Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW se bojí, že mu ujíždí vlak. Zaměstnance školí, jak vypadá nepřítel

Tradiční mnichovská značka kvůli rostoucí konkurenci pořádá speciální školení pro vývojáře, marketéry i manažery. Prezentují se na nich úspěchy soupeřů nebo obličej Elona Muska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D83a27v29i39d 67Z56e97l37e62n93ý 6179638909986

Nechapu, co porad divoci s tim autonomnim rizenim, jedine, jestli me to doveze kdyztak z hospody, jinak, pokud se chci nechat vozit, pojedu tramvaji.

0/0
12.5.2017 17:13

M52i81l17o72s22l37a45v 61P35r58o16c47h28a63z37k18a 7644628816598

Jsem tak rád, že technologií budoucnosti se nedožiju, není nic hezčího než když pořádně zaburácí osmiválec, nebo si projedu zatáčku řízeným smykem dveřmi napřed.

0/0
4.5.2017 8:39

J45a37k17u42b 45S93ú32k24e43n49í57k 1758280549

Osmiválec půjde nasamplovanej z repráků;-D

0/0
4.5.2017 8:47

M70i59l48o58s73l91a13v 34P21r81o21c13h29a88z71k98a 7214568276628

Brrr ....jezdil jsem několik Teslami, včetně té 700k, neskutečný zátah, ale člověk si tam připadá jak ve vlaku, nebo nevím k čemu to jinému přirovnat, hnus.

0/0
4.5.2017 8:49

J91a20n 45Š22p49a97t93n95ý 2133582406605

jak pise pan nad vámi - RS od jakekoliv renomovane znacky je pro vas to prave - do pohodlného sedanu od tesly, který ma lepsi jizdni vlastnosti nez supersporty, bych rozhodne nechodil :))

0/0
4.5.2017 10:35

M75i68l25o77s44l71a58v 57P48r63o26c13h23a56z32k32a 7124858326938

Ale ne, já mám rád pohodlí, takže mám MB třídy S, ale právě osmiválec a když se chci svézt mám Subaru z roku 2007, které nemá žádné asistenty, udělanou hydraulickou ruční brzdu atd....jinak je vidět, že tomu buď nerozumíš, nebo jsi ani jedním z toho nejel, protože bys jinak o podvozku nemohl napsat to co jsi napsal.

0/0
4.5.2017 13:37

J83o18s19e58f 19V49a64l77a 9880533923593

pokud vim, tak o provoznim zisku , ktery generuje BMW, se muze Mercedesu zatim jenom zdat. A s elektroauty je to tak -. koupi si ho jenom ti lide, kteri auto bud a-nepotrebuji a nevadi jim, ze se musi denne hodiny nabijet a ze urazit vzdalenost nad 100 km je dobrodruzny vylet do neznama b-koupi si ho snobove, aby se jim mohli chlubit. Tech par procent lidi, kteri elektromobil opravdu vyuziji jako elektromobil (manzelky v domacnosti na nakupy a na transport deti do krouzku a na sport), tak ti nejsou pro trh rozhodujici

0/0
4.5.2017 7:49

M16a52r87t50i54n 10K50l63u18v63á46n88e96k 9882898263943

Ti, co je chtěli a měli na ně, si je už koupili a ostatní zákazníci BMW jdou po jiných kvalitách.

Len aby to tak nedopadlo aj u inych znaciek a s inymi technologiami (samoriaditelne)

0/0
4.5.2017 7:31

M18a72r18e74k 32B51a26r58t74o23s 8656823146637

Už teraz sa teším, ako si dám do svojho autonómneho smart e-auta posteľ. Cesty do/z práce v tichu budem milovať. Pre nostalgikov sa samozrejme bude dať stiahnúť aplikácia, ktorá bude vydávať zvuky x-valca, dvojtaktu, boxera či wankla.

