Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P52e13t95r 66H92o90r39á45č85e88k 2777394407965

Nějak si nemůžu pomoct, ale mě se BMW pořád líbí víc než srovnatelná konkurence. Navíc má tato značka dvě výhody.

1) Její auta mají kontinuitu a tak i 10 let stará 3 vypadá jako 3 a ne úplně jinak.

2) Ty 10 a více let stará auta díky tomu vypadají pořád dobře a ne extrémně zastarale.

+12/0
doporučit
3.5.2017 10:15

T34o80m17á35š 23K15r64a12i88n91a 7724210474718

Jak čtu (nejen) tu diskuzi, to je přímo střet civilizací, ani Marťany nepotřebujeme... My, kteří jsme vyrostli s vůní benzínu, chceme skutečná auta. A MB či BMW jimi zatím vždy byla. Ti, kteří vyrostli na počítačích a tabletech chtějí prostředek k dopravě z místa A do B ideálně v duchu iOS - nic neřešit, jen na displeji spustit aplikaci. Asi mají pravdu, je to "jen" dopravní prostředek a k přesunu z A do B byl stvořen. Ale stejně tu změnu sám překousnout nemůžu a místo svistotu elektromotoru je pro mne rajskou hudbou zvuk pořádného 8 válce...

P.S. Je BMW 2 Gran Tourer skutečně ještě BMW, nebo jediné, co je spojuje, je ten znak na kapotě?! (nebýt ten znak a ledviny, mohlo by to být cokoliv...)

+6/0
doporučit
3.5.2017 14:08

J18i35n23d65ř93i72c93h 96M23i82t69t97e49r 6954465601106

BMW si kupují lidi, které baví řídit , užívají si to a autonomní řízení není jejich prioritou. Radši bych se vrátil ke klasice, víceválcovým motorům a radosti z jízdy. Jasně, že vývoj nelze zastavit, ale elektřina mi k BMW zatím nesedí. Časem to ale může být jinak.

+5/0
doporučit
3.5.2017 10:33

R80i31c17h62a73r37d 65H44o44s66p47o48d92s77k11ý 2280274963233

BMW má dělat auta pro lidi, co chtějí řídit. Autonomní řízení bych nechal jiným. A ten hon za elektrickými auty stále nějak nechápu, kdybychom měli všichni elektromobily, tak se k těm zásuvkám nevejdeme. A o kolik by museli zvednout produkci elektřiny v uhelných elektrárnách?

+4/−1
doporučit
3.5.2017 9:44

M80i51l26a73n 13N61ě86m19e22c 1395440666626

Nepřítel BMW vypadá jako někdo, kdo posuzuje auta podle velikosti displeje na palubní desce a byl by nejradši, kdyby ho to všude odvezlo samo.

Takže pryč s řadovými šestiválci, zadním pohonem a kvalitními podvozky a učte se malovat interaktivní tramvaje, konzervy jedny pitomé :)

+3/0
doporučit
3.5.2017 13:40

P91a54v21e21l 66V49i11t71v48a38r 7382379586399

Přesně! Kdo by chtěl automatickou pračku když může prát v neckách. Tolik zábavy si při tom užije.

+2/−1
doporučit
3.5.2017 13:18

J74a44n 76Š30p48a77t28n63ý 2853102796895

po tydnu stravenem s modelem S od tesly musim rict, ze jim ten vlak ujizdi velmi rychle

+2/−2
doporučit
3.5.2017 12:43

L88a70d75i77s34l31a37v 13K81a40l84o55u16s 7165406721790

BMW bych si již nekoupil. Astronomické sumy za něco, co má jen převézt posádku z bodu A do bodu B. Servis komplikovaný a drahý. Úspěch Elona Muska je v tom, že již s poměrně dlouhým dojezdem je k dispozici vozidlo, kde není spousta zbytečných a nákladných součástí. Např. EGR,DPF,dvouhmotový setrvačník, viskózní spojka, diferenciál, kardan, ..............

+2/−2
doporučit
3.5.2017 10:01

P78e77t45r 73N34o38v79á47k 8945679450

automobilový trh čeká v příštích cca 5-10 letech radikalní změna!!

--

google vypouští do reálného provozu prvních cca 100 - 500 autonomních aut

předává je v Phoenixu na testování prvním rodinám!

--

pokud tam bydlíte můžete se zdarma zapojit ;-)

Waymo first public self-driving car test in Arizona

http://bit.ly/google-first-public-self-driving-car-test

+1/0
doporučit
3.5.2017 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.