Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Se Škodou Yeti je konec, ve skladech je 600 aut

Po osmi letech končí objednávaní Škody Yeti. V uplynulém týdnu se naplnily výrobní kvóty linky v Kvasinách na Rychnovsku, v následujících obchodníci vyprodají zbývající výrobní sloty na yetiho v Rusku. Od roku 2009 Škoda prodala na celém světě přes 630 tisíc kusů svého prvního SUV. Yeti dostane v blízké době nástupce jménem Karoq.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L41u45c81i98a79n 16P89a18p10a16z95i40a88n 5514977811975

Ale jaký konec, když se v Rusku nadále vyrábí a dokonce konec není stanoven. Tak kdo bude mít nadále zájem, tak si může snad objednat ruský výrobek a dovést ho sem.

0/0
10.5.2017 22:38

J31i38ř54í 31S79c81h37w80a62c39h 8868574208176

....Podle Pelce už je nyní jasné, že v Rusku ukončí výrobu modelu ve specifikaci pro evropské trhy ve 34. nebo 35. týdnu, to jsou poslední dva týdny srpna.....

Zdroj: http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-csq-/automoto.aspx?c=A170509_103116_automoto_fdv

+1/0
11.5.2017 21:31

P62e34t16r 39Č35e78r59v43e84n55ý 3786349257579

Chtělo by to nějaké nařízení EU, že by automobilky mohly nahrazovat původní model nástupcem tak nejdřív po deseti letech. A k tomu bych zakázal ty zbytečné a předražené facelifty. Přestala by pak honba za novými "moderními" tvary a dost by se ušetřilo. Vývoj by se pak mohl soustředit na zdokonalování toho stávajícího modelu po kvalitativní stránce. Aby nic nevrzalo a aby auto bylo spolehlivé. Vše v zájmu spotřebiteleEU

+1/−3
10.5.2017 14:39

J39i23ř20í 17K34o82c14u44r19e64k 6985704975528

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Že ta výobní linka nemá životnost 10 let a bude tak vyrábět zmetky? NEZÁJEM, stojařina je buržoazní pavěda.

+4/−1
10.5.2017 16:55

A60l30o51i94s 88M76a63ň45a67s 2552296379879

sice jeho prispevek zavani socialistickym planovanim, ale tvuj je zase mimo po technicke strance. 1. lze nadimenzovat stroj tak aby pracoval po stanovenou dobu 2. lze pocitat s prubeznou obmenou

Kdyz to ctu znova, tak si nejsem jist, ze jeho prispevek neni myslen ironicky.

A jen pro poradek, auto po deseti letech je na ceske pomery dobre auto. jestli si pamatuj idobre, tak v CR je prumer 14 let a to to srazi firemni auta.

+1/0
10.5.2017 18:32

P53e97t52r 54Č65e79r84v33e25n76ý 3506859347589

Ten příspěvek je trochu nadsazený, ale na druhou stranu - nejsou ty facelifty jen zbytečným vyhazováním peněz? Po stránce kvality je to sporné. Ne vše nové se ukáže lepším než předchozí osvědčený typ. Hlavním důvodem faceliftů není technický pokrok, ale marketing, který žene prodeje na další úrovně.

0/0
10.5.2017 21:29

P89e96t74r 35Č18e61r89v34e34n37ý 3396369807419

Aha, nejsem strojař. Jakou životnost tedy má? A co vývojové oddělení? Designerů je prý málo. Teď jim zrovna ten stěžejní odešel... Aspoň ušetří v této oblasti.

Poslední modernizace Toyoty Yaris prý stála 2,5mld.!! Je tam prý nových 500 dílů. A k čemu to vlastně bylo?8-o8-o8-o

Viz tento článek http://auto.idnes.cz/toyota-yaris-0c4-/auto_testy.aspx?c=A170416_231506_auto_testy_fdv

0/0
10.5.2017 21:24

I92g55n63á87c 95M94r59k45v65i19č43k90a 2238292449525

marketingový kecy

0/0
11.5.2017 11:55

P11e19t64r 27Č73e48r91v30e20n75ý 3966299737259

Co na těch benzinových autech chtějí ještě vylepšovat? Je naprosto zbytečné každých pár let předělávat stávající dobře prodejný model. Snad jen ten motor přizpůsobit nové legislativě...

