Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z37d56e58n24ě47k 72D56u62f40e96k 2384644478

Hlásím se bez mučení jako testovací řidič :-P;-)

+14/0
doporučit
16.5.2017 8:10

P70e67t90r 84H28o77f54m11a67n72n 6629174585700

Ja bych spis chtel znat jeden duvod, proc SUV kupovat;-D.

+10/−1
doporučit
16.5.2017 8:25

Z93d20e62n17ě68k 83J52o83n18á91š 9371979566690

Rodinné auto, kvanta fotek ale to hlavní, kolik je místa na zadních sedadlech a jedno foto toho, nejste schopni pořídit?

+7/0
doporučit
16.5.2017 10:19

A32r80n91o78š46t 22P84á51t94e65k 4977106135667

Kolik by toho asi v německu prodali, kdyby to stálo i tam 65 průměrných výplat?

+6/0
doporučit
16.5.2017 15:30

J61a48n 60R40i14e72g19e56l 1884466365492

nejlepsi je ta vzpera v kufru na falesne dno :) jeste tomu chybi elektricke ovladani :)

+6/0
doporučit
16.5.2017 8:09

D86a10n 44S19v92o48b40o42d26a 9250770965186

jako jo , libi se mi , ale cena je proste moc :-/

+5/0
doporučit
16.5.2017 10:48

B66o37h58u24s55l37a78v 79D73u60š12e90k 5700175814315

Srovnávání s Éčkem je sice zajímavé, ale podle mě zrovna v téhle třídě Mercedes utekl o světelné roky.

+5/−2
doporučit
16.5.2017 8:39

M46a81r85t97i81n 52B35e79d87n10á90ř 8546987336882

krasavec...R^ cena?

+2/0
doporučit
16.5.2017 9:54

M46a84r75e92k 39S81a37j43d45a 2785790286238

Toho Kabane potrebujou jako sul!!Designove jim Mercedes utekl (ujel :-)) o svetelne roky - tohle je jak z minuleho stoleti...

+5/−9
doporučit
16.5.2017 10:04

K72a20r62e42l 59V73a88c96h19u18t 9673222389343

Cože? 195 kW? - Proboha na co??? - Na to courání po tzv. dálnicích vám úplně stačí kilowatů 40. ;-) Tahat s sebou těch 150 navíc je tedy úplně na houby! ;-D

Jinak souhlasím, nové kombíky jsou super vozy - svezeníčko jedna báseň! VR^

+6/−17
doporučit
16.5.2017 6:25

P34e19t52r 13P86e44t77ř74í57k 3341380121138

zvláštní, že Brusel nepřikáže do takovýho auta dát 1.4 třívácec TDI a 1.0 tříválec turbo benzín! Škodovka tvrdí, že musí....

+1/0
doporučit
25.5.2017 10:07

M32o19j74m44í49r 91V61r90t89o90c81h 2860853942632

Jízdní vlastnosti nejsou při rychlostech 50, 90, 130 až tak důležité. I zatáčku v těchto rychlostech hladce zvládne mnohem starší vůz jakékoliv běžné velikosti včetně dodávky.

+1/0
doporučit
23.5.2017 12:42

T21o74m32á88š 51V47a58l68d87e53r 7503250209

"a to jsme auto opravdu nešetřili". Takže jezdili jak dobytek a vůbec jsem se nedozvěděl jaké výkony a spotřebu má při běžném provozu. No nic vyzkouším si jej sám.:-)

+1/0
doporučit
16.5.2017 19:28

J49a11n 87P96r20o80s36t16ě28j26o84v35s51k39ý 8690963761797

Vlezou se dozadu tři autosedačky?

+1/0
doporučit
16.5.2017 9:42

P96e91t40r 25M88i46c84h60a86l 2220694721562

Ten článek by zasloužil vytesat do kamene.

+1/0
doporučit
16.5.2017 9:12
Foto

Š51t80ě79p63á83n 72B65i11c60e52r34a 6509772558196

V SUV má řidič lepší pocit a taky se do něj lépe nastupuje a vylejzá.

+2/−5
doporučit
17.5.2017 19:30
Foto

Š54t54ě28p52á98n 16B65i63c32e37r41a 6249502688106

Sám jezdím ve dvoulitrovém BMW a dokážu jet pod 5 l/100

+1/−1
doporučit
17.5.2017 19:27

J56i52ř43í 52N28o33v90o85t45n56ý 7988342

Auto je to krásné, určitě bych se za něj nezlobil, ale přijde mi, že BMWčka jsou poslední dobou mezigeneračně všechna stejná.

+1/−1
doporučit
16.5.2017 9:18

O87n47d84ř95e45j 47M77a93r32e88k 2412417412115

větší prostor než v SUV......pan autor asi nikdy neseděl ve skutečném SUV

+2/−11
doporučit
16.5.2017 11:26

P22e79t16r 41H38o23r82á36k 1619483159304

Tohle jsem už někde viděl. Ty BMW jsou pořád stejné. Jste si jistí, že to není z roku 2002? 

+1/−5
doporučit
16.5.2017 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.