0/0
3.5.2017 20:21

J88o56s73e24f 71V11a31l81a 9470763673563

vy chcete behem nabijeni auta v nem spat ? neni jednodussi poridit si postel domu ? Kapacita akumulatoru by zatim dovolovala si dat v provozu opravdu jenom "dvacet", ale z pravniho hlediska asi bude dozorovani clovekem i u autonomniho ridice povinnost

0/0
4.5.2017 7:52

J94a20k29u68b 92S53ú56k14e79n78í70k 1178880929

Když vidím to i8, sporťák pro mladé budoucnosti, je mi skoro líto, že až si ho budu moci dovolit, tak už nebudu mladej;-D

0/0
3.5.2017 18:08

J22o36s87e27f 45V98a29l16a 9720733343873

to takhle funguje uz zhruba sto let. Majitele porsche maji ze vsech majitelu aut ruznych znacek satisticky nejmene casu na sex - musi stale vydelavat :-)))

0/0
4.5.2017 7:54

J67i44ř57í 40K15a60č79í21r32e56k 5650306666

BMW, nejporuchovější auto. Kdo by si to kupoval?

0/0
3.5.2017 14:53

J61o12z35e92f 80K66o79s11t44e22l14a46n48s57k60ý 8835302859416

Ja mám na dizajn BMW práve opačný názor. Po nemastnom-neslanom dizajne od Chrisa Bangla sa BMW vrátilo k svojim najlepším dizajnovým tradíciám - hlavne pri 5-kovom a 7-kovom rade.

Iná vec je dizajn elektromobilov od BMW. i3 a i8 vyzerajú slabučko až krehko.

A čo sa týka elektromobilov, je len dobre, že BMW si uvedomuje trend budúcnosti. Základom úspechu je totiž poznať svoje vlastné slabé miesta.

0/0
3.5.2017 14:27

M11i57c95h25a98l 29V98a58n84ě41k 1376916694362

Tak o autech od Bangla jde říct skoro cokoliv, ale nemastné/neslané slyším poprvé. ;-D Prostě tuctovky co?

0/0
3.5.2017 16:53

T24o20m16á47š 49K92r71a88i74n62a 7974190824538

Jak čtu (nejen) tu diskuzi, to je přímo střet civilizací, ani Marťany nepotřebujeme... My, kteří jsme vyrostli s vůní benzínu, chceme skutečná auta. A MB či BMW jimi zatím vždy byla. Ti, kteří vyrostli na počítačích a tabletech chtějí prostředek k dopravě z místa A do B ideálně v duchu iOS - nic neřešit, jen na displeji spustit aplikaci. Asi mají pravdu, je to "jen" dopravní prostředek a k přesunu z A do B byl stvořen. Ale stejně tu změnu sám překousnout nemůžu a místo svistotu elektromotoru je pro mne rajskou hudbou zvuk pořádného 8 válce...

P.S. Je BMW 2 Gran Tourer skutečně ještě BMW, nebo jediné, co je spojuje, je ten znak na kapotě?! (nebýt ten znak a ledviny, mohlo by to být cokoliv...)

+6/0
3.5.2017 14:08

P76e58t35r 89H55o17r33á50k 1619823359444

Kdyby ti v autě optavdu smrděl benzín, to bys asi mluvil jinak.

+1/0
3.5.2017 15:16

M95i34l51a19n 74V84o89t35a41v19a 5214896571952

já si to tak jednoznačně nemyslím. Vyrostl jsem stejně jako vy, ale už mám rád také pohodlí, Takže když jsem přičichl k automatické převodovce, tak už prostě nechci nic jiného. Dnes už všichni bereme jako samozřejmost, že rozsvítí světýlko, když otevřu dveře auta. Proč by přece nemělo. A takhle e pak přidaly stěrače nebo třeba automatická světla. Nechci v autě sedět a připravovat se jak na start raketoplánu s předletovou přípravou. Jasně, že to za pár sekund zvládnu pozapínat, ale je to prostě příjemné, se o ty věci nestarat. Stejně jako nehledat klíčky od auta při odemykání či startování. A děti mají integrované obrazovky v opěrkách což je při dlouhé cestě na hory fajn. Takže 8 válec je sice fajn, ale pro skutečné požívání auta jako prostředku na jízdu na dovolenou do práce na chalupu ocením víc tu přidanou hodnotu jinde, než ten 8 válec

0/0
3.5.2017 15:48

P65a47v59e86l 41K54r51e49u33z93i85g30e67r 7284730410839

Souhlasím, s přítelkyní budeme do budoucna shánět nějaké staré americké kabrio nebo muscle car na letní projížďky, na normální ježdění mám neelektronizovanou, poctivou a úspornou honda civic 7g a časem se možná z nostalgie v garáži objeví i klasická škodovka, ideálně do generace 100/110, ale spokojil bych se i s rapidem, tím kupé tedy. Současné trendy jdou úplně mimo mě. BMW bylo fajn do generace e36, pak ještě o generaci novější sedma, ale štvou mě svým nezájmem o zákazníka. Úplně ignorují preference kupujících a cpou do všeho automat, i ve třídě m.