Yeti byl výjimečný. Koncept SUV na malé platformě - ideální pro živnostníky. Esteticky dobře zvládnutý a díky krabicovitému tvaru i ideálně využitý prostor. Vývoj aut stojí hrozný prachy a to se pak odráží v ceně. Kdyby se jeden model vyráběl 10 a více let, hodně by se mohlo ušetřit.

Podívejte se, Porsche také nepodléhá módním trendům a vypadá pořád stejně. Nikomu to nevadí. Jde na dračku;-D Navíc výrobci přináší obrovskou marži.

+2/0
10.5.2017 14:31

P25e39t98r 53K39o69š23í61č88e38k 8981530405641

Škodaq hoq.

+1/0
9.5.2017 22:43

J91a27n 47T70a88r81a35b30a 4716626679549

Joq, byloq bezvaq.

0/0
10.5.2017 17:05

J62a42r76o30s96l40a71v 50A93d14a91m68e89c 8736385485290

Tak si ho přečtěte , cituji :

" Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy, zdaleka nejvíce jich ale bylo u nejmenších motorů 1.2 TSI vyrobených do léta 2011. Od počátku výroby (podzim 2009) se to nezdá jako velký časový úsek, obsáhl však obrovské množství koncernových modelů, v řadě z nich pak dokonce tvořil nejprodávanější motorizaci. "

Pro ty méně chápavé - 1,2 TSI byl často použit u modelu Yeti a byl to vcelku nespolehlivý motor, už jen pro jeho řetězový rozvod. A motor je překvapivě hlavní součástí auta. Vím, že je to pro fandy německého koncernu špatně stravitelné, ale opravdu nemám rád zboštění obyčejných , běžně poruchových a lehce předražených aut.

Více na: http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

0/0
9.5.2017 22:23

J35i28ř29í 17S37c37h92w37a36c39h 8908884948666

takže stačí vyhnout se motorům starším 6 let....

věta ...."Všechny „řetězové“ čtyřválce TSI koncernu VW mají problémy s rozvodovými řetězy" ....(ve 3 roky starém článku) je dnes poněkud irelevantní....

+2/0
10.5.2017 10:58

J45a85r83o17s79l84a68v 40A67d80a88m69e87c 8356785805240

Původně jsem reagoval na příspěvek (který záhadně zmizel ) o tom, že diskutující nikdy neslyšel nic špatného na Yetiho. Poslal jsem odkaz na problémové motory a na to byla reakce , že je článek o autech a ne o motorech. Ale nejsem placený diskutér s nějakým zadáním, tak už to nebudu dále rozmazávat :-). Přeji příjemný den a mnoho Km bez poruchy.

0/0
11.5.2017 8:09

T52o86m10á45š 43B47a46u34e15r 5836913700109

Tedy na rozdíl od Roomsteru je Yeti do posledních chvil oblíbený. Roomster přestali vyrábět pro nezájem kupujících, takže to srovnání s Yetim nesedí. Ten nový Qoqoq ale bude za pouhých 500.000 Kč už na novějším podvozku a také s kvalitnějším supermotorem - tříválcem 1,0 TSI;-D ;-D;-D

+6/0
9.5.2017 22:16

J79a61n 98T46a55r82a15b66a 4586636609939

Toq jeq svobodnouq colbouq každéhoq soudruhaq, jestliq siq toq objednáq sq tříválcemq neboq sq motoremq.

0/0
10.5.2017 17:07

J60a47n 28Š66e49d67ý 5588541248480

aneb co se libi a dobre se prodava, zrusima a budeme vyrabet misto toho auto, ktery vyrabi vsichni ....Skodovka je proste marna cim dal vic :/

+5/0
9.5.2017 18:57

K11a93r30e12l 47M47a81z74a10č 3767683666119

Karoq - aha, tak to je ten smajlík na zvracení. Konečně to vím. To jméno je fakt strašný.

+2/−1
9.5.2017 17:42

P37e70t50r 78B94á74č57a 8925336495515

Kdyby jenom jmeno, hlavne to auto samotny.

+1/−6
9.5.2017 17:45

M82a98r28c67e64l 25S42t25a85r40ý 9598144253529

stejně, když si to vezmete, normální auta "západního" standardu (po éře 105-ek a Favoritů) začala Škoda dělat teprve před dvěma dekádami a to tehdy měla jen 2 modely - Felicia a Octavia

a dnes ta dříve vysmívaná automobilka má 7 modelů + speciální verze, vyváží 90% produkce, 50% aut dělá mimo ČR a v Evropě prodá skoro tolik co tradiční Fiat a třeba víc než Toyota a jiní japončíci nebo i víc než Citroen a SEAT...

