Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F43r66a96n49t30i18š34e27k 55F91l38i59n13t47a 1594470929173

Pokud si dobře pamatuji vyjádření bývalého motoráře ze škody Auto, které bylo uveřejněno před nějakou dobou na iDnes, podílejí se emise automobilové dopravy na celkovém množství škodlivin pouhými dvěma procenty. A tak se ptám? K čemu je dobré to drakonické a nekřesťansky drahé omezování emisí automobilů? Tím ovšem nechci říct, že by regulace nebyla potřebná, ale měla by být také ekonomicky únosná.

+25/0
doporučit
26.4.2017 13:36

P10e93t72r 45S46o95k18o40l 8762571237311

Státy stanovily nereálné limity na emise. Automobilky je léta šidily a ani po letech je nedokážou v provozu splnit. Teď se snaží zakázat provoz prodaných a zdaněných vozidel. Je to alibismus a svinstvo. Auta mají dojezdit normálně v provozu. Automobilky musí přestat podvádět, ať je důsledná kontrola a certifikace. A nereálné emisní požadavky ať jsou překvalifikovány.

+17/0
doporučit
26.4.2017 16:19

R13o96b69e95r20t 46P89e23l54k59a 3609580190124

A podle nove legislativy pak neprojde ani kravsky potah, protože krava na 100km naprdi nadlimitni množství co2...

+16/0
doporučit
26.4.2017 15:20

M79i29c38h79a42l 21F84i49n90s47t55e84r52l75e 7459320483388

Problémem a docela zásadním je, že nad touto problematikou by měli spekulovat odborníci z řad automobilového a transportního průmyslu vůbec a ne úředníčci EU. Pak by totiž k žádné uměle vytvořené kauze "dieselgate" ani dojít nemohlo, protože by každému bylo jasné, že osobní doprava má podíl na znečištění ovzduší v řádu procent. Hlavním podílníkem je ve zkutečnosti doprava nákladní, ale tady se dá očekávat silný lobistický tlak se kterým očividně euro úředníčci nemají problém !!!!!!

+14/0
doporučit
26.4.2017 13:07

D17e19n11i25s 14H52u85m11l 4372905365806

Podle současných právních předpisů nemusejí auta normy dodržovat ve skutečném provozu, ale jen při měření v laboratoři.

Tecka. Dal nema cenu nejake odskodneni vubec resit. At si nejdriv udela EK poradek ve svem nerealnem jizdnim cyklu.

+11/0
doporučit
26.4.2017 15:47

T64o91m12á35š 21L67u48d38v11í37k 1770367604472

A až bude mít VW, Mercedes, BMW polovinu modelů elektrických tak se z Německa stane největší zastánce co nejpřísnějších trestů.

+10/0
doporučit
26.4.2017 14:32

O57n81d39ř80e21j 39L55o18š72o18t73h 9880912574242

Podle současných právních předpisů nemusejí auta normy dodržovat ve skutečném provozu, ale jen při měření v laboratoři.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/dieselgate-nemecko-i-cr-brzdi-reformu-kolem-emisi-aut-pcx-/automoto.aspx?c=A170426_105949_automoto_fdv

Víc není třeba dodávat.

+8/0
doporučit
26.4.2017 15:08

M50a18r58t38i33n 98N27e82b25e96s18k70ý 7106800347792

Teď už jen chybí norma, která bude žádat, aby auta pohlcovala kysličníky uhlíku a dusíku a vypouštěla kyslík (ale ne ozon) a páru.

Je to sice blbost, ale ekologická....

+8/0
doporučit
26.4.2017 14:36

R30a13d73i96m 77S37v29o26b46o87d17a 9763619266612

ja myslim, ze by stacilo ze strany bruselu naridit, aby nemohla byt spotrebni dan na naftu nizsi jako na benzin a problem by se z velke casti vyresil

+7/0
doporučit
26.4.2017 15:16

J38i25n38d83ř54i62c39h 51Š75k56o11p14e10k 4905351800205

Klasický pohled některých odborníků

Budeme trestat automobilky, že se chovaly tak, jak jim mizerná legislativa umožňuje ;-D

+6/0
doporučit
26.4.2017 17:46

P94e79t54r 72T54y68č17k72a 6565422769932

Podle neziskovky občané EU průmysl nepotřebují a tak není v zájmu občanů ho chránit. Však žrát můžou občané EU trávu. V EU bude nejzelenější na světě.

