- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za posledních 100 let žádná velká změna. Spíš chybí motory, co málo žerou(velká účinnost) , mají pořádný výkon, nízké emise,mají spolehlivost,a jsou servisně nenáročné.
Tak to ladí a koordinují, aż ty facelifty vždycky zprzní.
No, výborně hoši ze ŠKODY-auto, už se vám z toho modelu skoro (?) povedlo udělat Renaulta!
A kde to ma zrcatka? :) S tim se bude paradne couvat!
Že to vypadá nasimulované, nereálné - samozřejmně !!! Designérské a i jiné vývojářské pracoviště patří mezi utajované části firmy. To je taky důvod, že obyčejní lidé moc designéry neznají a neznají ani způsob jejich práce. Ta je v článku popsána celkem reálně a podrobně. Pokud už se firma rozhodne jít takto s kůží na trh, je to na základě přísného scénáře, kdy je ukázáno jen to, co chce být ukázáno. A netvrdím, že designér musí nutně chodit v kvádru s kravatou, to se obléká jen při prezentacích - ať už vedení firmy, nebo třeba jako tady, při prezentaci tisku.
Toto je ale uměle vygenerované píárko dodané přímo továrnou (resp. najatou agenturou), žádná prezentace tisku se ve skutečnosti nekonala
Ten pan Kabaň na fotce 1 se ale Škodě líbit nebude ten pro ni přece přestal existovat...
Škodě jistě nebude vadit člověk, který na té fotce vůbec není.
to je ale peněz za reklamu při proklikání té galerie :D
Happy people. To je tak trapný. Tak naivní a hloupý marketing snad škodovka nemá, že si myslí, že takhle to lidi zbaští? Takhle to v reále samozřejmě nevypadá.
A vy jste čím, že máte takový "přehled" ?
To jsou ale parádní fotky... hlavně ty, kde nějaký paka v oblecích objímají hliněnej / plastelínovej (=nepříliš čistej) model. Dokonce kvůli nim iDnes i předělal vzhled stránky. Jak mám škodovky rád, tak mě tohle protěžování (tady i kdekoliv jinde, autorevue, Autosalon...) začíná slušně iritovat.