Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F31r25a85n58t22i55š14e62k 67F89l72i38n80t67a 1304810279933

Pokud si dobře pamatuji vyjádření bývalého motoráře ze škody Auto, které bylo uveřejněno před nějakou dobou na iDnes, podílejí se emise automobilové dopravy na celkovém množství škodlivin pouhými dvěma procenty. A tak se ptám? K čemu je dobré to drakonické a nekřesťansky drahé omezování emisí automobilů? Tím ovšem nechci říct, že by regulace nebyla potřebná, ale měla by být také ekonomicky únosná.

+25/0
doporučit
26.4.2017 13:36

P63e78t44r 92S97o51k80o70l 8322511747601

Státy stanovily nereálné limity na emise. Automobilky je léta šidily a ani po letech je nedokážou v provozu splnit. Teď se snaží zakázat provoz prodaných a zdaněných vozidel. Je to alibismus a svinstvo. Auta mají dojezdit normálně v provozu. Automobilky musí přestat podvádět, ať je důsledná kontrola a certifikace. A nereálné emisní požadavky ať jsou překvalifikovány.

+17/0
doporučit
26.4.2017 16:19

R12o90b76e39r19t 60P21e53l70k74a 3529120320714

A podle nove legislativy pak neprojde ani kravsky potah, protože krava na 100km naprdi nadlimitni množství co2...

+16/0
doporučit
26.4.2017 15:20

M73i24c55h44a31l 85F13i50n18s70t65e37r26l44e 7769500323628

Problémem a docela zásadním je, že nad touto problematikou by měli spekulovat odborníci z řad automobilového a transportního průmyslu vůbec a ne úředníčci EU. Pak by totiž k žádné uměle vytvořené kauze "dieselgate" ani dojít nemohlo, protože by každému bylo jasné, že osobní doprava má podíl na znečištění ovzduší v řádu procent. Hlavním podílníkem je ve zkutečnosti doprava nákladní, ale tady se dá očekávat silný lobistický tlak se kterým očividně euro úředníčci nemají problém !!!!!!

+14/0
doporučit
26.4.2017 13:07

D87e16n86i80s 61H51u57m68l 4702735325886

Podle současných právních předpisů nemusejí auta normy dodržovat ve skutečném provozu, ale jen při měření v laboratoři.

Tecka. Dal nema cenu nejake odskodneni vubec resit. At si nejdriv udela EK poradek ve svem nerealnem jizdnim cyklu.

+11/0
doporučit
26.4.2017 15:47

T36o42m69á36š 76L66u24d86v30í88k 1570617824162

A až bude mít VW, Mercedes, BMW polovinu modelů elektrických tak se z Německa stane největší zastánce co nejpřísnějších trestů.

+10/0
doporučit
26.4.2017 14:32

O72n80d43ř76e75j 29L51o89š24o26t83h 9920622144862

Podle současných právních předpisů nemusejí auta normy dodržovat ve skutečném provozu, ale jen při měření v laboratoři.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/dieselgate-nemecko-i-cr-brzdi-reformu-kolem-emisi-aut-pcx-/automoto.aspx?c=A170426_105949_automoto_fdv

Víc není třeba dodávat.

+8/0
doporučit
26.4.2017 15:08

M61a24r38t27i29n 44N32e67b89e66s20k35ý 7456410987582

Teď už jen chybí norma, která bude žádat, aby auta pohlcovala kysličníky uhlíku a dusíku a vypouštěla kyslík (ale ne ozon) a páru.

Je to sice blbost, ale ekologická....

+8/0
doporučit
26.4.2017 14:36

R35a97d54i77m 75S34v93o96b13o46d45a 9283539516832

ja myslim, ze by stacilo ze strany bruselu naridit, aby nemohla byt spotrebni dan na naftu nizsi jako na benzin a problem by se z velke casti vyresil

+7/0
doporučit
26.4.2017 15:16

J14i20n10d68ř73i28c44h 62Š71k50o23p53e19k 4655931150575

Klasický pohled některých odborníků

Budeme trestat automobilky, že se chovaly tak, jak jim mizerná legislativa umožňuje ;-D

+6/0
doporučit
26.4.2017 17:46

P25e66t57r 94T17y35č20k36a 6305412249812

Podle neziskovky občané EU průmysl nepotřebují a tak není v zájmu občanů ho chránit. Však žrát můžou občané EU trávu. V EU bude nejzelenější na světě.