0/0
3.5.2017 23:08

M70i51l24a51n 62N24ě89m72e71c 1765730416866

Nepřítel BMW vypadá jako někdo, kdo posuzuje auta podle velikosti displeje na palubní desce a byl by nejradši, kdyby ho to všude odvezlo samo.

Takže pryč s řadovými šestiválci, zadním pohonem a kvalitními podvozky a učte se malovat interaktivní tramvaje, konzervy jedny pitomé :)

+3/0
3.5.2017 13:40

J10o38s33e17f 56N46a19j17m40a84n 4210116486302

Přesně tak! Hlavní nepřítel BMW je samo BMW. Hlavně že mi auto bude měnit barvu podle nálady 8-o

+1/0
3.5.2017 13:48

P50a55v20e57l 51V69i67t96v47a94r 7812759746879

Přesně! Kdo by chtěl automatickou pračku když může prát v neckách. Tolik zábavy si při tom užije.

+2/−1
3.5.2017 13:18

M20i67l23a64n 49N93ě70m77e73c 1315190666106

Jo. A kdo by lyžoval, když může sjet dolů lanovkou.

+4/0
3.5.2017 13:42

P97a59v49e74l 30V21i68t78v24a29r 7162159446489

Ještě štěstí že těch co jezdí do práce na lyžích není v ulicích tolik.

0/0
3.5.2017 14:37

P14a56v57e42l 67V35a50l92e75n45t26a 7401691567293

A co teprve těch co jezdí na pračce.

+3/0
3.5.2017 16:36

R45a53d56e53k 20S27v31o27b83o23d96a 8599680130611

tady bylo nejspíš myšleno to, že si málokdo z nás jízdu do práce opravdu "užívá", narozdíl od lyžování.

Já jezdím do práce veřejnou dopravou ne proto, že by to nešlo autem, ale je to pro mě pohodlnější - nemusím se stresovat za volantem v zácpách, parkování, náklady, můžu si v klidu číst...

Takže už využívám autonomní dopravu nyní ;-) (alespoň pro mě jako pasažéra)

0/0
5.5.2017 10:31

P77e25t44r 47N22o45v15á94k 8685729340

automobilový trh čeká v příštích cca 5-10 letech radikalní změna!!

--

google vypouští do reálného provozu prvních cca 100 - 500 autonomních aut

předává je v Phoenixu na testování prvním rodinám!

--

pokud tam bydlíte můžete se zdarma zapojit ;-)

Waymo first public self-driving car test in Arizona

http://bit.ly/google-first-public-self-driving-car-test

+1/0
3.5.2017 13:03

J61a42n 19Š15p73a91t32n34ý 2673752956875

po tydnu stravenem s modelem S od tesly musim rict, ze jim ten vlak ujizdi velmi rychle

+2/−2
3.5.2017 12:43

P23e31t30r 42N60o81v98á31k 8875259590

na krátké vzdálenosti do 500 km MOŽNÁ ale na delší nevím nevím ...

obávám se že mnohem větší změna je Waymo od Google 8-o

co?

0/0
3.5.2017 13:06

J10a78n 27Š34p50a33t76n79ý 2323902766185

Waymem jsem nikdy nejel, kde se da pujcit? :)) btw. tak jasne, ze pro masochisty, kteří jezdi minimalne 1800km na jeden zatah denne není S-ko uplne idealni kara, i když je pekna a ma skvele jizdni vlastnosti ....

0/0
3.5.2017 13:16

P25e52t91r 90N71o91v91á17k 8735639930

nebo v čem se liší bmw vs tesla mimo zrychlení?

