Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J66a65k23u39b 75K12o95s 3826832490974

Je smutné, že tak zřejmou věc jako pokles tržní hodnoty auta po bouračce musí "objevit" až ústavní soud.

+66/0
doporučit
4.5.2017 13:56

L90a38d25i84s81l12a46v 23B91e16r43o32u90n50s81k34ý 1157732603426

Tak a zítra si přečteme že pojistky musí zdražit . . .

+30/0
doporučit
4.5.2017 14:30

T65o75m72á79š 82D87o38m81i21n54i64k 7635445534305

Asi málokdo se bude soudit a dohadovat, o kolik tisíc byla hodnota vozu snížena. Především bych ale zcela zrušil praxi amortizace, a že si pojišťovna diktuje, jaké díly proplatí a podobně. Majitel nabouraného vozu byl poškozen i bez ohledu na samotné poškození vozidla.

+18/0
doporučit
4.5.2017 17:30

P24e25t12r 18A81n69d61r91ý39s73e59k 9793171846617

Stacilo by, kdyby pojistovny poskozenemu proplacely plnou cenu opravy. Je totiz smutne, kdyz mne nekdo naboura, ja za to vubec nemuzu, cena opravy 20 000, ale pojistovna mi kvuli amortizaci da jenom 10 000 a ja na tom mam 10 000 skody i kdyz za nehodu vubec nemuzu

+16/0
doporučit
4.5.2017 18:58

J23i57ř78í 74Z46ý58k71a 9499213121280

ještě je tu otázka, kdy se má poškozený o ty peníze přihlásit, resp. kdy na to má nárok. Představme si nabourané a následně opravené dvouleté auto v hodnotě 300t Kč. Pokud by to auto prodával ihned po opravené bouračce (a přiznal to), tak bude tratit třeba 50t Kč. Pokud by ale to samé auto prodával až za 10let, tak bude tratit jen třeba 10t Kč.

+14/−1
doporučit
4.5.2017 16:36
Foto

A58l84e20š 93H87o67d37i15n38a 9140899588574

Je to správný princip. Viník má poškozeného úplně odškodnit, ne-li i něco navíc. Odpovědnost se tomu říká, nelze zdůrazňovat jen svobodu.

+11/0
doporučit
4.5.2017 20:21

T82o15m21á87š 52C23h77r11a14s69t12n49ý 2851734551763

Není mmch "amortizace" při opravách tak trochu dekádu ilegální, dle nálezu Ústavního soudu sp. zn. II. ÚS 2221/07 ze dne 19. března 2008??

+9/0
doporučit
4.5.2017 20:00

M65a39r68e69k 67G42a42j54d63a 4653904496562

Super, ale vídím také další důsledek - zdražení pojištění.

+4/0
doporučit
4.5.2017 20:31

J56i84ř53í 88S25m88a34z88a43l 2107232744452

Jaká byla cena vozidla před nehodou, jak staré bylo vozidlo, kolik km mělo najeto?? Zcela zásadní informace se tu neuvádějí, ale diskutovat se vehementně bude, že? Ono se to znehodnocení odvíjí celkem zásadně od těchto parametrů! Takže pokud páni novináři napíší A musí napsat i B aby to mělo hlavu a patu! Tento článek v podstatě nevypovídá naprosto o ničem.

+4/0
doporučit
4.5.2017 19:37
Foto

M16i18c88h27a64l 86N28a63j58m22a91n 7289643236470

Při posledních dvou nehodách, kdy jsem byl poškozený mi bylo vždy auto opraveno do původního stavu (pokud jsem s něčím nesouhlasil, odmítl jsem vozidlo po opravě převzít a opravovalo se znovu), po doby opravy jsem měl k dispozici náhradní vozidlo (v jednom případě skoro měsíc) a nic jsem nedoplácel.

Ko to všechno platil mi ve výsledku bylo jedno.

+4/0
doporučit
4.5.2017 16:09

A78n54t97o58n22í20n 64S22e54b64e42r84a 7393878410509

Já třeba auta dojíždím a pak šrotuju, takže já reálně po nehodě poklesem ceny o nic nepříjdu. Auta už nikdy neprodávám. Jen kupuju. :-P

+4/0
doporučit
4.5.2017 14:46

M34i69r53o66s96l47a54v 75V72y83k69o37u30p94i75l 3320706693745

Tohle má logiku a mnohokrát jsem si to říkal, že Vám někdo znehodnotí auto a díky tomu máte další ztrátu při prodeji. Nikdo nechce havarované autu, to jest je to snížení tržní ceny proti srovnatelnému modelu ve stejném stáří R^R^R^

+1/0
doporučit
6.5.2017 20:45

M94i30c68h76a85l 92K97r34č15á19l 6328858786282

A teď ještě proplácet čas ztracený běháním po servisech, pojišťovnách a komplikace s nepojízdným autem.

+1/0
doporučit
6.5.2017 10:07

R33a60d76a39n 52K92u21b56a59n13t 1453460809520

Ilustrační snímek.

Auto se dvěma mrtvými.

+1/0
doporučit
5.5.2017 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.