Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O84n70d16ř78e76j 63M83u14s51i29l 9687825576884

Jen tak pro zajímavost. V Německu vyplní a podepisují při koupi auta obě strany naprosto jednoduchý formulář "Prohlášení o prodeji auta", který prodávající pošle na úřad. Kupující se jen zajde auto přihlásit.

To by ale u nás nemohlo nikdy fungovat, že, pane Ťoku.

+20/−1
doporučit
23.5.2017 7:34

D23u27š94a41n 27S62o20c71h82a 9226871253821

Az to pujde, jako v Anglii postou a za cenu postovni znamky, tak to bude konec byrokratickych prepisu!!!

+15/0
doporučit
23.5.2017 7:35

O68n28d26ř10e29j 38M90u58s83i20l 9417865796554

V článku chybí, že paní Jitka vzala dovelnou a přijela na stanici STK pro získání evidenční kontroly , bohužel až v 6:00, takže před ní bylo už dvacet aut. V 7:00 se otevíralo a paní Jitce řekli, ře holt musí čekat, možná to ještě ten den stihnou. Bohužel nestihli, paní Jitka si tedy vzala další den dovolené a zkusila přijet už ve 4:00. Měla štěstí, hodinu před zavíračkou jí vzali.

To by měl být vlastně happyend, ale technik zjistil, že stav kilometrů je nižší, než při poslední kontrole, protože pan Pavel vyměnil nefukční tachometr a zapomněl strávit dva dny na STK, aby mu povolili výměnu a potvrdili nový stav. Paní Janě byl tedy odebrán techničák, auto odtáhli na parkoviště a Jana s Pavlem marně obíhají úřady.

Ten druhý odstavec je "zatím" jen blízká budoucnost, první je realita.

+13/−3
doporučit
23.5.2017 6:59

M34a70r30t56i13n 53V22á10v78r30a 4886245534431

No konecne! A ted jeste STK komukoli, kdo splni pozadavky.

A mozna zacnu uvazovat, ze stat je tu pro nas a ne my pro nej!

+8/0
doporučit
23.5.2017 0:14

S73t97a33n65i87s48l10a44v 32C12h67y63t29r97a 3644423837989

V Rakousku celou agendu vyřizují pojišťovny. Ty si pak ohlídají, zda je zaplacené pojištění atp. Navíc tam funguje možnost používat jednu spz na 3 vozidlech s tím, že se platí pojistka jenom na tom nejsilnějším. Úžasný systém. Prostě přehazují podle toho, s čím potřebují zrovna jezdit.

To jenom u nás se neustále musí vymýšlet něco nového, jak zaměstnat úředníky a lidi akorát nasí..t.

+5/0
doporučit
23.5.2017 10:39

L40i82b64o47r 21M91o41u22č39k56a 1288477795392

spravne .. pokud se jedna pouze o zaznam do technicaku + vydani noveho maleho TP pomoci laminovacky, mohla by to delat i primo obec - aspon by mela prijem do kasy. vzdyt je to jenom klasicka urednicina

+3/0
doporučit
23.5.2017 7:44

O23n46d25ř20e22j 18F30e90n16c33l 9362966533440

A kdy pujde to same udelat s ridicakem???

+2/0
doporučit
23.5.2017 8:37

V89i91l12é24m 87P15o24k23o59r19n60ý 2210737563352

Koukam, ze znacky 2K6 4433 a 2K6 4434 uz nejsou. To je zahada:-).

0/−1
doporučit
23.5.2017 7:57

T70o87m14á63š 87J33a16n60í49r32e71k 8900197916579

"Jak se auta převádějí v současnosti" .... to je jako jak se to nema delat nebo co? Takove obstrukce, to se zblaznili ne? Platit nejakou pulku ceny nebo co! Ti "redaktori" jsou fakt pitomci!

Tak snad prijdu, podivam se na auto, kdyz se rozhodnu jej koupit, tak vytlacim prachy, sepisu smlouvu, dostanu velky a maly technicak a jedu ne??? Pres net si okamzite zaridim pojistku a pak prijdu na urad v miste sveho bydliste a auto na zaklade smlouvy na sebe prepisu, v cem je jako problem??? Pokud prodavajici neveri, tak si necha velky technicak a nejdriv na vas auto prepise a ten vam nasledne zasle nebo pokud je chytry, tak jej odhlasil jeste pred prodejem treba sam na sebe do poloprevodu, aby se zabranilo tomu, ze autem budete stale jezdit a neprehlasite jej na sebe, ikdyz sepsana smlouva o koupi je samozrejme nadrazena technicaku.

V dnesni dobe bych si poridil z predavky a prodeje auta obrazovy zaznam a je to nezpochybnitelna tutovka, zvlast kdyz se plati cache a ne prevodem na ucet, coz je samozrejme nejlepsi reseni.

Ale ty caviky popisovane v clanku, to je fakt na palici ....

0/−16
doporučit
23.5.2017 0:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.