----

jako ano v jiném autě jsem asi zatím necítil že by se mi při svižnějším rozjezdu odkrvovali nohy ... ale to opravdu u auta z 99% nepotřebuji8-o

0/0
3.5.2017 13:13

J23a14n 61Š63p16a73t79n57ý 2733612636905

je hezci a ma elektromotor

0/0
3.5.2017 13:19

P80e33t67r 54S54t44r84a28k79a 9967777385513

To je veci nazoru. Me se Tesla treba vubec nelibi...

0/0
3.5.2017 15:15

J88a88n 16Š23p24a60t64n85ý 2743652696435

samozrejme, ze je to subjektivni, nicmene kdo se vam dneska otoci za bavorakem? v dnesni době jsou ta jejich auta naprosto bez emoci, stejne jako audi, mercedesy, cayeni, atd.

0/0
3.5.2017 16:18

R59e96n32é 58H39a23l26l44a 8291338456266

Tak Mercedes bych do toho teď zrovna netahal. Z prémiovek je na tom v tomto směru nejlépe.

0/0
3.5.2017 17:55

M57i17l88a93n 66V26o84t61a71v73a 5104596651952

podtrženo sečteno, mají opravdu velký problém. Sedmička je designově opravdu hnusný chrchel, v USA značka s největším propadem u klientů, odchod od manuálu v Evropě, i když si ji v USA koupíte dovezenou z Evropy, s automaty je to jak horská dráha, neskutečně velké množství problémových motorů, ovládací elektronika uvnitř funguje podle počasí a nálady, vidiny technologického pokroku pro uživatele hračičky na bodu nula...No mají před sebou dost práce

0/0
3.5.2017 11:20

J18i74n88d34ř20i88c18h 57M31i85t54t15e62r 6614585151166

USA není žádné měřítko. Tam chtějí zcela jiná auta. Taky USA v Evropě neprodá skoro nic a v Česku vůbec nic, mimo Mustanga. Pro hračičky je Tesla, ne BMW. A tato auta jsou pro Američany moc drahá. Mercedes, Porsche, BMW to je cenově někde jinde než ty jejich šunty.

0/0
3.5.2017 11:27

M71i41l97a34n 30V93o48t11a22v92a 5954436981402

ale já mluvím o kategorii BMW, Mecedes, Porsche... nemíchám hrušky s jabkama, A tam BMW jednoznačně vede. A v USA nechtějí jiná měřítka... BMW a obecně německé značky tam patří mezi vyšší třídu....a je očekávána ale BMW nedává to očekávání oproti Mercedesu, Porsche atd

0/0
3.5.2017 11:45

J36i49n63d33ř91i34c39h 25M87i93t71t61e83r 6404145671796

Tak zrovna nová řada 5 je špička. Šestka taky vynikající, M4, M2 , Z4, Z5 ( Z5 teprve přijede) to jsou super auta. Mercedes je taková zaprděná kára pro dědky. Poslední dobou šli hodně nahoru, ale pořád to je tak nějak usedlý. Kromě AMG GT ten je nádhernej.

0/0
3.5.2017 11:50

M54i10l41a11n 35V44o11t69a72v75a 5404236551182

"zaprděná kára pro dědky" je klišé, které se zde opakuje at Mercedes udělá cokoli i když je to mnohdy lepší. Neříkám vše, ale tohle už je dávno nepravdivé klišé. PS: 5ka je povedená. Jestli špička? designově nebo technicky? Tohle nemůžete říct paušálně, ale to vše ukáže až čas jak jim to bude fungovat . Fanda bude vždy nadšen, at udělají cokoli, ale člověk trochu s nadhledem ... někdo radší zvolí něco jiného...třeba Jaguára, který se neskutečně posunul, nebo třeba to Ečko

+1/0
3.5.2017 11:57

J26i94n45d90ř80i70c37h 28M88i28t76t69e45r 6504885891806

Jaguár je bezva líbí se mi. Design je velmi subjektivní, mě ale Mercedes přijde hodně konzervativní, pohodlné auto , perfektně fungující, ale nulové charisma bez sportovního ducha.

