Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z50d78e81n58ě41k 53F80l36i84n27t26a 9532793481924

To jsou ale parádní fotky... hlavně ty, kde nějaký paka v oblecích objímají hliněnej / plastelínovej (=nepříliš čistej) model. Dokonce kvůli nim iDnes i předělal vzhled stránky. Jak mám škodovky rád, tak mě tohle protěžování (tady i kdekoliv jinde, autorevue, Autosalon...) začíná slušně iritovat.

+7/−1
doporučit
25.4.2017 10:56
Foto

D10a29n 90R93u82b18í43n 4863653259

Happy people. To je tak trapný. Tak naivní a hloupý marketing snad škodovka nemá, že si myslí, že takhle to lidi zbaští? Takhle to v reále samozřejmě nevypadá.

+7/−2
doporučit
25.4.2017 11:17

P12a64v35e51l 47K93r58a60u84s 2190325829172

to je ale peněz za reklamu při proklikání té galerie :D

+5/−1
doporučit
25.4.2017 12:51

M15i64c22h75a64l 89F23i40n11s13t71e84r56l40e 7119150573668

Že to vypadá nasimulované, nereálné - samozřejmně !!! Designérské a i jiné vývojářské pracoviště patří mezi utajované části firmy. To je taky důvod, že obyčejní lidé moc designéry neznají a neznají ani způsob jejich práce. Ta je v článku popsána celkem reálně a podrobně. Pokud už se firma rozhodne jít takto s kůží na trh, je to na základě přísného scénáře, kdy je ukázáno jen to, co chce být ukázáno. A netvrdím, že designér musí nutně chodit v kvádru s kravatou, to se obléká jen při prezentacích - ať už vedení firmy, nebo třeba jako tady, při prezentaci tisku.

+1/0
doporučit
25.4.2017 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.