Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Dvoukolová raketa, na kterou je lepší mít zbrojní pas

Kde jsou ty časy, kdy motocyklové značky usilovaly o překonání poměru výkonu 1 koňské síly na 1 kilogram hmotnosti. Moderní superbiky už běžně dosahují přes 200 koní a nedávno představený karbonový speciál od BMW dokonce stlačil hmotnost na 171 kg se všemi náplněmi s plnou nádrží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A19l47e68š 52L76i54s74o34v29s34k24ý 9549128702252

A k čem, krom toho, aby Franta měl při jeho nastartování konečně erekci, je todle dobrý?

0/0
6.6.2017 22:54

O42n59d74ř50e95j 34Č65a73p72k53a 6741121423724

Tohle už není na machrování, to je na závodění... něco jako mezi autama Lotus T125.

0/0
7.6.2017 11:38

M75a35r11e20k 59K14l43u65f21a 3168674754346

Slušná pila!

0/0
6.6.2017 15:18

M76i24r61e58k 98G27a11j87e20r 5261406699390

Co je tedy na tom superlehkem motocyklu krome motoru tak tezke, ze vazi 146 kg?

0/0
5.6.2017 18:10

L53u72b94o97š 12P52o41s61p52í97š22i44l 6518664805

Koudelka,Kalus,oba dva okamžitě a ihned přestat hulit trávu a schovat se před sluncem do stínu.

+1/0
5.6.2017 18:02

A75n48t67o81n30í98n 87K59o20u94d74e83l41k83a 1645195706492

Pěkné, ale motorky by se měly prodávat s omezovačem rychlosti do 140km/hod.

0/−6
5.6.2017 16:53
Foto

P30a60v70e70l 22K14a25l43u72s 6334256496232

Dejme tomu, ale samozřejmě včetně všech ostatních vozidel.

+1/0
5.6.2017 17:30

O56n60d29ř21e71j 57Č58a49p39k64a 6231831133364

Pořád je tu Německo, ostrov Man a volné jízdy pro veřejnost na všech možných závodních okruzích, kde můžete i legálně o dost víc... navíc zrovna téhle motorky se to netýká už vůbec, to je regulérní okruhovka neschválená pro běžný provoz. Nemá takové zbytečnosti jako světla, zase je tam nastavitelný omezovač rychlosti do boxové uličky, telemetrie a podobné záležitosti...

+5/0
5.6.2017 21:27

V67l10a76d86i88s50l94a31v 16N20o15h36e63j65l 7858367648431

naopak na dalnici by mela byt neomezena a tvrde pokuty pro blokovace leveho pruhu !!

+1/0
6.6.2017 1:20

T70o80m27á33š 22B72í92l60ý 2225100897

Hlavně už nic nepůjčovat ;-)

+1/0
5.6.2017 15:40

J94i56ř86í 18M77a57r43e95č45e36k 3979281352

Co jste to za morouse, že nemáte pochopení pro mladý ;-)

+1/0
5.6.2017 17:23

T53o19m16á45š 93B91í62l13ý 2105780227

No já spíš myslel závodníky v uniformách;-)

+2/0
5.6.2017 20:21

J31o18z43e86f 14K93o37s38t93e40l20a62n28s27k85ý 8185512409286

Moc pekné. A aká je jeho vzletová rýchlosť? :-)

+1/0
5.6.2017 15:13

P17e71t62r 91H78o12f65m57a66n30n 6469864945760

Poradny motorce staci dva valce.

0/0
5.6.2017 8:39

J73i85ř68í 23K55o91c51u97r69e33k 6935434555868

Majitel Ducati nevo Fichtla? ;-D

0/0
5.6.2017 11:10

M27a17r83t21i72n 81C71e50r67n25y 2638842478463

Fichtla? Nepamatuju se ze by mel vychtl dva valce.

0/0
5.6.2017 12:06

P70e18t57r 53H24o85f54m41a26n93n 6959474755190

Majitel dvouvalcoveho fichtla:-)

+1/0
5.6.2017 13:46

Z11d39e97n45ě56k 78W39e58r45n35h23a23r15t 6327285522598

... stačí jeden... a to nemyslím fichtla, ale na toho taky nedám dopustit mimochodem...

0/0
5.6.2017 16:46

T70o53m14á36š 61H74o49r28s69k42ý 1850894893244

Jak dlouho by asi karbonový rám a kola přežily na běžné české okresce? První díra s ostrým okrajem a všechno by šlo do kopru

0/0
5.6.2017 8:01

J34i15ř61í 48K37ř27í28ž 3377689164

Obávám se, že tato motorka asi není stavěna na jízdu po silnicích.

Jinak si myslím, že s dobrým nastavením podvozku by to zvládla bez větších problémů (minimálně, co se rámu týče)

+1/0
5.6.2017 15:34
Foto

J32a39n 11K79ř31í23ž 3739431341931

Nejsem silničář, ale svezení na Africe twin je mnohem lepší.

0/0
5.6.2017 4:56
Foto

P84a96v24e89l 52K20a26l88u21s 6724266556892

Máme to stejné....

0/0
5.6.2017 17:31

V42l78a10d72i69s11l50a32v 62N53o25h21e50j92l 7378467328481

pekny pekny R^ to by se mi asi libilo po 04 ZX10R, ale radsi obdobu od Kawasaki. ;-)

0/0
5.6.2017 3:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.