+6/0
doporučit
26.4.2017 17:00

I82v87a97n 69P44š78e28n34č33í32k 6747290229486

Co takhle začít řešit emise námořní kontejnerové dopravy...třeba by mohli začít jezdit zase na plachty místo mazutu....prý 15 největších kontejnerových lodí produkuje tolik znečištění jako všechny auta světa...EURv

+5/0
doporučit
26.4.2017 14:50

S25t66a42n48i70s73l42a47v 68R87o68s28e61c31k55ý 9945559911939

To nemá co s ekologií dělat, je to jen a jen o byznysu a úplatcích.

+4/0
doporučit
26.4.2017 17:46

L71i56b32o76r 80M35o70u22č42k93a 1378477155122

ty zeme, ktere brzdi tuto reformu by mely zrusit ekoplakety a podobna reseni ...

+4/0
doporučit
26.4.2017 13:16

R80o36m69a13n 68P72o57l41á61č42e12k 5246529845

Takže konec dieselů asi jen tak nehrozí ;-DR^

+3/0
doporučit
26.4.2017 16:49

M55a76r11t55i93n 93K51o35u82š72a 6155114644

Je potřeba zastavit šílenství zelených politiků, kteří jsou techničtí analfabeti, a začít se chovat jako rozumem řízená společnost.

+3/−1
doporučit
27.4.2017 14:55

M71i60r20e98k 83G10a55j13e88r 5921626529770

Chyba je v systemu, jakym jsou automobilky nuceny splnit normy. System pokut a trestu vede k tomu, ze nejvice vydela ten manager, ktery dokaze nejakou fintou normy obejit. Riziko (v Evrope) nenese sam manager, ale firma. Bezpecne funguji ty systemy, ktere nepokutuji, ale naopak nejak odmenuji ty firmy, kterym se podari "doporucene normy" splnit. Nejuspesnejsi je vzdy ta vychova, ktera je zalozena na pozitivnich stimulech.

+2/0
doporučit
26.4.2017 16:40

P50e86t11r 54T75á35b41o76r70s17k21ý 6640416141467

Z principu neměla nafta v osobním voze nikdy co dělat. A víc by měly konat emisní stanice a dopravní policie. Osobně nevidím (hlavně v ČR) největší problém u nového vozu, které se nevejde do Euro 6, ale do starých dieslů, ze kterých se valí černý mraky. Včera jsem jel za starým krámem, kterej kouřil při rozjezdu tak, že jsem musel chvilku počkat, abych viděl na cestu.

+4/−5
doporučit
26.4.2017 16:07

P19e74t58r 14S83p72a12t37z71i48e49r70e74r 7444682755554

tak jak bylo v jednom filmu....No, tak tedy tu káru společně potlačíme dál....a já bych dodal..těch škodlivých látek se prostě nevzdáme. Je jedno jak a co to zamořuje, je nám zcela jedno jaký to má dopad na organimus nejen lidí, ale jakéhokoliv savce a jaký dopad to má na přírodu, která nám dává život...hlavně že budeme mít prachy...jen jsem zvědavej co s těma prachama budou dělat až budou mít raka a nebo tu bude všude písek a budeme hlady a žízní..to se asi v nich jen vykoupou.

+2/−1
doporučit
26.4.2017 12:56

B78r67a62n74o 63H74o61r50n68a60k 6344514459504

Co tak v prvni rade trestat ty, co ty testy spatne nastavili a podvod vubec umoznili? Kdyz neuzamknete vlastni auto hrozi vam pokuta i kdyz se nic nestane, tihle ksou proc nepotrestani?

+1/0
doporučit
26.4.2017 16:38

V79á25c81l11a60v 31J24ů13z16a 6751527416

Ať je ta regulace buď funkční, vymahatelná a pro všechny, nebo ať není vůbec. Ale nechápu proč je zájmem nás a Německa udržovat systém, který motory prodražuje, ale reálné emise nesnižuje a je nevymahatelný (viz . "Je i proti tomu, aby testy emisí u prodaných aut mohl provádět sám Brusel")

+1/0
doporučit
26.4.2017 13:54

J78a29k55u72b 23S95e53k45e12r90a 6446840846335

Byli by sami proti sobě. Státy je chránit budou, protože by tihle podvodníci měli finanční ztráty.

+1/−1
doporučit
26.4.2017 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.