Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z81d54e80n13ě38k 33D38u53f91e88k 2244224788

Hlásím se bez mučení jako testovací řidič :-P;-)

+14/0
doporučit
16.5.2017 8:10

P98e54t32r 95H11o56f68m55a21n33n 6519114525250

Ja bych spis chtel znat jeden duvod, proc SUV kupovat;-D.

+10/−1
doporučit
16.5.2017 8:25

Z97d81e92n46ě62k 20J96o22n94á22š 9621879476340

Rodinné auto, kvanta fotek ale to hlavní, kolik je místa na zadních sedadlech a jedno foto toho, nejste schopni pořídit?

+7/0
doporučit
16.5.2017 10:19

A43r94n59o50š83t 96P87á60t58e66k 4227626805437

Kolik by toho asi v německu prodali, kdyby to stálo i tam 65 průměrných výplat?

+6/0
doporučit
16.5.2017 15:30

J36a42n 57R60i36e79g22e54l 1194956765592

nejlepsi je ta vzpera v kufru na falesne dno :) jeste tomu chybi elektricke ovladani :)

+6/0
doporučit
16.5.2017 8:09

D67a11n 42S36v82o48b68o30d30a 9770370915606

jako jo , libi se mi , ale cena je proste moc :-/

+5/0
doporučit
16.5.2017 10:48

B68o28h20u30s43l79a49v 56D26u77š67e79k 5150365214535

Srovnávání s Éčkem je sice zajímavé, ale podle mě zrovna v téhle třídě Mercedes utekl o světelné roky.

+5/−2
doporučit
16.5.2017 8:39

M30a50r49t53i17n 47B29e59d26n39á39ř 8246227226152

krasavec...R^ cena?

+2/0
doporučit
16.5.2017 9:54

M64a30r68e75k 21S93a44j88d61a 2955190216848

Toho Kabane potrebujou jako sul!!Designove jim Mercedes utekl (ujel :-)) o svetelne roky - tohle je jak z minuleho stoleti...

+5/−9
doporučit
16.5.2017 10:04

K63a68r13e42l 41V19a76c56h86u52t 9163602809893

Cože? 195 kW? - Proboha na co??? - Na to courání po tzv. dálnicích vám úplně stačí kilowatů 40. ;-) Tahat s sebou těch 150 navíc je tedy úplně na houby! ;-D

Jinak souhlasím, nové kombíky jsou super vozy - svezeníčko jedna báseň! VR^

+6/−17
doporučit
16.5.2017 6:25

P70e27t50r 20P42e13t65ř62í24k 3831670441428

zvláštní, že Brusel nepřikáže do takovýho auta dát 1.4 třívácec TDI a 1.0 tříválec turbo benzín! Škodovka tvrdí, že musí....

+1/0
doporučit
25.5.2017 10:07

M36o15j60m91í20r 37V18r73t61o70c35h 2800793122382

Jízdní vlastnosti nejsou při rychlostech 50, 90, 130 až tak důležité. I zatáčku v těchto rychlostech hladce zvládne mnohem starší vůz jakékoliv běžné velikosti včetně dodávky.

+1/0
doporučit
23.5.2017 12:42

T17o42m25á68š 59V23a54l27d44e55r 7973770819

"a to jsme auto opravdu nešetřili". Takže jezdili jak dobytek a vůbec jsem se nedozvěděl jaké výkony a spotřebu má při běžném provozu. No nic vyzkouším si jej sám.:-)

+1/0
doporučit
16.5.2017 19:28

J97a15n 87P57r73o73s43t30ě80j91o24v50s52k80ý 8950643781847

Vlezou se dozadu tři autosedačky?

+1/0
doporučit
16.5.2017 9:42

P60e32t62r 33M17i51c51h75a81l 2220604421562

Ten článek by zasloužil vytesat do kamene.

+1/0
doporučit
16.5.2017 9:12
Foto

Š64t38ě39p91á63n 64B46i32c16e38r93a 6859612338546

V SUV má řidič lepší pocit a taky se do něj lépe nastupuje a vylejzá.

+2/−5
doporučit
17.5.2017 19:30
Foto

Š19t69ě72p30á78n 75B23i27c58e44r80a 6809162328976

Sám jezdím ve dvoulitrovém BMW a dokážu jet pod 5 l/100

+1/−1
doporučit
17.5.2017 19:27

J61i17ř29í 59N66o84v24o51t14n11ý 7248472

Auto je to krásné, určitě bych se za něj nezlobil, ale přijde mi, že BMWčka jsou poslední dobou mezigeneračně všechna stejná.

+1/−1
doporučit
16.5.2017 9:18

O38n26d34ř39e30j 89M27a30r72e52k 2872217762885

větší prostor než v SUV......pan autor asi nikdy neseděl ve skutečném SUV

+2/−11
doporučit
16.5.2017 11:26

P24e22t42r 28H82o65r25á83k 1399423779414

Tohle jsem už někde viděl. Ty BMW jsou pořád stejné. Jste si jistí, že to není z roku 2002? 

+1/−5
doporučit
16.5.2017 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.