Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

F25r75a20n13t27i88š29e60k 10N30e58v66a49ř41i31l 7833989617185

přesně takto začínali kdysi Japonci ........ brzy Číńané zaplaví auty svět

+1/0
doporučit
26.4.2017 14:58

M33a87r32e93k 92J41a94n24e11č24k36a 1527776913881

MG a Roveru je fakt škoda. Auta komplet z Číny? Pokud to splní náročné crash testy, kvalita bude na vysoké úrovní a nebude se to rozpadat ještě v záruce a cena bude zajímavější než u evropské konkurence, proč ne. Nicméně Čína si velmi chrání svůj trh z venku a čekat, že ji jiné kontinenty na zaklepání otevřou dveře dokořán, je poněkud naivní představa. Takže pokud ten krok nebude tady vzájemný, tak jim dát stopku stejně, jako USA.

0/0
doporučit
26.4.2017 14:06

M11a51r19e27k 89K89l53u72f55a 3678744464276

Vzhledem k tomu, že drtivá většina výrobků z Číny nesplňuje bezpečnostní kritéria, porušuje patentní a autorská práva, je vyrobena v rozporu s politikou fair trade, měla by na ně být uvalena stejná klatba, jakou za mořem uvalil DT.

0/0
doporučit
26.4.2017 12:59

F25r72a11n72t81i72š26e25k 23N61e82v59a49ř96i39l 7593579217415

Ono se to asi v EU může v budoucnosti stát - ale svět na to bude kašlat. Navíc vše budou dělat brzy roboti.

0/0
doporučit
26.4.2017 14:59
Foto

T75o58m86á57š 37D40v85o71ř16á71k 7595926307581

Opravdu fair trade? ;-)

https://cs.wikipedia.org/wiki/Fair_trade

0/0
doporučit
26.4.2017 17:06

L32u97d85v11i74k 69S27p52i91n70k91a 1602167580235

ve vb roky bez šance . v evropě to bude ještě horší. jen nálepka na kapotě nestačí.

0/0
doporučit
26.4.2017 12:53

A93n84t96o39n44í59n 54S18e10b51e78r61a 7233928260369

A kolik ten červený frajer bude stát?

0/0
doporučit
26.4.2017 10:26
Foto

P60r17e89m31y54s47l 87K65y59s35e27l45a91k 5725403104519

No myslím, že mají velkou šanci. Při pohledu na cenovou politiku VW a jiných. Otázkou bude kvalita zpracování a následný servis.

0/0
doporučit
26.4.2017 10:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.