Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J43i94ř75í 25Č48e82r23m14á98k 5300965378937

Nechápu, proč je kolem toho tolik humbuku. Vždyť například Fantomas měl takové auto už v 60. letech. :-)

+19/0
doporučit
8.5.2017 3:02

J57a32n 83P81r22i64c70h57y91s95t29a73l 8901948843

"Ke vzletu mu stačí jakákoli zpevněná plocha délky poloviny fotbalového hřiště."

Mohl by pan autor uvadet i normalni jednotky? Ja chapu, ze vy jste v idnes zvykli vsechno pocitat ve fotbalovych hristich a fabiich, ale ja treba netusim kolik metru je polovina fotbaloveho hriste.

+26/−2
doporučit
8.5.2017 2:42

L60u50k42a72s 33M14u88d36r61a 6246286502161

Obavam se, ze pro mnoho potencialnich zajemcu o tyhle stroje bude daleko vetsi problemem ziskani prukazu PPL nez dat dohromady desitky ci stovky tisic Euro na samotne porizeni - tedy pokud se nezmeni prislusna legislativa a predpisy. Ono ackoliv se to mozna tak nezda, zatim nastesti nemuze letat uplne kazdy kdo by chtel a mel na to penize, a to je samozrejme jedine dobre.

Tudiz koncepty zajimave, nejmene jako technology preview, ale do masovejsiho pouzivani to ma jeste opravdu hodne daleko

+5/0
doporučit
8.5.2017 10:40

I71v58o 49P46r47o35c59h74á55z88k55a 4631102514232

Tak jsem si představi,l co se stane až všechny auta při zácpě na D1 vzlétnou:-)

+5/0
doporučit
8.5.2017 10:24

L30i84b29o63r 31M72o70u36č96k92a 1478667955182

to bude narazů do dálkového vedení ... :-/

+4/0
doporučit
8.5.2017 7:58

R65i41c16h91a22r18d 55T58o93m23e25č48e94k 7156855426301

Podobné hybridy mají šanci jen na speciální využití, pro běžnou přepravu to není. Z vrtulníku nebo letadla auto neuděláš, jsou tam velmi protichůdné požadavky a vlastně to ani nedává smysl. Ten Slovenský projekt je o dost vyšší třída než Přerovský vírník, ale zase si chudák sedá na břicho.

+1/0
doporučit
9.5.2017 16:02

M19a83r14t17i96n 91B55e78r79a73n 6659115786511

Autovírník z Nirvana Systems jsem o víkendu potkal několikrát na silnici.

Je to zajímavý výtvor, ale potkávat pravidelně bych ho nechtěl.

Poměrně zdržuje provoz a při jízdě na kole vedle něj jsem z jeho velmi přečuhujících vrtulí neměl zrovna dobrý pocit... Představa, že jejich fixace v poloze směru jízdy se nějakým způsobem porouchá, popř. že v zatáčce jedu za tímto vozidlem...

+1/0
doporučit
9.5.2017 9:48

P26e93t42r 49P96o43s55p54í92š29i16l 4698804686266

Fotbalové hřiště je na každé vesnici, takže potencionální letiště je všude. Ale na druhé straně jet slušným autem po dálnici, je pořád rychlejší způsob přepravy. Tohle je sice zajímavé, ale nic moc ve vzduchu a na silnici ještě o dva řády horší.

+1/0
doporučit
8.5.2017 12:41

V85l38a15s87t18i43m59i97l 25P19e62v35n28ý 6558163755165

Sice hezký projekt, ale vážně nemá šanci se uchytit. Koneckonců, třeba 1-2 mistna letadla existují už dlouho a kolik lidí je má? Navíc, představte si jak by to asi vypadalo kdyby člověk s průměrnymi ridicskymi schopnostmi a údržbou vozidla najednou dostal něco co lítá. Místo tukancu a aut v příkopu by nás denně bombardovaly vraky letadel

+1/−2
doporučit
8.5.2017 19:35

J76a29n 81K97r97p70e40c 5866373894762

jedine co mi pripada ze by melo sanci na uspech, a jedine alespon trochu prakticke, je koncept od Airbusu.

0/−1
doporučit
8.5.2017 14:23

J43o35s38e75f 69V49a73l84a 9560673283533

pokud se nemylim, tak jednomotorovy stroj ma zakaz letat i nad huste osidlenymi oblastmi. Takze zbyva skakat z jedne louKy na druhou. Opravdu milionarska hracka !

0/−2
doporučit
8.5.2017 6:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.