+6/0
doporučit
26.4.2017 17:00

I97v14a23n 47P82š15e24n45č72í34k 6407900449826

Co takhle začít řešit emise námořní kontejnerové dopravy...třeba by mohli začít jezdit zase na plachty místo mazutu....prý 15 největších kontejnerových lodí produkuje tolik znečištění jako všechny auta světa...EURv

+5/0
doporučit
26.4.2017 14:50

S37t62a79n83i40s18l40a86v 13R85o93s87e96c83k89ý 9415529851299

To nemá co s ekologií dělat, je to jen a jen o byznysu a úplatcích.

+4/0
doporučit
26.4.2017 17:46

L79i72b45o10r 16M36o60u78č69k84a 1898367665592

ty zeme, ktere brzdi tuto reformu by mely zrusit ekoplakety a podobna reseni ...

+4/0
doporučit
26.4.2017 13:16

M33a97r57t55i45n 11K15o50u20š11a 6365534934

Je potřeba zastavit šílenství zelených politiků, kteří jsou techničtí analfabeti, a začít se chovat jako rozumem řízená společnost.

+4/−1
doporučit
27.4.2017 14:55

R18o39m54a41n 80P53o70l64á20č90e61k 5736579795

Takže konec dieselů asi jen tak nehrozí ;-DR^

+3/0
doporučit
26.4.2017 16:49

M39i70r12e22k 59G37a37j73e85r 5411846179840

Chyba je v systemu, jakym jsou automobilky nuceny splnit normy. System pokut a trestu vede k tomu, ze nejvice vydela ten manager, ktery dokaze nejakou fintou normy obejit. Riziko (v Evrope) nenese sam manager, ale firma. Bezpecne funguji ty systemy, ktere nepokutuji, ale naopak nejak odmenuji ty firmy, kterym se podari "doporucene normy" splnit. Nejuspesnejsi je vzdy ta vychova, ktera je zalozena na pozitivnich stimulech.

+2/0
doporučit
26.4.2017 16:40

P24e38t62r 44T72á61b41o51r48s24k53ý 6180826941947

Z principu neměla nafta v osobním voze nikdy co dělat. A víc by měly konat emisní stanice a dopravní policie. Osobně nevidím (hlavně v ČR) největší problém u nového vozu, které se nevejde do Euro 6, ale do starých dieslů, ze kterých se valí černý mraky. Včera jsem jel za starým krámem, kterej kouřil při rozjezdu tak, že jsem musel chvilku počkat, abych viděl na cestu.

+4/−5
doporučit
26.4.2017 16:07

P23e16t94r 81S87p30a74t79z18i87e76r26e66r 7444532235554

tak jak bylo v jednom filmu....No, tak tedy tu káru společně potlačíme dál....a já bych dodal..těch škodlivých látek se prostě nevzdáme. Je jedno jak a co to zamořuje, je nám zcela jedno jaký to má dopad na organimus nejen lidí, ale jakéhokoliv savce a jaký dopad to má na přírodu, která nám dává život...hlavně že budeme mít prachy...jen jsem zvědavej co s těma prachama budou dělat až budou mít raka a nebo tu bude všude písek a budeme hlady a žízní..to se asi v nich jen vykoupou.

+2/−1
doporučit
26.4.2017 12:56

B73r67a56n35o 56H56o88r21n25a37k 6904554579134

Co tak v prvni rade trestat ty, co ty testy spatne nastavili a podvod vubec umoznili? Kdyz neuzamknete vlastni auto hrozi vam pokuta i kdyz se nic nestane, tihle ksou proc nepotrestani?

+1/0
doporučit
26.4.2017 16:38

V76á41c41l60a79v 46J13ů28z64a 6481577546

Ať je ta regulace buď funkční, vymahatelná a pro všechny, nebo ať není vůbec. Ale nechápu proč je zájmem nás a Německa udržovat systém, který motory prodražuje, ale reálné emise nesnižuje a je nevymahatelný (viz . "Je i proti tomu, aby testy emisí u prodaných aut mohl provádět sám Brusel")

+1/0
doporučit
26.4.2017 13:54

J55a95k45u73b 17S94e11k96e44r24a 6476680656585

Byli by sami proti sobě. Státy je chránit budou, protože by tihle podvodníci měli finanční ztráty.

+1/−1
doporučit
26.4.2017 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.