Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a32n 93B41a29b26j32a22k 5535235189962

A je vážne "pravidelná obnova vozového parku" tak ekologická jak se nám snaží namluvit jejich výrobci? Ale jinak je fajn,že v rámci EU už je vše hotovo a je prostor řešit i takové detaily...

+47/−1
doporučit
28.4.2017 2:40

P33e69t45r 34R80o59m25á66n30e42k 8404747794204

Takže smyslem je podporovat automobilky v produkci nových aut a vyhnat auta z dálnic do vesnic.

+70/−4
doporučit
28.4.2017 0:13

O98n41d36ř89e87j 21Č30a83p62k85a 6271641483394

Schválně, jestli to snížení emisí CO2 o pár gramů na kilometr pokryje to, že se muselo vyrobit nové auto (spousta těžkého průmyslu, chemie a hlavně stěhování součástek kamióny sem a tam po celé Evropě). Ideálně zopakovat každé 3 roky.

Ten oficiální cíl to plní asi tak, jako hašení požáru benzínem (neoficiální cíl je samozřejmě to, aby si automobilky nahrabaly a ten to plní perfektně).

+51/−2
doporučit
28.4.2017 1:11

M27i18c89h15a97l 64K83o68č49í 1161275533903

A kolik CO2 vyprodukuje to jejich věčné stěhování mezi Francií a Belgií?! Šašci!

+63/−4
doporučit
28.4.2017 0:38

T57o74m44á91š 29P61a18č26e90s 2858632357967

Jasně, protože lidi co mají staré auto jej určitě mají jen proto, protože jsou hamouni a schválně si nechtějí koupit nové, co? Používá v té EU aspoň někdo hlavu?

+61/−4
doporučit
28.4.2017 0:50

M75a48r17t59i17n 25N20o85v49á22k 4513352759244

plánem je pouze více vybrat a donutit kupovat nová auta a tím točit trh automobilek.. jen velké loby

+36/−1
doporučit
28.4.2017 1:34

P36a39v91e30l 71S44t29a72r19ý 2274931969139

Takže zase budeme trestat chudinu, co si nemůže dovolit koupit co tři roky nový auto.

+66/−6
doporučit
28.4.2017 0:30

M40a23r36t31i35n 78N11o88v44ý 1619887970110

Automobilová lobby je mocná. Je potřeba podpořit prodej nových aut za každou cenu. Tady nejde o ekologii.

+32/−2
doporučit
28.4.2017 3:45

J42a15n 18M61i91t65l52e46n81e85r 4971648901903

Smradlavé auta do obcí, ekologická na dálnice. Vaše EU. EU

+21/0
doporučit
28.4.2017 9:13

P76e13t39r 88T65y19č22k79a 6725222899252

Clovek ktery ma 10 let jedno auto se chova mnohem ekologicteji nez clovek co kupuje kazde dva tri roky nove.

+21/0
doporučit
28.4.2017 8:31

F55r74a35n91t76i13š32e70k 11F23l63i56n35t37a 1544660589363

A spočítal někdo kolik CO2 bude vyprodukováno při výrobě zvýšeného počtu automobilů, které budou potřebovat provozovatelé velkých flotil vozů, aby se vyhnuli placení zvýšeného mýtného? A co bude s těmi kvanty několikaletých automobilů, které tito provozovatelé po výměně nebudou potřebovat? Už dnes je obrovský přebytek ojetin. Zabýval se někdo těmito dopady na životní prostředí?

+25/−1
doporučit
28.4.2017 4:44

I37v66o 44Ž87i33ž85k15a 8723337871881

Elektroauta vyprodukují prostřednictvím elektráren 2-3x více CO2, než spalovací - je to dáno účinností přenosové soustavy, baterii a elektromotorem. Pro srovnání - elektrárna v Prunéřově produkuje více než 10 mil. tun CO2, kdežto 6,9 mil. registrovaných aut v ČR jen 9 mil. tun CO2.

+30/−3
doporučit
28.4.2017 2:28

R62o42b94e71r75t 20V77i21l88i18m94o42v30s88k62ý 1489825624388

A co takhle zrušit evropskou komisi?R^

+22/−1
doporučit
28.4.2017 7:40

J64i54ř31í 45S83t33e80j66s50k49a86l 8142789438813

Evropská komise by se měla starat o věci, které Evropu tlačí a nemudrovat. Zatímco Turek si vyskakuje a tlačí se sem celé národy, EK vidí největší problém v CO2, který je už hodně let pokud ne menší, tak konstantní.

