Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a56n 87B98a24b79j29a32k 5175705489232

A je vážne "pravidelná obnova vozového parku" tak ekologická jak se nám snaží namluvit jejich výrobci? Ale jinak je fajn,že v rámci EU už je vše hotovo a je prostor řešit i takové detaily...

+47/−1
doporučit
28.4.2017 2:40

P14e52t42r 94R42o53m42á58n31e26k 8504357794354

Takže smyslem je podporovat automobilky v produkci nových aut a vyhnat auta z dálnic do vesnic.

+70/−4
doporučit
28.4.2017 0:13

O14n67d29ř35e38j 52Č78a95p93k31a 6841111163144

Schválně, jestli to snížení emisí CO2 o pár gramů na kilometr pokryje to, že se muselo vyrobit nové auto (spousta těžkého průmyslu, chemie a hlavně stěhování součástek kamióny sem a tam po celé Evropě). Ideálně zopakovat každé 3 roky.

Ten oficiální cíl to plní asi tak, jako hašení požáru benzínem (neoficiální cíl je samozřejmě to, aby si automobilky nahrabaly a ten to plní perfektně).

+51/−2
doporučit
28.4.2017 1:11

M27i95c45h28a62l 31K11o38č37í 1221305353133

A kolik CO2 vyprodukuje to jejich věčné stěhování mezi Francií a Belgií?! Šašci!

+63/−4
doporučit
28.4.2017 0:38

T39o66m16á62š 29P87a75č60e12s 2808422947447

Jasně, protože lidi co mají staré auto jej určitě mají jen proto, protože jsou hamouni a schválně si nechtějí koupit nové, co? Používá v té EU aspoň někdo hlavu?

+61/−4
doporučit
28.4.2017 0:50

M18a57r20t19i41n 46N37o79v13á29k 4143162279134

plánem je pouze více vybrat a donutit kupovat nová auta a tím točit trh automobilek.. jen velké loby

+36/−1
doporučit
28.4.2017 1:34

P38a91v23e17l 26S75t65a36r24ý 2324801289389

Takže zase budeme trestat chudinu, co si nemůže dovolit koupit co tři roky nový auto.

+66/−6
doporučit
28.4.2017 0:30

M26a25r24t13i32n 27N23o52v27ý 1279797830970

Automobilová lobby je mocná. Je potřeba podpořit prodej nových aut za každou cenu. Tady nejde o ekologii.

+32/−2
doporučit
28.4.2017 3:45

J32a36n 47M11i56t12l84e72n32e20r 4671348781683

Smradlavé auta do obcí, ekologická na dálnice. Vaše EU. EU

+21/0
doporučit
28.4.2017 9:13

P51e31t95r 86T60y28č97k63a 6865152119822

Clovek ktery ma 10 let jedno auto se chova mnohem ekologicteji nez clovek co kupuje kazde dva tri roky nove.

+21/0
doporučit
28.4.2017 8:31

F98r88a59n20t73i42š33e27k 52F39l88i22n74t78a 1434640939153

A spočítal někdo kolik CO2 bude vyprodukováno při výrobě zvýšeného počtu automobilů, které budou potřebovat provozovatelé velkých flotil vozů, aby se vyhnuli placení zvýšeného mýtného? A co bude s těmi kvanty několikaletých automobilů, které tito provozovatelé po výměně nebudou potřebovat? Už dnes je obrovský přebytek ojetin. Zabýval se někdo těmito dopady na životní prostředí?

+25/−1
doporučit
28.4.2017 4:44

I56v77o 53Ž58i71ž31k31a 8403297651981

Elektroauta vyprodukují prostřednictvím elektráren 2-3x více CO2, než spalovací - je to dáno účinností přenosové soustavy, baterii a elektromotorem. Pro srovnání - elektrárna v Prunéřově produkuje více než 10 mil. tun CO2, kdežto 6,9 mil. registrovaných aut v ČR jen 9 mil. tun CO2.

+30/−3
doporučit
28.4.2017 2:28

R68o48b42e10r72t 12V94i23l21i46m35o11v60s25k21ý 1419825214808

A co takhle zrušit evropskou komisi?R^

+22/−1
doporučit
28.4.2017 7:40

J84i42ř68í 81S57t32e38j49s27k37a88l 8422229668273

Evropská komise by se měla starat o věci, které Evropu tlačí a nemudrovat. Zatímco Turek si vyskakuje a tlačí se sem celé národy, EK vidí největší problém v CO2, který je už hodně let pokud ne menší, tak konstantní.

