- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zvláštní, že Brusel nepřikáže do takovýho auta dát 1.4 třívácec TDI a 1.0 tříválec turbo benzín! Škodovka tvrdí, že musí....
a BMW taky musí, takže do svých aut dává tříválce 1.5.....
pěkný článek
+ když se podíváme na podvody s emisemi a spotřebou automobilů ...
http://vw-passat.blogspot.de/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html
V SUV má řidič lepší pocit a taky se do něj lépe nastupuje a vylejzá.
A platí za to vyšší spotřebou a horšími jízdními vlastnostmi.
Sám jezdím ve dvoulitrovém BMW a dokážu jet pod 5 l/100
"a to jsme auto opravdu nešetřili". Takže jezdili jak dobytek a vůbec jsem se nedozvěděl jaké výkony a spotřebu má při běžném provozu. No nic vyzkouším si jej sám.
Docela mě překvapila ta spotřeba u 530, protože přítelkyni jsou koupil A6 3,0 r.v. 2009 (takže už dost starý) a když s tím jedu po ní je tam nějakých 6,5-7l a já s tím jako prase jedu 7,5-8, takže bych řekl, že o dost novější motor pojede za méně.
oni to taky nešetřili, těch 7-8 let není tak dlouhá doba, aby při tak náhodném srovnání, jako je to tvoje, byl ve spotřebě nějaký markantní rozdíl, půl litru, litr, žádná míra.....
Kolik by toho asi v německu prodali, kdyby to stálo i tam 65 průměrných výplat?
Našel jsem v článku jen chválu jednoho z kombíků - ale žádné vysvětlení, proč ho má někdo upřednostnit před vozem SUV ... takže je mi líto, ale článek asi nesplní záměr pisatele...
ano, autor bohužel nezdůraznil, že v kombíku je minimálně stejně nebo častěji více místa než v SUV stejné třídy, že kombík je v zatáčce stabilnější, řidič ho jistěji ovládá, nemá pocit, že při rychlejším průjezdu zatáčkou by se nízké kombi mohlo převrátit. Pro menší čelní odpor a nižší hmotnost je při vyšších rychlostech to nízké kombi mnohem efektivnější, tedy má menší spotřebu. To vše za menší peníze....v dostatečném pohodlí, s dostatečným výhledem a stejnou bezpečností....
Tohle jsem už někde viděl. Ty BMW jsou pořád stejné. Jste si jistí, že to není z roku 2002?
Že vy toužíte, pane Horáku, aby i BMW konečně pochopilo nové trendy a zavedlo nových "progresivní tvary"? Asi takové zrůdy, které přináší Nissan Juke či Toyota C-HR, to je panečku pokrok v designu, co? Například z obou těchto "moderních" tvarů není zadním oknem vidět z místa řidiče, když se otočí, nic než koruny stromů či nebe.....