Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a92n 78K69o54n79v84a45l89i51n66k93a 5220171431235

Vypínání motoru za jízdy uměl už můj Fichtl. Zcela cíleně někde zdechnul a nejel. Tím, že jsem ho domů tlačil, jsem výrazně snížil spotřebu paliva i emise CO a NO.

+34/0
doporučit
4.5.2017 11:11

J22a58n 39K48l91i80m59c45a55k 8482163647494

Já teda nevím, ale to vypínání motoru mi přijde jako děsný nesmysl. Nevím jak to vidí ostatní ridiči, ale já když sundám nohu z plynu tak chci brzdit a jsem rád, že v tu chvíli je pořád ještě možné brzdit motorem a motor má v tu chvíli stejně nulovou spotřebu. Chvil, kdy potřebuju jet setrvačností bez zařazené rychlosti je opravdu minimum a proto si mislím, že pro mne by úspora byla takřka nulová a ještě by mne znervózňovalo to, že nelze použít motor k brzdění. Když k tomu jetě připočtu to, že ten cirkus do toho auta bude něco stát, tak si myslím, že přínos se ještě navíc může změnit v zátěž.

+18/0
doporučit
4.5.2017 12:08

J19i91ř29í 98T86e21p98r 4857810135205

Cesta do pekel Rv :-(.

To si budeme muset počkat tak 50 let až budou zase v módě "normální" auta ?

+17/0
doporučit
4.5.2017 6:24

M50a45r75t23i47n83a 95L33e87v90á 6766378389

Všichni podvádí se spotřebou paliva, reálná je úplně jiná než udávaná, ale vyvineme další a další elektroniku, abychom snížili spotřebu o celých 0,2l. A vůbec totiž nezáleží na stylu jízdy a jiných parametrech! Člověka úplně přejde chuť na nové atuo.

+16/0
doporučit
4.5.2017 11:18

A25n39t55o56n32í31n 48S25e44b35e96r32a 7673168100179

Zajímavé, že se vždy v minulosti psalo že nejvíce ničí motor časté starty. A najednou je to v pořádku Rv

Každopádně když mám od někoho půjčené auto co má S/S tak mně to dost stersuje. Takové auto zatím nechci. ...

+19/−1
doporučit
4.5.2017 10:43

V57l40a19d47i88m13í25r 66K22r61u58p25k28a 4728724814626

Pobavil mne hlavně systém FMA, tedy Freilauf Motor Aus. V propagačních letácích k Wartburgu z roku 1956 se dočtete o volnoběžce, která má sloužit především k úspoře paliva. Funkce tatéž, stačí sundat nohu z plynu, jen se v tu dobu nevypínal ještě motor. A pozor, velká výhoda, volnoběžka se dala v případě potřeby jednoduše taky vypnout a auto pak motorem normálně brzdilo.

Automatické vypínání motoru sundáním nohy z plynu přišlo až s vyvinutím systému Stop-Start, který bylo možno dokoupit pro typ 353 asi od konce 70. let.

Nestačím se ani divit, jak ti "soudruzi z NDR" byli pokrokoví, že předběhli koncern Volkswagen ve vývoji o celých 61 let. ;-D

+15/−1
doporučit
4.5.2017 7:41

I13g69o41r 64S76v64a43t87o75s 8255478537555

.... pri dobrem vetru v zadech se automaticky roztahuji plachty

+12/0
doporučit
4.5.2017 7:09

M40i82l87a74n 56S80ý38k48o35r10a 1718435937726

Tohle už uměl můj Golf IV, ale pak se zjistilo, že je to vadný palivový čerpadlo.

+11/0
doporučit
4.5.2017 14:14

Z15d30e51n70ě53k 44S29t97r74n45a40d 1915950316719

Tak tady se složitě honí každá desetinka litru na spotřebě, a pak si stejně všichni koupí obrovská těžká SUV, která mají spotřebu vyšší o celé litry.

+11/0
doporučit
4.5.2017 12:56

M73i64l71a20n 81N77ě70m49e70c 1915440426366

Byl bych pro, aby se taky vypínala světla, když není nic v cestě.

+9/0
doporučit
4.5.2017 10:31

M12i96c97h69a13l 58H23r46u14b70o13š 4330577642475

...a to se mily Horste, to se oplati... ;-D

+9/0
doporučit
4.5.2017 6:05
Foto

V57l81a60d58a 66V73a70n37e60k 9603266124648

Stopstart je nejhorší zařízení jaké jsem kdy na vozidle poznal....úplně zbytečné ,stejně je každý nechá vypnout..