+25/−2
doporučit
28.4.2017 1:34

P48e80t67r 83W59a26l75t55e68r 6270411339248

Celou dobu jsem si já bláhový myslel, že dálnice jsou optřebovávány projíždějícími auty a mýtné slouží především k budování a opravám dálniční sítě. A konečně nějaký šikovný úředník v Bruselu odhalil šokující pravdu - to ta sviňa CO2 nám ničí dálnice!!!

+24/−2
doporučit
28.4.2017 6:23

J97a69r46d31a 19S93o33k43o41l 1956208481931

Výrobci s návrhem souhlasí ;-D Tak to jsem tedy nečekal .

+16/0
doporučit
28.4.2017 6:10

V52l37a70d12i14m25í98r 47H50r81u79b97ý 1134211877982

Mýtné podle emisí už přece dávno všichni platíme v dani z pohonných hmot. A velmi spravedlivě, kdo spotřebuje více paliva, ten zaplatí víc na dani. Ono to ještě nestačí?

+15/0
doporučit
28.4.2017 8:04

T62o28m52á98š 66L67i79s12k64a 6930849194474

EU je třena zničit , dříve než EU zničí Evropu.

+36/−7
doporučit
28.4.2017 2:03
Foto

P16e83t56r 45P64r72o48c83h65á23z26k33a 3752576872664

Dálniční známku papírovou nahradit elektronickou to ano. Vše ostatní je prostě nedomyšlený nesmysl. Zase se nějaký úředník v EU probral a seká jednu stupiditu za druhou. Je opravdu na čase zamyslet se, zda chceme EU a EK v této podobě v jaké jsou. Zda jsme schopni donutit je k transformaci a k tomu aby se nemontovali do jednotlivých států a nechali spoustu věcí na nich, nebo se zamyslet nad tím, zda není na čase skutečně uvažovat o odchodu a opuštění EU.

+17/−1
doporučit
28.4.2017 5:24

T33o16m82á44š 44K78u77c67h48a36ř 3847571688471

Nedává žádný smysl, aby občané platili speciální poplatek za použití dálnice. Náklady na výstavbu a údržbu vztažené na jednotlivé vozidlo a km tam nejsou vyšší, než u normálních silnic, navíc z důvodu zlepšení ovzduší v obcích by mělo být v zájmu státu naopak ta auta na dálnici dostat, ne je od tam vyhánět. V rámci možností je poplatek za silnice nejspravedlivěji zahrnut v dani z pohonných hmot, protože ve srovnání s ostatními systémy nesrovnatelně lépe vyjadřuje, kolik a s jak těžkým autem toho každý najel a kolik vyprodukoval CO2. Je tam z ekologických důvodů také možné optroti benzínu i více zdanit naftu a není pak nutné vymýšlet další speciální a nespravedlivé ekopokuty.

+14/0
doporučit
28.4.2017 7:54

T19o40m89á10š 43J97o32r61d47a47n 3492243957

Já bych si zase přál konec EU v současné podobě. Měli by se vrátit do 70. let, kdy EU měla svůj smysl a byl to motor evropské ekonomiky... To co tam předvádí teď je děs běs... ;-O

+28/−5
doporučit
28.4.2017 0:29

R14o35b75e90r20t 91M44á40s87l12o 1731131377157

Fakt jsou národní státy v takové pozici, že když se v EU nějaký úředník rozhodne, tak jim prostě může najednou libovolnou kompetenci sebrat a řešit to nějakým nesmyslným nařízením na úrovni EU ?

Jestli to tak je, tak vystoupit včera bylo pozdě. Protože i v našem banánistánu, jsou kompetence (státu, krajů, obcí) jasně dané a zákonem určené.

+16/−1
doporučit
28.4.2017 1:01

M87i96c38h87a89l 24M28a13r84c43i75á23n 1889449711675

Tož to abyste už začali opravovat okresky :D

+13/0
doporučit
28.4.2017 7:26

J44a94n 29B81a72r42t71á45č73e65k 6335165310389

Takže rudozelení neobolševici ty elektroauta nakonec protlačí i přes velkou nepraktičnost s následným omezováním individální přepravy. Místo toho, aby se od zpoplatňování dálnic ustupovalo, protože plní cíl proč byli a jsou stavěny (tzn. tranzitní doprava vede mimo města a obce a ulevuje silnicím nižsích tříd, motory vozidel pracují v optimálním režimu...).

+11/0
doporučit
28.4.2017 9:00

K25a95r15e92l 43V64o19s59t58r10a76d11o50v41s25k96ý 7121101684294

Zase další buzerace vypadla z evropské komise. Tihle schmejdi mávající kolem sebe unijní vlajkou,jen lidem ztrpčují život, honem pryč z tohohle spolku nepříčetných a hlavně všehoschopných bez jakékoli sebereflexe.;-O[>-][>-]

+13/−1
doporučit
28.4.2017 4:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.