Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Škoda Karoq na prvních fotkách, představuje se po částech

Škoda Karoq se za několik dnů představí ve světové premiéře ve Stockholmu. Česká značka se právě pochlubila prvními fotkami nového modelu, který nahradí SUV Yeti. Zatím odhalila několik detailů interiéru a vzhled světel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M90i71r63o63s31l35a86v 41S23t47e78i82n25e90r 6298344303725

Tento vůz má šanci, být dlouhodobě oblíbenou variantou své univerzální VW základní platformy.

O píď delší je zrovna o potřebný prostor kolen zadní řady prodloužen, zůstane však kompaktní, zaparkuje i na místě pro Fabii.

Z motorů bude nejžádanější diesel se 150 HP, cena, spotřeba, životnost optimální. Samozřejmě s 6 kvaltovou převodovkou- spolehlivá a má o půl litru nižší spotřebu. Ale i motor s 110 HP by zcela vyhovoval.

Bez Haldexu je to jako kafe bez kofeinu- není to ono.

0/0
16.5.2017 22:48

V60l25a76d30i65m97í49r 16R63e45t91t52i25n98g98e88r 5965236465465

Takto jsem viděl světlo ze Skody Favorit ve Světě motorů v roce 1988 :-P

+6/0
12.5.2017 22:00

T20o97m70á59š 25R81o46m90a62n42č56í22k 2942589563968

Vsadím se, že tu louži na fotce č.7 nepřejel! ;-D

0/0
12.5.2017 21:47

P50e23t51r 97M64a81r28š33o95u31n 5935628836266

Není těch fotek najednou moc? To mohlo vystačit nejméně na 4 články :P

+9/0
12.5.2017 20:49

M12a32r21i82á35n 49B26e16d69n49á26r13i25k 9101121450398

Vide jsem zastavil v momentě jak jsem zaslechčenglištinu, ten kdo pustí ven takové vice s tak otřesnou úrovní angličtiny by se měl zamyslet a stydět. Příšernost!!Rv

0/0
12.5.2017 20:45

J30i50ř52í 91M55ě98l94n48i54c26k51ý 1363295600512

Příště svůj příspěvek napište raději anglicky, možná bude srozumitelnější.

+5/0
12.5.2017 21:37

P37e77t26r 53M89i83c74h30a56l 2330174811572

Ta sedla. ;-D

0/0
12.5.2017 23:04

T48o77m13á32š 92V84e64r41n43e72r 1205754217875

A tohle je tatarstina nebo co?

0/0
13.5.2017 0:06

P86e94t10r 64L42a30n65g61e86r 6325855900492

tenhle autostriptýz je starý jako škoda favorit

+3/0
12.5.2017 20:06

J46i74ř32í 44S32c91h22m89i16d48t 5470143364745

Klasický škodovácký přístup, aby z toho bylo trochu auto, tak doplatíte dardu, dát dnes na nový model výběhové světlomety, kdy ostatní slušní výrobci mají denní svícení v základu a ledkovou technologii a ještě to dát jako příplatkovou výbavu je trapárna. Stále se jede ve stylu, cyklovač stěračů až od vyšší výbavy;-D.

+10/−3
12.5.2017 18:56

R85i95c44h53a43r23d 71T86o42m61e33č51e48k 7376825256251

Ani ženské oko k posouzení zevnějšku nestačí.

+1/0
12.5.2017 18:53

V98l17a92d25i94m67í49r 74F53i29b74i96g87e61r 5264381921894

Auto bude určitě fajn, ale ty názvy to je tragédie:-(

+5/−2
12.5.2017 18:48

J75o90s87e41f 57P35r73o87c88h82á97z49k73a 9619334322325

Mě se líbí

0/0
12.5.2017 22:09

P14e29t80r 69B10á75č13a 8675686515215

Pane boze sotva jsme si odbyly tisice clanku o Kadaku, tak tady zas bude tisic clanku o tohle parodii na SUV, kde bude kazdej clanek ukazovat novej plast na aute RvRvRv

Jeslti neni skodovka generalni sponzor Mafry a delate to vsechno zdarma, tak se musim smat.

+10/−6
12.5.2017 16:08

J45a72n 71N34o20v44o91t49n33ý 1214741452883

Pane boze Bačo, to je ale závist!!

