Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

A68n56t22o39n85í70n 74S91e82b97e13r66a 7243638350899

A3 kabrio je pěkný kostitřas. Není o co stát. Snad bude A5 lepší.

0/0
doporučit
2.5.2017 11:00

M65a76r95e77k 41K41u90m89p55r51e73c55h12t 6369337438552

pořád nechápu, proč se drží ty nafťáky

+6/0
doporučit
2.5.2017 10:47

J87a12n 48M50i30n86a16ř23í28k 1904505846193

Přesně. Kabriolet a nafta? Hanba by mě fackovala.

+4/0
doporučit
2.5.2017 10:56

J92i81ř19í 33K20o60c15u88r90e24k 6795484945248

Ale tak jo, ale raději stylově: https://www.youtube.com/watch?v=-wjL7lDtxW8

0/0
doporučit
2.5.2017 20:54

M32i28c37h95a75l 42Š79r18o46u87b66e24k 8564196703280

když navíc ten benzínový čtyřválec je výrazně lehčí R^

0/0
doporučit
2.5.2017 17:27

J22a98n 49T70a41r80a72b92a 4136226829499

Co je to za nesmyslné tvrzení o výkonu světlometů? Naopak dnešní LED jsou výkonnější než xenon, lépe fokusované a už rok dokonce i výrobně levnější. Autor si zjevně popletl lowcostové světlomety mainstreamových značek s uměle sníženým výkonem, aby se ušetřilo za zátěžovou regulaci a ostřík. To se ale audi netýká, tam takové nejsou.

0/−2
doporučit
2.5.2017 7:19

I98g21n33á69c 80M90r91k89v10i62č53k19a 2758222739715

hlavně víc oslňujou - zakázat!

0/−1
doporučit
2.5.2017 12:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.