+13/0
9.5.2017 17:20

P44e66t84r 82M62a83r34e92č46e90k 1943981879638

Jistě , ale do značné míry to je tím, že všichni vědí že to je překabátěný VW.

+3/−7
9.5.2017 17:48

M79a66r55c77e54l 78S29t48a29r24ý 9208844433539

jistěže díky investicím VW koncernu, ale překabátěný VW to není. škoda má vlastní identitu.

+3/−1
9.5.2017 20:09

I80g69n76á66c 34M36r59k18v71i20č69k65a 2268892619375

Yaqou?

0/−1
11.5.2017 11:59

M71i65c36h78a45e28l 84K81a59d46e33r95a47v70e72k 8771494808214

Z pohledu dopravce opět špatná zpráva.Auto bude vetší a širší.Ale jinak se mi Karoq líbí.

+3/0
9.5.2017 17:08

J76a23n 38D73v61o13ř71á93k 4443172873627

Já se divím, že to ta Škodovka nezabalí. Podle analýz a odborných prognóz ve zdejší diskusi zcela určitě přijde do půl roku na buben ;-D

+14/0
9.5.2017 17:00

P39e85t91r 51B53á57č64a 8175616835945

Neprijde, jeji zakaznici na dvorecku je vzdycky podrzi i kdyby vyrobili druhej trabant.

+1/−4
9.5.2017 17:01

J17a87n 12D62v69o11ř47á91k 4253442773847

Myslíte na dvorečku v Německu, Číně, Anglii ;-)

To je pane dvoreček...

+11/0
9.5.2017 17:15

P23e42t91r 74B74á73č34a 8505736705825

Je no, dvorecky maji vsude kupodivu.

0/0
9.5.2017 17:46

P93a19v55e28l 28J29e83ř73á58b91e27k 7311842584497

A to je podstata obchodu.

Najít kupce na své výrobky.

Až budou mít lidi všichni třeba Mercedesa, tak ti co se neustále chtějí odlišovat, si rádi koupí Fiata 500.

+1/0
9.5.2017 21:43

F11r91a96n24t71a 28Š60e11v77č19í61k 8812892425373

má dobrý lajdáky-ta yeti models,.......R^

+1/0
9.5.2017 16:49

M43i30l45a14n 18P52t23á82č28e72k 6402690291912

Auto se přece nekupuje podle toho komu se co líbí posuzuje se užitná hodnota ,tradice,výkon,.spotřeba, servis ,strategie firmy ,zkušenosti od souseda, opod.

+3/0
9.5.2017 16:28

I94g21n16á25c 34M71r41k52v59i97č64k42a 2188772199655

nerozumím tomu, proč třeba nenechají jet dál linku v Rusku a neuspokojí tím celosvětový zájem o tento model? Mít rozpočet na takový auto tak rači vezmu Yetiho, než nějakýho Karokva, co bude vypadat jako zprzněná octa

+2/−4
9.5.2017 16:18

M46a93r41c30e58l 96S84t80a50r96ý 9878194783519

vyčerpávající analýza trhu;-D

+5/−1
9.5.2017 16:46

Z41d57e41n18ě81k 96H55a66n65z69l 1951896702474

Karoq bude větší a hezčí jako Seat Ateca a ta je parádní

+1/−1
9.5.2017 18:37

Z49d74e44n44ě73k 61W35e46r38n97h43a97r35t 6357745372838

Seat Ateca je v podstatě stejný vůz jako škoda Kodiaq. Karoq bude menší.

+3/−2
9.5.2017 18:46

J32a73n 18T66a16r11a10b94a 4216206799389

Ale jděte, Karoq a Ateca jsou identická auta o segment pod Tiguanem, Kodiaq je prodloužený Tiguan.

+1/−1
10.5.2017 17:09

I70g34n67á36c 47M40r75k62v52i44č26k25a 2938292429735

Ateca = Tiguan

Kodiak = Tiguan long nebo jak se to jmenuje - všechny jsou technicky jedno a totéž auto

0/0
11.5.2017 11:58

J83a71n 30T91a37r85a72b26a 4626796429729

No to tedy nejsou, Společné mají pouze MQB, ale tu má i Golf, Superb, Passat, Touran.........