+1/0
3.5.2017 11:59

M31i66l92a64n 41V73o95t34a79v90a 5574606201832

ono ale právě charisma není synonymum pro sport. Charisma má Sean Connery i ve svém věku. :-) Mě naopak právě Mercedes přijde charismatický (ne S...to je opulentní) oproti jiným. A vlastně ani sport od toho neočekávám, ale to, že chci pohodlně dojet do práce nebo s rodinou na chalupu a když chci sport, tak jdu na motorku nebo kolo. Ta motorka mi evokuje sport a pokud bych to chtěl od auta, tak půjdu do úplně jiné kategorie. Je ro vše o osobních preferencích, které neříkají, že jedno auto je dobré či špatné.

+1/0
3.5.2017 12:38

J17i70n97d35ř70i12c69h 75M48i89t36t32e70r 6654835551216

Ano charisma není synonymum pro sport. Každému nepřijde sport charismatický. Spousta lidí to nesnáší. A je to subjektivní. Já už má 61 a dřív jsem Mercedesem opovrhoval. Dnes už ho beru na milost a i když se mi více líbí BMW či AUDI , takže se mi potvrzuje, že je to auto pro dědky. Ale asi budu muset ještě 10 let počkat než dozraju pro Mercedes.

Motorka, to je jiná káva, to je paráda hardcore sport. Tedy kromě HD a podobných čopříků. Myslím enduro, či silničky.

0/0
3.5.2017 12:49

M87i50l19a47n 58V23o43t30a70v65a 5984336191272

takže já mnohem mladší už mám vlastně dědkovské návyky ;-)

0/0
3.5.2017 12:57

J44i81n56d77ř44i73c47h 29M23i42t41t39e70r 6924755881506

Ne dědek jsem já. Je to opravdu subjektivní. Mercedes šel posledních 5 let v technice i designu hodně nahoru, jsou to skvělá auta, klidně bych si ho koupil. Ale je to něco jako fandit klubu. I když zrovna hraje blbě, fandíte mu. Je to iracionální o emocích. Takže nehaním, ani náhodou.

0/0
3.5.2017 13:07

M22i90l49a48n 23V61o69t72a50v37a 5684716771592

před pár měsíci jsem ženu posadil do Audi, protože potřebuje nové auto. Považuji je za dost technologicky vyspělé. Žena mě s tím "vyhodila", že se v tom vůbec necítí dobře, protože všude je moc "hejblátek" a je to jak v těch filmech Star track. Prostě moc chaotické (já mám naopak rád hodně tlačítek :-) ). Tak jsme cestou ze salonu popošli pět set metrů, kde stojí salon Volvo. Sedla si a řekla... tady je všechno tam kam patří, nic mě neruší, nic nemusím nastavovat a skoro všemu rozumím. že by v tom Volvu bylo méně technologie? No není. že by bylo levnější? to už dnes vůbec ne, ale prostě ten pocit byl pocit a bylo jedno jestli to má sportovního nebo usedlého ducha. :-) také přístup :-)

0/0
3.5.2017 15:39

P58e14t18r 79H53o35r90á46č35e96k 2557194787755

Tak Porsche je malinko jiné cenová skupina..

0/0
3.5.2017 11:58

J64i47n53d79ř58i74c58h 84M95i64t73t18e15r 6504755121686

Jen malinko. BMW od 1 mega do 4,5 mega, Porsche tak od 1,5 mega do 6 mega. Je to víc, ale není to rozdíl třídy. To by byl třeba Bentley, Rolls , Chiron, Lambo, McLaren.

0/0
3.5.2017 12:25

P68e64t38r 32H59o26r66á83č52e24k 2247444407685

No to není úplně pravda. Bmw 3ku můžete mít za 1,2. 5ku třeba za 1,6.

Srovnatelné k 5ce je Panamera a ta začíná na 2,2 nebo něco takového.

Nejlevnější Porsche je 718 což je konkurent M3 (která se dá, ale používat i na denní bázi). Ti jsou oba kolem 2 mil, ale opravdu nejsou masovkou a jedná se spíše o závodní modely, auta na zábavu.

Takže Porsche nemá nic cenově adekvátního více jak polovině modelů BMW.

0/0
3.5.2017 12:32

J46i95n32d28ř70i77c92h 22M92i63t92t39e98r 6734135591886

Koukal jsem do ceník. data, která uvádím jsou pravdivá. Ano rozdíl tam je, ale ne dramatický.

0/0
3.5.2017 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.