Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J14a51n 86K49o66n31v65a77l25i18n74k58a 5500521131225

Vypínání motoru za jízdy uměl už můj Fichtl. Zcela cíleně někde zdechnul a nejel. Tím, že jsem ho domů tlačil, jsem výrazně snížil spotřebu paliva i emise CO a NO.

+30/0
doporučit
4.5.2017 11:11

J97i52ř34í 49T37e39p91r 4167880845405

Cesta do pekel Rv :-(.

To si budeme muset počkat tak 50 let až budou zase v módě "normální" auta ?

+17/0
doporučit
4.5.2017 6:24

J66a26n 24K25l47i11m58c75a75k 8892933347814

Já teda nevím, ale to vypínání motoru mi přijde jako děsný nesmysl. Nevím jak to vidí ostatní ridiči, ale já když sundám nohu z plynu tak chci brzdit a jsem rád, že v tu chvíli je pořád ještě možné brzdit motorem a motor má v tu chvíli stejně nulovou spotřebu. Chvil, kdy potřebuju jet setrvačností bez zařazené rychlosti je opravdu minimum a proto si mislím, že pro mne by úspora byla takřka nulová a ještě by mne znervózňovalo to, že nelze použít motor k brzdění. Když k tomu jetě připočtu to, že ten cirkus do toho auta bude něco stát, tak si myslím, že přínos se ještě navíc může změnit v zátěž.

+16/0
doporučit
4.5.2017 12:08

M83a29r80t62i39n56a 45L47e52v16á 6756398369

Všichni podvádí se spotřebou paliva, reálná je úplně jiná než udávaná, ale vyvineme další a další elektroniku, abychom snížili spotřebu o celých 0,2l. A vůbec totiž nezáleží na stylu jízdy a jiných parametrech! Člověka úplně přejde chuť na nové atuo.

+15/0
doporučit
4.5.2017 11:18

A92n71t74o58n79í59n 80S90e98b60e10r91a 7363578910759

Zajímavé, že se vždy v minulosti psalo že nejvíce ničí motor časté starty. A najednou je to v pořádku Rv

Každopádně když mám od někoho půjčené auto co má S/S tak mně to dost stersuje. Takové auto zatím nechci. ...

+17/−1
doporučit
4.5.2017 10:43

V37l31a14d28i52m64í17r 57K38r76u42p49k92a 4248204484846

Pobavil mne hlavně systém FMA, tedy Freilauf Motor Aus. V propagačních letácích k Wartburgu z roku 1956 se dočtete o volnoběžce, která má sloužit především k úspoře paliva. Funkce tatéž, stačí sundat nohu z plynu, jen se v tu dobu nevypínal ještě motor. A pozor, velká výhoda, volnoběžka se dala v případě potřeby jednoduše taky vypnout a auto pak motorem normálně brzdilo.

Automatické vypínání motoru sundáním nohy z plynu přišlo až s vyvinutím systému Stop-Start, který bylo možno dokoupit pro typ 353 asi od konce 70. let.

Nestačím se ani divit, jak ti "soudruzi z NDR" byli pokrokoví, že předběhli koncern Volkswagen ve vývoji o celých 61 let. ;-D

+15/−1
doporučit
4.5.2017 7:41

I21g17o85r 11S26v20a43t52o90s 8835678807705

.... pri dobrem vetru v zadech se automaticky roztahuji plachty

+12/0
doporučit
4.5.2017 7:09

M12i97l52a71n 24S83ý70k21o83r37a 1638265297126

Tohle už uměl můj Golf IV, ale pak se zjistilo, že je to vadný palivový čerpadlo.

+9/0
doporučit
4.5.2017 14:14

M27i40c97h84a50l 61H16r24u49b15o73š 4210217702745

...a to se mily Horste, to se oplati... ;-D

+9/0
doporučit
4.5.2017 6:05

Z60d80e48n76ě67k 74S43t95r30n98a35d 1765730376799

Tak tady se složitě honí každá desetinka litru na spotřebě, a pak si stejně všichni koupí obrovská těžká SUV, která mají spotřebu vyšší o celé litry.

+8/0
doporučit
4.5.2017 12:56

M32i84l95a17n 25N22ě92m97e27c 1285630866586

Byl bych pro, aby se taky vypínala světla, když není nic v cestě.

