Diskuze

Lada je moderní, říká Čech z nejužšího vedení značky. Ruský stát pomáhá

Ruská automobilka Lada je v Česku nadále vnímána jako výrobce jednoduchých a robustních automobilů za nízkou cenu. Mnozí považují její produkty za zastaralé. Jenže Lada 21. století už rozhodně zastaralou značkou být nechce a o to, aby se toto vnímání změnilo, se mimo jiné snaží i český manažer Jan Ptáček.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je pravdou že v poměru hmotnosti,spotřeby vždy ruské výrobky zvítězily....zaostalost jejich průmyslu je tragická..A bez licencí by nefungovali vůbec! Neznám žádný ruský výrobek denní potřeby,po kterém by někdo toužil..A auta mohou konkurovat pouze cenou mezi nejlevnějšími...

0 0
možnosti
MP

ale kadekto túžil, veď sa mnohí snažili doviezť šilelis, rubín, zorkij, duchy, cygaretyvyšševo sorta, to všetko výmenou Kčs/rubeľ 1:1 - tu kúpil v bazáre papierový kufor, naplnil obuvou za 15, previezol a popredal po 15!

0 0
možnosti
JB

Je asi bez diskuse, že Lada v současné době nemůže konkurovat zavedeným automobilkám. Ale pamatuji dobu, kdy stejné posměšky provázely japonská auta, po nich to samé s korejskými, ale ten smích brzy zkysnul. Jestli se něco podobného povede i Rusům je otázka, ale vyloučit se to nedá.

0 0
možnosti
MU

Ta nivka v maskovacim provedeni na fotce vypada docela pekne.

0 0
možnosti
MD

Lada je moderní, říká Čech z nejužšího vedení značky.

Tak když to říká člen vedení, tak to má jistě nějakou váhu... A když se z toho udělá titulek a ještě je to "exkluzivně", tak to vůbec ani trochu nevypadá jako placený článek :-)

4 0
možnosti
MK

Ta jedna Lada jako by z okna vypadla Dacii Logan:-)

ale jinak vypadá jako pěkné auto, ani sem nevěděl že Lada ještě vyrábí auta

3 0
možnosti
DV

aj mne to pripomina Logana

0 0
možnosti
MP

Škodovka taky uměla jen 1000, 100, 105, 120... ale s Favoritem začala jít pomalu nahoru a tempo se postupem let stále zrychlovalo až se stala přední světovou značkou. Lada však bohužel vždy asi bude mít problém s tím že je "ruská"...

0 0
možnosti
Foto

Před tím MBéčkem byla ale 440 a to bylo tehdy opravdu moderní a hezké auto. Kdyby bývalo dostalo samomazací svislé čepy, přesněji nastavenou převodovku, tak to bylo auto pro Čecha na život.

RWHP, tedy Rusové, chtěli chránit své kopie Opla a nařídili Škodě vyrábět už tehdy zastaralá auta s motorem vzadu.

1 0
možnosti
MP

Tak treba Niva nema v mnoha ohledech konkurenci vubec zadnou, sice se uz i do ni cpe vice a vice elektroniky (dle meho zbytecne, ba to vnimam jako kontraproduktivni), ale i tak - lepsiho pracanta do lesa proste nikdy nikdo nevyrobil :-P

2 0
možnosti
PP

neviděl bych to tak černě jako spousta z vás, ta Vesta cross concept vypadá dýzajnově a velikostně na pohodu a když do toho šupnou 2.0 DCI co montujou do X-TRAILU (renolťáckej motor, ale řek bych povedenej) nebo 1,6-benzín co dávají do Kaškaje, tak bych to koupil raději než Kódijaka s 1,4-kou za dvojnásobnou cenu...

a že spolupracujou s Renault-Nissan kapitálem je známý, takže motory od nich mít budou...;-)

1 1
možnosti
JN

J64a34k36u88b 96N54o64v95á27k

25. 4. 2017 20:25

Lada jako alternativa pro důchodce s Dacií.

0 0
možnosti
AD

Zapomíná se že původně závod postavili italové a Žigulík byl vlastně italská konstrukce zesílená sovětskými prvky!

5 0
možnosti
SK

Fiat 124 po sovětsku. Podobně jako Škoda Favorit i když toho projektoval Pinifarina jako plně novinku s motorem v předu.

0 0
možnosti