Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme autopůjčovnu, pátou největší v Číně. Šedesát tisíc aut a každých 18 měsíců je měníme.“ Jsou věci, které neznalému v Číně nepřestanou vyrážet dech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L74u35d87ě57k 33J45e27l34í55n58e71k 5427917619230

O kousek níže článek s nadpisem "Čínské automobilky dotahují svět, drzých kopií ubývá". A pročpak asi, vy manažerští imbecilové? Že by Číňané stačili okopírovat to dlouhá léta vyvíjené know-how a během několika málo let stačili ten náskok téměř eliminovat? Ale co, hlavně že prachy jsou na účtech, co přijde za pár let, to nikoho netrápí. Dementi, kteří by potřebovali dát do ruky lopatu a krumpáč. :-/

+1/0
21.4.2017 22:54

F70r75a62n95t90a 85Š76e88v51č64í27k 8822502855443

přestěhujte vše do číny a a tady žerte trávu!naděje je v tom,že i ti čínani nebudou chtít dělat za pár brk a tak nenažraní spekulanti utřou.ale nebude to brzo.Mladým lze do budoucna závidět jen mládí-ale ten život s multikultákama a čínanama-nic mocRv

+1/−3
21.4.2017 14:24

F18r34a15n96t20a 85Š44e80v42č48í71k 8812692345483

tenhle nebezpečný vzestup zavinily nenažrané světové koncerny s vidinou zisku-ale jednou to bude celý západní svět hodně mrzet!!

+4/0
21.4.2017 14:17

D41u50š64a42n 72P85e13š80e49k 3645659104820

Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

A co na to naši stateční kritici Číny a Zemana? Kalousek a jemu podobní.

+5/−5
21.4.2017 14:16

S59t23a59n81i53s23l19a98v 60K32r37e73j39c34a97r 2631288103736

Nu je to normální podnikatelský běh. ČSFR ho ve své době také trochu krátkodobě (dva roky) zažila. A je otázkou, kdo bude serioznějším a solventnějším Rusko nebo Čína. Vzhledem k nedávným Putinovským nedorozumněním s EU, na tom možná opět vydělá Čína. Rusko je pro podnikatele a firmy jednoznačným odběratelem výrobků a zboží které oni nedokáží vyprojektovat a vyrobit. Proto Brežněvovské Rusko díky svému nerostnému bohatství nakupovalo západní licence, nikoli nedokázali vyrobit konkurenční zboží, a to pokračuje i v době Putina. Čína na rozdíl od rusáků, vsadila na učení kopírováním než si našla svoji vlastní parketu a cestu. Ted je otázkou kdo jde tím lepším směrem!!

0/−1
21.4.2017 16:47

J18a12r98o60s81l67a35v 31Č57a52d60a 9834100859831

R^;-D

0/0
21.4.2017 17:24

R58o15b74i42n 56Ž71i69ž30k41a 2768564396726

Vážně nevidíte rozdíl mezi exportem do Číny a lezením komunistům do zadku?

Merkelová ani Gauck se v Číně neučili stabilizovat společnost a přesto má Volkswagen v první desítce prodejů tři auta.

0/0
22.4.2017 14:39

S34t30a23n24i43s18l57a31v 75K22r73e97j94c17a44r 2661148593666

Zeptám se jinak. Pokud porovnáte kvalitu automobilů jež své modely vyrábějí na zemí Číny, s čínskými dělníky a zaměstnanci s kvalitou automobilů Korejských a Japonských výrobců vyráběných českými a slovenskými dělníky a zaměstnanci. Kdo odvádí profesionálnější práci a kvalitu. Jak se liší kvalita automobilů VW,Renaultu,Škodovky atd. vyráběných nejen v Číně ale i Rusku, Africe a Jižní Americe s mateřskými firmami?

0/−1
22.4.2017 23:27

R53o96b57i50n 33Ž54i74ž52k94a 2878654526346

A jak to přesně souvisí s mým příspěvkem?

0/0
24.4.2017 15:31

J45a58r18o83s53l65a75v 65T29í78n97e48k 4304448970302

Kalousku tak to abyste se pustil do kritiky těch automobilek. Zeman byl asi snadné sousto.

+6/−1
21.4.2017 13:26

M46a75r65t34i61n 51Š17i80m95e76k 4640344338145

Alespoň mohu doufat, že vývojové centrum pro elektromobily nechá Škoda u nás. Jak to vidím tak i ta slepice ve znaku bude za chvíli šikmooká

+5/0
21.4.2017 10:50

M65a10r56t53i28n 95H68u23d31e15c39e30k 3773409339883

doufejte, to muzete. Bohuzel to nebude moc logicke reseni, jelikoz cina je v elektromobilech o parnik pred Evropou

+1/0
21.4.2017 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.