+8/0
doporučit
4.5.2017 10:31
Foto

V47l96a13d72a 10V46a32n55e24k 9493616374838

Stopstart je nejhorší zařízení jaké jsem kdy na vozidle poznal....úplně zbytečné ,stejně je každý nechá vypnout..

+9/−1
doporučit
4.5.2017 15:24

R43o76b85e24r83t 42F86ü69r82s88t 9244135544612

Krása.... Všemožná elektronická kurvítka udělají do budoucna z aut spotřební materiál na 2-3 roky, jak už se to ostatně děje teď.... Za mně - poctivej třílitr a radši zaplatím za kompletní repasi starýho auta, který vydrží dalších 10 let.. :-( ;-O

+9/−2
doporučit
4.5.2017 0:08

P66e82t31r 57P14o86s84p58í32š95i62l 4768364146336

Tak doufám, že je nějak dořešeno dochlazování turba. Jinak budete šetřit palivo, ale každou chvíli měnit turbo.

+6/0
doporučit
4.5.2017 6:17

J17o44s44e79f 41D77v26o22ř12á44č30e10k 9882644185875

lze ušetřit až 0,4l na 100km hmmm jo proč ne, dvakrat se prudčeji rozjedu, přišlápnu to do kopečka a je to zpět, a za to naserem řidiče lirtrovým motorem, zrychlenim horšim jak Škoda 105L a to to auto nejelo naloženy řidičem manželkou dvěma dětmi a kufrem bordelu na navštěvu k prarodičům, pak bych chtěl v kopečku předjíždět kamion

+5/0
doporučit
4.5.2017 16:25

D68a54n83i65e72l 92L90u56g50o 3984847536

Určitě ten systém bude stát tolik, že návratnost bude někde na hranici životnosti a nebo ani žádná nebude, takže je to k ničemu. Ale ať se snaží vymýšlet dál a třeba někdy vytvoří něco, co bude užitečné.

+4/0
doporučit
4.5.2017 16:47

P88a61v17e15l 81K45r74e53u79z33i23g83e50r 7704280230829

...a ničí motor. (konec titulku)

+4/−1
doporučit
4.5.2017 8:18

J85a94k92u24b 18S93t31a52š48e60k 4247539863394

Třeba to mají inženýři zmáknuté. Ale nevím, neustálé zapínání a vypínání nemůže být nic dobrého.

+3/0
doporučit
4.5.2017 16:01

A41r91n71o32š50t 36P25á28t52e88k 4637176445417

Tak autu se za jízdy vypíná motor a oni to propagují jako výhodu :D

+3/0
doporučit
4.5.2017 15:42

M10a24r11e73k 77K72l63u13f91a 3388804674856

Ještě zapomněli dopsat, že společně s motorem vypíná i topení, klimatizaci, světla, dochlazování turba a především všechny posilovače .... ;-D

+3/0
doporučit
4.5.2017 8:59

I62v42a84n 60M10i91n92á80ř 7912774477771

Nevím, zda by mě vypínání motoru za jízdy - nedohánělo k zoufalství :-(.

+2/0
doporučit
4.5.2017 15:45

H85o67n66z52a 13B60e10n58a88d52a 4342589499757

Jo, a automaticky otvírá okýnko, aby vyhodil kvalt.

+2/0
doporučit
4.5.2017 13:19

H24o74n38z10a 43D51v82o50ř61á84k 1674385623255

Rv Další vývojový stupeň bude to, že se motor zapne jen na rozjetí a pak pokaždé, když rychlost klesne pod, dejme tomu, 10 km/h.

+1/0
doporučit
4.5.2017 20:51

J51a60n 18S45i63n95n90r15e95i60c87h 6773795180951

Nejvice benzinu se usetri, kdyz auto stoji s vypnutym motorem v garazi. Zachraci zeme ovsem letaji na svoje konference Learjety, ktere spotrebuji palivo asi za 100 aut pri cruise rezimu. To je ovsem v poradku.

+1/0
doporučit
4.5.2017 15:15

K20a18r36e21l 34P77á28ž51e 4900446950942

Další bod bude auto, kde nebude motor vůbec (kvůli spotřebě přece) a bude mít v prostorech pedálů díru a řidič a spolujezdec budou šlapat... Ale bude extrémně úsporné :-)

+1/0
doporučit
4.5.2017 14:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.