+25/−2
doporučit
28.4.2017 1:34

P82e90t56r 22W11a76l47t51e82r 6680311769918

Celou dobu jsem si já bláhový myslel, že dálnice jsou optřebovávány projíždějícími auty a mýtné slouží především k budování a opravám dálniční sítě. A konečně nějaký šikovný úředník v Bruselu odhalil šokující pravdu - to ta sviňa CO2 nám ničí dálnice!!!

+24/−2
doporučit
28.4.2017 6:23

J42a59r88d48a 29S48o80k66o98l 1656838771441

Výrobci s návrhem souhlasí ;-D Tak to jsem tedy nečekal .

+16/0
doporučit
28.4.2017 6:10

V61l76a84d31i13m22í43r 42H41r30u84b70ý 1194141467892

Mýtné podle emisí už přece dávno všichni platíme v dani z pohonných hmot. A velmi spravedlivě, kdo spotřebuje více paliva, ten zaplatí víc na dani. Ono to ještě nestačí?

+15/0
doporučit
28.4.2017 8:04

T85o23m36á55š 45L17i66s48k49a 6230729854604

EU je třena zničit , dříve než EU zničí Evropu.

+36/−7
doporučit
28.4.2017 2:03
Foto

P83e34t72r 43P66r24o70c66h60á64z18k42a 3592106392144

Dálniční známku papírovou nahradit elektronickou to ano. Vše ostatní je prostě nedomyšlený nesmysl. Zase se nějaký úředník v EU probral a seká jednu stupiditu za druhou. Je opravdu na čase zamyslet se, zda chceme EU a EK v této podobě v jaké jsou. Zda jsme schopni donutit je k transformaci a k tomu aby se nemontovali do jednotlivých států a nechali spoustu věcí na nich, nebo se zamyslet nad tím, zda není na čase skutečně uvažovat o odchodu a opuštění EU.

+17/−1
doporučit
28.4.2017 5:24

T77o19m44á44š 75K22u51c56h31a97ř 3547191458811

Nedává žádný smysl, aby občané platili speciální poplatek za použití dálnice. Náklady na výstavbu a údržbu vztažené na jednotlivé vozidlo a km tam nejsou vyšší, než u normálních silnic, navíc z důvodu zlepšení ovzduší v obcích by mělo být v zájmu státu naopak ta auta na dálnici dostat, ne je od tam vyhánět. V rámci možností je poplatek za silnice nejspravedlivěji zahrnut v dani z pohonných hmot, protože ve srovnání s ostatními systémy nesrovnatelně lépe vyjadřuje, kolik a s jak těžkým autem toho každý najel a kolik vyprodukoval CO2. Je tam z ekologických důvodů také možné optroti benzínu i více zdanit naftu a není pak nutné vymýšlet další speciální a nespravedlivé ekopokuty.

+14/0
doporučit
28.4.2017 7:54

T88o48m57á80š 57J94o22r36d51a88n 3742333357

Já bych si zase přál konec EU v současné podobě. Měli by se vrátit do 70. let, kdy EU měla svůj smysl a byl to motor evropské ekonomiky... To co tam předvádí teď je děs běs... ;-O

+28/−5
doporučit
28.4.2017 0:29

R58o28b23e85r16t 37M44á71s13l38o 1511841707827

Fakt jsou národní státy v takové pozici, že když se v EU nějaký úředník rozhodne, tak jim prostě může najednou libovolnou kompetenci sebrat a řešit to nějakým nesmyslným nařízením na úrovni EU ?

Jestli to tak je, tak vystoupit včera bylo pozdě. Protože i v našem banánistánu, jsou kompetence (státu, krajů, obcí) jasně dané a zákonem určené.

+16/−1
doporučit
28.4.2017 1:01

M25i22c68h68a60l 30M77a74r68c83i77á51n 1439909511665

Tož to abyste už začali opravovat okresky :D

+13/0
doporučit
28.4.2017 7:26

J54a68n 51B86a92r38t18á21č47e81k 6115205850209

Takže rudozelení neobolševici ty elektroauta nakonec protlačí i přes velkou nepraktičnost s následným omezováním individální přepravy. Místo toho, aby se od zpoplatňování dálnic ustupovalo, protože plní cíl proč byli a jsou stavěny (tzn. tranzitní doprava vede mimo města a obce a ulevuje silnicím nižsích tříd, motory vozidel pracují v optimálním režimu...).

+11/0
doporučit
28.4.2017 9:00

K16a94r86e22l 95V24o82s30t24r12a56d82o58v38s17k63ý 7931521304454

Zase další buzerace vypadla z evropské komise. Tihle schmejdi mávající kolem sebe unijní vlajkou,jen lidem ztrpčují život, honem pryč z tohohle spolku nepříčetných a hlavně všehoschopných bez jakékoli sebereflexe.;-O[>-][>-]

+13/−1
doporučit
28.4.2017 4:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.