0/−4
12.5.2017 20:04

P78a59v90e55l 78N11e44k64v38a93s33i73l 2198153891212

Ne že bych v jistých věcech s panem Báčou souhlasil, ale v tomto má pravdu. Vždyť je tu tradicí, že na každou bezvýznamnou zaobleninu tu vychází článek s několika odstavci. Svého času frčeli měkčené platy a držák a nápoj a to ve většině případů modelů Škodovky. U jiných značek se psalo střízlivěji.

+3/0
12.5.2017 23:57

P38e89t66r 31M76i53c20h36a24l 2620274401812

Počkám si, až to ukážou celý.

+3/0
12.5.2017 15:39

L97i91b53o45r 79F78i95l52á75k 6231716200109

A co motor? 0,6 litru dvouválec biturbo?

+11/−2
12.5.2017 15:38

J18a42n 40K85a69r82e43l 42N10o46v55a32k 5986124168806

pokud to bude mit ještě elektromotor k tomu.. tak to nevadí, ne? si zvykej Filáku

0/−3
12.5.2017 18:28

L29i64b47o26r 33F56i94l41á29k 6731346210249

A jak bude dlouhá prodlužovačka, Nováku?

+3/0
12.5.2017 19:52

J84a23n 53N58o66v52o12t92n83ý 1764561572473

tobě bude stačit 10 m

0/−3
12.5.2017 20:01

L64i90b17o89r 57F79i93l46á94k 6931176710829

Novák převlečený za Novotného?:-P Na těch deseti metrech si to můžeš hodit.

+3/0
12.5.2017 20:19

J83a85n 45N53o50v19o19t31n85ý 1604411782493

Filáku začni psát o tom čemu rozumíš. No, ale v tom případě by jsi nenapsal nic.

0/−3
12.5.2017 20:38

L45i62b78o35r 80F69i69l74á18k 6391496210829

To je fakt. Tobě vůbec nerozumím, chytrolíne.

+3/0
12.5.2017 20:47

J76a40n 30N48o28v58o51t93n69ý 1274171472323

;-D;-D;-D no jasné, ale takovou kravinu napsat 0,6l dvouválec biturbo může akorát takový nějaký Filák. Nejhoší je, že taková blbost není ani vtipná chytrolíne. Filáku zamysli se nad sebou, jestli máš čím.

0/−3
12.5.2017 21:03

L16i48b38o43r 15F56i57l77á40k 6571836260679

Blbě tlemit se umíš, ale abys mně vysvětlil, v čem máš problém, to ne. Takový exoty mám nejraději. Tři smajlíci ti moc inteligence nepřidají.

+3/0
12.5.2017 21:11

J36a11n 23N19o77v15o13t39n35ý 1414891652223

Blbě se tlemím tobě mudralo. Já nemám problém. Já se bavím. Evidentně problém máš ty.;-D

0/−3
12.5.2017 22:00

M23i29r97e51k 92G60a28j42e47r 5631356789950

Me ta "krystalicka" moda zalomenych linii neoslovuje. Prisly s tim asijske automobilky a ted to delaji az na vyjimky vsechny. Dobrou vyjimkou je Mazda.

+6/0
12.5.2017 15:37

J44i64ř35í 97T10e71p64r 4117890245915

Někde jsem četl, že se tomu říká "pozdní Kabanismus"

+1/0
12.5.2017 15:46

T55o18m38á41š 28C75h23r96a52s49t44n43ý 2571424161903

Skoda Mrkev. Budme Cesi a prekladejme nazvy.

+5/0
12.5.2017 13:34

J64i49n93d63ř59i82c98h 19L68u74k98e42š 3899924573210

Ateca nebo Tiquan se mně líbí víc uvnitř i zvenku. Nevím, proč Škoda cpe mlhovky nahoru a spodek má prázdný. Navíc mlhovky je lepší mít co nejníž i kvůli funkci...

+11/0
12.5.2017 13:07

P38e82t59r 46P52o88s10p28í86š21i81l 4528944296916

Asi to bude i pěkný, název se mi nelíbí, ale je mi to šumafuk. Vzhledem k tomu, že KodiaQ stojí ve výbavě více jak mega, tak toto bude stát třeba 800 tisíc, a to už je mimo.

Takže nic pro normálního člověka, ten si asi koupí tu Dacii. Nebo pokud chce za své peníze více muziky, tak si koupí nějaké japonské auto, které se už v základu prodává se slušnou výbavou a hlavně s motorem a většinou za kratší peníze.

+10/0
12.5.2017 12:23

A49n67t64o73n46í50n 30S37e95b34e39r32a 7593118240639

Bežný člověk si stále koupí ojetou Fabii kombi, kterých ještě minimálně 10 let bude na trhu tisíce.

