Diskuze

První jízda s BMW 5 Touring: nový kombík vysvětlí, proč nekupovat SUV

Kdo hledá prostorné a pohodlné auto vhodné mimo jiné i pro rodinné použití, velmi často volí vůz kategorie SUV. U prémiových značek je tento trend snad ještě silnější než u těch běžných. Přitom jejich klasické modely jsou vynikající auta. Důkazem toho je i nový kombík BMW řady 5, který jsme vyzkoušeli jako první z Česka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

zvláštní, že Brusel nepřikáže do takovýho auta dát 1.4 třívácec TDI a 1.0 tříválec turbo benzín! Škodovka tvrdí, že musí....

1 0
možnosti
JS

a BMW taky musí, takže do svých aut dává tříválce 1.5.....

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
PN

P85e25t23r 69N49o60v31á58k

17. 5. 2017 23:53

pěkný článek R^

+ když se podíváme na podvody s emisemi a spotřebou automobilů ... 8-o

http://vw-passat.blogspot.de/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html

0 0
možnosti
Foto

V SUV má řidič lepší pocit a taky se do něj lépe nastupuje a vylejzá.

2 5
možnosti

A platí za to vyšší spotřebou a horšími jízdními vlastnostmi.

10 1
možnosti
Foto

Sám jezdím ve dvoulitrovém BMW a dokážu jet pod 5 l/100

1 1
možnosti
TV

"a to jsme auto opravdu nešetřili". Takže jezdili jak dobytek a vůbec jsem se nedozvěděl jaké výkony a spotřebu má při běžném provozu. No nic vyzkouším si jej sám.:-)

1 0
možnosti
MP

Docela mě překvapila ta spotřeba u 530, protože přítelkyni jsou koupil A6 3,0 r.v. 2009 (takže už dost starý) a když s tím jedu po ní je tam nějakých 6,5-7l a já s tím jako prase jedu 7,5-8, takže bych řekl, že o dost novější motor pojede za méně.

0 0
možnosti
JS

oni to taky nešetřili, těch 7-8 let není tak dlouhá doba, aby při tak náhodném srovnání, jako je to tvoje, byl ve spotřebě nějaký markantní rozdíl, půl litru, litr, žádná míra.....;-)

4 0
možnosti
AP

Kolik by toho asi v německu prodali, kdyby to stálo i tam 65 průměrných výplat?

6 0
možnosti
KV

Našel jsem v článku jen chválu jednoho z kombíků - ale žádné vysvětlení, proč ho má někdo upřednostnit před vozem SUV 8-o ... takže je mi líto, ale článek asi nesplní záměr pisatele... ;-D:-/

0 0
možnosti
JS

ano, autor bohužel nezdůraznil, že v kombíku je minimálně stejně nebo častěji více místa než v SUV stejné třídy, že kombík je v zatáčce stabilnější, řidič ho jistěji ovládá, nemá pocit, že při rychlejším průjezdu zatáčkou by se nízké kombi mohlo převrátit. Pro menší čelní odpor a nižší hmotnost je při vyšších rychlostech to nízké kombi mnohem efektivnější, tedy má menší spotřebu. To vše za menší peníze....v dostatečném pohodlí, s dostatečným výhledem a stejnou bezpečností....

21 0
možnosti
PH

P83e73t15r 97H80o24r11á54k

16. 5. 2017 12:40

Tohle jsem už někde viděl. Ty BMW jsou pořád stejné. Jste si jistí, že to není z roku 2002? 

1 5
možnosti
FS

Že vy toužíte, pane Horáku, aby i BMW konečně pochopilo nové trendy a zavedlo nových "progresivní tvary"? Asi takové zrůdy, které přináší Nissan Juke či Toyota C-HR, to je panečku pokrok v designu, co? Například z obou těchto "moderních" tvarů není zadním oknem vidět z místa řidiče, když se otočí, nic než koruny stromů či nebe.....

0 0
možnosti