+10/−1
doporučit
4.5.2017 15:24

R58o58b36e20r17t 26F10ü76r75s36t 9434825844662

Krása.... Všemožná elektronická kurvítka udělají do budoucna z aut spotřební materiál na 2-3 roky, jak už se to ostatně děje teď.... Za mně - poctivej třílitr a radši zaplatím za kompletní repasi starýho auta, který vydrží dalších 10 let.. :-( ;-O

+9/−2
doporučit
4.5.2017 0:08

J12o61s47e62f 26D40v23o67ř20á42č77e68k 9652744465465

lze ušetřit až 0,4l na 100km hmmm jo proč ne, dvakrat se prudčeji rozjedu, přišlápnu to do kopečka a je to zpět, a za to naserem řidiče lirtrovým motorem, zrychlenim horšim jak Škoda 105L a to to auto nejelo naloženy řidičem manželkou dvěma dětmi a kufrem bordelu na navštěvu k prarodičům, pak bych chtěl v kopečku předjíždět kamion

+6/0
doporučit
4.5.2017 16:25

P52e11t93r 63P86o77s60p94í17š57i87l 4708304486776

Tak doufám, že je nějak dořešeno dochlazování turba. Jinak budete šetřit palivo, ale každou chvíli měnit turbo.

+6/0
doporučit
4.5.2017 6:17

D73a98n71i18e88l 97L43u84g87o 3964487256

Určitě ten systém bude stát tolik, že návratnost bude někde na hranici životnosti a nebo ani žádná nebude, takže je to k ničemu. Ale ať se snaží vymýšlet dál a třeba někdy vytvoří něco, co bude užitečné.

+5/0
doporučit
4.5.2017 16:47

P57a51v51e51l 63K39r32e35u48z28i97g87e51r 7664400150389

...a ničí motor. (konec titulku)

+5/−1
doporučit
4.5.2017 8:18

J68a92k28u41b 68S77t95a56š84e47k 4137679223954

Třeba to mají inženýři zmáknuté. Ale nevím, neustálé zapínání a vypínání nemůže být nic dobrého.

+4/0
doporučit
4.5.2017 16:01

A24r70n29o19š52t 65P93á57t48e93k 4107586745207

Tak autu se za jízdy vypíná motor a oni to propagují jako výhodu :D

+4/0
doporučit
4.5.2017 15:42

I30v51a58n 92M15i26n94á78ř 7172554797541

Nevím, zda by mě vypínání motoru za jízdy - nedohánělo k zoufalství :-(.

+3/0
doporučit
4.5.2017 15:45

H93o65n25z36a 64B22e51n14a36d68a 4412239749217

Jo, a automaticky otvírá okýnko, aby vyhodil kvalt.

+3/0
doporučit
4.5.2017 13:19

M79a30r97e27k 82K92l66u75f15a 3368544964506

Ještě zapomněli dopsat, že společně s motorem vypíná i topení, klimatizaci, světla, dochlazování turba a především všechny posilovače .... ;-D

+3/0
doporučit
4.5.2017 8:59

J26a27n 17S24i49n63n58r98e77i31c83h 6803575540481

Nejvice benzinu se usetri, kdyz auto stoji s vypnutym motorem v garazi. Zachraci zeme ovsem letaji na svoje konference Learjety, ktere spotrebuji palivo asi za 100 aut pri cruise rezimu. To je ovsem v poradku.

+2/0
doporučit
4.5.2017 15:15

K51a87r38e82l 81P34á95ž96e 4600336620222

Další bod bude auto, kde nebude motor vůbec (kvůli spotřebě přece) a bude mít v prostorech pedálů díru a řidič a spolujezdec budou šlapat... Ale bude extrémně úsporné :-)

+2/0
doporučit
4.5.2017 14:11

M78a88r38e69k 38K23l95u34f95a 3218294774636

Další systém, který jen podpoří to, že se auto dříve pokazí a majitel si půjde koupit další. Když se započítá faktor, jakou obrovskou ekologickou zátěží je výroba toho dalšího auta, tak je to v konečném důsledku řešení velmi neekologické. Protože stará známá pravda říká, že nejekologičtěji se chová člověk, který jezdí s jedním autem (je jedno, jaký má to auto motor, i kdyby to měl být osmiválec), dokud to auto jezdí a nemění auto tak často, jak by chtěli výrobci.

+1/0
doporučit
30.5.2017 11:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.