+3/−1
12.5.2017 13:01

P61e55t86r 31P28o58s56p53í21š59i92l 4458714706266

I běžní lidé si čas od času kupují nová auta. Já jsem mluvil o nových. Nakonec i tahle auta od Škodovky budou jednou olítaná a v bazarech za pár korun.

+3/0
12.5.2017 13:53

M65a73r54e17k 91J32a37n82e74č87k62a 1317496283591

To jistě, ale zapomínáte na jednu odlišnost, dnes není důvod dělat auta, která vydrží mnoho let v dobré kondici, dnes je ideál výrobců po záruce nový vůz. Spíše za chvíli nebude v těch bazarech z čeho vybírat, i když kasle bude ok, ale vše ostatní a hlavně pohonné jednotky budou z větší části před smrtí, čemuž nahrává u přímovstřiků, také houfně podporované prodloužené výměny oleje. Tohle si jako ojetinu pořídit, tak leda jako kasičku na peníze, nebo dětskou prolézačku na dvorku :-P

+1/−1
12.5.2017 15:21

M77i67r84e96k 27G90a48j42e69r 5301186189290

Neni to pravda. U aut se rychle proflakne, kdyz nejaky model ma problem s kvalitou a vydrzi. Pak se to projevi na prodejich a automobilku to obvykle poznamena i na zisku po mnoho let pote.

+1/0
12.5.2017 15:39

M34a89r36e90k 34J62a22n65e85č56k16a 1707396273131

Tak podle vaší představy by např. koncern musel být úplně v háji, díky značným problémům s HTP a později s TSI, než je horko těžko za celkem dlouhou dobu odladil. Myslíte si, že ho to nějak poznamenalo? Stále se totiž najde dost hejlů, když to bude jako ojetina za zajímavou cenu, to ochotně ve své naivitě koupí a pak se bude divit a platit za opravy :-)

0/0
13.5.2017 3:44

M56i40c95h34a14l 92V10e25r77n85e73r 8977746347214

Je to nástupce Yetiho, který začíná na ceně 400.000 Kč, takže na 800.000 korun to nevidím. Karoq bude určitě dražší než Yeti, ale pochybuju, že dvojnásobně.

+4/−1
12.5.2017 16:39

P47e70t24r 29P63o49s96p36í40š25i64l 4468214816386

Jenže já nepíšu o cenách od ...., ale o cenách za vybavené auto 4x4 s použitelným motorem.

+2/0
12.5.2017 19:09

A90n56t60o31n39i22n 89K21a82d24l41c89e20k 9232479881236

Uz jenom kvuli tomu jmenu bych to auto nikdy nekoupil.

+7/−5
12.5.2017 12:05

P90e61t44r 68T98. 25D97v48o17ř42á69k 4934888373

Plky.

+3/−4
12.5.2017 13:48

A63n14t94o57n81i51n 23K12a80d34l80c12e45k 9492179171256

Realita.

+4/−1
12.5.2017 14:51

J26a76n 75N32o30v30o92t31n56ý 1454331902153

kravina

0/−4
12.5.2017 20:00

A57n51t88o35n14i36n 16K27a89d16l71c76e58k 9622439281236

Tak si to uzijte :)))

+2/0
12.5.2017 20:36

J61a98n 98N34o53v76o22t61n40ý 1834741632603

děkuji

0/0
12.5.2017 20:38

A93n77t78o89n29i33n 59K55a23d13l80c19e97k 9852689591526

Prosim

0/0
12.5.2017 22:58

M71i39r86e38k 32G70a90j15e32r 5961216239510

Ja se pridavam. I jmeno je dulezite pro dobry pocit pri rizeni auta. Alespon pro nektere lidi. A dobry nebo nedobry pocit ma vliv i na soustredenost za volantem, coz je nekdy rozhodujicim faktorem mezi zivotem a smrti. I tak.

+3/−2
12.5.2017 15:42

M94a32r52e36k 55M77a98l78ý 1722248941620

To jo, no... třeba v autě se jménem 330i bych měl asi dobrý pocit :-)

+1/−1
12.5.2017 17:44

P15a84v95l52a 44K77v35a92p79i40l13o33v72á 7649548174987

Boží řadicí páka DSGéčka. Jsem na ně trošku ujetá. ;-)

+1/0
12.5.2017 12:03

D24a10v61i44d 10H60o85f 5863551590236

je to pořádný macek ;-D

+7/0
12.5.2017 12:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.