0/0
12.5.2017 13:08

J43a49r62o51s54l17a66v 73Š75m71e87j93d97a 8742409869570

Bych s dovolením jedno vzal jestli tam překáží....................

+11/0
9.5.2017 16:14

M91i71l86a68n 36P21t49á88č87e10k 6842600501722

Auto se přece nekupuje podle toho komu se co líbí posuzuje se užitná hodnota ,výkon,.spotřeba, servis ,strategie firmy ,zkušenosti od souseda, opod.

0/−1
9.5.2017 16:12

Z66d96e12n28ě13k 81W73e70r86n61h68a97r22t 6827365922628

No, ale podle téhle chladné logiky by si nikdo nekoupil třeba Porsche. Ono jako logika ano, ale určité místo mají i emoce a třeba i jakási pýcha a individualita.

+1/0
9.5.2017 18:48
Foto

D54a84v68i70d 18S55c14h17n37e23b62e66r16g81e22r 9345978303953

Tak pokud tam toho máte tolik tak mi jeden můžete dát, zlobit se nebudu :))

0/0
9.5.2017 16:05
Foto

V95l55a37d15i82m30í84r 34V98é37r98o65s62t94a 1476394748810

Brzy bude automobilka Šquoda. ;-D

+12/−1
9.5.2017 16:02

P57a51v96e21l 74K67r21e13u79z79i55g72e23r 7614390950179

Prodali dvojnásobek? Jo, tak to je další příklad, jak automobilky vůbec nerespektují přání zákazníků. Máme model, který se dobře prodává? Potopme ho a místo něho přinesme nějaký pasqil, však oni si zvyknou. Podobně BMW rušící manuální převodovky, postupně všude včetně třídy M, i když 70 procent zákazníků kupuje auta s manuálem. Kašlat na zákazníka, on nám sežere všechno.

+9/−3
9.5.2017 16:00

M26a79r84e49k 33M31a15l78ý 1382568981710

No vidíte... a v USA a třeba i v Japonsku se většina aut naopak prodává s automatem. Lidi si zvyknou, že do auta patří automat :-)

+3/−4
9.5.2017 16:18

P51a47v52e94l 72K54r98e44u62z46i70g26e14r 7544520640849

Spotřebitelé tu ale nejsou od toho, aby se přizpůsobovali podnikům. Naopak ty mají uspokojovat přání jednotlivců. Ekonomika tu je pro člověka, ne člověk pro ekonomiku. Automat bych bral jedině do služebního auta, ale domácí auto nemá být jen praktické, ale má dělat taky radost.

+7/−1
9.5.2017 16:37

M32a97r40e23k 94M95a62l34ý 1302918411450

Ne. Podniky nebo firmy mají za cíl maximalizaci zisku. A v BMW se rozhodli, že toho dosáhnout takto. Jestli to je správné rozhodnutí, ukáže čas a hospodářské výsledky.

A je spousta aut, kde si ještě lze vybrat manuál.

+1/0
9.5.2017 18:34

M21i21r41e21k 37G18a29j28e88r 5841966719630

To je vas omyl. "Uspokojovani prani zakazniku" je jen reklamni slogan. Vzdy jde jen o zisk. Proc si treba myslite, ze se v prodeji nabizeji v drtive vetsine odtucnene jogurty?

0/0
9.5.2017 19:18

P42a24v32e28l 75J61e24ř53á52b76e72k 7381382514567

Protože baby chtějí mít málo tuku v jídle, tak blbnou a kupují "vyluxované" jogurty.

Popravdě - plnohodnotný jogurt, stejně jako plnotučné, pravé mléko naše trávicí ústrojí stejně už nepobere.

0/−1
9.5.2017 21:46

M42a47r33e17k 12J26a35n58e84č92k26a 1447446663231

Přesto, že jsem spokojený uživatel kvalitního automatu, máme v rodině i menší auta s manuálem, kde by automat zbytečně navyšoval cenu vozu a než ten nesmysl zvaný robotická převodovka (manuál řízený elektronicky), to raději ten manuál. Navíc USA má opačný problém, s automatem tam umí jezdit kde kdo, ale s manuálem už to tam tak slavné není. V ČR je situace zase zcela opačná ;-)

+2/0
9.5.2017 17:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.