Čína. Vzhledem k nedávným Putinovským nedorozumněním s EU, na tom možná opět vydělá Čína. Rusko je pro podnikatele a firmy jednoznačným odběratelem výrobků a zboží které oni nedokáží vyprojektovat a vyrobit. Proto Brežněvovské Rusko díky svému nerostnému bohatství nakupovalo západní licence, nikoli nedokázali vyrobit konkurenční zboží, a to pokračuje i v době Putina. Čína na rozdíl od rusáků, vsadila na učení kopírováním než si našla svoji vlastní parketu a cestu. Ted je otázkou kdo jde tím lepším směrem!!

0/−1
21.4.2017 16:47

J58a75r69o54s73l12a87v 38Č80a28d29a 9254510529211

R^;-D

0/0
21.4.2017 17:24

R77o62b83i83n 62Ž37i60ž72k97a 2848104646666

Vážně nevidíte rozdíl mezi exportem do Číny a lezením komunistům do zadku?

Merkelová ani Gauck se v Číně neučili stabilizovat společnost a přesto má Volkswagen v první desítce prodejů tři auta.

0/0
22.4.2017 14:39

S98t70a12n81i51s17l78a79v 76K23r14e65j13c79a69r 2521518193316

Zeptám se jinak. Pokud porovnáte kvalitu automobilů jež své modely vyrábějí na zemí Číny, s čínskými dělníky a zaměstnanci s kvalitou automobilů Korejských a Japonských výrobců vyráběných českými a slovenskými dělníky a zaměstnanci. Kdo odvádí profesionálnější práci a kvalitu. Jak se liší kvalita automobilů VW,Renaultu,Škodovky atd. vyráběných nejen v Číně ale i Rusku, Africe a Jižní Americe s mateřskými firmami?

0/−1
22.4.2017 23:27

R25o28b49i96n 23Ž20i20ž67k60a 2908694896166

A jak to přesně souvisí s mým příspěvkem?

0/0
24.4.2017 15:31

J12a27r35o97s76l22a46v 71T74í96n72e96k 4794138910842

Kalousku tak to abyste se pustil do kritiky těch automobilek. Zeman byl asi snadné sousto.

+6/−1
21.4.2017 13:26

M19a62r76t69i80n 25Š68i85m60e90k 4240904268185

Alespoň mohu doufat, že vývojové centrum pro elektromobily nechá Škoda u nás. Jak to vidím tak i ta slepice ve znaku bude za chvíli šikmooká

+5/0
21.4.2017 10:50

M88a69r20t86i39n 14H13u56d16e78c44e33k 3513319699933

doufejte, to muzete. Bohuzel to nebude moc logicke reseni, jelikoz cina je v elektromobilech o parnik pred Evropou

+1/0
21.4.2017 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.